Fata_Morgana έγραψε: ↑26 Ιουν 2024, 23:59
Πασιφάη έγραψε: ↑26 Ιουν 2024, 23:15
Fata_Morgana έγραψε: ↑26 Ιουν 2024, 22:52
Μωρέ ναι. Παπαριές να μη μας λένε για το πόσο κουραστική δουλειά είναι και ότι δε μένει ήσυχος λεπτό και είναι όλα πάνω του και δε κάνουν τίποτα με τις τουρίστριες κτλ κτλ.
Κάθε χρονο είμαστε επισκέπτες σε ιστιοφορο που νοικιάζει από Ηγουμενίτσα ή Λευκάδα, ο Γερμανος θείος του συμβίου. Μιλάμε για πολλά χρόνια. Ναι. Είναι κουραστική δουλειά, διότι όλοι κάνουν κάτι. Μόνο όταν αγκυροβολούμε, αν δεν έχουμε να βγούμε εξω για ψωνια, αράζουμε. Βάλε και τις καιρικές συνθήκες που δεν είναι πάντα εύκολες..Μην το περνάς ντούκου.
Διαφωνώ. Ναι έχει μια x ευθύνη αλλά κουραστική δε θεωρώ πως είναι. Για τον καπετάνιο λέω. Δηλαδή έχει απλά να πηγαίνεις ευθεία ξέρω γω. Ούτε φανάρια, ούτε σταματα ξεκινα, ουτε ταχύτητες. Ούτε καν καθιστική συνεχόμενα. Τα παιδιά του πληρώματος είναι άλλη φάση. Αυτά ναι, πατάνε δουλειά.



ωνασουγαμησω, εκλαψα στο γελιο.
καταρχην να ξερεις οτι ειναι υπεθυνος για το πληρωμα. δηλαδη αυτος προσλαμβανει και απολυει, και ασχολειται με καθε τους ζητημα. αν ας πουμε δεν ειναι καλος ο σεφ, ο καπ φταιει, να τον απολυσει να παρει αλλον.

σε μεγαλα παπορια, δεν πιανει καν το τιμονι, για να πηγαινει ευθεια, η οπου. υπαρχει helmsman.

σε μεγεθη που πιανει τιμονι, ναι, δεν εχει φαναρια, αλλα εχει λιμανια. εχεις εικονα ποσο ευκολο ειναι να δεσεις σε λιμανι; εχεις εικονα ποσο κοστιζει να κανεις 20 εκατοστα λαθος και να βρεις ντοκο; η αγκυροβολια τι νομιζεις οτι ειναι, απλα πετας μεσα την αγκυρα;

ξερεςι τι σημαινει να σκαλωσει η αγκυρα στο βυθο, και πως ξεσκαλωνει; ξερεις τι σημαινει να ξεσυρει, την ωρα που εχεις παει για υπνο η εστω για χεσιμο;
αμ δεν ξερεις. αλλα εχεις αποψη.
