Re: Μια ολόκληρη παράταξη,μια ολόκληρη ΝΔ αποτελείται από ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΤΕΣ.
Δημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2024, 19:02
ποιο ξυλόλιο ρε ψεκες; Το φρεον ηταν και η τριβη, δειτε λιγο σκαι.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Το διάβασα πρώτη φορά εδώ. Βέβαια δε θα τους αρέσει πολύ η αναφορά αυτή σε διάφορους εδώ. Είναι από τους πραγματογνώμονες που έβαλαν οι οικογένειες. Ειδικά για τα αίτια.Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 18:58Eχουν πει ποτέ σε τι συγκέντρωση βρέθηκε ξυλολιο (αν βρέθηκε);Otto Weininger έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 17:41Δηλαδή όλο το ξυλόλιο κλπ που κουβαλούσε η εμπορική αμαξοστοιχία, έπεσε σε εκείνο το "μαύρο" σημείο οπότε το έθαψαν;
Σε πόσα και σε τι δείγματα;
Όχι φυσικά. Δεν τους εξυπηρετεί σε κάτι η αλήθεια.
Δεν έχεις παρατηρήσει ότι συνδέουν το ξυλολιο μόνο με την νόθευση καύσιμων;
Γιατί ξυλολιο ας πούμε έχει μέχρι και το βερνίκι νυχιών.
Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 03:28Oι καθυστερήσεις σε ότι και αν οφείλονται δεν έχουν καμιά σχέση με το ατύχημα.
Είναι σαν να λέμε πως θα πρέπει να γίνονται εξεταστικές για τα θανατηφόρα εντός Θεσνικης τα τελυαταια 15 χρόνια επειδή καθυστέρησε το μετρό.
Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα λειτουργούσε χωρίς ETCS level 1 από το 1857 έως και τον Νοέμβριο του 2023.
Αλλά τι να λέμε τώρα. Τα περισσότερα ΜΜΕ ακόμη και σήμερα δεν αναφέρονται σε ατύχημα αλλά σε δολοφονία.
Αν αύριο χτυπά ξύλο κάνει λαθος ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας στο αεροδρόμιο Καζαντακης και πέσει ένα αεροπλάνο, θα έχει δολοφονήσει τους επιβάτες ο χ υπουργός και ο πρωθυπουργός επειδή πχ έχει καθυστερήσεις η σύμβαση του αεροδρομίου στο Καστέλι το οποίο θα λειτουργεί με καλύτερα συστήματα από το Καζαντζακης;
Σας εκτιμώ και τους δύο και το ξέρετε αλλά αυτά δεν είναι επιχειρήματα. Πριν 50 χρόνια οδηγούσαμε χωρίς ζώνες ασφαλείας και σήμερα, υπό προϋποθέσεις, μπορεί να είναι παράνομο να μην έχουμε χιονοαλυσίδες στο όχημα. Δεν είναι παράλογη απαίτηση να ζητάμε το 2023 να υπάρχουν συστήματα που διπλοτριπλοτσεκάρουν ώστε να ελαχιστοποιούνται οι συνέπειες του ανθρώπινου λάθος. Και δεν είναι παράλογο να ζητάμε ευθύνες από όποιον έβαλε αυτό το μπάρμπα εκεί να προσπαθεί να ρυθμίσει την κυκλοφορία ενώ ήταν ακατάλληλος λόγω ηλικίας. Ούτε να διαμαρτυρόμαστε που γινόταν δίπλα του πάρτι ενώ θα έπρεπε τόσο αυτός όσο και οι υπόλοιποι δύο που είχαν οριστεί στην ίδια βάρδια, να είναι συγκεντρωμένοι στη δουλειά τους, χωρίς περισπασμούς.πατησιωτης έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 08:47Για πολλά χρόνια ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα γινόταν χωρίς ραντάρ.Ο ελεγκτής είχε καρτέλλες μπροστά του και κάθε καρτέλλα αντιπροσώπευε ένα αεροπλάνο.Μιλούσε με το μικρόφωνο με τους πιλότους και ανάλογα με τα στοιχεία που του έδιναν υπολόγιζε που βρισκόταν το κάθε αεροπλάνο και έδινε οδηγίες.Φυσικά με αυτό τον τρόπο ο εναέριος χώρος δεν χωρούσε πολλά αεροπλάνα μαζί για λόγους ασφαλείας.Ούτε όμως το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδος έχει σχέση με τα αντίστοιχα δίκτυα π.χ. της Γερμανίας ή της Γαλλίας.
Με τη λογική των αυτοσχέδιων ανακριτών της βουλής εάν γινόταν κάποιο ατύχήμα δεν θα έφταιγε ο ελέγκτής που έκανε το λάθος αλλά ο υπουργός που δεν είχε εγκαταστήσει το ραντάρ.Τελικά με τα κοινοτικά κονδύλια εγκαταστάθηκαν ραντάρ την εποχή Σημίτη.Σήμερα υπάρχουν καλύτερα και τα υπάρχουν θεωρούνται πεπαλαιωμένα.Αλλά η προμήθεια και εγκατάσταση νέων κοστίζει.
Θα με πνιξεις άτιμεST48410 έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 19:57Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 03:28Oι καθυστερήσεις σε ότι και αν οφείλονται δεν έχουν καμιά σχέση με το ατύχημα.
Είναι σαν να λέμε πως θα πρέπει να γίνονται εξεταστικές για τα θανατηφόρα εντός Θεσνικης τα τελυαταια 15 χρόνια επειδή καθυστέρησε το μετρό.
Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα λειτουργούσε χωρίς ETCS level 1 από το 1857 έως και τον Νοέμβριο του 2023.
Αλλά τι να λέμε τώρα. Τα περισσότερα ΜΜΕ ακόμη και σήμερα δεν αναφέρονται σε ατύχημα αλλά σε δολοφονία.
Αν αύριο χτυπά ξύλο κάνει λαθος ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας στο αεροδρόμιο Καζαντακης και πέσει ένα αεροπλάνο, θα έχει δολοφονήσει τους επιβάτες ο χ υπουργός και ο πρωθυπουργός επειδή πχ έχει καθυστερήσεις η σύμβαση του αεροδρομίου στο Καστέλι το οποίο θα λειτουργεί με καλύτερα συστήματα από το Καζαντζακης;Σας εκτιμώ και τους δύο και το ξέρετε αλλά αυτά δεν είναι επιχειρήματα. Πριν 50 χρόνια οδηγούσαμε χωρίς ζώνες ασφαλείας και σήμερα, υπό προϋποθέσεις, μπορεί να είναι παράνομο να μην έχουμε χιονοαλυσίδες στο όχημα. Δεν είναι παράλογη απαίτηση να ζητάμε το 2023 να υπάρχουν συστήματα που διπλοτριπλοτσεκάρουν ώστε να ελαχιστοποιούνται οι συνέπειες του ανθρώπινου λάθος. Και δεν είναι παράλογο να ζητάμε ευθύνες από όποιον έβαλε αυτό το μπάρμπα εκεί να προσπαθεί να ρυθμίσει την κυκλοφορία ενώ ήταν ακατάλληλος λόγω ηλικίας. Ούτε να διαμαρτυρόμαστε που γινόταν δίπλα του πάρτι ενώ θα έπρεπε τόσο αυτός όσο και οι υπόλοιποι δύο που είχαν οριστεί στην ίδια βάρδια, να είναι συγκεντρωμένοι στη δουλειά τους, χωρίς περισπασμούς.πατησιωτης έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 08:47Για πολλά χρόνια ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα γινόταν χωρίς ραντάρ.Ο ελεγκτής είχε καρτέλλες μπροστά του και κάθε καρτέλλα αντιπροσώπευε ένα αεροπλάνο.Μιλούσε με το μικρόφωνο με τους πιλότους και ανάλογα με τα στοιχεία που του έδιναν υπολόγιζε που βρισκόταν το κάθε αεροπλάνο και έδινε οδηγίες.Φυσικά με αυτό τον τρόπο ο εναέριος χώρος δεν χωρούσε πολλά αεροπλάνα μαζί για λόγους ασφαλείας.Ούτε όμως το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδος έχει σχέση με τα αντίστοιχα δίκτυα π.χ. της Γερμανίας ή της Γαλλίας.
Με τη λογική των αυτοσχέδιων ανακριτών της βουλής εάν γινόταν κάποιο ατύχήμα δεν θα έφταιγε ο ελέγκτής που έκανε το λάθος αλλά ο υπουργός που δεν είχε εγκαταστήσει το ραντάρ.Τελικά με τα κοινοτικά κονδύλια εγκαταστάθηκαν ραντάρ την εποχή Σημίτη.Σήμερα υπάρχουν καλύτερα και τα υπάρχουν θεωρούνται πεπαλαιωμένα.Αλλά η προμήθεια και εγκατάσταση νέων κοστίζει.
Έγραψα και αλλού ότι δεν θα κατηγορήσω τον τελευταίο υπουργό για καθυστερήσεις που μπορεί να οφείλονται σε παραλείψεις ή κωλυσιεργίες επιτροπών ή προκατόχων του πολλά χρόνια πριν. Αλλά όταν έγιναν καταγγελίες, προ του δυστυχήματος, και είχε βγει και είχε διαβεβαιώσει στη βουλή πως οι σιδηρόδρομοι είναι ασφαλείς, φέρει κάποια ευθύνη. Πολιτική ή ποινική, δεν μπορώ να πω. Πάντως ευθύνη είναι ξεκάθαρο πως του αναλογεί. Και δεν με ενδιαφέρει αν θα μπει φυλακή ή όχι. Μου αρκεί που το κόμμα του έκανε την απρέπεια να τον κατεβάσει ξανά στις εκλογές.
Δεν μπορεί εσείς, σοβαροί άνθρωποι, να μην ενοχλείστε από αυτό και να παίρνετε αμυντική στάση επειδή η αντιπολίτευση θέλει να κάνει κομματική εκμετάλλευση του δυστυχήματος. Άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο.
nyxtovios έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 20:00Θα με πνιξεις άτιμεST48410 έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 19:57Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 03:28Oι καθυστερήσεις σε ότι και αν οφείλονται δεν έχουν καμιά σχέση με το ατύχημα.
Είναι σαν να λέμε πως θα πρέπει να γίνονται εξεταστικές για τα θανατηφόρα εντός Θεσνικης τα τελυαταια 15 χρόνια επειδή καθυστέρησε το μετρό.
Ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα λειτουργούσε χωρίς ETCS level 1 από το 1857 έως και τον Νοέμβριο του 2023.
Αλλά τι να λέμε τώρα. Τα περισσότερα ΜΜΕ ακόμη και σήμερα δεν αναφέρονται σε ατύχημα αλλά σε δολοφονία.
Αν αύριο χτυπά ξύλο κάνει λαθος ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας στο αεροδρόμιο Καζαντακης και πέσει ένα αεροπλάνο, θα έχει δολοφονήσει τους επιβάτες ο χ υπουργός και ο πρωθυπουργός επειδή πχ έχει καθυστερήσεις η σύμβαση του αεροδρομίου στο Καστέλι το οποίο θα λειτουργεί με καλύτερα συστήματα από το Καζαντζακης;Σας εκτιμώ και τους δύο και το ξέρετε αλλά αυτά δεν είναι επιχειρήματα. Πριν 50 χρόνια οδηγούσαμε χωρίς ζώνες ασφαλείας και σήμερα, υπό προϋποθέσεις, μπορεί να είναι παράνομο να μην έχουμε χιονοαλυσίδες στο όχημα. Δεν είναι παράλογη απαίτηση να ζητάμε το 2023 να υπάρχουν συστήματα που διπλοτριπλοτσεκάρουν ώστε να ελαχιστοποιούνται οι συνέπειες του ανθρώπινου λάθος. Και δεν είναι παράλογο να ζητάμε ευθύνες από όποιον έβαλε αυτό το μπάρμπα εκεί να προσπαθεί να ρυθμίσει την κυκλοφορία ενώ ήταν ακατάλληλος λόγω ηλικίας. Ούτε να διαμαρτυρόμαστε που γινόταν δίπλα του πάρτι ενώ θα έπρεπε τόσο αυτός όσο και οι υπόλοιποι δύο που είχαν οριστεί στην ίδια βάρδια, να είναι συγκεντρωμένοι στη δουλειά τους, χωρίς περισπασμούς.πατησιωτης έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 08:47Για πολλά χρόνια ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα γινόταν χωρίς ραντάρ.Ο ελεγκτής είχε καρτέλλες μπροστά του και κάθε καρτέλλα αντιπροσώπευε ένα αεροπλάνο.Μιλούσε με το μικρόφωνο με τους πιλότους και ανάλογα με τα στοιχεία που του έδιναν υπολόγιζε που βρισκόταν το κάθε αεροπλάνο και έδινε οδηγίες.Φυσικά με αυτό τον τρόπο ο εναέριος χώρος δεν χωρούσε πολλά αεροπλάνα μαζί για λόγους ασφαλείας.Ούτε όμως το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδος έχει σχέση με τα αντίστοιχα δίκτυα π.χ. της Γερμανίας ή της Γαλλίας.
Με τη λογική των αυτοσχέδιων ανακριτών της βουλής εάν γινόταν κάποιο ατύχήμα δεν θα έφταιγε ο ελέγκτής που έκανε το λάθος αλλά ο υπουργός που δεν είχε εγκαταστήσει το ραντάρ.Τελικά με τα κοινοτικά κονδύλια εγκαταστάθηκαν ραντάρ την εποχή Σημίτη.Σήμερα υπάρχουν καλύτερα και τα υπάρχουν θεωρούνται πεπαλαιωμένα.Αλλά η προμήθεια και εγκατάσταση νέων κοστίζει.
Έγραψα και αλλού ότι δεν θα κατηγορήσω τον τελευταίο υπουργό για καθυστερήσεις που μπορεί να οφείλονται σε παραλείψεις ή κωλυσιεργίες επιτροπών ή προκατόχων του πολλά χρόνια πριν. Αλλά όταν έγιναν καταγγελίες, προ του δυστυχήματος, και είχε βγει και είχε διαβεβαιώσει στη βουλή πως οι σιδηρόδρομοι είναι ασφαλείς, φέρει κάποια ευθύνη. Πολιτική ή ποινική, δεν μπορώ να πω. Πάντως ευθύνη είναι ξεκάθαρο πως του αναλογεί. Και δεν με ενδιαφέρει αν θα μπει φυλακή ή όχι. Μου αρκεί που το κόμμα του έκανε την απρέπεια να τον κατεβάσει ξανά στις εκλογές.
Δεν μπορεί εσείς, σοβαροί άνθρωποι, να μην ενοχλείστε από αυτό και να παίρνετε αμυντική στάση επειδή η αντιπολίτευση θέλει να κάνει κομματική εκμετάλλευση του δυστυχήματος. Άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο.
Εντάξει, η φωτιά ξέσπασε επειδή κάποια κουβαλούσε βερνίκι νυχιών, το λύσαμε.Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 18:58Eχουν πει ποτέ σε τι συγκέντρωση βρέθηκε ξυλολιο (αν βρέθηκε);Otto Weininger έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 17:41Δηλαδή όλο το ξυλόλιο κλπ που κουβαλούσε η εμπορική αμαξοστοιχία, έπεσε σε εκείνο το "μαύρο" σημείο οπότε το έθαψαν;
Σε πόσα και σε τι δείγματα;
Όχι φυσικά. Δεν τους εξυπηρετεί σε κάτι η αλήθεια.
Δεν έχεις παρατηρήσει ότι συνδέουν το ξυλολιο μόνο με την νόθευση καύσιμων;
Γιατί ξυλολιο ας πούμε έχει μέχρι και το βερνίκι νυχιών.
Να μας συγχωρείς που το ξυλολιο δεν έχει την μια και μοναδική χρήση που θα επιθυμούσες.Kauldron έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 20:29Εντάξει, η φωτιά ξέσπασε επειδή κάποια κουβαλούσε βερνίκι νυχιών, το λύσαμε.Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 18:58Eχουν πει ποτέ σε τι συγκέντρωση βρέθηκε ξυλολιο (αν βρέθηκε);Otto Weininger έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 17:41Δηλαδή όλο το ξυλόλιο κλπ που κουβαλούσε η εμπορική αμαξοστοιχία, έπεσε σε εκείνο το "μαύρο" σημείο οπότε το έθαψαν;
Σε πόσα και σε τι δείγματα;
Όχι φυσικά. Δεν τους εξυπηρετεί σε κάτι η αλήθεια.
Δεν έχεις παρατηρήσει ότι συνδέουν το ξυλολιο μόνο με την νόθευση καύσιμων;
Γιατί ξυλολιο ας πούμε έχει μέχρι και το βερνίκι νυχιών.
Αυτό που ισχύει είναι οτι χρησιμεύει και στη νόθευση καυσίμων. Μένει να μας πούνε ποιός φιλαράκος του ανώμαλου Μητσοτάκη το είχε παραγγείλει για να νοθεύσει καύσιμα.Otto Weininger έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 20:32Να μας συγχωρείς που το ξυλολιο δεν έχει την μια και μοναδική χρήση που θα επιθυμούσες.Kauldron έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 20:29Εντάξει, η φωτιά ξέσπασε επειδή κάποια κουβαλούσε βερνίκι νυχιών, το λύσαμε.Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 18:58
Eχουν πει ποτέ σε τι συγκέντρωση βρέθηκε ξυλολιο (αν βρέθηκε);
Σε πόσα και σε τι δείγματα;
Όχι φυσικά. Δεν τους εξυπηρετεί σε κάτι η αλήθεια.
Δεν έχεις παρατηρήσει ότι συνδέουν το ξυλολιο μόνο με την νόθευση καύσιμων;
Γιατί ξυλολιο ας πούμε έχει μέχρι και το βερνίκι νυχιών.
Τέτοια φωτιά και τέτοια έκρηξη, αγαπητέ νεοδημοκράτη?Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 20:33Ξέσπασε φωτιά σε μετωπική ηλεκτρικών τρένων με 160χλμ/ωρα;
Σοβαρά;
Απίστευτο.
Σίγουρα πρέπει να φταιει το ξυλολιο αλλιώς δεν εξηγείται.
Eνα βαγονι ξυλολιο φτανει για την παραγωγη καποιων δισεκατομμυριων βερνικιων που θα καλυψουν τις αναγκες των γυναικων ολου του πλανητη για καμμια δεκαετια ξερω γω,αλλα δε γαμιεται.Kauldron έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 20:29Εντάξει, η φωτιά ξέσπασε επειδή κάποια κουβαλούσε βερνίκι νυχιών, το λύσαμε.Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 18:58Eχουν πει ποτέ σε τι συγκέντρωση βρέθηκε ξυλολιο (αν βρέθηκε);Otto Weininger έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 17:41Δηλαδή όλο το ξυλόλιο κλπ που κουβαλούσε η εμπορική αμαξοστοιχία, έπεσε σε εκείνο το "μαύρο" σημείο οπότε το έθαψαν;
Σε πόσα και σε τι δείγματα;
Όχι φυσικά. Δεν τους εξυπηρετεί σε κάτι η αλήθεια.
Δεν έχεις παρατηρήσει ότι συνδέουν το ξυλολιο μόνο με την νόθευση καύσιμων;
Γιατί ξυλολιο ας πούμε έχει μέχρι και το βερνίκι νυχιών.
Επειδή δεν δεχόμαστε το σενάριο που λέει:stergiosbik έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 20:35Eνα βαγονι ξυλολιο φτανει για την παραγωγη καποιων δισεκατομμυριων βερνικιων που θα καλυψουν τις αναγκες των γυναικων ολου του πλανητη για καμμια δεκαετια ξερω γω,αλλα δε γαμιεται.Kauldron έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 20:29Εντάξει, η φωτιά ξέσπασε επειδή κάποια κουβαλούσε βερνίκι νυχιών, το λύσαμε.Alex Amsterdam έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 18:58
Eχουν πει ποτέ σε τι συγκέντρωση βρέθηκε ξυλολιο (αν βρέθηκε);
Σε πόσα και σε τι δείγματα;
Όχι φυσικά. Δεν τους εξυπηρετεί σε κάτι η αλήθεια.
Δεν έχεις παρατηρήσει ότι συνδέουν το ξυλολιο μόνο με την νόθευση καύσιμων;
Γιατί ξυλολιο ας πούμε έχει μέχρι και το βερνίκι νυχιών.
Για τους δουλοσανοφαγους της ΝΔ ειναι λογικο!
ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΡΕ ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ-ΚΑΘΕ-ΣΚΑΤΟΚΟΜΜΑ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ;
Aς υποθέσουμε ότι ένα,δυο, τρία, πέντε, βάλε όσα θες τζάμπα είναι, βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας είχαν ξυλολιο, κηροζίνη, ραδιενεργο πλουτώνιο,tnt βάλε ότι θες τζάμπα είναι.