Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Κάθεστε και μιλάτε με τα κομματόσκυλα σαν να είναι κανονικοί άνθρωποι ενώ αυτοί έχουν βολέψει μέχρι και το τρίτο μπάσταρδο ξάδερφο τους σε μία θέση που είτε φάγανε από το παιδί σας είτε την δημιούργησαν πλασματικά για να τρώει το μπάσταρδο τους. Καλά να πάθετε ρε πούστηδες ότι και να πάθετε.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
Πάλι ψέματα οι Νεοδημοκράτες του Μητσοτάκη;;
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Re: Τελικά η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε ή όχι;
02.04.2023
Τραγωδία στα Τέμπη: «Το σύστημα τηλεδιοίκησης δεν λειτούργησε ποτέ»

Στο MEGA μίλησε ο άνθρωπος που σχεδίασε, ανάπτυξε και παρέδωσε το σύστημα και όπως προκύπτει από τα λεγόμενά του ευθύνες για την μη ολοκληρωμένη λειτουργία αποδίδονται και στα δύο κόμματα, αφού το σύστημα παραδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2016.
«Αυτή είναι η τηλεδιοίκηση που εγώ σχεδίασα, ανέπτυξα, δοκίμασα και παρουσίασα εν πλήρη λειτουργία με σημείωση κίνησης συρμών στο δίκτυο με πραγματικές συνθήκες και σε πραγματικό χρόνο παρουσιάστηκε τόσο στους εργολάβους και στην ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό το σύστημα εν λειτουργία δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ. Σταμάτησε η χρήση του για λόγους που δεν κατανοούμε και καταλάβαμε εν συνεχεία ότι για οικονομικούς λόγους δεν θέλανε να το θέσουν σε λειτουργία», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής Γρηγόρης Λάμπρου.
Ο Γρηγόρης Λάμπρου, τεχνικός διευθυντής, ιδρυτής της εταιρίας AES είναι ο άνθρωπος που σχεδίασε το σύστημα τηλεδιοίκησης για το σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνα – Λάρισα. Η υλοποίηση του έργου του ανατέθηκε το Μάρτιο του 2015. Το Δεκέμβριο του 2016 το έργο παραδόθηκε αλλά, όπως λεει στο MEGA, δεν λειτούργησε ποτέ.
«Η τηλεδιοίκηση δεν λειτούργησε ποτέ και κατά τη γνώμη μου εάν δεν γίνουν ορισμένες σημαντικές επεμβάσεις στο σύνολο του δικτύου, σε όλα τα συμπληρωματικά συστήματα που είναι καθυστερημένα, δεν θα λειτουργήσει».
21 ημέρες μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα ο Γρηγόρης Λάμπρου έστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και στον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη. Σε αυτή επισημαίνει ότι εάν η τηλεδιοικηση ειχε τεθει σε λειτουργία, όπως έπρεπε, χωρίς καθυστέρηση, το δυστύχημα στα Τεμπη με τους 57 νεκρούς δεν θα είχε γίνει.
«Πως γίνεται εν έτει 2023 να συγκρούονται δύο τρένα; Ακατανόητο. Μπορούμε να φανταστούμε τρένα να βγαίνουν από ράγες, από ταχύτητα λόγω προβλήματος υλικού, αλλά δύο τρένα να συγκρούονται μας φαίνεται ακατανόητο. Εάν είχε υλοποιηθεί θα είχε γίνει; Δεν υπήρχε ούτε μία περίπτωση, στο ένα εκατομμύριο ούτε μία. Θα το ήξεραν σε δευτερόλεπτα, όχι λεπτά. Από τη στιγμή που έφευγε το τρένο από Λάρισα και το άλλο από Θεσσαλονίκη θα είχαν χτυπήσει 15 διαφορετικά καμπανάκια σε κάθε επίπεδο», δήλωσε ο κος Λάμπρου στο MEGA.
Ο Γρήγορης Λάμπρου καταγγέλλει ότι το σύστημα που δημιούργησε θα μπορούσε να επεκταθεί σε όλο το δικτυο της ΕΡΓΟΣΕ μέσα στο 2017. Ωστόσο δεν έγινε ποτέ, όπως λέει, για οικονομικους λόγους.
«Σε αυτή την πορεία έχω δει πολλά παλαβά. Γνωρίζουμε τις παθογένειες του Δημοσίου κι έχουμε μάθει να τα καταπίνουμε, να τα χωνεύουμε και δεν με έχετε ξανακούσει να λέω τίποτα ποτέ. 57 άνθρωποι, αυτό πως να το καταπιεις;», συμπλήρωσε.
Ο Γρηγόρης Λάμπρου είναι διατεθειμένος να σχεδιάσει ξανά τη νέα τηλεδιοίκηση και να καταθέσει όσα γνωρίζει στη Δικαιοσύνη.
«Όποιος θέλει, όπου θέλει, και όχι μόνο να καταθέσω, όποτε θέλει. Υπάρχουν 3.000 σελίδες από έγγραφα, φωτογραφίες από εμένα και από Ευρωπαΐους συνεργάτες μου, στοιχεία αναμφισβήτητα. Πόσοι άνθρωποι είχαν τέτοια ευκαιρία, να έχεις όλο το σύστημα του σιδηροδρόμου στα χέρια τους; Εγώ είχα αυτή τη δυνατότητα και πιστεύω ότι έφτιαξα ένα σύστημα αρκετά σημαντικό, αλλά είδα και όλα τα προβλήματα που συσχετίζονται με την καθυστέρηση σε αυτά τα έργα».
Ο Γρηγόρης Λάμπρου έχει σπουδάσει πυρηνικός φυσικός. Ο 82χρονος σήμερα τεχνικός διευθυντής έχει τρία παιδιά και τρία εγγόνια και είναι ειδικός στα συστήματα τηλεδιοίκησης. Από το 2000 σχεδίασε και έθεσε σε λειτουργία με δική του τεχνολογία τα περισσότερα έργα τηλεματικής.
Εκτός από την τηλεδιοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ έχει υλοποιήσει την τηλεματική στα τρόλεϊ, του τραμ, των ΕΛΤΑ, του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος και σε μεγάλα αντίστοιχα έργα του εξωτερικού.
Δείτε το βίντεο:
https://primenews.press/tragodia-sta-te ... rgise-pote
Τραγωδία στα Τέμπη: «Το σύστημα τηλεδιοίκησης δεν λειτούργησε ποτέ»

Στο MEGA μίλησε ο άνθρωπος που σχεδίασε, ανάπτυξε και παρέδωσε το σύστημα και όπως προκύπτει από τα λεγόμενά του ευθύνες για την μη ολοκληρωμένη λειτουργία αποδίδονται και στα δύο κόμματα, αφού το σύστημα παραδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2016.
«Αυτή είναι η τηλεδιοίκηση που εγώ σχεδίασα, ανέπτυξα, δοκίμασα και παρουσίασα εν πλήρη λειτουργία με σημείωση κίνησης συρμών στο δίκτυο με πραγματικές συνθήκες και σε πραγματικό χρόνο παρουσιάστηκε τόσο στους εργολάβους και στην ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό το σύστημα εν λειτουργία δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ. Σταμάτησε η χρήση του για λόγους που δεν κατανοούμε και καταλάβαμε εν συνεχεία ότι για οικονομικούς λόγους δεν θέλανε να το θέσουν σε λειτουργία», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής Γρηγόρης Λάμπρου.
Ο Γρηγόρης Λάμπρου, τεχνικός διευθυντής, ιδρυτής της εταιρίας AES είναι ο άνθρωπος που σχεδίασε το σύστημα τηλεδιοίκησης για το σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνα – Λάρισα. Η υλοποίηση του έργου του ανατέθηκε το Μάρτιο του 2015. Το Δεκέμβριο του 2016 το έργο παραδόθηκε αλλά, όπως λεει στο MEGA, δεν λειτούργησε ποτέ.
«Η τηλεδιοίκηση δεν λειτούργησε ποτέ και κατά τη γνώμη μου εάν δεν γίνουν ορισμένες σημαντικές επεμβάσεις στο σύνολο του δικτύου, σε όλα τα συμπληρωματικά συστήματα που είναι καθυστερημένα, δεν θα λειτουργήσει».
21 ημέρες μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα ο Γρηγόρης Λάμπρου έστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και στον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη. Σε αυτή επισημαίνει ότι εάν η τηλεδιοικηση ειχε τεθει σε λειτουργία, όπως έπρεπε, χωρίς καθυστέρηση, το δυστύχημα στα Τεμπη με τους 57 νεκρούς δεν θα είχε γίνει.
«Πως γίνεται εν έτει 2023 να συγκρούονται δύο τρένα; Ακατανόητο. Μπορούμε να φανταστούμε τρένα να βγαίνουν από ράγες, από ταχύτητα λόγω προβλήματος υλικού, αλλά δύο τρένα να συγκρούονται μας φαίνεται ακατανόητο. Εάν είχε υλοποιηθεί θα είχε γίνει; Δεν υπήρχε ούτε μία περίπτωση, στο ένα εκατομμύριο ούτε μία. Θα το ήξεραν σε δευτερόλεπτα, όχι λεπτά. Από τη στιγμή που έφευγε το τρένο από Λάρισα και το άλλο από Θεσσαλονίκη θα είχαν χτυπήσει 15 διαφορετικά καμπανάκια σε κάθε επίπεδο», δήλωσε ο κος Λάμπρου στο MEGA.
Ο Γρήγορης Λάμπρου καταγγέλλει ότι το σύστημα που δημιούργησε θα μπορούσε να επεκταθεί σε όλο το δικτυο της ΕΡΓΟΣΕ μέσα στο 2017. Ωστόσο δεν έγινε ποτέ, όπως λέει, για οικονομικους λόγους.
«Σε αυτή την πορεία έχω δει πολλά παλαβά. Γνωρίζουμε τις παθογένειες του Δημοσίου κι έχουμε μάθει να τα καταπίνουμε, να τα χωνεύουμε και δεν με έχετε ξανακούσει να λέω τίποτα ποτέ. 57 άνθρωποι, αυτό πως να το καταπιεις;», συμπλήρωσε.
Ο Γρηγόρης Λάμπρου είναι διατεθειμένος να σχεδιάσει ξανά τη νέα τηλεδιοίκηση και να καταθέσει όσα γνωρίζει στη Δικαιοσύνη.
«Όποιος θέλει, όπου θέλει, και όχι μόνο να καταθέσω, όποτε θέλει. Υπάρχουν 3.000 σελίδες από έγγραφα, φωτογραφίες από εμένα και από Ευρωπαΐους συνεργάτες μου, στοιχεία αναμφισβήτητα. Πόσοι άνθρωποι είχαν τέτοια ευκαιρία, να έχεις όλο το σύστημα του σιδηροδρόμου στα χέρια τους; Εγώ είχα αυτή τη δυνατότητα και πιστεύω ότι έφτιαξα ένα σύστημα αρκετά σημαντικό, αλλά είδα και όλα τα προβλήματα που συσχετίζονται με την καθυστέρηση σε αυτά τα έργα».
Ο Γρηγόρης Λάμπρου έχει σπουδάσει πυρηνικός φυσικός. Ο 82χρονος σήμερα τεχνικός διευθυντής έχει τρία παιδιά και τρία εγγόνια και είναι ειδικός στα συστήματα τηλεδιοίκησης. Από το 2000 σχεδίασε και έθεσε σε λειτουργία με δική του τεχνολογία τα περισσότερα έργα τηλεματικής.
Εκτός από την τηλεδιοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ έχει υλοποιήσει την τηλεματική στα τρόλεϊ, του τραμ, των ΕΛΤΑ, του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος και σε μεγάλα αντίστοιχα έργα του εξωτερικού.
Δείτε το βίντεο:
https://primenews.press/tragodia-sta-te ... rgise-pote
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Eνώ ακόμα δεν έφτιαξαν την τηλεδιοίκηση στα τρένα χάριζαν εκατομμύρια στην ΜΚΟ του Σόρος
από Αρίστος » 10 Φεβ 2025, 13:27 » σε Εσωτερική Πολιτική - 45 Απαντήσεις
- 642 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΓΑΛΗ
10 Φεβ 2025, 16:47
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 202 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
05 Μαρ 2025, 19:58
-
-
Νέα δημοσίευση Η ανακοίνωση του ΟΣΕ για την Τηλεδιοίκηση που πολλοί αγνοούν ή υποκρίνονται ότι αγνοούν
από SeaHawk » 13 Απρ 2025, 14:06 » σε Εσωτερική Πολιτική - 7 Απαντήσεις
- 141 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πήζον bot
13 Απρ 2025, 14:39
-
-
- 13 Απαντήσεις
- 360 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από talaipwros
06 Αύγ 2024, 21:15