Και στην Πελοπόννησο κατάργησαν τον σιδηρόδρομο εκτός από την γραμμή Κόρινθος Πάτρα.Крaсная армия έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 16:53Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.
Δεν σας χάλασε.
Πάει κι αυτή για την Τουρκία.
Και στην Πελοπόννησο κατάργησαν τον σιδηρόδρομο εκτός από την γραμμή Κόρινθος Πάτρα.Крaсная армия έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 16:53Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.
Δεν σας χάλασε.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Δεν υπάρχει ανισομερης ανάπτυξη, τα έργα γίνονται με βάση τις ανάγκες και το μέτρο για την Αθήνα είναι ανάγκη.Fluffy έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 18:17για ποιο λόγο σημβαίνει αυτό, εννοώ η ανισομερής ανάπτυξη;Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 11:41Συνοπτικά επί του ζητήματος υπενθυμίζουμε τα εξής: η πρώτη (και τότε επονομαζόμενη ως «προσωρινή») απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για διακοπή των δρομολογίων στο σιδηρόδρομο από Δράμα έως Αλεξανδρούπολη πάρθηκε στις 31 Ιουλίου 2019 κι υποτίθεται θα διαρκούσε τρεις μήνες, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2019, λόγω εργασιών αποκατάστασης του σιδηρόδρομου.
Στο μεσοδιάστημα, τα δρομολόγια έχουν αναπληρωθεί μεν με λεωφορεία, αλλά επειδή ουδέν μονιμότερον του προσωρινού, αυτή η κατάσταση ήδη κοντεύει να συμπληρώσει τρία χρόνια. Μία νέα κακοκαιρία στις αρχές του 2021, κατέστρεψε τμήματα του σιδηροδρόμου στη Θράκη, ωστόσο ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ) ανακοίνωσε στις αρχές Απριλίου πως «απόλυτα λειτουργική είναι πλέον, μετά την αποκατάσταση της από τον ΟΣΕ, η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο που είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα (έντονες βροχοπτώσεις) στην ευρύτερη περιοχή του Ν. Σερρών και στους Ν. Ροδόπης και Έβρου».
Τον Ιούνιο του 2021 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε επαναφορά των δρομολογίων «αμαξοστοιχίας» από Θεσσαλονίκη έως Αλεξανδρούπολη, όμως τελικά τα τρένα πήγαιναν μέχρι τη Δράμα και το υπόλοιπο της διαδρομής γινόταν με λεωφορείο.
«Σιδηροδρομικός μεσαίωνας» λέει ο Κ. Κατσιμίγας
«Σε σιδηροδρομικό μεσαίωνα βρίσκεται εδώ και τέσσερα χρόνια η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης, ενώ και το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο» αυτή ήταν η επερώτηση του κου Κατσιμίγα που ζητούσε από τη διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜΘ να αναλάβει πρωτοβουλία, ώστε να αποκατασταθεί η εικόνα του σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή και τα τρένα να σφυρίξουν ξανά.
Μεταξύ άλλων ο κος Κατσιμίγας τόνισε πως «εκείνο που χρειάζεται είναι έστω κάποιο προσωπικό, κάτι που δεν θεωρώ ότι είναι ανέφικτο. Πιστεύω ότι εάν υπάρξουν συντονισμένες πιέσεις, το υφιστάμενο δίκτυο υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει ξανά».
«Λύση με μεγάλο κόστος» σημειώνει ο Χρ. Μέτιος
Την απάντηση στην επερώτηση ανέλαβε ο περιφερειάρχης ΑΜΘ Χρήστος Μέτιος που αναγνώρισε το πρόβλημα και σημείωσε ότι για να βρεθεί κάποια λύση αυτή έχει μεγάλο κόστος, ενώ ανέφερε ότι ο ίδιος από τη θέση του περιφερειάρχη που κατέχει δεν μπορεί να κάνει κάτι περαιτέρω.
Όπως τόνισε ο κος Μέτιος «τα μεγάλα προβλήματα ξεκίνησαν το 2010 με νόμο που πάρθηκε η απόφαση εκσυγχρονισμού του ΟΣΕ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου. Το 2010 μπορεί να υπήρχε έναν αριθμός καθημερινών δρομολογίων Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη. Κάποια στιγμή τα δρομολόγια έγιναν δύο και μετά σταμάτησαν να υπάρχουν. Αυτά σταμάτησαν επειδή υπήρχαν πολλά προβλήματα στο υπάρχον δίκτυο και έλλειψη των εργαζομένων».
Σε εκείνο το σημείο ο περιφερειάρχης γνωστοποίησε ότι είναι δύσκολο να βρεθούν οι πόροι για συντήρηση του δικτύου και είπε πως «η Ευρώπη δίνει χρήματα για έργα, αλλά όχι για συντηρήσεις. Δεν είναι εύκολο να βρεθούν τόσοι πόροι, αλλά ούτε να γίνουν τόσες προσλήψεις. Δεν είναι εύκολο για ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα να κάνω κάτι περισσότερο ως περιφερειάρχης. Η λύση δυστυχώς έχει ένα μεγάλο κόστος».
Είναι η «αποκέντρωση». Στην Αθήνα κατασκευάζουν σταθμούς μέτρο σε ρυθμό πολυβόλου.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Ποιο ειναι;
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Θα σε απογοητεύσω αλλά και η γραμμή για Πάτρα δεν δουλεύει. Με λεωφορεία είναι.Chainis έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 20:04Και στην Πελοπόννησο κατάργησαν τον σιδηρόδρομο εκτός από την γραμμή Κόρινθος Πάτρα.Крaсная армия έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 16:53Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.
Δεν σας χάλασε.
Πάει κι αυτή για την Τουρκία.
Ο λινο είπε πως τα έργα στην αθήνα γίνονται με ρυθμο πολυβόλουChainis έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 20:12Δεν υπάρχει ανισομερης ανάπτυξη, τα έργα γίνονται με βάση τις ανάγκες και το μέτρο για την Αθήνα είναι ανάγκη.Fluffy έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 18:17για ποιο λόγο σημβαίνει αυτό, εννοώ η ανισομερής ανάπτυξη;Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 11:41
Είναι η «αποκέντρωση». Στην Αθήνα κατασκευάζουν σταθμούς μέτρο σε ρυθμό πολυβόλου.
Όπως ανάγκη ήταν για την Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη η Εγνατία η οποία είναι και ο κυρίως λόγος που καταργήθηκε ο σιδηρόδρομος αφού έχασε μεγάλο μέρος της κίνησης που είχε προ Εγνατίας.
Ανάλογα, ο νεος δρόμος Κορίνθου Τρίπολης στο τέλος των 80ς "έθαψε" την γραμμή Κόρινθος Τρίπολη Καλαμάτα.
δεν βγάζουν χρήμα από «καθυστερήσεις» στην Θράκη, ή οπουδήποτε αλλού, αγαπητό ζωντόβολο. Το χρήμα δεν φεύγει από την Αθήνα, αυτό είναι το θέμα.Fluffy έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 20:00γιατί δεν καθυστερούν και στην αθήνα ώστε να φάνε και απο κει χρήμα αλλά στην αθήνα πάνε με ρυθμους πολυβόλου. Αγαπάνε την αθηνα ας πουμε;Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 19:02γιατί μαζεύτηκαν τα λαμόγια στην χαβούζα και φτιάξανε κλίκα όπου τα τρώνε και τα πίνουν στην υγειά σου. Κάτι σαν την ΚΕ του ΚΚΣΕ
Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που λες.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 22:09δεν βγάζουν χρήμα από «καθυστερήσεις» στην Θράκη, ή οπουδήποτε αλλού, αγαπητό ζωντόβολο. Το χρήμα δεν φεύγει από την Αθήνα, αυτό είναι το θέμα.Fluffy έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 20:00γιατί δεν καθυστερούν και στην αθήνα ώστε να φάνε και απο κει χρήμα αλλά στην αθήνα πάνε με ρυθμους πολυβόλου. Αγαπάνε την αθηνα ας πουμε;Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 19:02
γιατί μαζεύτηκαν τα λαμόγια στην χαβούζα και φτιάξανε κλίκα όπου τα τρώνε και τα πίνουν στην υγειά σου. Κάτι σαν την ΚΕ του ΚΚΣΕ
Χρειάζεται και νοημοσύνη, φλούφληFluffy έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 22:26Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που λες.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 22:09δεν βγάζουν χρήμα από «καθυστερήσεις» στην Θράκη, ή οπουδήποτε αλλού, αγαπητό ζωντόβολο. Το χρήμα δεν φεύγει από την Αθήνα, αυτό είναι το θέμα.
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 18:40ειδες οι ιδιωτικοποιησεις?
ναι αλλα τα βυσματα του οσε
ναι αλλα τα σαντουιτς του φωτοπουλου
καλα πηγε και αυτο
Крaсная армия έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 16:53Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.
Δεν σας χάλασε.
Φτιάχνεται προαστιακός, ο ήδη υπάρχον Αθήνα Κόρινθος Κιάτο, συνεχίζει Ξυλόκαστρο Αίγιο και θα πάει μέχρι Πάτρα.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 20:44Θα σε απογοητεύσω αλλά και η γραμμή για Πάτρα δεν δουλεύει. Με λεωφορεία είναι.Chainis έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 20:04Και στην Πελοπόννησο κατάργησαν τον σιδηρόδρομο εκτός από την γραμμή Κόρινθος Πάτρα.Крaсная армия έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 16:53
Την ετοιμάζει η νδουλα σας για προσάρτηση από την γείτονα.
Δεν σας χάλασε.
Πάει κι αυτή για την Τουρκία.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Πολυβόλο που ρίχνει ένα σταθμό κάθε χρόνο.Fluffy έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 21:08Ο λινο είπε πως τα έργα στην αθήνα γίνονται με ρυθμο πολυβόλουChainis έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 20:12Δεν υπάρχει ανισομερης ανάπτυξη, τα έργα γίνονται με βάση τις ανάγκες και το μέτρο για την Αθήνα είναι ανάγκη.
Όπως ανάγκη ήταν για την Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη η Εγνατία η οποία είναι και ο κυρίως λόγος που καταργήθηκε ο σιδηρόδρομος αφού έχασε μεγάλο μέρος της κίνησης που είχε προ Εγνατίας.
Ανάλογα, ο νεος δρόμος Κορίνθου Τρίπολης στο τέλος των 80ς "έθαψε" την γραμμή Κόρινθος Τρίπολη Καλαμάτα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Δύσκολο. Ή τουλάχιστον δε θα ζούμε.Chainis έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 23:14Φτιάχνεται προαστιακός, ο ήδη υπάρχον Αθήνα Κόρινθος Κιάτο, συνεχίζει Ξυλόκαστρο Αίγιο και θα πάει μέχρι Πάτρα.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑29 Ιούλ 2022, 20:44Θα σε απογοητεύσω αλλά και η γραμμή για Πάτρα δεν δουλεύει. Με λεωφορεία είναι.