Στην αρχή της πρωθυπουργίας του...
Mυστήριο: Είναι ο κ. Μητσοτάκης πρασινότερος και από τους Πράσινους;
Φυσικά, μεσολάβησε ο πολεμος, η άνοδος των τιμών του φυσικου αερίου που πονταρε η κυβέρνηση ως λυση έναντι λιγνίτη...Από το βήμα του ΟΗΕ
https://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/mys ... -prasinoys.Το 2019, λίγο μετά την εκλογή του στη θέση του πρωθυπουργού, ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε, μιλώντας στον ΟΗΕ, ότι θα προχωρήσει στην πλήρη απολιγνιτοποίηση της Ελλάδας το 2023. Μόνο ένα εργοστάσιο, με υπερσύγχρονη αντιρυπογόνα τεχνολογία, που δεν είχε τεθεί σε λειτουργία, θα κλείσει το 2028
Στη Γερμανία, ο λιγνίτης θα αντικατασταθεί, στη Ρηνανία το 2030 και τα επόμενα χρόνια στις άλλες περιοχές,
Οι Πολωνοί είχαν ανακοινώσει ότι θα έκλειναν τα εργοστάσια τους το 2040 ή και αργότερα
Επομένως, βιάστηκε χωρίς λόγο και το πληρωσαμε οικονομικά. Αναδιπλωθηκε λίγο στο ζήτημα, αλλά εκ του αποτελέσματος, δεν προέβλεψε σωστά τις διεθνείς εξελίξεις....
Σφαλιάρα, 2, κλείνοντας την θητεία του
2. Κινητήρες εσωτερικής καύσης (τώρα στο τέλος)
Τελικά ισχύει η… βόμβα Μητσοτάκη;
26 Μαρτίου 2023
Κι εδώ.. βιάστηκε χωρίς λόγο (;;! )https://www.newsauto.gr/news/telika-isc ... mitsotaki/
Σε ότι αφορά την Ελλάδα, ο Πρωθυπουργός είχε ανακοινώσει στα τέλη του 2021 την πλήρη απαγόρευση της πώλησης οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2030 -δηλαδή 5 χρόνια νωρίτερα από την απόφαση της Ε.Ε (που τροποποιήθηκε χθες..)., και το 2025 για τα ταξί
Χτες, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Γερμανία (λοηω Γερμανίας..) ανακοίνωσαν ότι κατέληξαν σε συμφωνία για το μέλλον των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ότι δε θα ισχύσει τελικά η πλήρης απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες diesel και βενζίνης, εφόσον αυτά από το 2035 θα χρησιμοποιούν μόνο κλιματικά ουδέτερα καύσιμα, τα λεγόμενα e-fuels.
Αλλά και παλι βγήκε λάθος, μην προβλέποντας τις εξελίξεις...
Με συνέπειες στα καθημερινά οικονομικά του πολίτη.
Υγ. Το 3ο που ξέχασα.. Ένα ανουσια μακροχρόνιο πρωτο λοκνταουν και μια βιαστική ανακοίνωση πως... νικήσαμε τον κορούνια το 2020, καλοκαίρι...
Ακραία λοιπόν νεοφιλελεύθερος ο Μητσοτάκης, χωρίς όραμα για την χώρα. Δεν διοικεί ουτε την Νορβηγία ουτε ζει στην Ελβετία να είναι τόσο λαρτζ με το ρεύμα, το αυτοκίνητο ή την εργασία επί covid του απλού Έλληνα πολίτη..
Αναρωτιέμαι μόνο αν ειχε καλές οικολογικές προθέσεις και... βιάστηκε ή τον χρηματοδοτούν κάποιοι (πχ εργοστασιαρχες φυσικου αερίου και σκουπιδιών ή λόμπι ηλεκτρικών αυτοκινήτων... με μεγάλη οικονομική ζημιά στους καταναλωτές- πολιτες! ]