Σελίδα 3 από 38

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:39
από axilmar
Καθε σχολη (ή είδος σχολων) θα επρεπε να εχει την δικη της βαση.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:49
από foscilis
Το να γράψει κάποιος 14 στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι είναι μαθητής "του 14". Οι πανελλήνιες δεν έχουν στόχο να αξιολογήσουν τη συνολική ακαδημαϊκή επίδοση αλλά αποτελούν ένα είδος "πρωταθλήματος" σε συγκεκριμένα μαθήματα με συγκεκριμένη ύλη όπου σημασία έχει μόνο η σχετική σειρά. Μάλιστα είναι καλύτερα τα θέματα να είναι πολύ δύσκολα ώστε να υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιδόσεις και η πρόσβαση να παίζεται ανάμεσα στο 17 και στο 17.5 όχι ανάμεσα στο 17.4495 και στο 17.496.

Κάποιος μπορεί θεωρητικά να γράψει σχεδόν εντελώς στα παπάρια του τα μη εξεταζόμενα μαθήματα του Λυκείου (φροντίζοντας απλά να περνάει τη βάση) και να εστιάσει μόνο σε αυτά των πανελληνίων (και μόνο στην εξεταστέα ύλη). Αυτός θα έχει ένα μέσο όρο γύρω στο 14 στις τρεις τάξεις και θα είναι πράγματι ένας μαθητής "του 14", αλλά στις πανελλήνιες ενδεχομένως θα είναι πρώτος των πρώτων.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:50
από Lord Brum
zoltan έγραψε:
27 Αύγ 2019, 16:13
Lord Brum έγραψε:
27 Αύγ 2019, 16:03
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το να επιτρέψεις σε έναν μαθητή του 14 να πάει πολυτεχνείο.
έχεις κοιτάξει τις βάσεις τελευταία;
Όχι αν πέφτουν λόγω μειωμένης ζήτησης πρέπει να μειωθεί και ο.αροθμος των εισακτεων η να μην αξιολογούνται.τα τμήματα βάσει λόγου αποφοίτων προς εισακτεους

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:52
από Lord Brum
foscilis έγραψε:
27 Αύγ 2019, 16:49
Το να γράψει κάποιος 14 στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι είναι μαθητής "του 14". Οι πανελλήνιες δεν έχουν στόχο να αξιολογήσουν τη συνολική ακαδημαϊκή επίδοση αλλά αποτελούν ένα είδος "πρωταθλήματος" σε συγκεκριμένα μαθήματα με συγκεκριμένη ύλη όπου σημασία έχει μόνο η σχετική σειρά. Μάλιστα είναι καλύτερα τα θέματα να είναι πολύ δύσκολα ώστε να υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιδόσεις και η πρόσβαση να παίζεται ανάμεσα στο 17 και στο 17.5 όχι ανάμεσα στο 17.4495 και στο 17.496.

Κάποιος μπορεί θεωρητικά να γράψει σχεδόν εντελώς στα παπάρια του τα μη εξεταζόμενα μαθήματα του Λυκείου (φροντίζοντας απλά να περνάει τη βάση) και να εστιάσει μόνο σε αυτά των πανελληνίων (και μόνο στην εξεταστέα ύλη). Αυτός θα έχει ένα μέσο όρο γύρω στο 14 στις τρεις τάξεις και θα είναι πράγματι ένας μαθητής "του 14", αλλά στις πανελλήνιες ενδεχομένως θα είναι πρώτος των πρώτων.
Δεν διαφωνώ και για αυτό.και αντιπαρεβαλα το 14με το 9 και το 19 στα ίδια θέματα. Καλύτερα δύσκολα και ο πρώτος να έχει 18 παρά εύκολα και να μένει εκτός το 17,5 ενώ μπαίνει το 17,6

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 16:54
από axilmar
foscilis έγραψε:
27 Αύγ 2019, 16:49
Το να γράψει κάποιος 14 στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι είναι μαθητής "του 14". Οι πανελλήνιες δεν έχουν στόχο να αξιολογήσουν τη συνολική ακαδημαϊκή επίδοση αλλά αποτελούν ένα είδος "πρωταθλήματος" σε συγκεκριμένα μαθήματα με συγκεκριμένη ύλη όπου σημασία έχει μόνο η σχετική σειρά. Μάλιστα είναι καλύτερα τα θέματα να είναι πολύ δύσκολα ώστε να υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιδόσεις και η πρόσβαση να παίζεται ανάμεσα στο 17 και στο 17.5 όχι ανάμεσα στο 17.4495 και στο 17.496.

Κάποιος μπορεί θεωρητικά να γράψει σχεδόν εντελώς στα παπάρια του τα μη εξεταζόμενα μαθήματα του Λυκείου (φροντίζοντας απλά να περνάει τη βάση) και να εστιάσει μόνο σε αυτά των πανελληνίων (και μόνο στην εξεταστέα ύλη). Αυτός θα έχει ένα μέσο όρο γύρω στο 14 στις τρεις τάξεις και θα είναι πράγματι ένας μαθητής "του 14", αλλά στις πανελλήνιες ενδεχομένως θα είναι πρώτος των πρώτων.
Δεν κανει την διαφορα οι βαθμοι να εχουν 1 ή 3 ή 100 δεκαδικα διαφορα. Το ιδιο πραγμα ειναι.

Δεν ειναι μονο πρωταθλημα οι πανελληνιες, αποτελουν και ενδειξη καταλληλοτητας/ακαταλληλοτητας του υποψηφιου.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 17:25
από Dwarven Blacksmith
Καταρχάς οι πανελλήνιες μετράνε κατά πόσο κάποιος έχει τη θέληση και την επιμονή να στρωθεί να διαβάσει, έστω και για παπαγαλία. Αυτή η ικανότητα είναι πολύ σημαντική για τα περισσότερα επαγγέλματα , πιο σημαντική από την "εξυπνάδα" ή τις γνώσεις.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 17:39
από Otto Weininger
Dwarven Blacksmith έγραψε:
27 Αύγ 2019, 17:25
Καταρχάς οι πανελλήνιες μετράνε κατά πόσο κάποιος έχει τη θέληση και την επιμονή να στρωθεί να διαβάσει, έστω και για παπαγαλία. Αυτή η ικανότητα είναι πολύ σημαντική για τα περισσότερα επαγγέλματα , πιο σημαντική από την "εξυπνάδα" ή τις γνώσεις.
Ναι, αν ψάχνεις για υπαλλήλους τον 800 ευρώ με πτυχίο και μεταπτυχιακό.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 17:40
από Stalker
Dwarven Blacksmith έγραψε:
27 Αύγ 2019, 17:25
Καταρχάς οι πανελλήνιες μετράνε κατά πόσο κάποιος έχει τη θέληση και την επιμονή να στρωθεί να διαβάσει, έστω και για παπαγαλία. Αυτή η ικανότητα είναι πολύ σημαντική για τα περισσότερα επαγγέλματα , πιο σημαντική από την "εξυπνάδα" ή τις γνώσεις.
Pretty much, για διαγωνισμό πειθαρχίας πρόκειται πρωτίστως.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 17:45
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
foscilis έγραψε:
27 Αύγ 2019, 16:49
Το να γράψει κάποιος 14 στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι είναι μαθητής "του 14". Οι πανελλήνιες δεν έχουν στόχο να αξιολογήσουν τη συνολική ακαδημαϊκή επίδοση αλλά αποτελούν ένα είδος "πρωταθλήματος" σε συγκεκριμένα μαθήματα με συγκεκριμένη ύλη όπου σημασία έχει μόνο η σχετική σειρά. Μάλιστα είναι καλύτερα τα θέματα να είναι πολύ δύσκολα ώστε να υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιδόσεις και η πρόσβαση να παίζεται ανάμεσα στο 17 και στο 17.5 όχι ανάμεσα στο 17.4495 και στο 17.496.

Κάποιος μπορεί θεωρητικά να γράψει σχεδόν εντελώς στα παπάρια του τα μη εξεταζόμενα μαθήματα του Λυκείου (φροντίζοντας απλά να περνάει τη βάση) και να εστιάσει μόνο σε αυτά των πανελληνίων (και μόνο στην εξεταστέα ύλη). Αυτός θα έχει ένα μέσο όρο γύρω στο 14 στις τρεις τάξεις και θα είναι πράγματι ένας μαθητής "του 14", αλλά στις πανελλήνιες ενδεχομένως θα είναι πρώτος των πρώτων.
έτσι είναι
άλλωστε υπάρχουν περιπτώσεις ατόμων που περνούν τελευταίοι και με το ζόρι στη σχολή τους και μετά από μερικά χρόνια αποφοιτούν πρώτοι;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 17:49
από Dwarven Blacksmith
Otto Weininger έγραψε:
27 Αύγ 2019, 17:39
Dwarven Blacksmith έγραψε:
27 Αύγ 2019, 17:25
Καταρχάς οι πανελλήνιες μετράνε κατά πόσο κάποιος έχει τη θέληση και την επιμονή να στρωθεί να διαβάσει, έστω και για παπαγαλία. Αυτή η ικανότητα είναι πολύ σημαντική για τα περισσότερα επαγγέλματα , πιο σημαντική από την "εξυπνάδα" ή τις γνώσεις.
Ναι, αν ψάχνεις για υπαλλήλους τον 800 ευρώ με πτυχίο και μεταπτυχιακό.
Μα δεν είπα ότι βγάζει τους έξυπνους εκτός. Ίσα ίσα αυτοί έχουν ένα πλεονέκτημα. Αλλά αυτό είναι δευτερεύον .

Δες και αυτό.
https://www.google.com/amp/s/www.forbes ... ssful/amp/

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 17:51
από vantono
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε:
27 Αύγ 2019, 17:45
foscilis έγραψε:
27 Αύγ 2019, 16:49
Το να γράψει κάποιος 14 στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι είναι μαθητής "του 14". Οι πανελλήνιες δεν έχουν στόχο να αξιολογήσουν τη συνολική ακαδημαϊκή επίδοση αλλά αποτελούν ένα είδος "πρωταθλήματος" σε συγκεκριμένα μαθήματα με συγκεκριμένη ύλη όπου σημασία έχει μόνο η σχετική σειρά. Μάλιστα είναι καλύτερα τα θέματα να είναι πολύ δύσκολα ώστε να υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιδόσεις και η πρόσβαση να παίζεται ανάμεσα στο 17 και στο 17.5 όχι ανάμεσα στο 17.4495 και στο 17.496.

Κάποιος μπορεί θεωρητικά να γράψει σχεδόν εντελώς στα παπάρια του τα μη εξεταζόμενα μαθήματα του Λυκείου (φροντίζοντας απλά να περνάει τη βάση) και να εστιάσει μόνο σε αυτά των πανελληνίων (και μόνο στην εξεταστέα ύλη). Αυτός θα έχει ένα μέσο όρο γύρω στο 14 στις τρεις τάξεις και θα είναι πράγματι ένας μαθητής "του 14", αλλά στις πανελλήνιες ενδεχομένως θα είναι πρώτος των πρώτων.
έτσι είναι
άλλωστε υπάρχουν περιπτώσεις ατόμων που περνούν τελευταίοι και με το ζόρι στη σχολή τους και μετά από μερικά χρόνια αποφοιτούν πρώτοι;
Εγώ πάντως είχα ενα φιλαράκι που πριν κάμποσα χρόνια πέρασε με ούτε 12000 μόρια σε ΤΕΙ μηχανολογίας επαρχιακής πόλης, και δεν κατάφερε να το βγάλει. Δεν πέρναγε Χριστό και καπου τέλη 3ου έτους τα παράτησε εντελώς απ'οτι μου ειπε, λόγω παντελούς αδυναμίας παρακολούθησης/κατανόησης των μαθημάτων. Χώρια που γενικά δεν του αρεσε καν αυτη η σχολή (θα την είχε πιθανον και τελευταια στο μηχανογραφικο) απλά ήθελε να ζήσει τη φοιτητική ζωή/εμπειρία.

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 17:53
από Otto Weininger
Dwarven Blacksmith έγραψε:
27 Αύγ 2019, 17:49
Otto Weininger έγραψε:
27 Αύγ 2019, 17:39
Dwarven Blacksmith έγραψε:
27 Αύγ 2019, 17:25
Καταρχάς οι πανελλήνιες μετράνε κατά πόσο κάποιος έχει τη θέληση και την επιμονή να στρωθεί να διαβάσει, έστω και για παπαγαλία. Αυτή η ικανότητα είναι πολύ σημαντική για τα περισσότερα επαγγέλματα , πιο σημαντική από την "εξυπνάδα" ή τις γνώσεις.
Ναι, αν ψάχνεις για υπαλλήλους τον 800 ευρώ με πτυχίο και μεταπτυχιακό.
Μα δεν είπα ότι βγάζει τους έξυπνους εκτός. Ίσα ίσα αυτοί έχουν ένα πλεονέκτημα. Αλλά αυτό είναι δευτερεύον .

Δες και αυτό.
https://www.google.com/amp/s/www.forbes ... ssful/amp/
Συμφωνώ σε αυτό. Αλλά γενικά οι πανελληνιες είναι μαλακια

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 19:50
από Εμπεδοκλής
axilmar έγραψε:
27 Αύγ 2019, 16:39
Καθε σχολη (ή είδος σχολων) θα επρεπε να εχει την δικη της βαση.
:o
Ρε μαλάκες, διαβάζετε τι γράφετε;

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 19:58
από Εμπεδοκλής
Πέρασε ένας από το ΕΠΑΛ σε σχολή Πολιτικών Μηχανικών με 200 φοιτητές κατ' έτος και χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι. Θα κάνει τουρισμό στην Πάτρα και τι λες εκει;

Και στην τελική για να μη συμπληρώσει έως και τα πολλαπλής επιλογής ή να γράψει 10 γραμμές έκθεση μάλλον ο πατέρας του θα του έχει έτοιμα τα δίδακτρα για πανεπιστήμιο του εξωτερικού και θα πήγε να δώσει πανελλήνιες για τη βόλτα του...

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2019, 21:25
από nostromos
Lord Brum έγραψε:
27 Αύγ 2019, 14:57
Όπως ήταν ο νόμος Διαμαντοπούλου με τη βαση του 10 της Γιαννάκου ήταν ο,τι έπρεπε για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μετά ήρθαν οι αγράμματοι φυληδες και οι καθηγητές χωρίς πειπερς γαβρογλου
\
αυτο το συστημα με το 10αρι ειναι η χαρα του φροντιστηριουχου και των ιδιωτικων ΑΕΙ ...