Σελίδα 1 από 4

Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:09
από Ίακχος
Μουσειακό είδος κινδυνεύει να γίνει ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, καθώς άγνωστο παραμένει πότε θα γίνει η επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με τις αισιόδοξες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για έναρξη ύστερα από 1-2 χρόνια για τα επιβατικά.
Ας ελπίσουμε ότι σήμερα, μετά τη συνάντηση εργαζομένων - Hellenic Train, δεν θα θρηνούμε και την απώλεια θέσεων εργασίας ανάμεσα στο δυναμικό των 1.100 υπαλλήλων.
https://www.efsyn.gr/politiki/i-apopsi- ... -apo-treno

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:18
από GoBzi
Το Αθήνα Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τις ευλογίες του Αλέξη και μετέπειτα Κυριάκου είναι άγονη γραμμή, δεν χάνουμε και κάτι.

https://www.ethnos.gr/greece/article/20 ... ikodhmosio

Όσο για τις θέσεις, κρίμα στα 10-15 άτομα που πήραν την δουλειά με την αξία τους. :e040:

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:19
από sharp
Ας ελπίσουμε ότι σήμερα, μετά τη συνάντηση εργαζομένων - Hellenic Train, δεν θα θρηνούμε και την απώλεια θέσεων εργασίας ανάμεσα στο δυναμικό των 1.100 υπαλλήλων.
Κανένα πρόβλημα, θα τους πάνε πάλι σε πραγματικά μουσεία, όπως τότε.

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:22
από Ληστοσυμμορίτης
Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:23
από hades
το κράτος ποτέ δεν είδε σοβαρά τον σιδηρόδρομο. Στις "Νέες " Χώρες είμαστε με τις γραμμές που χάραξαν και έφτιαξαν οι Οθωμανοί . Που για χρόνια δεν λειτουργούσε το Ορεστιάδα Αλεξανδρούπολη για ζημιές στην γραμμή της πλάκας. Που δεν σκεφτονται να τον επεκτείνουν και να κάνουν καινούριες γραμμές πουθενά

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:33
από Japetus
Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο ήδη από τη δεκαετία του '60 όταν ο Καραμανλής ως υπουργός τότε μεταφορών, ίδρυσε τα ΚΤΕΛ.
Από τότε ξεκίνησε σταδιακά η προσπάθεια αποδομησης του σιδηροδρόμου καθώς τα φράγκα για μασούλημα ήταν πάρα πολλά...

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:45
από Unique
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:22
Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:48
από Εμπεδοκλής
Unique έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:45
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:22
Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:53
από Unique
Εμπεδοκλής έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:48
Unique έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:45
Ληστοσυμμορίτης έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:22
Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
H Hellenic Train ελέγχει το απαρχαιωμένο σιδηροδρόμικό δίκτυο? Είσαι και εσύ απο αυτούς που έκαναν πορεία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, ενώ το ατύχημα το προκάλεσε δημόσιος πασόκος? :giggle::giggle:

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 10:56
από Rakomelofronas
Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.

Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 11:13
από Εμπεδοκλής
Unique έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:53
Εμπεδοκλής έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:48
Unique έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:45


Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
H Hellenic Train ελέγχει το απαρχαιωμένο σιδηροδρόμικό δίκτυο? Είσαι και εσύ απο αυτούς που έκαναν πορεία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, ενώ το ατύχημα το προκάλεσε δημόσιος πασόκος? :giggle::giggle:
Τρία σχόλια. Πρώτον. Διάβασε την πρώτη δημοσίευση του νήματος. Δεύτερον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ελέγχει τα απαρχαιωμένα τραίνα και συρμούς. Τρίτον, το δυστύχημα το προκάλεσε δημόσιος νεοδημοκράτης που η συνυφάδα της νύφης του ήταν μετακλιτή στο πολιτικό γραφείο της βουλευτού της ΝΔ Μπίζιου.

Και να το ήθελες δύσκολα θα έκανες τόσα λάθη...

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 11:16
από Awesomatic
Rakomelofronas έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:56
Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.

Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Αν θέλουμε το λιμάνι του Πειραιά να γίνει όντως μεγάλο κέντρο τότε χρειάζεται αξιόπιστη σύνδεση με την κεντρική Ευρώπη, να πηγαίνουν τα κοντεινερ από και προς συνέχεια, ιδανικά με απευθείας φόρτωμα στα βαγόνια. Με νταλίκες δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε βιώσιμο.

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 11:20
από hades
Awesomatic έγραψε:
03 Οκτ 2023, 11:16
Rakomelofronas έγραψε:
03 Οκτ 2023, 10:56
Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.

Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Αν θέλουμε το λιμάνι του Πειραιά να γίνει όντως μεγάλο κέντρο τότε χρειάζεται αξιόπιστη σύνδεση με την κεντρική Ευρώπη, να πηγαίνουν τα κοντεινερ από και προς συνέχεια, ιδανικά με απευθείας φόρτωμα στα βαγόνια. Με νταλίκες δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε βιώσιμο.
Αυτό οι Κινέζοι το έχουν πει από την πρώτη στιγμή που ήρθαν και έχουν σχεδόν 20 χρόνια στο λιμάνι .Είδες το κράτος να κάνει κάτι; Εδώ για τρία χλμ και δεν έκαναν στον Πειραια. Στην ΑΛεξανδρούπολη για ένα χλμ γραμμών ήρθαν οι Αμερικάνοι. Για την Θεσσαλονική δεν λέω θα γέλασει ο κάθε πικραμένος

Βάλε ότι έχουμε και μεγάλη αύξηση των εταιρείων Logistics με φορτηγά που πρέπει να ναι γερό λόμπυ

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 11:28
από Awesomatic
hades έγραψε:
03 Οκτ 2023, 11:20
Βάλε ότι έχουμε και μεγάλη αύξηση των εταιρείων Logistics με φορτηγά που πρέπει να ναι γερό λόμπυ
Είναι, αλλά όταν θα έρθει το digital product passport και θα τρώνε έξτρα περιβαλλοντικό φόρο για κάθε χιλιόμετρο με φορτηγά θα φανεί τι βλακεία έγινε. Στο μεταξύ Αμβέρσα και Ρότερνταμ μεγαλώνουν συνέχεια και ο Πειραιάς γίνεται όλο και λιγότερο σημαντικός. Βέβαια η Θεσσαλονίκη θα ήταν εξαρχής καλύτερη επιλογή αλλά....

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2023, 11:32
από hades
Awesomatic έγραψε:
03 Οκτ 2023, 11:28
hades έγραψε:
03 Οκτ 2023, 11:20
Βάλε ότι έχουμε και μεγάλη αύξηση των εταιρείων Logistics με φορτηγά που πρέπει να ναι γερό λόμπυ
Είναι, αλλά όταν θα έρθει το digital product passport και θα τρώνε έξτρα περιβαλλοντικό φόρο για κάθε χιλιόμετρο με φορτηγά θα φανεί τι βλακεία έγινε. Στο μεταξύ Αμβέρσα και Ρότερνταμ μεγαλώνουν συνέχεια και ο Πειραιάς γίνεται όλο και λιγότερο σημαντικός. Βέβαια η Θεσσαλονίκη θα ήταν εξαρχής καλύτερη επιλογή αλλά....
Κεντρική επιλόγη είναι αυτό με τον Πειραιά. Από τις άρχές του 2000 ότι πρόταση είχε γίνει για να γίνει κόμβος στην Ελλάδα ήταν για Θεσσαλονίκη και οι κυβερνήσεις έλεγαν ας δούμε τον Πειραία. Αλλά τι να πεις εδώ μια μικρή επέκταση και σύνδεση δεν μπορούν να κάνουν .Αν συνδεθεί το λιμάνι με την κεντρική γραμμή που φεύγει κεντρική Ευρώπη. Πολλά θα μπορούσαν να γίνουν