
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑24 Σεπ 2020, 15:02Δεν εκπλήσσομαι. Αυτό κάνουν οι μπούμερς. Ότι εφόδιο τους δώθηκε, όποια βοήθεια από την κοινωνία, αρνούνται να τη δώσουν στους επόμενους γιατί τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα, έχει χαθεί ο σεβασμός.πατησιωτης έγραψε: ↑24 Σεπ 2020, 14:10Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑24 Σεπ 2020, 11:43
Ποτέ δεν πολυπίστεψα στους υποκινητές. Πάντα κατά 90% η ανάγκη πηγάζει από μέσα από τα ίδια τα άτομα.
Επομένως δεν μπορώ να σε ακολουθήσω. Ναι οι πράξεις έχουν συνέπειες και οι μαθητές κρίνουν ότι οι συνέπεις είναι κατά βάση θετικές. Και όσο μεγάλες αρνητικές συνέπεις και να βάλεις, οι μαθητές θα κρίνουν ότι "αν το κάνουμε όλοι, δεν μπορούν να μας τιμωρήσουν όλους". Επομένως το μόνο που θα πετύχεις θα είναι να γκρινιάζεις μαζί με τις θείτσες και να σε εκμεταλλεύεται ο πατησιώτης και οι λοιποί που επιτίθενται στη δωρεάν παιδεία για να ρίξουν την κοινωνική κινητικότητα σε επίπεδα ΗΠΑ.
Επειδή πάλι με αναφέρεις να σου μερικές μπουμερικές ιστορίες.Η κοινωνική κινητικότητα στην Ελλάδα του Κράτους της Δεξιάς
ήταν η μεγαλύτερη του κόσμου δια της μορφώσεως και του πτυχίου και των πολύ δύσκολων εισαγωγικών εξετάσεων.Όποιος έζησε τις δεκαετίες του 60 και του 70 το ξέρει.Ατομο που είχε περάσει από παρόμοιες εξετάσεις έκανε περίπατο στο πρώτο έτος των ΑΕΙ των ανεπτυγμένων χωρών.
Η Ελλάδα ήταν στο δρόμο των τίγρεων της Άπω Ανατολής και πάντα με ΚΡΑΤΙΚΟ σύστημα παιδείας.
Αλλά κρατικό του κράτους της Δεξιάς είπαμε.Το σύστημα αυτό όμως δημιούργησε και τους καταστροφείς του,δηλαδή τη γενιά του πολυτεχνείου,άτομα μορφωμένα από μη πλούσιες οικογένειες που επαναστατούσαν.Άλλο αυτό.
Η κατάρρευση της δημόσιας παιδείας άρχισε τέλη της δεκαετίας του 70 επί Ράλλη κάτω από τις ασφυκτικές πιέσεις της "δημοκρατικής αντιπολίτευσης" και ολοκληρώθηκε τη δεκαετία του 80 από την λαοπρόβλητη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Δεν είμαι εγώ αντίπαλος της κοινωνικής κινητικότητος.Εγώ είμαι προιόν της επειδή γεννήθηκα σε μια μάλλον φτωχή οικογένεια στα Κάτω Πατήσια που στα παιδικά μου χρόνια μαγείρευε με γκαζιέρα γιατί δεν είχε ηλεκτρική κουζίνα και τελείωσα το Βαρβάκειο και το πολυτεχνείο μπαίνοντας εκεί με εξετάσεις.
Την κοινωνική κινητικότητα την κατέστρεψαν οι δημοκρατικές προοδευτικές δυνάμεις διαλύοντας τα δημόσια σχολεία.Οταν εγώ πήγαινα σχολείο,στα ιδιωτικά πήγαιναν αυτοί που δεν μπορούσαν να περάσουν τα δημόσια.Μαθητής ιδιωτικού σήμαινε γενικά αδύνατος μαθητής.Σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο - τα ιδιωτικά είναι καλύτερα από τα δημόσια και αυτό είναι το επίτευγμα της ΟΛΜΕ και των καταλήψεων.
Η ΝΔ από ένα σημείο και πέρα τα παράτησε αν θέλεις και επειδή το σύστημα που έφτιαξε η αριστερά συνέφερε τα κοινωνικά στρώματα που την ψηφίζουν.
Οταν πήγαινα εγώ πολυτεχνείο η ΔΑΠ είχε 7% καθώς ήταν γεμάτο φοιτητές από φτωχές οικογένειες.Το πλουσιόπαιδο που ήξερε ότι έχει πίσω του οικογενειακό μπογιόκο ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕ όπως εμείς.Οτι τα δύσκολα θέματα δεν συνέφεραν τους πλουσίους ποτέ δεν το κατάλαβαν οι προοδευτικές δυνάμεις ή εάν το κατάλαβαν αδιαφόρησαν.Στις καλές σχολές άρχισαν να μπαίνουν από πιο εύπορες οικογένειες με τις μεταρρυθμίσεις του σοσιαλισμού γιατί πολύ απλά διέλυσαν τα σχολεία στις λαικές περιοχές και βέβαια το ποσοστό της ΔΑΠ ανέβηκε από το 7 στο 35%.
Η τελευταία προσπάθεια να φτιάξουν τα πράγματα έγινε από τον Κοντογιαννόπουλο που παραιτήθηκε μετά το θάνατο του αγωνιστή της αμορφωσιάς Τεμπονέρα.
Γιατί να ασχοληθεί η Κεραμέως και η κάθε Κεραμέως με τη δημόσια παιδεία;για να βρει τον μπελά της προσπαθώντας να δημιουργήσει ανταγωνιστές για τα δικά της παιδιά και τα παιδιά των φιλενάδων του κύκλου της που θα πάνε στα ιδιωτικά σχολεία;
Ψήφισε το νόμο που απελευθερώνει τα ιδιωτικά από τους περιορισμούς του συριζα και αφήνει τα δημόσια όπως τα έκαναν ο Γαβρόγλου και ο Μπαλτάς.
Το τελικό σου συμπέρασμα παραμένει αυτό που έγραψες, γι αυτό και σε αναφέρω επειδή το είπες πρώτος και οι άλλοι τραμπικοί ακολούθησαν.Aπό τη στιγμή που έχει χαθεί ο σεβασμός στη δημόσια παιδεία από τους πάντες και έχει μετατραπεί σε μηχανισμό που λειτουργεί εν κενώ ο μόνος άλλος τρόπος είναι η κατάργηση της δωρεάν υποχρεωτικής εκπαίδευσης και της δημοσιουπαλληλίας των καθηγητών.
Όποιος θέλει να πηγαίνει σχολείο και να πληρώνει για αυτό.Όποιος δεν θέλει ας μείνει αγράμματος.
Φέρε μου τις διατάξεις και τους νόμους που υπήρχαν όταν ήμουν εγώ μαθητής και πάρε όσα λεφτά θέλεις για την παιδεία.
Αν θέλεις να σου τους πω.
1) Καθιέρωση ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ στα δημόσια σχολεία που ελέγχουν τους καθηγητές για την απόδοσή τους.
Όποιος δεν αποδίδει βαθμολογείται άσχημα και μένει πίσω σε προαγωγές και εάν το παραξυλώσει απολύεται.
2) Εξετάσεις με δύσκολα θέματα σε όλες τις τάξεις γυμνασίου και λυκείου και απόρριψη όσων δεν πιάνουν τη βάση.
3) Επάνοδος πειθαρχικών ποινών για τους μαθητές : αποβολές σε αταξίες και φασαρίες.Σε περίπτωση κατάληψης αποβολή από όλα τα σχολεία της επικρατείας για τους καταληψίες.
4) Δίωξη των κηδεμόνων τους για φθορές στα σχολικά κτίρια και πρόστιμα πέρα από την αποκατάσταση των ζημιών.
και κυρίως
5 Διώξεις εξωσχολικών και πολιτικών που ενθαρρύνουν και υποκινούν τη διατάραξη της ησυχίας στα σχολεία.
Μπορείς να τα κάνεις αυτά;Είναι ο μόνος τρόπος να έχεις δημόσια παιδεία είτε είσαι στο 1970 είτε είσαι στο 2020 σε οποιαδήποτε χώρα του πλανήτη με οποιοδήποτε κοινωνικό σύστημα

Δεν μπορείς;κόψε τις ιστορίες για μπούμερ και μιλλένιαλ και προσγειώσου στην πραγματικότητα : ο καθένας μόνος του και το σχολείο ώρα του παιδιού για διασκέδαση και χαβαλέ.Ότι μάθει ο καθένας μόνος του και με δικές του δυνάμεις.
Δεν το κατάντησα εγώ έτσι το σχολείο και σου δίνω και τη λύση.Αν δεν μπορείς να την αντέξεις,δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.
Χωρίς αυτά κάθε ευρώ που πέφτει στα σχολεία πέφτει στον πίθο των Δαναίδων και ναι είμαι αντίθετος σε κάθε αύξηση των δαπανών εκεί.
Οταν θα έχουν και εκεί πειθαρχία τότε να μιλήσουν για την παιδεία ως εναλλακτική στα Ραφάλ.Μέχρι τότε η επιλογή δεν είναι παιδεία ή Ραφάλ αλλά παιδική χαρά ή Ραφάλ.