Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 29 Ιούλ 2022, 20:04

Крaсная армия έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 16:53
stavmanr έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 10:15
Η Θράκη έχει μείνει χωρίς τρένα.
Κυριολεκτικά.

Όχι μεταφορικά, με την έννοια πως δεν δουλεύουν σωστά...
Απλά, δεν υπάρχει πλέον δρομολόγιο τρένων εδώ και χρόνια.
Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.

Δεν σας χάλασε.
Και στην Πελοπόννησο κατάργησαν τον σιδηρόδρομο εκτός από την γραμμή Κόρινθος Πάτρα.
Πάει κι αυτή για την Τουρκία. :lol:
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 29 Ιούλ 2022, 20:12

Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 18:17
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 11:41
stavmanr έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 10:15
Η Θράκη έχει μείνει χωρίς τρένα.
Κυριολεκτικά.

Όχι μεταφορικά, με την έννοια πως δεν δουλεύουν σωστά...
Απλά, δεν υπάρχει πλέον δρομολόγιο τρένων εδώ και χρόνια.
Συνοπτικά επί του ζητήματος υπενθυμίζουμε τα εξής: η πρώτη (και τότε επονομαζόμενη ως «προσωρινή») απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για διακοπή των δρομολογίων στο σιδηρόδρομο από Δράμα έως Αλεξανδρούπολη πάρθηκε στις 31 Ιουλίου 2019 κι υποτίθεται θα διαρκούσε τρεις μήνες, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2019, λόγω εργασιών αποκατάστασης του σιδηρόδρομου.

Στο μεσοδιάστημα, τα δρομολόγια έχουν αναπληρωθεί μεν με λεωφορεία, αλλά επειδή ουδέν μονιμότερον του προσωρινού, αυτή η κατάσταση ήδη κοντεύει να συμπληρώσει τρία χρόνια. Μία νέα κακοκαιρία στις αρχές του 2021, κατέστρεψε τμήματα του σιδηροδρόμου στη Θράκη, ωστόσο ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ) ανακοίνωσε στις αρχές Απριλίου πως «απόλυτα λειτουργική είναι πλέον, μετά την αποκατάσταση της από τον ΟΣΕ, η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο που είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα (έντονες βροχοπτώσεις) στην ευρύτερη περιοχή του Ν. Σερρών και στους Ν. Ροδόπης και Έβρου».

Τον Ιούνιο του 2021 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε επαναφορά των δρομολογίων «αμαξοστοιχίας» από Θεσσαλονίκη έως Αλεξανδρούπολη, όμως τελικά τα τρένα πήγαιναν μέχρι τη Δράμα και το υπόλοιπο της διαδρομής γινόταν με λεωφορείο.


«Σιδηροδρομικός μεσαίωνας» λέει ο Κ. Κατσιμίγας
«Σε σιδηροδρομικό μεσαίωνα βρίσκεται εδώ και τέσσερα χρόνια η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης, ενώ και το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο» αυτή ήταν η επερώτηση του κου Κατσιμίγα που ζητούσε από τη διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜΘ να αναλάβει πρωτοβουλία, ώστε να αποκατασταθεί η εικόνα του σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή και τα τρένα να σφυρίξουν ξανά.

Μεταξύ άλλων ο κος Κατσιμίγας τόνισε πως «εκείνο που χρειάζεται είναι έστω κάποιο προσωπικό, κάτι που δεν θεωρώ ότι είναι ανέφικτο. Πιστεύω ότι εάν υπάρξουν συντονισμένες πιέσεις, το υφιστάμενο δίκτυο υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει ξανά».


«Λύση με μεγάλο κόστος» σημειώνει ο Χρ. Μέτιος
Την απάντηση στην επερώτηση ανέλαβε ο περιφερειάρχης ΑΜΘ Χρήστος Μέτιος που αναγνώρισε το πρόβλημα και σημείωσε ότι για να βρεθεί κάποια λύση αυτή έχει μεγάλο κόστος, ενώ ανέφερε ότι ο ίδιος από τη θέση του περιφερειάρχη που κατέχει δεν μπορεί να κάνει κάτι περαιτέρω.

Όπως τόνισε ο κος Μέτιος «τα μεγάλα προβλήματα ξεκίνησαν το 2010 με νόμο που πάρθηκε η απόφαση εκσυγχρονισμού του ΟΣΕ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου. Το 2010 μπορεί να υπήρχε έναν αριθμός καθημερινών δρομολογίων Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη. Κάποια στιγμή τα δρομολόγια έγιναν δύο και μετά σταμάτησαν να υπάρχουν. Αυτά σταμάτησαν επειδή υπήρχαν πολλά προβλήματα στο υπάρχον δίκτυο και έλλειψη των εργαζομένων».

Σε εκείνο το σημείο ο περιφερειάρχης γνωστοποίησε ότι είναι δύσκολο να βρεθούν οι πόροι για συντήρηση του δικτύου και είπε πως «η Ευρώπη δίνει χρήματα για έργα, αλλά όχι για συντηρήσεις. Δεν είναι εύκολο να βρεθούν τόσοι πόροι, αλλά ούτε να γίνουν τόσες προσλήψεις. Δεν είναι εύκολο για ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα να κάνω κάτι περισσότερο ως περιφερειάρχης. Η λύση δυστυχώς έχει ένα μεγάλο κόστος».

Είναι η «αποκέντρωση». Στην Αθήνα κατασκευάζουν σταθμούς μέτρο σε ρυθμό πολυβόλου.
για ποιο λόγο σημβαίνει αυτό, εννοώ η ανισομερής ανάπτυξη;
Δεν υπάρχει ανισομερης ανάπτυξη, τα έργα γίνονται με βάση τις ανάγκες και το μέτρο για την Αθήνα είναι ανάγκη.
Όπως ανάγκη ήταν για την Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη η Εγνατία η οποία είναι και ο κυρίως λόγος που καταργήθηκε ο σιδηρόδρομος αφού έχασε μεγάλο μέρος της κίνησης που είχε προ Εγνατίας.

Ανάλογα, ο νεος δρόμος Κορίνθου Τρίπολης στο τέλος των 80ς "έθαψε" την γραμμή Κόρινθος Τρίπολη Καλαμάτα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 29 Ιούλ 2022, 20:16

Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 18:19
Το ακρον αωτον την ανικαν ότητας από το ιδιωτικό κεφάλαιο
Ποιο ειναι;
Ότι χαλάνε τα τραίνα;
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21385
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 29 Ιούλ 2022, 20:44

Chainis έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:04
Крaсная армия έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 16:53
stavmanr έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 10:15
Η Θράκη έχει μείνει χωρίς τρένα.
Κυριολεκτικά.

Όχι μεταφορικά, με την έννοια πως δεν δουλεύουν σωστά...
Απλά, δεν υπάρχει πλέον δρομολόγιο τρένων εδώ και χρόνια.
Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.

Δεν σας χάλασε.
Και στην Πελοπόννησο κατάργησαν τον σιδηρόδρομο εκτός από την γραμμή Κόρινθος Πάτρα.
Πάει κι αυτή για την Τουρκία. :lol:
Θα σε απογοητεύσω αλλά και η γραμμή για Πάτρα δεν δουλεύει. Με λεωφορεία είναι.

Άβαταρ μέλους
Fluffy
Δημοσιεύσεις: 21735
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2019, 08:54

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fluffy » 29 Ιούλ 2022, 21:08

Chainis έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:12
Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 18:17
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 11:41





Είναι η «αποκέντρωση». Στην Αθήνα κατασκευάζουν σταθμούς μέτρο σε ρυθμό πολυβόλου.
για ποιο λόγο σημβαίνει αυτό, εννοώ η ανισομερής ανάπτυξη;
Δεν υπάρχει ανισομερης ανάπτυξη, τα έργα γίνονται με βάση τις ανάγκες και το μέτρο για την Αθήνα είναι ανάγκη.
Όπως ανάγκη ήταν για την Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη η Εγνατία η οποία είναι και ο κυρίως λόγος που καταργήθηκε ο σιδηρόδρομος αφού έχασε μεγάλο μέρος της κίνησης που είχε προ Εγνατίας.

Ανάλογα, ο νεος δρόμος Κορίνθου Τρίπολης στο τέλος των 80ς "έθαψε" την γραμμή Κόρινθος Τρίπολη Καλαμάτα.
Ο λινο είπε πως τα έργα στην αθήνα γίνονται με ρυθμο πολυβόλου

Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 10424
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα » 29 Ιούλ 2022, 22:09

Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:00
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 19:02
Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 18:17


για ποιο λόγο σημβαίνει αυτό, εννοώ η ανισομερής ανάπτυξη;
γιατί μαζεύτηκαν τα λαμόγια στην χαβούζα και φτιάξανε κλίκα όπου τα τρώνε και τα πίνουν στην υγειά σου. Κάτι σαν την ΚΕ του ΚΚΣΕ
γιατί δεν καθυστερούν και στην αθήνα ώστε να φάνε και απο κει χρήμα αλλά στην αθήνα πάνε με ρυθμους πολυβόλου. Αγαπάνε την αθηνα ας πουμε;
δεν βγάζουν χρήμα από «καθυστερήσεις» στην Θράκη, ή οπουδήποτε αλλού, αγαπητό ζωντόβολο. Το χρήμα δεν φεύγει από την Αθήνα, αυτό είναι το θέμα.
Fluffy έγραψε:
25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.

Άβαταρ μέλους
Fluffy
Δημοσιεύσεις: 21735
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2019, 08:54

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Fluffy » 29 Ιούλ 2022, 22:26

Λίνο Βεντούρα έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 22:09
Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:00
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 19:02


γιατί μαζεύτηκαν τα λαμόγια στην χαβούζα και φτιάξανε κλίκα όπου τα τρώνε και τα πίνουν στην υγειά σου. Κάτι σαν την ΚΕ του ΚΚΣΕ
γιατί δεν καθυστερούν και στην αθήνα ώστε να φάνε και απο κει χρήμα αλλά στην αθήνα πάνε με ρυθμους πολυβόλου. Αγαπάνε την αθηνα ας πουμε;
δεν βγάζουν χρήμα από «καθυστερήσεις» στην Θράκη, ή οπουδήποτε αλλού, αγαπητό ζωντόβολο. Το χρήμα δεν φεύγει από την Αθήνα, αυτό είναι το θέμα.
Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που λες.

Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 10424
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα » 29 Ιούλ 2022, 22:32

Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 22:26
Λίνο Βεντούρα έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 22:09
Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:00

γιατί δεν καθυστερούν και στην αθήνα ώστε να φάνε και απο κει χρήμα αλλά στην αθήνα πάνε με ρυθμους πολυβόλου. Αγαπάνε την αθηνα ας πουμε;
δεν βγάζουν χρήμα από «καθυστερήσεις» στην Θράκη, ή οπουδήποτε αλλού, αγαπητό ζωντόβολο. Το χρήμα δεν φεύγει από την Αθήνα, αυτό είναι το θέμα.
Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που λες.
Χρειάζεται και νοημοσύνη, φλούφλη
Fluffy έγραψε:
25 Αύγ 2021, 12:22
Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.

ksmyrn
Δημοσιεύσεις: 1570
Εγγραφή: 21 Μάιος 2018, 16:16

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksmyrn » 29 Ιούλ 2022, 22:57

Eθνικοκοινωνιστης έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 18:40
ειδες οι ιδιωτικοποιησεις?

ναι αλλα τα βυσματα του οσε

ναι αλλα τα σαντουιτς του φωτοπουλου


καλα πηγε και αυτο :giggle::giggle::giggle:
:giggle:

Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 39720
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης » 29 Ιούλ 2022, 23:09

Крaсная армия έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 16:53
stavmanr έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 10:15
Η Θράκη έχει μείνει χωρίς τρένα.
Κυριολεκτικά.

Όχι μεταφορικά, με την έννοια πως δεν δουλεύουν σωστά...
Απλά, δεν υπάρχει πλέον δρομολόγιο τρένων εδώ και χρόνια.
Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.

Δεν σας χάλασε.
:g030::g030::g030:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 29 Ιούλ 2022, 23:14

Εμπεδοκλής έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:44
Chainis έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:04
Крaсная армия έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 16:53


Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.

Δεν σας χάλασε.
Και στην Πελοπόννησο κατάργησαν τον σιδηρόδρομο εκτός από την γραμμή Κόρινθος Πάτρα.
Πάει κι αυτή για την Τουρκία. :lol:
Θα σε απογοητεύσω αλλά και η γραμμή για Πάτρα δεν δουλεύει. Με λεωφορεία είναι.
Φτιάχνεται προαστιακός, ο ήδη υπάρχον Αθήνα Κόρινθος Κιάτο, συνεχίζει Ξυλόκαστρο Αίγιο και θα πάει μέχρι Πάτρα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21282
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis » 29 Ιούλ 2022, 23:16

Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 21:08
Chainis έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:12
Fluffy έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 18:17


για ποιο λόγο σημβαίνει αυτό, εννοώ η ανισομερής ανάπτυξη;
Δεν υπάρχει ανισομερης ανάπτυξη, τα έργα γίνονται με βάση τις ανάγκες και το μέτρο για την Αθήνα είναι ανάγκη.
Όπως ανάγκη ήταν για την Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη η Εγνατία η οποία είναι και ο κυρίως λόγος που καταργήθηκε ο σιδηρόδρομος αφού έχασε μεγάλο μέρος της κίνησης που είχε προ Εγνατίας.

Ανάλογα, ο νεος δρόμος Κορίνθου Τρίπολης στο τέλος των 80ς "έθαψε" την γραμμή Κόρινθος Τρίπολη Καλαμάτα.
Ο λινο είπε πως τα έργα στην αθήνα γίνονται με ρυθμο πολυβόλου
Πολυβόλο που ρίχνει ένα σταθμό κάθε χρόνο.
Πέρσι τελείωσε η επέκταση μέχρι Πειραιά και τώρα αρχίζει η γραμμή 4 που θα κάνει 7 χρόνια να τελειώσει.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 21385
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Κατάρρευση του "επιτελικού κράτους" και στους σιδηρόδρομους.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 30 Ιούλ 2022, 10:34

Chainis έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 23:14
Εμπεδοκλής έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:44
Chainis έγραψε:
29 Ιούλ 2022, 20:04


Και στην Πελοπόννησο κατάργησαν τον σιδηρόδρομο εκτός από την γραμμή Κόρινθος Πάτρα.
Πάει κι αυτή για την Τουρκία. :lol:
Θα σε απογοητεύσω αλλά και η γραμμή για Πάτρα δεν δουλεύει. Με λεωφορεία είναι.
Φτιάχνεται προαστιακός, ο ήδη υπάρχον Αθήνα Κόρινθος Κιάτο, συνεχίζει Ξυλόκαστρο Αίγιο και θα πάει μέχρι Πάτρα.
Δύσκολο. Ή τουλάχιστον δε θα ζούμε.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών