panos291 έγραψε: ↑09 Φεβ 2024, 12:01
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: ↑09 Φεβ 2024, 11:49
panos291 έγραψε: ↑09 Φεβ 2024, 10:57
Απίστευτο, σιγουρα φταίει ο καπιταλισμός.
και η πολιτική του κόστους οφέλους
Και αυτο. Εαν αλλαξουν αυτα, τα αμαξια σταματανε να τρακαρουν
Αντιγράφω σχόλιο σε έρευνα που έχει γίνει επί του θέματος.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους δείκτες επικινδυνότητας του ΕΜΠ (2017), τα βαρέως τύπου οχήματα ηλικίας 16-20 ετών ήταν 33,5 περισσότερες φορές εμπλεκόμενα σε ατυχήματα σε σχέση με αντίστοιχα οχήματα ηλικίας 0-5 ετών. Επίσης, δυστυχώς, ο αριθμός θυμάτων ήταν 12,5 φορές μεγαλύτερος από αυτόν των οχημάτων ηλικίας 0-5 ετών. Τα αυστηρά μέτρα ως προς τις συγκεντρώσεις ρύπων (ποιότητα αέρα) οδηγούν τα τελευταία χρόνια τις χώρες σε συνεχή ανανέωση του στόλου τους και στην απομάκρυνση των πλέον παλαιών οχημάτων. Απεναντίας, η Ελλάδα έχει καταστεί το «νεκροταφείο» όλων των ανεπιθύμητων οχημάτων από τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες…
Προφανώς και στατιστικά μιλώντας η αύξηση της ηλικίας των οχημάτων λόγω της μείωσης των κονδυλίων αποτελεί πρόβλημα. Προφανώς και ευθύνεται το κράτος που για ψηφοθηρικούς κάθε χρόνο αυξάνει τα όρια απόσυρσης των ΔΧ, ταξί και λεωφορείων για χάρη των ιδιοκτητών, και δεν έχει θεσπίσει όρια απόσυρσης σε βαρέα οχήματα και ΙΧ. Όχημα πάνω από 18 ετών δε θα έπρεπε να κυκλοφορεί νόμιμα στην Ελλάδα.