για να ειμαστε δικαιοι αυτο μπορει να συμφερει και το Ελληνικο δημοσιο σε σχεση με την ακυρωση της συμβασης παρχωρησης ... αλλα καπου εχει καταντησει παρανοικοSeaHawk έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 15:26
Αυτη την στιγμη υπαρχουν 3 στρατοπεδα συγγενων
1.Κοκοτσακης-Καρυστιανου -Ασλανιδης και καποιοι αλλοι
Αυτοι εχουν βρει τα δοχεια με το ξυλολιο το βαγονι φαντασμα το μυστικο κοντεινερ και τα ακτινιδια που ηταν κωδικη λεξη για το ξυλολιο
2.Λακαφωσης -Ψαροπουλος και καποιοι αλλοι
Αυτοι μιλανε για υπαρξη ευφλεκτης υλης στο τρενο και λενε οτι αυτοι το απεδειξαν με CFD τωρα ειναι χρεος του κρατους και της δικαιοσυνης να βρει τι ηταν και που ηταν.
3.Πλακιας-Βλαχος και ενδεχομενως καποιοι αλλοι
Αυτοι δεν μιλανε για παρανομο φορτιο αφηνουν συνεχως υπονννοουμενα για τις αλλες δυο ομαδες και εχουν πεισει τον ευτο τους οτι θα πετυχουν να καταδικαστουν πολιτικοι με πραγματα οπως η συμβαση 717 η αν παρουσιασουν στο δικαστηριο με την λιστα των δις που ξοδευτηκαν για τον ΟΣΕ απο το 2013
Το κοινο που εχουν ολοι αυτοι ειναι οτι μιλανε για μπαζωμα
Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7190
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
ΗρεμησεΝετο Γκουερινο έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 15:32
Τις είδαμε τις προδιαγραφές ασφαλείας
Τέλος πάντων άλλη φορά θα είσαι προσεκτικός στο τι γράφεις γιατί πάλι μπορεί να τύχει να το διαβάσω
Παρε ενα δειγμα του τι θα ακολουθησει( εως το 11:17 μεχρι τωρα
Μεϊκόπουλος:Kυριε υπουργε το τρενακι του Πηλιου,ο γνωστος Μουτζουρης αποτελει πολο ελξης επισκεπτων απο την Ελλαδα και το εξωτερικο και για την Μαγνησια ειναι επι της ουσιας ενα σημαντικο τουριστικο και ιστορικο brand.Απο το 1985 και με αποφαση του υπουργειου Πολιτισμου ειναι χαρακτηρισμενο ως ιστορικο διατηρητεο μνημειο.Στον χαρακτηρισμο συμπεριλαμβαντονται το τροχαιο υλικο και ολες οι κτιριακες εγκαταστασεις απο τον Σιδηροδρομικο σταθμο του Βολου μεχρι και τον Σιδηροδρομικο Σταθμο των Μηλεων ως συνολο γιατι αποτελουν αντιπροσωπευτικα δειγματα αρχιτεκτονικης στο ειδος τους.
Συμφωνα τωρα με το Αρθρο 21 Παραγραφος 3 του Νομου 3028/2002 τα αρχαια κινητα μνημεια ανηκουν κατα κυριοτητα και νομη στο δημοσιο,ενω συμφωνα με το Αρθρο 43 Παραγραφος 3 του ιδιου νομου,με αποφαση του υπουργου Πολιτισμου,θστερα απο γνωμη του συμβουλιου οριζονται οι ειδικοτεροι κανονες και αρχες που διεπουν τις εργασιες συντηρησης.Απο την πλευρα τωρα του δημοσιου ολοκληρη η προστατευομενη υποδομη του τρενου του Πηλιου ανηκει στο ΟΣΕ ενω το Υπουργειο Πολιτισμου ειναι αρμοδιο για την διασφαλιση της τηρησης των ειδικοτερων ορων που διεπουν την λειτουργια του ως προστατευομενο μνημειο.Σημερα λοιπον η λειτουργια και εκμεταλλευση του Μουτζουρη εχει φυγει απο το Ελληνικο Δημοσιο και εχει εκχωρηθει στην ΤΡΕΝΟΣΕ ΑΕ HELLENIC TRAIN που απο το 2017 ειναι ιδιωτικη.
Ερχομαστε λοιπον κυριε υπουργε στο 1ο επιδικο.
Η HELLENIC TRAIΝ λειτουργει το τρενο του Πηλιου απο τις αρχες του 2019 με δρομολογια ολοκληρο τον χρονο που κατα τις τουριστικες περιοδους μαλιστα αυξανονται.Η συμβαση μισθωσης του τροχαιου υλικου μεταξυ ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN με βαση την οποια η εταιρεια μισθωνει προς εκμεταλλευση δηλαδη το τρενο του Πηλιου υπογραφηκε στις 29/7/2022 δηλαδη μολις τον περασμενο Ιουλιο.Τι γινεται λοιπον υπουργε μεχρι τοτε;Δεν υπαρχουν διαφυνοντα κερδη για το Ελληνικο Δημοσιο για δυο και πλεον χρονια που η Hellenic Train λειτουργουσε το τρενο,το εκμεταλλευοταν για τουριστικους σκοπους και ειχε σημαντικα εσοδα απο την επισκεψιμοτητα του;Τα εχει υπολογισει το δημοσιο τα εσοδα αυτα;Σκοπευει κυριε υπουργε να τα ζητησει;Και να σημειωσω επισης γιατι θα επανελθω στην δευτερολογια μου για ορισμενα επιπλεον στοιχεια οτι απο την συμβαση μισθωσης λειπει παντελως το εταιρο αρμοδιο Υπουργειο Πολιτισμου.Προκειται δηλαδη για ενα χαρακτηρισμενο μνημειο και το αρμοδιο υπουργειο δεν υπαρχει πουθενα στην συμβαση.
Εκτος των ανωτερων το Υπουργειο Υποδομων αποφασισε προσφατα να ενταξει το δρομολογιο που αφορα το τρενακι του Πηλιου στην νεα συμβαση παροχης υποχρεωσης Δημοσιας Υπηρεσιας κατ εφαρμογη του Ευρωπαικου κανονισμου 1370/2007.Με βαση την συμβαση αυτη η Hellenic Train επιδοτειται για αν εκτελει υποχρεωτικα το δρομολογιο ως αγονη σιδηροδρομικη γραμμη.Στο αρθρο 1 παραγραφος 2 του Ευρωπαικου κανονισμου ομως αναφερεται χαρακτηριστικα οτι απο την συμβαση αυτη εξαιρουνται οι υπηρεσιες που παρεχονται κυριως για ιστορικους και τουριστικους λογους.Το δρομολογιο λοιπον που εκτελει το τρενακι του Πηλιου εκτος του οτι ειναι χαρακτηρισμενο κινητο μνημειο,αναβιωνει την ιστορικη διαδρομη για τουριστικους σκοπους,επομενως ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι συμφωνα με το γραμμα και τον σκοπο του νομου θα επρεπε να εξαιρειται απο την συμβαση.Θα επανελθω και στην δευτερολογια μου με λεπτομερειες στα ζητηματα αυτα γι αυτο και θελω απο τωρα να σας το πω κυριε προεδρε,μια ανοχη στον χρονο.
Ερχομαι λοιπον στις επιδικες ερωτησεις κυριε υπουργε
Τι συμβαινει με την συμβαση μεταξυ ΟΣΕ και Hellenic TRAIN για την μισθωση του τροχαιου υλικου του τρενου του Πηλιου;
Πως λειτουργουσε η εταιρεια και εκμεταλλευοταν την δημοσια περιουσια μεχρι τοτε;
Τι γινεται με τα διαφυγοντα κερδη;
Και για ποιον λογο ενταχθηκε το δρομολογιου που εκτελει το τρενο του Πηλιου στην Συμβαση Παροχης Υποχρεωσης Δημοσιας Υπηρεσιας παροτι θα επρεπε να εξαιρειται συμφωνα με τον Ευρωπαικο Κανονισμο
Σας Ευχαριστω
Kαραμανλης:Κυριε προεδρε κυριοι συναδελφοι καταρχην επιτρεψτε μου να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα γιατι νομιζω οτι υπαρχει μια συγχυση σε πολλα απο αυτα τα οποια ειπατε και καλο ειναι μεσα σε αυτον τον διαλογο να τα ξεκαθαρισουμε ετσιο ωστε και αυτοι που μας ακουνε να καταλαβουνε πραγματικα τι συνεβη.Αυτην την στιγμη εχουμε δυο νομοθετικα κειμενα.Αφενος εχουμε τις οδηγιες 797-798/2016 για την διαλειτουργικοτητα και την ασφαλεια του σιδηροδρομου.Τις αναφερατε.Σας θυμιζω οτι η δικη μας κυβερνηση τις ενσωματωσε στην εθνικη εννομη ταξη το 2019 με τον νομο 4632,μετα απο τεραστια καθυστερηση,ειναι το λεγομενο 4ο σιδηροδρομικο πακετο και υπο την επιβολη χρηματικων κυρωσεων απο την ΕΕ γιατι η προηγουμενη κυβερνηση δεν το ειχε κανει.Αφετεριυ εχουμε το 1370 και σε αυτο αναφερθηκατε του 2007 για την Ευρωπαικη Ενωση για τις δημοσιες επιβατικες σιδηροδρομικες και οδικες μεταφορες τις λεγομενες ΥΔΗ.Να πουμε εδω για τις ΥΔΗ γιατι και εδω υπαρχει μια συγχυση,οτι οι ΥΔΗ δεν ειναι αγονες γραμμες.Το λενε αγονες γραμμες αλλα ειναι οι επιδοτουμενες γραμμες που επιδοτουνται.Ολες σχεδον οι γραμμες στην Ελλαδα επιδοτουνται,οπως και ολες οι γραμμες στο Παρισι στην Γαλλια η στην Γερμανια επιδοτουνται.Στην Γαλλια οι επιδοτησεις φτανουν τα 7.5 δις.Επομενως δεν ειναι καο να επιδοτειται μια γραμμη.Οι σιδηροδρομικες μεταφορες και οι μεταφορες με τον σιδηροδρομο ειναι μεταφορες οι οποιες ως επι τω πλειστον στην Ευρωπη επιδοτουνται και επιδοτουνται πλουσιοπαροχα.Παμε τωρα να πουμε για τα δυο κειμενα που προβλεπυν την εξαιρεση απο τις προβλεψεις στην προβλεπομενη υποδοχη και το τροχαιο υλικο που προσδιοριζεται για αποκλειστικη τουριστικη χρηση ιστορικη χρηση.Αν εξαιρεσουμε το τρενακι του Πηλιου απο το 4ο σιδηροδρομικο πακετο,οπως αυτο υποννοειοτε με την ερωτηση σας αυτο θα σημαινει μερικα πολυ βασικα πραγματα.
1ον θα το εξαιρεσουμε απο τις προδιαγραφες ασφαλειας.Αυτην την στιγμη εχουμε τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας που ισχυουν για το δρομολογιο Αθηνα Θεσσαλονικη,ισχυουν και για το τρενακι του Πηλιου.Τις ιδιες προυποθεσεις που οφειλει να πληρει ο μηχανοδηγος που ειναι στο τρενο Αθηνα Θεσσαλονικη,δηλαδη πιστοποιησεις ιατρικες εξετασεις τις εχει πρεπει να τις πληρει και ο μηχανοδηγος στο Πηλιο οποτε ο επιβατης μπορει να αισθανεται το ιδιο εππιπεδο ασφαλειας.Αν βγαλουμε το τρενακι εκτος απο τις προβλεψεις,τοτε θα μεταβληθει ποιοτικα αν θελετε και η ασφαλεια για τους επιβατες.Και νομιζω οτι και εσεις θα συμφωνησετε οτι μια υπευθυνη πολιτεια δεν μπορει να παιζει με την ασφαλεια των επιβατων.Επομενως τωρα γινεται απολυτως κατανοητο το γιατι δεν εχουμε βγαλει την ΚΥΑ για να χαρακτηρισουμε το τρενακι του Πηλιου ως ιστορικο.Επισης ερχομαι στο κομματι των ΥΔΗ.Και εδω χρειαζεται να ξεκαθαρισουμε κατι το οποιο δεν το εχετε ξεκαθαρισει και θα σας καταθεσω και στα πρακτικα την Ευρωπαικη οδηγια.
Στην σκεψη 13 του κανονισμου του οποιου αναφερεστεμτης Ευρωπαικης οδηγιας,αναφερεται οτι οι ιστορικες και τουριστικες υποδομες,ακουστε το αυτο κυριε συναδελφε,δεν χρειαζεται να υπαχθουνσ τους κανονες και τις διαδικασιες.Δεν λεει δεν υπαγονται.Δηλαδη λεει δεν χρειαζεται να υπαχθουν.αφηνοντας στο ρκατος μελος την ελευθερια να αποφασισει.Το καταθετω αυτο στα πρακτικα για αν το δειτε με την ησυχια σας.Και αν θελετε και την προσωπικη μου αποψη πολυ σωστα τα λεει η ευρωπαικη οδηγια.Διοτι κυριε συναδελφε εμεις,δεν αφηνουμε μια ιδιωτικη εταιρεια οπως η HELLENIC TRAIN να αποφασιζει μονη της.Διοτι οταν τις δινουμε χρηματα και οταν εντασουμε το δρομολογιο σε ΥΔΗ οπως εχουμε κανει και με τον οδοντωτο στα Καλαβρυτα και με το ιστορικο τρενο στην Αρχαια Ολυμπια,ελεγχουμε πληρως πολλα ζητηματα που αφορουν αυτο το δρομολογιο,την δεσμευουμε δηλαδη οτι θα γινονται καθ ελαχιστον καποια δρομολογια,οτι οι τιμες θα διαμορφωνονται σε συνεργασια με το Υπουργειο και οτι η εταιρεια θα ελεγχεται απο τον ΟΣΕ.Και ολα αυτα χωρις να θιγεται καθολου ο ανταγωνισμος καθως στην συγκεκριμενη περιπτωση εχουμε μονο μια σιδηροδρομικη επιχειρηση.Αυτες τις διαδικασιες ασφαλειας μεσω της ΥΔΗ πρεπει αν τις βαλουμε γιατι εσεις ως κυβερνηση ιδιωτικοποιησατε την ΤΡΕΝΟΣΕ και την ιδιωτικοποιησατε με εναν τροπο εντελως αναρχο και εναν τροπο ο οποιος δεν εξασφαλιζε το δημοσιο συμφερον.Εξ ου και υπαρχει πλεον η νεα συμβαση οπου γινεται πλεον ελεγχος για τα δρομολογια που κανει η Hellenic Train και αναλογα γι αυτα πληρωνεται ενω στο παρελθον μετα την περηφανη διαπραγματευση του ΣΥΡΙΖΑ και την κωλοτουμπα που ειχε κανει ο κυριος Τσιπρας με την ομαδα του ξεπουληθηκε στη HELLENIC TRAIN 45 εκ ευρω οσο δηλαδη ολες οι ΗΔΥ για μια χρονια.Οτι λεφτα διναμε για τις δημοσιες υπηρεσιες για εναν χρονο ηταν το τιμημα που πηραμε.Και απρολα αυτα δεν ειχε κατσε τοτε η κυβερνηση να κανει το προφανες, να βαλει μια συμβαση πλαισιο να ξερουμε τι κανει η ιδιωτικη εταιρεια και τι κανει ο διαχειριστης της υποδομης στον ΟΣΕ.Κλεινοντας λοιπον,αυτην την στιγμη εχοντας τον Μουτζουρη οπως πολυ σωστα ειπατε οτι λεγεται στην περιοχη σας,στις ΥΔΗ,αυτο που καταφερνουμε ειναι να εχουμε καλυτερες υπηρεσιες,καλυτερη δυνατη τιμη,μεγαλυτερη ασφαλεια και καλυτερη εξυπηρετηση των πολιτων.Επομενως νομιζω οτι με αυτον τον τροπο θα ειναι πολυ δυσκολο να διαφωνησετε οτι αυτο εξυπηρετει τοκοινωνικο συμφερον και εξυπηρετει και τους κατοικους και τους επιβατες που χρησιμοποιουν την συγκεκριμενη σιδηροδρομικη γραμμη.
Σας ευχαριστω πολυ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 04 Μαρ 2025, 18:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Αχθος Αρουρης
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: 02 Ιουν 2022, 21:27
- Phorum.gr user: Αχθος Αρουρης
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
..........
εκει καπου στο 6,30, λεει οτι εχουν
τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας ....
προδιαγραφες τι εννοει ; ..........
το δικτυο, τις σιδηροδρομικες γραμμες ;
δηλ. οτι εχουν υλοποιηθει οι προδιαγραφες ; ...
προφανως εννοει υλικο με μελετες,
ψηφισματα, εγγραφα, διαταγματα κτλ.
προυπαρχων της υλοποιησης ......
δηλ. λεει οτι εχουν τις ιδιες προδιαγραφες
ασφαλειας ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ........
.......................
εκει καπου στο 6,30, λεει οτι εχουν
τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας ....
προδιαγραφες τι εννοει ; ..........
το δικτυο, τις σιδηροδρομικες γραμμες ;
δηλ. οτι εχουν υλοποιηθει οι προδιαγραφες ; ...
προφανως εννοει υλικο με μελετες,
ψηφισματα, εγγραφα, διαταγματα κτλ.
προυπαρχων της υλοποιησης ......
δηλ. λεει οτι εχουν τις ιδιες προδιαγραφες
ασφαλειας ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ........
.......................
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7190
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
Eναι τελειως ξεκαθαροΑχθος Αρουρης έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 17:57..........
εκει καπου στο 6,30, λεει οτι εχουν
τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας ....
προδιαγραφες τι εννοει ; ..........
το δικτυο, τις σιδηροδρομικες γραμμες ;
δηλ. οτι εχουν υλοποιηθει οι προδιαγραφες ; ...
προφανως εννοει υλικο με μελετες,
ψηφισματα, εγγραφα, διαταγματα κτλ.
προυπαρχων της υλοποιησης ......
δηλ. λεει οτι εχουν τις ιδιες προδιαγραφες
ασφαλειας ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ........
.......................
Αναφερεται σε πιστοποιησεις και σε ιατρικες εξετασεις μηχανοδηγων
1ον θα το εξαιρεσουμε απο τις προδιαγραφες ασφαλειας.Αυτην την στιγμη εχουμε τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας που ισχυουν για το δρομολογιο Αθηνα Θεσσαλονικη,ισχυουν και για το τρενακι του Πηλιου.Τις ιδιες προυποθεσεις που οφειλει να πληρει ο μηχανοδηγος που ειναι στο τρενο Αθηνα Θεσσαλονικη,δηλαδη πιστοποιησεις ιατρικες εξετασεις τις εχει πρεπει να τις πληρει και ο μηχανοδηγος στο Πηλιο οποτε ο επιβατης μπορει να αισθανεται το ιδιο εππιπεδο ασφαλειας.Αν βγαλουμε το τρενακι εκτος απο τις προβλεψεις,τοτε θα μεταβληθει ποιοτικα αν θελετε και η ασφαλεια για τους επιβατες.Και νομιζω οτι και εσεις θα συμφωνησετε οτι μια υπευθυνη πολιτεια δεν μπορει να παιζει με την ασφαλεια των επιβατων.Επομενως τωρα γινεται απολυτως κατανοητο το γιατι δεν εχουμε βγαλει την ΚΥΑ για να χαρακτηρισουμε το τρενακι του Πηλιου ως ιστορικο.Επισης ερχομαι στο κομματι των ΥΔΗ.Και εδω χρειαζεται να ξεκαθαρισουμε κατι το οποιο δεν το εχετε ξεκαθαρισει και θα σας καταθεσω και στα πρακτικα την Ευρωπαικη οδηγια.
-
- Δημοσιεύσεις: 6174
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
SeaHawk έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 18:30Eναι τελειως ξεκαθαροΑχθος Αρουρης έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 17:57..........
εκει καπου στο 6,30, λεει οτι εχουν
τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας ....
προδιαγραφες τι εννοει ; ..........
το δικτυο, τις σιδηροδρομικες γραμμες ;
δηλ. οτι εχουν υλοποιηθει οι προδιαγραφες ; ...
προφανως εννοει υλικο με μελετες,
ψηφισματα, εγγραφα, διαταγματα κτλ.
προυπαρχων της υλοποιησης ......
δηλ. λεει οτι εχουν τις ιδιες προδιαγραφες
ασφαλειας ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ........
.......................
Αναφερεται σε πιστοποιησεις και σε ιατρικες εξετασεις μηχανοδηγων1ον θα το εξαιρεσουμε απο τις προδιαγραφες ασφαλειας.Αυτην την στιγμη εχουμε τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας που ισχυουν για το δρομολογιο Αθηνα Θεσσαλονικη,ισχυουν και για το τρενακι του Πηλιου.Τις ιδιες προυποθεσεις που οφειλει να πληρει ο μηχανοδηγος που ειναι στο τρενο Αθηνα Θεσσαλονικη,δηλαδη πιστοποιησεις ιατρικες εξετασεις τις εχει πρεπει να τις πληρει και ο μηχανοδηγος στο Πηλιο οποτε ο επιβατης μπορει να αισθανεται το ιδιο εππιπεδο ασφαλειας.Αν βγαλουμε το τρενακι εκτος απο τις προβλεψεις,τοτε θα μεταβληθει ποιοτικα αν θελετε και η ασφαλεια για τους επιβατες.Και νομιζω οτι και εσεις θα συμφωνησετε οτι μια υπευθυνη πολιτεια δεν μπορει να παιζει με την ασφαλεια των επιβατων.Επομενως τωρα γινεται απολυτως κατανοητο το γιατι δεν εχουμε βγαλει την ΚΥΑ για να χαρακτηρισουμε το τρενακι του Πηλιου ως ιστορικο.Επισης ερχομαι στο κομματι των ΥΔΗ.Και εδω χρειαζεται να ξεκαθαρισουμε κατι το οποιο δεν το εχετε ξεκαθαρισει και θα σας καταθεσω και στα πρακτικα την Ευρωπαικη οδηγια.



Εντάξει είσαι βλάκας το είπαμε 100 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 6174
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
Υπάρχει κι άλλη λύση βέβαια
Πριν γράψεις το οτιδήποτε να το στέλνεις σε μένα να το ελέγχω και μόνο αν το εγκρίνω εγώ να το δημοσιεύεις
Αλλιώς η φαπα θα πηγαίνει σύννεφο όπως τωρα
Πριν γράψεις το οτιδήποτε να το στέλνεις σε μένα να το ελέγχω και μόνο αν το εγκρίνω εγώ να το δημοσιεύεις
Αλλιώς η φαπα θα πηγαίνει σύννεφο όπως τωρα
-
- Δημοσιεύσεις: 6174
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 15:00Οι μηχανοδηγοι ήταν ένα παράδειγμα τι εξασφαλίζει με το να ισχύουν ακριβώς μα ακριβώς οι ίδιες προϋποθέσειςOtto Weininger έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 14:54Για τους μηχανοδηγους.Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 14:06
Η ερώτηση αφορούσε το τρένο του Πηλίου
Και λέει ξεκάθαρα ότι με τις ενέργειες του εξασφάλισε στο συγκεκριμένο δρομολόγιο τις προϋποθέσεις ασφαλείας που ισχύουν για το δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη
Ο αληταρας
Άλλωστε το λέει ξεκάθαρα,αυτήν την στιγμή έχουμε τις ίδιες προϋποθέσεις ασφαλείας για τα δύο δρομολόγια
Ο άνθρωπος είναι αλητης
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7190
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη



Μιλαμε για προπαγανδα επιπεδου Μακεδονων,θυρσς 4 κτλ
- Αχθος Αρουρης
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: 02 Ιουν 2022, 21:27
- Phorum.gr user: Αχθος Αρουρης
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
...................SeaHawk έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 18:30Eναι τελειως ξεκαθαροΑχθος Αρουρης έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 17:57..........
εκει καπου στο 6,30, λεει οτι εχουν
τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας ....
προδιαγραφες τι εννοει ; ..........
το δικτυο, τις σιδηροδρομικες γραμμες ;
δηλ. οτι εχουν υλοποιηθει οι προδιαγραφες ; ...
προφανως εννοει υλικο με μελετες,
ψηφισματα, εγγραφα, διαταγματα κτλ.
προυπαρχων της υλοποιησης ......
δηλ. λεει οτι εχουν τις ιδιες προδιαγραφες
ασφαλειας ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ........
.......................
Αναφερεται σε πιστοποιησεις και σε ιατρικες εξετασεις μηχανοδηγων1ον θα το εξαιρεσουμε απο τις προδιαγραφες ασφαλειας.Αυτην την στιγμη εχουμε τις ιδιες προδιαγραφες ασφαλειας που ισχυουν για το δρομολογιο Αθηνα Θεσσαλονικη,ισχυουν και για το τρενακι του Πηλιου.Τις ιδιες προυποθεσεις που οφειλει να πληρει ο μηχανοδηγος που ειναι στο τρενο Αθηνα Θεσσαλονικη,δηλαδη πιστοποιησεις ιατρικες εξετασεις τις εχει πρεπει να τις πληρει και ο μηχανοδηγος στο Πηλιο οποτε ο επιβατης μπορει να αισθανεται το ιδιο εππιπεδο ασφαλειας.Αν βγαλουμε το τρενακι εκτος απο τις προβλεψεις,τοτε θα μεταβληθει ποιοτικα αν θελετε και η ασφαλεια για τους επιβατες.Και νομιζω οτι και εσεις θα συμφωνησετε οτι μια υπευθυνη πολιτεια δεν μπορει να παιζει με την ασφαλεια των επιβατων.Επομενως τωρα γινεται απολυτως κατανοητο το γιατι δεν εχουμε βγαλει την ΚΥΑ για να χαρακτηρισουμε το τρενακι του Πηλιου ως ιστορικο.Επισης ερχομαι στο κομματι των ΥΔΗ.Και εδω χρειαζεται να ξεκαθαρισουμε κατι το οποιο δεν το εχετε ξεκαθαρισει και θα σας καταθεσω και στα πρακτικα την Ευρωπαικη οδηγια.
στον συγκεκριμενο στιχο που λεει
για τις ιδιες προδιαγραφες αφαλειας,
αναφερεται βεβαιως στην θεωρια,
πιστοποιησεις οπως λες κτλ. ...
επομενως εδω απαλλασεται της κατηγοριας
περι ισχυρισμου υλοποιησης των προδιαγραφων ...
δεν ξερω αν σε αλλες τοποθετησεις του ειχε
ισχυριστει υλοποιηση των προδιαγραφων,
εδω σε αυτον τον στιχο ειναι φανερο οτι
δεν αναφερεται σε κατι αλλο εκτος απο ενα ισχυον
νομοκανονικο πλαισιο, πιθανως σε διαταξεις
νομου ....
............................
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7190
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
Αυριο θα παραθεσω και την δευτερολογια σε κειμενοΑχθος Αρουρης έγραψε: ↑04 Μαρ 2025, 21:18
...................
στον συγκεκριμενο στιχο που λεει
για τις ιδιες προδιαγραφες αφαλειας,
αναφερεται βεβαιως στην θεωρια,
πιστοποιησεις οπως λες κτλ. ...
επομενως εδω απαλλασεται της κατηγοριας
περι ισχυρισμου υλοποιησης των προδιαγραφων ...
δεν ξερω αν σε αλλες τοποθετησεις του ειχε
ισχυριστει υλοποιηση των προδιαγραφων,
εδω σε αυτον τον στιχο ειναι φανερο οτι
δεν αναφερεται σε κατι αλλο εκτος απο ενα ισχυον
νομοκανονικο πλαισιο, πιθανως σε διαταξεις
νομου ....
............................
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13046
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: Τι πραγματικά είπε ο Καραμανλής στην ομιλία του πριν τα Τέμπη
Κώστας Αχ. Καραμανλής έγραψε:
Και νομιζω οτι και εσεις θα συμφωνησετε οτι μια υπευθυνη πολιτεια δεν μπορει να παιζει με την ασφαλεια των επιβατων
και στο κάτω κάτω κύριοι
κύριος Ακτινίδιος έγραψε:
Ασφαλής είσαι μόνο στον τάφο σου
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Πρώτος με 18.000 ψήφους στις Σέρρες ο Κώστας Καραμανλής μετά τα Τέμπη
από Αρίστος » 22 Μάιος 2023, 05:14 » σε Εσωτερική Πολιτική - 8 Απαντήσεις
- 810 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λουκας
07 Ιουν 2023, 07:55
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ομιλια Πουτιν 2001 στην Γερμανικη Βουλη
από killzone » 01 Οκτ 2023, 16:37 » σε Διεθνής πολιτική - 3 Απαντήσεις
- 317 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
01 Οκτ 2023, 20:32
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ασυνήθιστος φυλετικός τύπος στην ομιλία της Αφροδίτης Λατινοπούλου
από Jimmy81 » 22 Δεκ 2023, 04:48 » σε Θετικές Επιστήμες - 31 Απαντήσεις
- 1718 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αλιόσα
14 Σεπ 2024, 23:09
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ήταν ο Καραμανλής junior ο καλυτερος πρωθυπουργος στην ιστορία;
από Κοιτάσματα » 14 Ιαν 2025, 20:34 » σε Εσωτερική Πολιτική - 24 Απαντήσεις
- 462 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
15 Ιαν 2025, 05:06
-