πατησιωτης έγραψε: ↑26 Απρ 2025, 00:57
Polaris3 έγραψε: ↑26 Απρ 2025, 00:47
Το κράτος και η κυβέρνηση παραμένει υπεύθυνο για την ασφάλεια των πολιτών καθώς πρέπει να ελέγχει αν οι ιδιωτικές εταιρίες όπως η hellenic train, εφαρμόζουν τους κανονισμούς ασφαλείας. Τι έκανε η νδ ? Αδιαφορούσε πλήρως παρόλο που σωμάτια των εργαζόμενων προειδοποιούσαν για ένα δυστύχημα.
Ποιόν κανονισμό ασφαλείας δεν τήρησε η ΗΤ;τους κανονισμούς τους παραβίασε όλους ο σταθμάρχης.
Δεν έγραψα να μην τα βάζουν με την κυβέρνηση.Έγραψα ότι είναι παραπλανητικά τα περί ιδιωτικοποιήσεων (που μάλιστα έκανε το κόμμα που σπονσοράρει την Καρυστιανού,δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ) και πρόκειται για σκόπιμη παραπλάνηση εν όψει της επόμενης φάσης : όταν θα ανατεθεί η διοίκηση του ΟΣΕ στον γαλλικό SNCF παρ ότι είναι γαλλικός κρατικός όπως η HT είναι του ιταλικού κράτους αυτό θα καταγγελθεί από τους "εργαζόμενους" ως ιδιωτικοποίηση επειδή θα χάσουν τη λάσκα που έχουν τώρα.
Ιδιώτης πραγματικός σε όλα αυτά,δηλαδή κάποιος επιχειρηματίας ως φυσικό πρόσωπο δεν υπάρχει ούτε για δείγμα.Oύτε οι Ferrovie dello Stato είναι ιδιώτες,το λέει και το όνομά τους ,ούτε ο SNCF.
"Ιδιωτικοποίηση" λοιπόν αποκαλούν αυτοί που που δήθεν κάνουν καταγγελίες και μετά βάζουν βύσματα για την πάρτη τους την ανάληψη της διοίκησης από κρατικούς οργανισμούς άλλων κρατών στα οποία δεν έχουν πρόσβαση ακριβώς για βύσματα.

Η Ελλάδα έχει επικριθεί στο παρελθόν ότι δεν έχει τηρήσει τα ευρωπαϊκά πρωτοκολλά ασφαλείας που ισχύουν σε άλλες χώρες, για αυτό τον λόγο φτάσαμε στο δυστύχημα.
Ο σταθμάρχης είναι το σύμπτωμα, όχι η αιτία. Δεν μπορείς να βασίζεις την ζωή 300 επιβατών μόνο σε έναν σταθμάρχη, για αυτό τον λόγο υπάρχουν αυτοματισμοί οι οποίοι ποτέ δεν εγκαταστάθηκαν (γιατί άραγε ? γιατί έφαγαν τα κονδύλια, η hellenic train ενδιαφέρεται για τα εισιτήρια και όχι για την ασφάλεια καθώς η ασφάλεια σημαίνει κόστος).
Η ht πράγματι ανήκει στους Ιταλούς, η ιδιωτικοποίηση ή κρατικοποίηση από ένα ξένο κράτος συνέβη την περίοδο των μνημονίων όπου μοιράζονταν δεξιά και αριστερά δημόσιοι τομείς σε ιδιωτικές εταιρίες ή ξένα κράτη, όπως πχ το Γερμανικό κράτος διαθέτει κάποια Ελληνικά αεροδρόμια υπό τον έλεγχο του.
Η κατακερμάτιση των δημοσίων δομών δημιουργεί προβλήματα, το δημόσιο χάνει τον έλεγχο που είχε, ο ιδιώτης ή το ξένος κράτος κοιτάει το κέρδος και όχι την ασφάλεια.
Κυβέρνηση και εταιρεία έχουν την κύρια ευθύνη. Άπαντες το ξέρουν αυτό. Ο Καραμανλής σε άλλη νορμαλ χώρα θα είχε μπει φυλακή καθώς υπάρχει βιντεο στο οποίο λέει ψέματα σε έναν βουλευτή της αντιπολίτευση, το γνωστό βίντεο ''είναι ντροπή να θέτετε ζητήματα ασφάλειας του σιδηρόδρομου''.
Οι νεοδημοκράτες μπορείτε να λέτε ψέματα στον εαυτό σας ότι έφταιγε η κακιά ώρα και ο σταθμάρχης, οι υπόλοιποι ξέρουμε ότι η νδ και η εταιρία είναι εγκληματίες (αν ο σταθμάρχης ειχε λιποθυμήσει ? για αυτό τον λόγο υπάρχει η τεχνολογία, οι αυτοματισμοί).