ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 19:51
Αρχέλαος έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 19:39
Μαδουραίος έγραψε: ↑11 Ιούλ 2023, 18:15
![smt005 :smt005:](./images/smilies/old-valid-code/smt005.gif)
![smt005 :smt005:](./images/smilies/old-valid-code/smt005.gif)
![smt005 :smt005:](./images/smilies/old-valid-code/smt005.gif)
Τους εκλασαν μια μάντρα στην σημερινή συνάντηση.Μόνο για τις εντυπώσεις το Κουλισταν
Πλήρωσε μαλάκα γιδοβοσκέ της δεξιάς υπέρογκα ναύλα για διακοπές στο Ελλαδισταν.Οι υπόλοιποι αεροπλανακι για το Τurkagean
Ας υποθέσουμε ότι αυτά είναι σωστά. Σε κάθε κριτική, ακόμα και κάποιος οπαδός κόμματος, πρέπει να έχει και έναν αντίλογο.
Αν έπαιρνε 40% ο ΣΥΡΙΖΑ τι θα έκανε για να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα;
Εγώ λέω ότι δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα, μόνο διαπιστώσεις, όπως και η τωρινή κυβέρνηση.
.
Το πλοίο πάντα ήταν το φτηνότερο μέσο.....πως γκενέν ακριβό ;;;
Πως εξηγείς το εισητήριο σήμερα για Ηράκλειο να έχει 50 € καί 50 € επίσης γιά Πάρο που είναι τα μισά χιλιόμετρα ;;;
Και στα ΚΤΕΛ το ίδιο μπουρδέλο.....
Πρέπει να τους πάει όλους με ταρίφα Χιλιομέτρων όπως στα Ταξί.....
.
Τα τελευταία χρόνια δεν ταξιδεύουμε με πλοίο, αλλά με αεροπλάνο ή οδικώς, άρα δεν θυμάμαι ακριβώς την διαφορά τιμών, αλλά ούτε είμαι και γνώστης της κατάστασης.
Ωστόσο, στο
https://www.capital.gr/forum/thread/7821097/?page=1 παρατίθενται τιμές αλλά και σχόλια που έχουν το ενδιαφέρον τους, χωρίς να συγκλίνουν.
Παραθέτω ορισμένα από αυτά:
" Panoulis πριν 8 ώρες
1 ψήφος
Ναι τα ακτοπλοικά είναι υπερβολικά ακριβά, ναι χρειάζεται περισσότερος ανταγωνισμός και ναι τα υδροπλάνα σίγουρα θα βοηθήσουν σε αυτό.
Αλλά σόρρυ που θα σας προσγειώσω, αλλά ούτε κάποια ευρύτερη συνομωσία υπάρχει, ούτε τα πράγματα είναι μαύρο-άσπρο.
1) Οι ακτοπλοικές δε βγάζουν υπερκέρδη, πολλές δεν βγάζουν καν κέρδη ή δεν έβγαζαν για αρκετά χρόνια.
2) Για τα περισσότερα νησιά, το ζήτημα δεν είναι (μόνο) η πρόσβαση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο που θέλουμε να πάμε όλοι, αλλά και τους χειμωνιάτικους μήνες. Αν οι ακτοπλοικές χάσουν ένα μεγάλο μέρος από τα καλοκαιρινά έσοδα τους πχ γιατί τα υδροπλάνα τους πήραν τους καλύτερους πελάτες, οι επιδοτήσεις που θα ζητήσουν για να συνεχίσουν τα (καραζημιογόνα) δρομολόγια του χειμώνα θα πάνε στην στρατόσφαιρα. Άρα πάλι εμείς θα πληρώσουμε τη λυπητερή μέσω των φόρων μας ,ακόμα κι αν παραθερίζουμε στην ηπειρωτική Ελλάδα.
3) Έχετε δει τις τιμές των καταλυμμάτων πχ στην Πάρο φέτος? Οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει τελείως νομίζοντας πως απευθύνονται σε σείχηδες. Όταν για ένα μετριότατο οικογενειακό δωμάτιο που μέχρι πριν λίγα χρόνια θα το πλήρωνες κάτω από 100 ευρώ, τώρα σου ζητάνε 250 τη βραδιά, τα ακτοπλοικά θα αποτρέψουν μια τετραμελή οικογένεια να πάει στην Πάρο ή το κόστος διαμονής?"
" onlinejgeorg πριν 8 ώρες
4 ψήφοι
@Panoulis
Κάνεις λάθος , στα "επιδοτούμενα-χειμωνιάτικα" δρομολόγια γίνεται ανεξάρτητη συνενόηση-διαγωνισμός και συνήθως αναλαμβάνουν πλοία-εταιρίες που δεν έχουν το καλοκαίρι δρομολόγιο στην γραμμη.
@amorchaos
Δεν ζήτησε κανένας επιδότηση , συζητάμε γιατί το υπουργείο Ναυτιλίας το παίζει πορτιέρης των 3 ολιγαρχών και δεν αφήνει να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός."
" onlinejgeorg πριν 11 ώρες
18 ψήφοι
Πως γίνεται Ραφήνα-Μύκονος 600ευρώ και Πειραιάς-Ροδος με 5πλάσια μίλια απόσταση 900ευρώ?
Πως γίνεται η γραμμή Θεσσαλονίκη-Σαντορίνη να έχει ΜΙΣΑ λεφτά από ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ενώ η απόσταση είναι διπλάσια?
Είναι απλό , οι τιμές των καυσίμων είναι πρόφαση. Αυτό το γνωρίζαμε βέβαια από την εποχή που αγοράζαμε εισητήριο για Κρήτη στην μισή τιμή από το να πάμε δίπλα στις Κυκλάδες στο 1/3 της απόστασης. Ολο το σύστημα σπρώχνει τον Ιταλό να γίνει από ολιγάρχης της ακτοπλοίας - μονοκράτορας εξαγοράζοντας ανταγωνιστή του οπότε τις τιμές τις φαντάζεστε τα επόμενα χρόνια. Το υπουργείο Ναυτιλίας ΚΛΑΣΙΚΑ απαγορεύει τον ανταγωνισμό κρατώντας μακρυά επίδοξους ακτοπλόους με διοικητικά μέτρα. Επίσης η κυβέρνηση "ξέχασε" να δώσει άδεια στα υδροπλάνα που θα χάλαγαν την σούπα μεταξύ της AEGEAN και των 3 ολιγαρχών της ακτοπλοίας."
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"