Scouser έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 10:17
Η κυβέρνηση οφείλει να δίνει μια κατεύθυνση για το περιεχόμενο της εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά. Η Κεραμέως δεν μπορεί να έχει άποψη για τα θέματα φυσικής, αλλά σίγουρα (πρέπει να) έχει εξειδικευμένους επιτελείς γύρω της που να της λένε κα Υπουργέ κατά τη γνώμη μας ένας μαθητής της τάδε τάξης πρέπει να μαθαίνει αυτά και αυτά στο μάθημα της φυσικής.
Ούτε αυτό γίνεται. Υπάρχει μηχανισμός που υπάγεται στο υπουργείο και βγάζει εγχειρίδια, με όλην την αλυσίδα που απαιτείται, από τους επιμελητές ύλης, τους ειδικούς εκπαίδευσης, τους συγγραφείς, τους διορθωτές, τους επιμελητές και τους ελεγκτές. Όλη αυτή είναι μια μακρά διαδικασία και σκέψου ότι γίνεται για κάθε εγχειρίδιο, κάθε μαθήματος, κάθε τάξης. Όπως καταλαβαίνεις, για να βγει αυτό το έργο χρειάζεται ένας μεγάλος αριθμός ατόμων ειδικών σε διαφορετικούς τομείς. Δεν μπορεί να ασχολείται το υπουργείο με τίποτα απ' αυτά, όχι μόνο γιατί είναι μικροδιαχείριση και ο ρόλος του υπουργείου είναι άλλος, αλλά και γιατί είναι τεράστιος όγκος δουλειάς για να μην καταμερίζεται σε δεκάδες και εκατοντάδες άτομα.
Γενικότερα το επιτελείο του υπουργείου παιδείας και κάθε υπουργείο ασχολείται με την διοίκηση, όχι με την διαχείριση περιστατικών. Αυτά όπου προκύπτουν είναι αποτέλεσμα επικαιρότητας