Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Μουσειακό είδος κινδυνεύει να γίνει ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, καθώς άγνωστο παραμένει πότε θα γίνει η επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με τις αισιόδοξες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για έναρξη ύστερα από 1-2 χρόνια για τα επιβατικά.
Ας ελπίσουμε ότι σήμερα, μετά τη συνάντηση εργαζομένων - Hellenic Train, δεν θα θρηνούμε και την απώλεια θέσεων εργασίας ανάμεσα στο δυναμικό των 1.100 υπαλλήλων.
https://www.efsyn.gr/politiki/i-apopsi- ... -apo-treno
Ας ελπίσουμε ότι σήμερα, μετά τη συνάντηση εργαζομένων - Hellenic Train, δεν θα θρηνούμε και την απώλεια θέσεων εργασίας ανάμεσα στο δυναμικό των 1.100 υπαλλήλων.
https://www.efsyn.gr/politiki/i-apopsi- ... -apo-treno
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Το Αθήνα Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τις ευλογίες του Αλέξη και μετέπειτα Κυριάκου είναι άγονη γραμμή, δεν χάνουμε και κάτι.
https://www.ethnos.gr/greece/article/20 ... ikodhmosio
Όσο για τις θέσεις, κρίμα στα 10-15 άτομα που πήραν την δουλειά με την αξία τους.
https://www.ethnos.gr/greece/article/20 ... ikodhmosio
Όσο για τις θέσεις, κρίμα στα 10-15 άτομα που πήραν την δουλειά με την αξία τους.

Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Κανένα πρόβλημα, θα τους πάνε πάλι σε πραγματικά μουσεία, όπως τότε.Ας ελπίσουμε ότι σήμερα, μετά τη συνάντηση εργαζομένων - Hellenic Train, δεν θα θρηνούμε και την απώλεια θέσεων εργασίας ανάμεσα στο δυναμικό των 1.100 υπαλλήλων.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10708
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Κάποιοι χαίρονται να απολύεται κόσμος
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
το κράτος ποτέ δεν είδε σοβαρά τον σιδηρόδρομο. Στις "Νέες " Χώρες είμαστε με τις γραμμές που χάραξαν και έφτιαξαν οι Οθωμανοί . Που για χρόνια δεν λειτουργούσε το Ορεστιάδα Αλεξανδρούπολη για ζημιές στην γραμμή της πλάκας. Που δεν σκεφτονται να τον επεκτείνουν και να κάνουν καινούριες γραμμές πουθενά
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο ήδη από τη δεκαετία του '60 όταν ο Καραμανλής ως υπουργός τότε μεταφορών, ίδρυσε τα ΚΤΕΛ.
Από τότε ξεκίνησε σταδιακά η προσπάθεια αποδομησης του σιδηροδρόμου καθώς τα φράγκα για μασούλημα ήταν πάρα πολλά...
Από τότε ξεκίνησε σταδιακά η προσπάθεια αποδομησης του σιδηροδρόμου καθώς τα φράγκα για μασούλημα ήταν πάρα πολλά...
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Aρκετούς εγκληματικούς κοπρίτες ταίσαμε δεκαετίες τώρα. Μία στα τρένα, μία στα πλοία. Στα σπίτια τους λοιπόν, η ας κάνουν αιτήσεις στον ιδιωτικό τομέα.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
-
- Δημοσιεύσεις: 23404
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
H Hellenic Train ελέγχει το απαρχαιωμένο σιδηροδρόμικό δίκτυο? Είσαι και εσύ απο αυτούς που έκαναν πορεία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, ενώ το ατύχημα το προκάλεσε δημόσιος πασόκος?Εμπεδοκλής έγραψε: ↑03 Οκτ 2023, 10:48Α δεν είναι ιδιωτική η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;


Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Θάνος Τζήμερος.
Θάνος Τζήμερος.
- Rakomelofronas
- Δημοσιεύσεις: 5234
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:00
- Phorum.gr user: Pegasus - erkebrad
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.
Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Ο κόσμος που θυμάσαι δεν υπάρχει πια.
Η μόνη πηγή αισιοδοξίας είναι το μεθαύριο.
Η μόνη πηγή αισιοδοξίας είναι το μεθαύριο.
-
- Δημοσιεύσεις: 23404
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Τρία σχόλια. Πρώτον. Διάβασε την πρώτη δημοσίευση του νήματος. Δεύτερον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ελέγχει τα απαρχαιωμένα τραίνα και συρμούς. Τρίτον, το δυστύχημα το προκάλεσε δημόσιος νεοδημοκράτης που η συνυφάδα της νύφης του ήταν μετακλιτή στο πολιτικό γραφείο της βουλευτού της ΝΔ Μπίζιου.Unique έγραψε: ↑03 Οκτ 2023, 10:53H Hellenic Train ελέγχει το απαρχαιωμένο σιδηροδρόμικό δίκτυο? Είσαι και εσύ απο αυτούς που έκαναν πορεία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, ενώ το ατύχημα το προκάλεσε δημόσιος πασόκος?
Και να το ήθελες δύσκολα θα έκανες τόσα λάθη...
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Αν θέλουμε το λιμάνι του Πειραιά να γίνει όντως μεγάλο κέντρο τότε χρειάζεται αξιόπιστη σύνδεση με την κεντρική Ευρώπη, να πηγαίνουν τα κοντεινερ από και προς συνέχεια, ιδανικά με απευθείας φόρτωμα στα βαγόνια. Με νταλίκες δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε βιώσιμο.Rakomelofronas έγραψε: ↑03 Οκτ 2023, 10:56Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.
Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Αυτό οι Κινέζοι το έχουν πει από την πρώτη στιγμή που ήρθαν και έχουν σχεδόν 20 χρόνια στο λιμάνι .Είδες το κράτος να κάνει κάτι; Εδώ για τρία χλμ και δεν έκαναν στον Πειραια. Στην ΑΛεξανδρούπολη για ένα χλμ γραμμών ήρθαν οι Αμερικάνοι. Για την Θεσσαλονική δεν λέω θα γέλασει ο κάθε πικραμένοςAwesomatic έγραψε: ↑03 Οκτ 2023, 11:16Αν θέλουμε το λιμάνι του Πειραιά να γίνει όντως μεγάλο κέντρο τότε χρειάζεται αξιόπιστη σύνδεση με την κεντρική Ευρώπη, να πηγαίνουν τα κοντεινερ από και προς συνέχεια, ιδανικά με απευθείας φόρτωμα στα βαγόνια. Με νταλίκες δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε βιώσιμο.Rakomelofronas έγραψε: ↑03 Οκτ 2023, 10:56Ένα κανονικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα έκανε μεγάλο καλό πρωτίστως στη Θεσσαλονίκη, το επίνειο των Κεντρικών Βαλκανίων, αλλά και στην Πάτρα, που δεν έχει καν ούτε υποτυπώδη σιδηροδρομική γραμμή.
Ας περιμένουμε να ρίξει κονδύλια η ΕΕ αν και λογικά στον κεντρικό σχεδιασμό τους προηγούνται οι ηλεκτρικές νταλίκες ή κάτι τέτοιο
Βάλε ότι έχουμε και μεγάλη αύξηση των εταιρείων Logistics με φορτηγά που πρέπει να ναι γερό λόμπυ
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Είναι, αλλά όταν θα έρθει το digital product passport και θα τρώνε έξτρα περιβαλλοντικό φόρο για κάθε χιλιόμετρο με φορτηγά θα φανεί τι βλακεία έγινε. Στο μεταξύ Αμβέρσα και Ρότερνταμ μεγαλώνουν συνέχεια και ο Πειραιάς γίνεται όλο και λιγότερο σημαντικός. Βέβαια η Θεσσαλονίκη θα ήταν εξαρχής καλύτερη επιλογή αλλά....
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Re: Η Ελλάδα κατέβηκε από το τρένο
Κεντρική επιλόγη είναι αυτό με τον Πειραιά. Από τις άρχές του 2000 ότι πρόταση είχε γίνει για να γίνει κόμβος στην Ελλάδα ήταν για Θεσσαλονίκη και οι κυβερνήσεις έλεγαν ας δούμε τον Πειραία. Αλλά τι να πεις εδώ μια μικρή επέκταση και σύνδεση δεν μπορούν να κάνουν .Αν συνδεθεί το λιμάνι με την κεντρική γραμμή που φεύγει κεντρική Ευρώπη. Πολλά θα μπορούσαν να γίνουνAwesomatic έγραψε: ↑03 Οκτ 2023, 11:28Είναι, αλλά όταν θα έρθει το digital product passport και θα τρώνε έξτρα περιβαλλοντικό φόρο για κάθε χιλιόμετρο με φορτηγά θα φανεί τι βλακεία έγινε. Στο μεταξύ Αμβέρσα και Ρότερνταμ μεγαλώνουν συνέχεια και ο Πειραιάς γίνεται όλο και λιγότερο σημαντικός. Βέβαια η Θεσσαλονίκη θα ήταν εξαρχής καλύτερη επιλογή αλλά....
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Η Ελλάδα έχασε το τρένο της αυτοκινητοβιομηχανίας για άλλη μια φορά..
από Parrot » 24 Μαρ 2025, 15:46 » σε Εσωτερική Πολιτική - 8 Απαντήσεις
- 189 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
24 Μαρ 2025, 22:20
-
-
- 22 Απαντήσεις
- 705 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από georgebi
01 Ιουν 2024, 12:44
-
-
Νέα δημοσίευση Ασφαλεια μετακινησεων με τρενο
από SeaHawk » 03 Νοέμ 2024, 20:28 » σε Εσωτερική Πολιτική - 16 Απαντήσεις
- 269 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk
04 Νοέμ 2024, 21:59
-
-
-
Νέα δημοσίευση ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ. Δυστύχημα με τρένο.
από enaon » 26 Ιαν 2025, 18:01 » σε Κοινωνικά θέματα - 15 Απαντήσεις
- 460 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Misty_Blue
26 Ιαν 2025, 18:45
-