Ναύτης έγραψε: ↑09 Οκτ 2022, 14:35
ΓΑΛΗ έγραψε: ↑09 Οκτ 2022, 14:30
Ναύτης έγραψε: ↑09 Οκτ 2022, 14:05
Ουδόλως θεωρητικολογώ. Απαιτείται κάποιος να είναι ενήλικος και εχέφρων για να μην υποστεί ακουσίως ιατρικές πράξεις.
Πάμε παρακάτω.
Δεν υπερασπίστηκα ποτέ τους αντιεμβολιαστές, γενικώς και αορίστως. Άλλωστε, προσωπικώς εμβολιάστηκα πλήρως με 3 δόσεις.
Είμαι κατά της υποχρεωτικότητας των εμβολίων για δυο λόγους. Ο πρώτος και κύριος είναι αυτός που έγραψα πολλές φορές, ότι δηλαδή είναι αδιανόητο να υφίσταται κάποιος ιατρικές πράξεις παρά τη θέληση του. Ο δεύτερος είναι ότι, αποδεδειγμένα πλέον, οι εμβολιασμένοι κολλούν, νοσούν και μεταδίδουν. Επομένως ο εμβολιασμός δεν εξασφαλίζει την αποτροπή της διασποράς, ούτε τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας. Το μόνο μέτρο που διασφαλίζει τα παραπάνω είναι η χρήση μάσκας και ο τακτικός έλεγχος του πληθυσμού μέσω rapid test. Αυτά θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά (και άνευ χρέωσης) γιατί αποτελούν μέσα προστασίας από τη διασπορά του ιού και όχι ιατρικές πράξεις.
Τέλος, δεν με ενδιαφέρει το γιατί ο άλλος αρνείται να κάνει το εμβόλιο. Μπορεί να φοβάται τις παρενέργειες ή μπορεί να είναι ψέκι και να νομίζει ότι ο Βασίλειος Γκέιδς θα του εμφυτεύσει μέσω του εμβολίου νανοσωματίδια και θα του αλλοιώσει τον Ιχώρ. Σημασία έχει ότι δεν θέλει.
Εμένα όμως μ' ενδιαφέρει, τι είναι αυτός που αρνείται να κάνει το εμβόλιο.
Γιατί, είναι άλλο να φοβάσαι το εμβόλιο για τον χ ή ψ λόγο αλλά να παίρνεις τις δέουσες προφυλάξεις (μάσκα, ράπιντ τεστ κλπ) και άλλο να έχεις πάθει ολική παράκρουση και να θεωρείς ότι έχεις δικαίωμα να γίνεσαι δημόσιος κίνδυνος για τους υπόλοιπους, αρνούμενος ακόμη και τη μάσκα, τα τεστ κλπ
Αυτούς που σκέφτονται και φέρονται έτσι κι εγώ* δεν τους θέλω τριγύρω.
Ας πάνε να φτιάξουν μια ή περισσότερες κοινότητες εκτός αυτού που φέρεται ως οργανωμένη κοινωνία, γιατί κάπου έχουμε χάσει τελείως τη βάση των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, έτσι;
*Με τη γενική έννοια.
Κακώς.
Κατ' αρχάς, μπερδεύεις το εμβόλιο, μια ιατρική πράξη, με το μέτρο προστασίας κατά της διασποράς όπως η μάσκα.
Δεν θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει ποιος είναι αυτός που δεν θέλει να εμβολιαστεί. Μας αρκεί ότι δεν θέλει.
Μπορείς να επιλέγεις ποιους θέλεις και ποιους δεν θέλεις να έχεις τριγύρω σου, αλλά δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον να υποστεί μια ιατρική πράξη παρά τη θέλησή του, ειδικά όταν η αντιπρόταση ουδόλως εξασφαλίζει τη δημόσια υγεία.
Ειρήσθω εν παρόδω, επί μήνες το υγειονομικό προσωπικό της χώρας πρόσφερε τις υπηρεσίες του στο κοινωνικό σύνολο όντας ανεμβολιάστο. Ήταν τότε που χειροκροτούσαμε στα μπαλκόνια.
Ε ας μη θέλει, ρε συ. Εγώ δεν έχω δικαίωμα να μην τον θέλω στον περιβάλλοντα χώρο;
Ή θα μου καθορίσεις εσύ, το τι πρέπει να μ' ενδιαφέρει και τί όχι;
Αναφορικά δε με το χειροκρότημα στα μπαλκόνια, πρώτον δεν έγινε από όλους και δεύτερον ήταν μια πράξη που αφορούσε στην -έστω συμβολική εκτίμηση- για το βάρος που ανέλαβε το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας και έγινε πριν αρχίσουν οι μαζικοί εμβολιασμοί.
Πέραν της όποιας θεατρικότητας και μίμησης ενός ευρωπαϊκού δρώμενου, το βρήκα πολύ πιο θετικό από τους παπάρες που εν μέσω πανδημίας έκαναν πορείες για τη διαφύλαξη της ζωής και αξιοπρέπειας του μέγιστου των Ελλήνων.
Το ότι φταίνε οι κυβερνητικοί που ανέχτηκαν αυτά τα αλλοπαρμένα ούγκανα, ενώ συγχρόνως απαγόρευαν την υπό όρους λειτουργία των καταστημάτων λιανικής, φταίνε. Απαράδεκτοι.
Αλλά κάπου έλεος με τις θεωρητικολογίες.