https://www.902.gr/eidisi/koinonia/3802 ... tin-pieriaΗ Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών της ΚΟΑ του ΚΚΕ, σε ανακοίνωσή της για το νέο σοβαρό περιστατικό που σημειώθηκε τη Δευτέρα 25 Νοέμβρη.
Επισημαίνει ότι «όσους νόμους και να ψηφίσουν, αφού θα υλοποιούν την πολιτική της απελευθέρωσης και εμπορευματοποίησης των μεταφορών της ΕΕ, δε θα θεωρούν αναγκαία τα έργα εκσυγχρονισμού και συντήρησης, την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας στην κυκλοφορία, τις προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού. Όλα αυτά θα μπαίνουν στη ζυγαριά του "κόστους – οφέλους" και δε θα επιλέγονται».
Αναλυτικά αναφέρει:
«Τα κέρδη τους ή οι ζωές μας
Νέο σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε χτες (25/11/2024) το απόγευμα στον Κορινό (έξω από την Κατερίνη) όταν το τρένο IC57 με περίπου 200 επιβάτες και δρομολόγιο Θεσ/κη – Αθήνα παραλίγο να πέσει πάνω σε προαστιακό τρένο Θεσ/κης – Λάρισας που χάλασε και ήταν σταθμευμένο μέσα στο σταθμό του Κορινού. Ευτυχώς, οι μηχανοδηγοί της αμαξοστοιχίας IC57 άκουσαν στο ραδιοτηλέφωνο τον μηχανοδηγό του προαστιακού να γνωστοποιεί ότι το τρένο έχει βλάβη και είναι ακίνητο στο σταθμό Κορινού και μίλησαν μαζί του στο κινητό τηλέφωνο.
Πάλι οι εργαζόμενοι έσωσαν την κατάσταση και όχι τα ανύπαρκτα ή τα συνεχώς χαλασμένα συστήματα διαχείρισης και ασφάλειας της κυκλοφορίας
Ένα ακόμα περιστατικό που επιβεβαιώνει ότι, παρά τις φιέστες και τους πανηγυρισμούς της κυβέρνησης (την ίδια ώρα με το συμβάν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παρουσίαζε στο Υπουργικό Συμβούλιο παρουσία του Πρωθυπουργού το νομοσχέδιο για την "Οργανωτική Μεταρρύθμιση του Σιδηροδρομικού Τομέα"), η μετακίνηση με τα τρένα παραμένει επικίνδυνη, η πολιτική του "πάμε και όπου βγει" είναι εδώ, τα "επόμενα Τέμπη" είναι εδώ και θα συνεχίσουν να είναι εδώ, όσο είναι εδώ η πολιτική που θυσιάζει την ασφάλεια των συγκοινωνιών στο βωμό του καπιταλιστικού κέρδους.
Όσους νόμους και να ψηφίσουν, αφού θα υλοποιούν την πολιτική της απελευθέρωσης και εμπορευματοποίησης των μεταφορών της Ε.Ε., δε θα θεωρούν αναγκαία τα έργα εκσυγχρονισμού και συντήρησης, την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας στην κυκλοφορία, τις προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού. Όλα αυτά θα μπαίνουν στη ζυγαριά του "κόστους – οφέλους" και δε θα επιλέγονται.
Την ίδια στιγμή οι ίδιοι αντιλαϊκοί σχεδιασμοί επιλέγουν να τροφοδοτούν με δισ. ευρώ τους πολεμικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ με κόστος τη ζωή του ελληνικού και των γειτονικών λαών και για το όφελος των μονοπωλίων.
Σήμερα είναι αναγκαίο να δυναμώσει ο αγώνας των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, στις μεταφορές, συνολικά των εργαζομένων στην Αττική για σύγχρονη, ασφαλή, φθηνή, τακτική συγκοινωνία μακριά από τις ράγες του κέρδους. Να δυναμώσει ο αγώνας για να μην θυσιάζονται οι βασικές καθημερινές μας ανάγκες, τα νοσοκομεία και τα σχολεία και να γίνονται φρεγάτες, πύραυλοι και αεροπλάνα για το ΝΑΤΟ.
Να δυναμώσει ο αγώνας για να βγει η Ελλάδα απ’ του πολέμου τα σφαγεία!».
Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7137
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Καταρχας παραθετω την καταγγελια της ΚΟΑ του ΚΚΕ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 28 Νοέμ 2024, 13:52, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7137
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Για το ιδιο θεμα ακολουθησε νεα καταγγελια αυτη την φορα απο την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) του ΟΣΕ
https://www.capital.gr/story/3887568/Αποφευχθείσα Σύγκρουση στον Σ.Σ. Κορινός
Κύριοι, την Δευτέρα 25/11/2024 η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός. Ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57. Σύμφωνα με τις αναφορές των 2 μηχανοδηγών της IC 57 ενώ η αμαξοστοιχία 2591 ήταν σταθμευμένη στον Σ.Σ. Κορινό η ένδειξη εισόδου σε αυτόν ήταν πράσινη, αντί για κόκκινη. Οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητα τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξοστοιχία 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση.
Το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός αλλά το 2ο τον τελευταίο χρόνο καθώς σύμφωνα με αναφορά άλλου μηχανοδηγού, που έχει κατατεθεί στην Hellenic Train, στις 16.12.2023 εκτελώντας την αμαξοστοιχία 11595 ενημερώθηκε από τον σταθμό Πλατέως –τηλεφωνικά λόγω κακής ποιότητας επικοινωνιών- ότι η αμαξοστοιχία IC 53 έχει ακινητοποιηθεί εντός του Σ.Σ. Κορινού λόγω τεχνικού προβλήματος αλλά η ένδειξη κάλυψης του σταθμού ήταν λανθασμένα πράσινη, αντί για κόκκινη!
Ο μηχανοδηγός τότε άμεσα στάθμευσε την αμαξοστοιχία αναμένοντας νεότερες εντολές του Τηλεδιοικητή.
Όπως αντιλαμβάνεστε τα δύο αυτά συμβάντα έχουν λάβει χώρα σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα.
Ζητάμε να μας απαντήσετε και να μας κοινοποιήσετε:
1. Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023 και ιδιαίτερα την έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ για αυτό, με την πλήρη καταγραφή των ενδείξεων των φωτοσημάτων (κυρίων και ενδιάμεσων) στην περιοχή.
2. Την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 στην ίδια ακριβώς περιοχή και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος.
3. Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της.
-
- Δημοσιεύσεις: 29069
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Ε ναι, δεν ξέρει το σωματείο των εργαζομένων οου δουλεύουν εκεί, ξέρει καλύτερο το κάθε παραφορουμογαλαζιο τρολ.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38411
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
δίκασέ τους ΓΓ
Let them make the first mistake. We make the last move.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7137
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Ας περασουμε τωρα στην online ανακοινωση της Hellenic Train για το δρομολογιο του IC 57 που φρεναρε λιγο πριν την συγκρουση χαρη στους ηρωικους εργαζομενους.
H ανακοινωση εγινε στις 25/11/2024 19:09
H ανακοινωση εγινε στις 25/11/2024 19:09
https://t.me/s/TrainoseInfoΑγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Δευτέρα 25/11/2024, η αμαξοστοιχία με αριθμό IC 57 (Θεσσαλονίκη - Αθήνα) και ώρα αναχώρησης 17:10, παρουσιάζει 19 λεπτά καθυστέρηση από το σταθμό Λάρισα.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 28 Νοέμ 2024, 13:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7137
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Aς περασουμε τωρα στην μοναδικη ανακοινωση για την 2591 η οποια αναφερεται επισης στην καταγγελια
Η ανακοινωση εγινε στις 25/11/2024 και ωρα 17:22
Η ανακοινωση εγινε στις 25/11/2024 και ωρα 17:22
https://t.me/s/TrainoseInfoHellenic Train-Central Greece Regional Lines
Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Δευτέρα 25/11/2024, η αμαξοστοιχία με αριθμό 2591 (Θεσσαλονίκη – Λάρισα) και ώρα αναχώρησης 16:45, αναχώρησε με 15 λεπτά καθυστέρηση.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Άλλοι περιμένουν τον Γκοντο,άλλοι την άνοιξη. Εγώ περιμένω να δω που θέλει να καταλήξει ο ΓΓ 

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος zteo την 28 Νοέμ 2024, 13:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
-
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2023, 11:19
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Που υπάρχουν οι επίσημες απαντήσεις σε αυτά;Ζητάμε να μας απαντήσετε και να μας κοινοποιήσετε:
1. Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023 και ιδιαίτερα την έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ για αυτό, με την πλήρη καταγραφή των ενδείξεων των φωτοσημάτων (κυρίων και ενδιάμεσων) στην περιοχή.
2. Την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 στην ίδια ακριβώς περιοχή και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος.
3. Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της.
-
- Δημοσιεύσεις: 23404
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Πατάω το link και διαβάζω τις τελευταίες ανακοινώσεις.
Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Πέμπτη 28/11/2024 η αμαξοστοιχία με αριθμό IC 52 (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) και ώρα αναχώρησης 10:58, αναχώρησε με 72 λεπτά καθυστέρηση.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Αγαπητοί Επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Πέμπτη 28/11/2024, η αμαξοστοιχία με αριθμό 1311 (Κιάτο - Πειραιάς) και ώρα αναχώρησης 09:59, είναι προσωρινά σταματημένη σε σημείο μεταξύ σταθμών Άγιοι Ανάργυροι και Αθήνα.
Η αμαξοστοιχία με αριθμό IC 52 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη) και ώρα αναχώρησης 10:58 παραμένει στο σταθμό Αθήνα.
Αναμένονται καθυστερήσεις στα δρομολόγια των γραμμών Κιάτο – Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Άνω Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7137
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Eχουμε και λεμε λοιπον
Η 2591 (Θεσσαλονίκη – Λάρισα) με ώρα αναχώρησης 16:45, αναχώρησε με 15 λεπτά καθυστέρηση,απο την Θεσσαλονικη δηλαδη αναχωρησε στις 17:00
Η IC 57(Θεσσαλονικη-Αθηνα) με ωρα αναχωρησης 17:10,αναχωρησε στην ωρα της απο την Θεσσαλονικη δηλαδη αναχωρησε στις 17:10
Δυο τρενα με την ιδια αφετηρια με το 1ο να να κινειται πιο αργα απο το δευτερο αντι να ξεκινησουν με 25 λεπτα διαφορα μεταξυ τους ξεκινουν με διαφορα 10 λεπτων.
To 2o τρενο τελικα φτανει στην Λαρισα(περιοχη μετα το Κορινο τον οποιο αφορα η καταγγελια) με 19 λεπτα καθυστερηση και ενω η πρωτη εχει καθηλώθει για χρονικο διαστημα Χ στον σταθμο του Κορινου με βλαβη δηλαδη εχει βλαβη πανω στην πορεια της 1ης.

Η 2591 (Θεσσαλονίκη – Λάρισα) με ώρα αναχώρησης 16:45, αναχώρησε με 15 λεπτά καθυστέρηση,απο την Θεσσαλονικη δηλαδη αναχωρησε στις 17:00
Η IC 57(Θεσσαλονικη-Αθηνα) με ωρα αναχωρησης 17:10,αναχωρησε στην ωρα της απο την Θεσσαλονικη δηλαδη αναχωρησε στις 17:10
Δυο τρενα με την ιδια αφετηρια με το 1ο να να κινειται πιο αργα απο το δευτερο αντι να ξεκινησουν με 25 λεπτα διαφορα μεταξυ τους ξεκινουν με διαφορα 10 λεπτων.
To 2o τρενο τελικα φτανει στην Λαρισα(περιοχη μετα το Κορινο τον οποιο αφορα η καταγγελια) με 19 λεπτα καθυστερηση και ενω η πρωτη εχει καθηλώθει για χρονικο διαστημα Χ στον σταθμο του Κορινου με βλαβη δηλαδη εχει βλαβη πανω στην πορεια της 1ης.

- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7137
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
.Αποκαλύπτοντας το περιεχόμενο της αναφοράς του μηχανοδηγού του Intercity 57 που υπεβλήθη το απόγευμα της Δευτέρας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, εξήγησε πώς έγινε το περιστατικό.
Όπως αναφέρει ο μηχανοδηγός του Intercity 57, το απόγευμα της Δευτέρας, ακούγοντας από την επικοινωνία ότι υπάρχει ακινητοποιημένος συρμός στον Κορινό και καθώς το Intercity ακολουθούσε, ο ίδιος επικοινώνησε τηλεφωνικά, από το κινητό του τηλέφωνο με τον συνάδελφό του στο σταματημένο τρένο και επιβεβαίωσε το περιστατικό, χαμηλώνοντας ταυτόχρονα την ταχύτητά του.
Καθώς κινούνταν πλέον με χαμηλή ταχύτητα, παρατήρησε ότι το φανάρι που βρίσκεται πριν τον σταθμό του Κορινού ήταν πράσινο, αντί για κόκκινο, ως όφειλε να είναι. Εν τω μεταξύ, πλησιάζοντας το φανάρι, η βλάβη του σταματημένου τρένου αποκαταστάθηκε και εκείνο ξεκίνησε από τον σταθμό.
Ο οδηγός του Intercity 57 ανέφερε επίσης πως καθώς συνέχισε να κινείται προς τον σταθμό και μετά την αναφορά του συναδέλφου του πως το τρένο ξεκινά από τον σταθμό, το φανάρι έγινε πορτοκαλί και στη συνέχεια κόκκινο, όπως δήλωσε ο κ. Τερεζάκης, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον Σκάι.
Η αναφορά του μηχανοδηγού αξιολογήθηκε πως «έχει μία βάση και πρέπει να εξεταστεί» και γι’ αυτόν τον λόγο το περιστατικό ερευνάται, δήλωσε ο κ. Τερεζάκης, εξηγώντας ότι άμεσα άρχισαν οι δοκιμές στο σύστημα: «Μέχρι σήμερα έχουμε προσπαθήσει καμιά 15αριά-20 φορές και ό,τι κι αν του κάνουμε το φανάρι γίνεται κόκκινο, δεν μπορούμε να το ξεγελάσουμε»
https://www.cretapost.gr/873740/par-oli ... e-kokkino/
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7137
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑28 Νοέμ 2024, 13:17Που υπάρχουν οι επίσημες απαντήσεις σε αυτά;Ζητάμε να μας απαντήσετε και να μας κοινοποιήσετε:
1. Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023 και ιδιαίτερα την έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ για αυτό, με την πλήρη καταγραφή των ενδείξεων των φωτοσημάτων (κυρίων και ενδιάμεσων) στην περιοχή.
2. Την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 στην ίδια ακριβώς περιοχή και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος.
3. Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της.
Χτες εγινε η 1η προσωμειωση και δεν εδειξε τιποτα
Θα γινει συντομα αλλη μια
Εχουν ζητηθει και οι συνομιλιες των μηχανοδηγων
Το πιθανοτερο ειναι οτι η καταγγελια εναι πως να το πω κομψα....αβασιμη
Aλλωστε η μονη και μοναδικη μαρτυρια για το επιμαχο φωτοσημο ειναι απο τον μηχανοδηγο της IC ο οποιος δεν δυναται να γνωριζει ποτε ενα φωτοσημο το οποιο βλεπει για πολυ μικρο χρονικο διαστημα πρεπει να ειναι πρασινο ποτε πορτοκαλι και ποτε κοκκινο.

-
- Δημοσιεύσεις: 23404
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Το ξέρεις ότι προχθές στην Αθήνα αμαξοστοιχία ενεπλάκη σε τροχαίο έτσι; Απλά οι ανακοινώσεις αργούν.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7137
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Που κολλαει αυτο ρε φιλε;Εγινε ατυχημα στον Κορινο;
-
- Δημοσιεύσεις: 23404
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πχορουμικη διερευνηση της παρολιγον συγκρουσης τρενων στον Κορινο στις 25/11
Πόσα τραίνα νομίζεις ότι κυκλοφορούν ταυτόχρονα στη χώρα. Πες ένα νούμερο. Μια γραμμή έχει η χώρα, την Πειραιάς - Θεσσαλονίκη και σε όλο το μήκος της το παρολίγον ατύχημα ή το ατύχημα είναι καθημερινό φαινόμενο.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Γαλλία: Ακροαριστερή οργάνωση έκανε το σαμποτάζ στις γραμμές των τρένων
από Golden Age » 28 Ιούλ 2024, 19:47 » σε Διεθνής πολιτική - 1 Απαντήσεις
- 110 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
30 Ιούλ 2024, 00:09
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ποια θεωρείτε οτι θα είναι η επόμενη εστία εκτεταμμένης πολεμικής σύγκρουσης στον πλανήτη?
από student » 12 Ιουν 2023, 15:42 » σε Διεθνής πολιτική - 94 Απαντήσεις
- 3481 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από pylothess
13 Μαρ 2024, 00:17
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
από SeaHawk » 01 Φεβ 2025, 10:34 » σε Εσωτερική Πολιτική - 244 Απαντήσεις
- 17310 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
03 Φεβ 2025, 19:59
-
-
- 22 Απαντήσεις
- 541 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aitwlos
15 Φεβ 2024, 16:21