Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑17 Φεβ 2024, 09:16
Δεν ξέρω πως να στο πω,αλλά στον ΟΣΕ τα καινούργια συστήματα η χώρα τα έχει πληρώσει, παρόλο αυτά σε πολλά σημεία δεν λειτουργούν
Άρα τελείως άσχετο το παράδειγμα σου,που δείχνει φυσικά και τον τρόπο που σκέφτεσαι γενικά
Μάθετε στην ζωή σας να συγκρίνετε πατάτες με πατάτες
Αν ένα σύστημα δεν λειτουργεί ευθύνεται για αυτό ο υπουργός ή η τεχνική υπηρεσία;εάν κάτι έχει πληρωθεί και δεν έχει εγκατασταθεί ή εάν εγκαταστάθηκε και δεν ήταν σε καλή κατάσταση ευθύνεται ο υπουργός ή ο επιβλέπων μηχανικός που ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ την εντολή πληρωμής του εργολάβου,η Προισταμένη Αρχή που ΕΓΚΡΙΝΕΙ την πληρωμή,η επιτροπή ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ παραλαβής που υπογράφει ότι το έργο είναι άρτιο και μπορεί να λειτουργήσει ή η επιτροπή ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ παραλαβής που υπογράφει ότι λειτούργησε καλά για 1,5 χρόνο και μπορεί να παραληφθεί οριστικά και μόνο τότε να επιστραφούν οι ΕΓΓΥΗΤΙΚΕΣ επιστολές καλής εκτέλεσης στον εργολάβο που είχε αναλάβει το έργο;
Tο θέμα το έχουμε συζητήσει πολλές φορές και έχω αναφέρει ότι στη διαδικασία των δημοσίων έργων τα πάντα γίνονται με πολλές υπογραφές και ελέγχους μηχανικών δημοσίων υπαλλήλων που με την υπογραφή τους αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και δεν μπορεί να κατηγορηθεί για όλα αυτά υπουργός,όχι πάντως με τους υπάρχοντες νόμους και δεν μπορεί και να παρέμβει - μόνο τότε θα κατηγορηθεί - παρά μόνο παρασκηνιακά πιέζοντας τους αρμόδιους υπαλλήλους να υπογράψουν ή να παραλάβουν κάτι που όμως έχουν δικαίωμα να αρνηθούν και εν τέλει αυτή είναι η αιτία της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΟΣ των συγκεκριμένων υπαλλήλων και οι οποίοι βεβαιώς εάν υποκύψουν στις πιέσεις ελπίζοντας σε κάποια προαγωγή ή κάτι άλλο ξέρουν ότι είναι δική τους η υπογραφή και η ευθύνη και αυτούς θα πιάσουν εάν γίνει το κακό.
Μέχρι στιγμής έχουν ασκηθεί διώξεις σε 30 άτομα για τα Τέμπη.Είναι όλοι υπάλληλοι αλλά το πλήθος θέλει πολιτικούς.ΕΑΝ κάποιος από αυτούς πει ότι με πίεσε ο υπουργός να κάνω κάτι που δεν έπρεπε και το έκανα τότε θα βρει μπελά και ο υπουργός αλλά χωρίς να απαλλάσσεται ο υπάλληλος.