11 Απριλίου 2022
Δερβενοχώρια: Εμπρησμοί σε τρία μηχανήματα έργων. Κατά τις 06:00 τα ξημερώματα της Δευτέρας (11/4) άγνωστοι έβαλαν φωτιά σε τρία μηχανήματα έργων στη θέση Ρόκανι στα Σκούρτα. Τα μηχανήματα ανήκουν στην τεχνική εταιρεία «Κάδμος» και πραγματοποιούσαν εργασίες για την εγκατάσταση ανεμογεννητριών για λογαριασμό της εταιρείας «Θάλεια». https://fonidervenochoriondotcom.wordpr ... %BA%CE%B1/
18 Ιουλιου 2023.
Δερβενοχώρια: Ξέσπασμα πολίτη για τις φωτιές-«Σε έναν μήνα εδώ θα υπάρχουν ανεμογεννήτριες!» (vid)
«Η φωτιά στα Δερβενοχώρια είναι εμπρησμός 100% και θέλω να το πω, είναι αιτία οι ανεμογεννήτριες, το λέω ξεκάθαρα και δεν φοβάμαι τίποτα.
Ηταν 100% μελετημένο, γιατί ο αέρας φύσαγε προς την χαράδρα, φύσαγε προς την κορυφογραμμή που θέλουν να μπουν οι ανεμογεννήτριες, ακριβώς από πίσω επιχειρεί η εταιρεία και και βάζει ανεμογεννήτριες.
Ηταν το μοναδικό κομμάτι με πεύκα και δεν μπορούσαν να επιχειρήσουν, βάζω το χέρι μου στην φωτιά, σε ένα μήνα εδώ θα υπάρχουν ανεμογεννήτριες…», είπε χαρακτηριστικά.
Ο Βελοπουλος κατηγγειλε πως ενα μηνα πριν τη φετεινη πυρκαγια του Ιουλιου ειχε υπογραφει συμβαση για ανεμογεννητριες στην περιοχη.
ΕΚΤΑΚΤΟ! Όχι οι φωτιές στα Δερβενοχώρια δεν μπήκαν για τις ανεμογεννήτριες ε; Δείτε λοιπόν τη σύμβαση την επίσημη για τα αιολικά πάρκα στα Δερβενοχώρια από την ΡΑΕ! Είναι ή δεν είναι ;
Υπηρχε και προιστορια ομως.
Θα απαντήσουν;
Το χωριό Στεφάνη (Κρώρα) στα Δερβενοχώρια επλήγη από πυρκαγιά μία φορά το 2007, με τις μεγάλες φωτιές της Πάρνηθας, και μία το 2016. Σήμερα, λοιπόν, ακριβώς πάνω στις καμένες εκτάσεις υπάρχουν περίπου 30 ανεμογεννήτριες. Στα καμένα του 2007 εγκαταστάθηκαν το 2011 και στα καμένα του 2016 μπήκαν το 2020 κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
Όσοι πιστεύετε ότι εκχερσώνοντας όλα τα βουνά και βάζοντας παντού ανεμογενήτριες η ανθρωπότητα προοδεύει, παρακαλώ πολύ κάντε μας την χάρη και αυτοκτονήστε.
ναι, προοδευει. η προοδος χρειαζεται ενεργεια.
Εσύ μπορείς να μου πεις τι σημαίνει εκχέρσωση ή θα σε βάλω να γράψεις τιμωρία τον ορισμό και τις ομόρριζες της λέξεις;
Τα 'παμε αρκετά αναλυτικά νομίζω για τους δρόμους, δεν τα 'παμε;
Βεβαιως και τα παμε.
Τα προβληματα που δημιουργουν οι νεοι δρομοι σε δαση για τις ανεμογεννητριες.
Στην έρευνα ενσωματώνονται συμπεράσματα πρωθύστερης μελέτης του ίδιου εργαστηρίου για τον καταστροφικό ρόλο της διάνοιξης δρόμων στο φυσικό τοπίο, βασικό χαρακτηριστικό των εγκαταστάσεων αιολικών σταθμών στις ελληνικές βουνοκορφές. «Η διάνοιξη δρόμων στη φύση επιφέρει αλλαγή της χρήσης γης και απώλεια βιοποικιλότητας. Η επέκταση του οδικού δικτύου σε φυσικά οικοσυστήματα είναι το έναυσμα για την αλλαγή της χρήσης γης, κάτι που επιφέρει απώλεια της βιοποικιλότητας παγκοσμίως» αναφέρεται στη έρευνα.
Ειδικά για την Ελλάδα οι μελετητές επαναλαμβάνουν το σοβαρό πρόβλημα κατακερματισμού των φυσικών οικοσυστημάτων από το οδικό δίκτυο: «Η πιθανότητα να βρισκόμαστε σε ένα χερσαίο τμήμα γης (έκτασης άνω του 1 τ.χλμ.) που να βρίσκεται πάνω από 1 χλμ. από τον πλησιέστερο δρόμο είναι μικρότερη του 5%» αναφέρουν, ενώ τονίζουν προς το υπουργείο Περιβάλλοντος και την ελληνική πολιτεία πως «οι επενδύσεις στον τομέα των ΑΠΕ, όπως τα αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα, προϋποθέτουν συχνά τη διάνοιξη νέων δρόμων σε φυσικά οικοσυστήματα, εντείνοντας το πρόβλημα της αλλαγής χρήσης γης και του κατακερματισμού τους».
Τα 'παμε αρκετά αναλυτικά νομίζω για τους δρόμους, δεν τα 'παμε;
Βεβαιως και τα παμε.
Τα προβληματα που δημιουργουν οι νεοι δρομοι σε δαση για τις ανεμογεννητριες.
Στην έρευνα ενσωματώνονται συμπεράσματα πρωθύστερης μελέτης του ίδιου εργαστηρίου για τον καταστροφικό ρόλο της διάνοιξης δρόμων στο φυσικό τοπίο, βασικό χαρακτηριστικό των εγκαταστάσεων αιολικών σταθμών στις ελληνικές βουνοκορφές. «Η διάνοιξη δρόμων στη φύση επιφέρει αλλαγή της χρήσης γης και απώλεια βιοποικιλότητας. Η επέκταση του οδικού δικτύου σε φυσικά οικοσυστήματα είναι το έναυσμα για την αλλαγή της χρήσης γης, κάτι που επιφέρει απώλεια της βιοποικιλότητας παγκοσμίως» αναφέρεται στη έρευνα.
Ειδικά για την Ελλάδα οι μελετητές επαναλαμβάνουν το σοβαρό πρόβλημα κατακερματισμού των φυσικών οικοσυστημάτων από το οδικό δίκτυο: «Η πιθανότητα να βρισκόμαστε σε ένα χερσαίο τμήμα γης (έκτασης άνω του 1 τ.χλμ.) που να βρίσκεται πάνω από 1 χλμ. από τον πλησιέστερο δρόμο είναι μικρότερη του 5%» αναφέρουν, ενώ τονίζουν προς το υπουργείο Περιβάλλοντος και την ελληνική πολιτεία πως «οι επενδύσεις στον τομέα των ΑΠΕ, όπως τα αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα, προϋποθέτουν συχνά τη διάνοιξη νέων δρόμων σε φυσικά οικοσυστήματα, εντείνοντας το πρόβλημα της αλλαγής χρήσης γης και του κατακερματισμού τους».
Στήριξες ένα ολόκληρο νήμα στα ψέματα του Βελόπουλου.
Το βιντεο δεν λεει ψεματα γιατι το τραβαει καμερα και αποδεικνυει οτι για να στριψουν τα φορτηγα στο δασος με τοσο μεγαλες ελικες χρειαζονται να γινουν μεγαλοι δρομοι στο δασος. Δεν σου αρεσει αυτο και για damage control σκουζεις στο οτι ο Βελοπουλος επεσε εξω στο μηκος των ελικων. Μα καλη μου κυρια ακομη και 40 να ειναι ο καθε ελικας παλι πρεπει να γινει νεος δρομος για να μεταφερθει απο το φορτηγο. Οποτε κανε μας τη χαρη που θα βγαλεις και γλωσσα.
Δεν υπάρχει η παραμικρή απόδειξη πως καίγονται δάση για να μπούνε ανεμογεννήτριες.
Εβαλα απειρες καταγγελιες απο κατοικους, απο φορεις και απο μελετες ειδικων οτι σχετιζονται φωτιες και ανεμογεννητριες. Και μαλιστα η μια απο τον πλεον υπευθυνο στο ζητημα των εμπρησμων.
Η εφσυν γράφει αβάσιμες πίπες.
Αποδειξε το, δεν εχεις το αλαθητο του Παπα και οι φωνες σου απλα αποδεικνυουν οτι εχεις τα νευρα σου και μας κουραζεις.
.
Ναι πήρε ένα βίντεο από μεταφορά πτερυγίων από τη Σκοτία για να δείξει πως μεταφέρουν τις ανεμογεννήτριες στην Ελλάδα. Εν τω μεταξύ το βίντεο δείχνει ασφαλτοστρωμένο δρομο κι ο παπάρας λέει για βουνά που γίνονται ίσωμα και έλικες στα 180 μέτρα που στην Ελλάδα δεν υπάρχουν
Τόσο γελοίος.
Ισχυρισμούς έβαλες. Καμία απόδειξη. Ούτε μία.
Αυτός που κάνει τον ισχυρισμό έχει και την υποχρέωση να τον αποδείξει. Μέχρι να αποδειχθεί λοιπόν η εφσυν λέει ψέματα. Όταν αποδειχθεί θα ζητάω συγνώμη.
Πιάστηκες με τη γίδα στην πλάτη για ακόμη μία φορά.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
«Η φωτιά στα Δερβενοχώρια είναι εμπρησμός 100% και θέλω να το πω, είναι αιτία οι ανεμογεννήτριες, το λέω ξεκάθαρα και δεν φοβάμαι τίποτα.
Ηταν 100% μελετημένο, γιατί ο αέρας φύσαγε προς την χαράδρα, φύσαγε προς την κορυφογραμμή που θέλουν να μπουν οι ανεμογεννήτριες, ακριβώς από πίσω επιχειρεί η εταιρεία και και βάζει ανεμογεννήτριες.
Ηταν το μοναδικό κομμάτι με πεύκα και δεν μπορούσαν να επιχειρήσουν, βάζω το χέρι μου στην φωτιά, σε ένα μήνα εδώ θα υπάρχουν ανεμογεννήτριες…», είπε χαρακτηριστικά.
Αυτό είναι ένας γελοίος ισχυρισμός Αρίστο. Δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τον ισχυρισμό από την απόδειξη;
Τόσο εκτός πραγματικότητας;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Δεν υπάρχει η παραμικρή απόδειξη πως καίγονται δάση για να μπούνε ανεμογεννήτριες.
Εβαλα απειρες καταγγελιες απο κατοικους, απο φορεις και απο μελετες ειδικων οτι σχετιζονται φωτιες και ανεμογεννητριες. Και μαλιστα η μια απο τον πλεον υπευθυνο στο ζητημα των εμπρησμων.
σου ζητανε αποδειξη, βαζεις καταγγελιες.
κλασσικη περιπτωση ψευτη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Η διάνοιξη δρόμων στη φύση επιφέρει αλλαγή της χρήσης γης και απώλεια βιοποικιλότητας. Η επέκταση του οδικού δικτύου σε φυσικά οικοσυστήματα είναι το έναυσμα για την αλλαγή της χρήσης γης, κάτι που επιφέρει απώλεια της βιοποικιλότητας παγκοσμίως
Καλές και άγιες οι ανεμογεννήτριες αλλά μην ξεβολέψουμε την σπάνια ακρίδα που ζει σε εκείνη την κορυφή για να σώσουμε τον πλανήτη. Να δούμε λίγο τις προτεραιότητες. Μην κάνουμε σπασμωδικές κινήσεις.
Στήριξες ένα ολόκληρο νήμα στα ψέματα του Βελόπουλου.
Το βιντεο δεν λεει ψεματα γιατι το τραβαει καμερα και αποδεικνυει οτι για να στριψουν τα φορτηγα στο δασος με τοσο μεγαλες ελικες χρειαζονται να γινουν μεγαλοι δρομοι στο δασος. Δεν σου αρεσει αυτο και για damage control σκουζεις στο οτι ο Βελοπουλος επεσε εξω στο μηκος των ελικων. Μα καλη μου κυρια ακομη και 40 να ειναι ο καθε ελικας παλι πρεπει να γινει νεος δρομος για να μεταφερθει απο το φορτηγο. Οποτε κανε μας τη χαρη που θα βγαλεις και γλωσσα.
Δεν υπάρχει η παραμικρή απόδειξη πως καίγονται δάση για να μπούνε ανεμογεννήτριες.
Εβαλα απειρες καταγγελιες απο κατοικους, απο φορεις και απο μελετες ειδικων οτι σχετιζονται φωτιες και ανεμογεννητριες. Και μαλιστα η μια απο τον πλεον υπευθυνο στο ζητημα των εμπρησμων.
Η εφσυν γράφει αβάσιμες πίπες.
Αποδειξε το, δεν εχεις το αλαθητο του Παπα και οι φωνες σου απλα αποδεικνυουν οτι εχεις τα νευρα σου και μας κουραζεις.
.
Ναι πήρε ένα βίντεο από μεταφορά πτερυγίων από τη Σκοτία για να δείξει πως μεταφέρουν τις ανεμογεννήτριες στην Ελλάδα. Εν τω μεταξύ το βίντεο δείχνει ασφαλτοστρωμένο δρομο κι ο παπάρας λέει για βουνά που γίνονται ίσωμα και έλικες στα 180 μέτρα που στην Ελλάδα δεν υπάρχουν
Τόσο γελοίος.
Ισχυρισμούς έβαλες. Καμία απόδειξη. Ούτε μία.
Αυτός που κάνει τον ισχυρισμό έχει και την υποχρέωση να τον αποδείξει. Μέχρι να αποδειχθεί λοιπόν η εφσυν λέει ψέματα. Όταν αποδειχθεί θα ζητάω συγνώμη.
Πιάστηκες με τη γίδα στην πλάτη για ακόμη μία φορά.
ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ παραπανω αλλα συνεχιζεις το βιολι σου γιατι δεν εχεις μαθει να χανεις.
Το βιντεο δεν ανεβηκε γιατι ισχυριστηκα οτι στην Ελλαδα μπαινουν ανεμογεννητριες 180 μετρων διαμετρου πτερυγων αλλα γιατι ηθελα να δειξω με αυτο ποσο δυσκολο ηταν να στριψει ενα φορτηγο που μεταφερει ανεμογεννητρια ακομη και σε κανονικο μεγαλο δρομο ωστε να γινει αντιληπτο οτι πρεπει να ανοιχτουν νεοι δασικοι δρομοι.
Και πως υπαρχει επεμβαση στο οικοσυστημα του δασους.
Και συνεπως αποδεικνυεται οτι οι ανεμογεννητριες δεν ειναι και τοσο πρασινη λυση.
Αυτο λοιπον εσυ σαν εντελως κακομαθημενη ουτε προκειται να το παραδεχτεις, πολυ περισσιοτερο να το συζητησεις γι' αυτο μας εχεις ζαλισει τα ουμπαλα εδω και 500 σελιδες για τα 180 μετρα, ενα ζητημα που ειναι ΒΑΡΕΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ στην αναπτυξη του νηματος και που ποτε δεν το χρειαστηκα για να αναπτυξω τις σκεψεις μου. Μια χαρα αυτα που λεω ισχυουν και για ανεμογεννητριες με ΠΟΛΥ μικροτερα πτερυγια. Σε ολες τις περιπτωσεις που μπηκαν σε δαση χρειαστηκαν νεοι δρομοι η μεγαλη διαπλατυνση των παλιοτερων.
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 11 Σεπ 2023, 04:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Τα 'παμε αρκετά αναλυτικά νομίζω για τους δρόμους, δεν τα 'παμε;
Βεβαιως και τα παμε.
Τα προβληματα που δημιουργουν οι νεοι δρομοι σε δαση για τις ανεμογεννητριες.
Στην έρευνα ενσωματώνονται συμπεράσματα πρωθύστερης μελέτης του ίδιου εργαστηρίου για τον καταστροφικό ρόλο της διάνοιξης δρόμων στο φυσικό τοπίο, βασικό χαρακτηριστικό των εγκαταστάσεων αιολικών σταθμών στις ελληνικές βουνοκορφές. «Η διάνοιξη δρόμων στη φύση επιφέρει αλλαγή της χρήσης γης και απώλεια βιοποικιλότητας. Η επέκταση του οδικού δικτύου σε φυσικά οικοσυστήματα είναι το έναυσμα για την αλλαγή της χρήσης γης, κάτι που επιφέρει απώλεια της βιοποικιλότητας παγκοσμίως» αναφέρεται στη έρευνα.
Ειδικά για την Ελλάδα οι μελετητές επαναλαμβάνουν το σοβαρό πρόβλημα κατακερματισμού των φυσικών οικοσυστημάτων από το οδικό δίκτυο: «Η πιθανότητα να βρισκόμαστε σε ένα χερσαίο τμήμα γης (έκτασης άνω του 1 τ.χλμ.) που να βρίσκεται πάνω από 1 χλμ. από τον πλησιέστερο δρόμο είναι μικρότερη του 5%» αναφέρουν, ενώ τονίζουν προς το υπουργείο Περιβάλλοντος και την ελληνική πολιτεία πως «οι επενδύσεις στον τομέα των ΑΠΕ, όπως τα αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα, προϋποθέτουν συχνά τη διάνοιξη νέων δρόμων σε φυσικά οικοσυστήματα, εντείνοντας το πρόβλημα της αλλαγής χρήσης γης και του κατακερματισμού τους».
Εγώ πάλι γιατί κατάλαβα ότι μιλάει για οδικά δίκτυα και όχι για δασικούς δρόμους; Άσχετα πώς το "μεταφράζει" η ΕΦΣΥΡ για τους δικούς της λόγους.
Αλλιώς, ούτε δαδικοί δρόμοι θα έπρεπε να υπάρχουν, ούτε αντιπυρικές ζώνες, ούτε υλοτομία ούτε τίποτα.
Η ΕφΣΥΝ δεν μεταφραζει τιποτα, μεταφερει αυτα που λενε οι ειδικοι που συνεταξαν τη μελετη και των οποιων τα λεγομενα που ανεβασα ειναι σε εισαγωγικα στο ποστ.
Δες και τη συνεχεια του αρθρου μηπως διευκρινιστει περισσοτερο το ζητημα.
Θα παρακαλουσα να το δει και η Γκερ γιατι το νημα το ανοιξα γι' αυτο το λογο: για να αποδειξω οτι οι ανεμογεννητριες μονο πρασινη λυση δεν ειναι.
Οπως αναφέρεται ρητά και στη σχετική διεθνή επιστημονική δημοσίευση, η προστασία του τοπίου από την κατάτμηση αποτελεί πλέον κεντρικό πολιτικό στόχο και της Ε.Ε. καθώς η αλλαγή χρήσεων γης (ειδικά οι διανοίξεις δρόμων) είναι η πρώτη και σοβαρότερη αιτία για την απώλεια της βιοποικιλότητας, περισσότερο και από την κλιματική αλλαγή, που κατατάσσεται τρίτη σε βαθμό επικινδυνότητας. Ηδη από το 2011 η Ε.Ε. έχει θέσει ως στόχο τη μη καθαρή αύξηση της τεχνητής γης μέχρι το 2050 (no net land take), ενώ η Ελλάδα κατατάσσεται στις πρώτες θέσεις αύξησης των δρόμων και λοιπών τεχνητών επιφανειών αυξάνοντας τον κατακερματισμό οικοσυστημάτων σε μικρότερα τμήματα. Την αλλαγή χρήσεων γης θέτουν στην κορυφή των παγκόσμιων κινδύνων για το περιβάλλον τόσο η Διεθνής Ενωση Προστασίας της Φύσης (μέλος της οποίας είναι η Ελλάδα μαζί με άλλα 208 κράτη) όσο και το Παγκόσμιο Ταμείο για τη φύση (WWF). Αν και οι μελετητές τονίζουν πως αυτό είναι ένα σύνθετο πρόβλημα που αντιμετωπίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο, εντούτοις όταν αναφέρονται με στοιχεία και αριθμούς στα ελληνικά δεδομένα περιγράφουν μια ζοφερή πραγματικότητα.
Η διάνοιξη δρόμων στη φύση επιφέρει αλλαγή της χρήσης γης και απώλεια βιοποικιλότητας. Η επέκταση του οδικού δικτύου σε φυσικά οικοσυστήματα είναι το έναυσμα για την αλλαγή της χρήσης γης, κάτι που επιφέρει απώλεια της βιοποικιλότητας παγκοσμίως
Καλές και άγιες οι ανεμογεννήτριες αλλά μην ξεβολέψουμε την σπάνια ακρίδα που ζει σε εκείνη την κορυφή για να σώσουμε τον πλανήτη. Να δούμε λίγο τις προτεραιότητες. Μην κάνουμε σπασμωδικές κινήσεις.
Και μιας και μιλησες για ακριδες ειρωνικα να ενημερωσω οτι ισχυει το αντιθετο.
Οι ανεμογεννητριες διωχνουν τα πουλια συνεπως χωρις πουλια οπου μπαινουν θα γεμισουμε εντομα (και ακριδες).
Οι λογοι που βλαπτουν τη βιοποικιλοτητα εδω.
Οπως αναφέρεται ρητά και στη σχετική διεθνή επιστημονική δημοσίευση, η προστασία του τοπίου από την κατάτμηση αποτελεί πλέον κεντρικό πολιτικό στόχο και της Ε.Ε. καθώς η αλλαγή χρήσεων γης (ειδικά οι διανοίξεις δρόμων) είναι η πρώτη και σοβαρότερη αιτία για την απώλεια της βιοποικιλότητας, περισσότερο και από την κλιματική αλλαγή, που κατατάσσεται τρίτη σε βαθμό επικινδυνότητας. Ηδη από το 2011 η Ε.Ε. έχει θέσει ως στόχο τη μη καθαρή αύξηση της τεχνητής γης μέχρι το 2050 (no net land take), ενώ η Ελλάδα κατατάσσεται στις πρώτες θέσεις αύξησης των δρόμων και λοιπών τεχνητών επιφανειών αυξάνοντας τον κατακερματισμό οικοσυστημάτων σε μικρότερα τμήματα. Την αλλαγή χρήσεων γης θέτουν στην κορυφή των παγκόσμιων κινδύνων για το περιβάλλον τόσο η Διεθνής Ενωση Προστασίας της Φύσης (μέλος της οποίας είναι η Ελλάδα μαζί με άλλα 208 κράτη) όσο και το Παγκόσμιο Ταμείο για τη φύση (WWF). Αν και οι μελετητές τονίζουν πως αυτό είναι ένα σύνθετο πρόβλημα που αντιμετωπίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο, εντούτοις όταν αναφέρονται με στοιχεία και αριθμούς στα ελληνικά δεδομένα περιγράφουν μια ζοφερή πραγματικότητα.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.