Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Mια ζωη λεω οτι μεγαλυτερο σκανδαλο απο τα Τεμπη ειναι η αδιαφορια της πολιτειας να αποκαταστησει την ασφαλεια στο δικτυο.
Και οτι ακομη δεν εχουμε δει ΕΔΕ για το ποιος ευθυνεται για την προσληψη του ακαταλληλου σταθμαρχη.
Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Οι πλημμέλειες ενδέχεται να οδηγήσουν σε νέα τραγωδία
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Δημήτρης Κουτσιαύτης, κατήγγειλε ότι δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS).
«Το πρώτο 5μηνο μετά Τεμπών, σημειώθηκε κάποια πρόοδος. Μπήκε σε λειτουργία μεγάλο μέρος της φωτοσήμανσης, της τηλεδιοίκησης στον άξονα (Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Ύστερα σαν να πάγωσε ο χρόνος και μετά την κακοκαιρία Daniel, όλα πήγαν προς τα πίσω» ανέφερε στο «Ποντίκι».
«Σκεφτείτε ότι 2 χρόνια περίπου μετά τον Daniel και έχουμε ακόμη μονή γραμμή για περίπου 100 χλμ. στον Βόλο, δεν έχει γίνει αποκατάσταση της γραμμής στην Καλαμπάκα-στην Στυλίδα, στην Φλώρινα, και στην Δραμα δεν πηγαίνει τρένο ενώ δεν συζητάμε καν για Πελοπόννησο (Άργος, Τρίπολη, Καλαμάτα, Ναύπλιο), όπου από την εποχή των μνημονίων έκλεισε και κόπηκε κάθε κουβέντα για να ξανανοίξει» πρόσθεσε.
Καταλήγοντας ο κ. Κουτσιαύτης κατήγγειλε τις διώξεις συνδικαλιστών: «Μόνο το τελευταίο διάστημα 4 μηχανοδηγοί, οι οποίοι είναι συνδικαλιστές κλήθηκαν σε απολογία από τη διοίκηση της Hellenic Train χωρίς ουσιώδης αιτία. Το σωματείο μας προειδοποιούσε εξαρχής για τις συνθήκες που επικρατούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο πριν τα Τέμπη, αλλά υπήρχε και υπάρχει αντίδραση από την εταιρεία.
Μόνο το 2024 οι μηχανοδηγοί έφαγαν 300 ημέρες εκτός υπηρεσίας, επειδή τους καλούσαν σε πειθαρχικά συμβούλια. Σε κάποια περιστατικά υπήρχε ευθύνη και ορθώς κλήθηκαν, σε άλλα όμως δεν έφταιγαν καθόλου.
Είμαστε στο επίκεντρο, επειδή λέμε την αλήθεια. Αν στα Τέμπη λειτουργούσε έστω η φωτοσήμανση, θα το έβλεπαν οι μηχανοδηγοί και θα είχαν σταματήσει τα τρένα».
Εξάλλου, το Σωματείο Μηχανοδηγών έχει καταγγείλει επανειλημμένως τα προβλήματα που αφορούν στο σύστημα φωτοσήμανσης και Τηλεδιοίκησης, την υποστελέχωση, την πρόταση αφαίρεσης του δεύτερου μηχανοδηγού από την καμπίνα μηχανοδήγησης.
https://www.newsbreak.gr/ellada/870762/ ... -elegchoy/
.
Και οτι ακομη δεν εχουμε δει ΕΔΕ για το ποιος ευθυνεται για την προσληψη του ακαταλληλου σταθμαρχη.
Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Οι πλημμέλειες ενδέχεται να οδηγήσουν σε νέα τραγωδία
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Δημήτρης Κουτσιαύτης, κατήγγειλε ότι δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS).
«Το πρώτο 5μηνο μετά Τεμπών, σημειώθηκε κάποια πρόοδος. Μπήκε σε λειτουργία μεγάλο μέρος της φωτοσήμανσης, της τηλεδιοίκησης στον άξονα (Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Ύστερα σαν να πάγωσε ο χρόνος και μετά την κακοκαιρία Daniel, όλα πήγαν προς τα πίσω» ανέφερε στο «Ποντίκι».
«Σκεφτείτε ότι 2 χρόνια περίπου μετά τον Daniel και έχουμε ακόμη μονή γραμμή για περίπου 100 χλμ. στον Βόλο, δεν έχει γίνει αποκατάσταση της γραμμής στην Καλαμπάκα-στην Στυλίδα, στην Φλώρινα, και στην Δραμα δεν πηγαίνει τρένο ενώ δεν συζητάμε καν για Πελοπόννησο (Άργος, Τρίπολη, Καλαμάτα, Ναύπλιο), όπου από την εποχή των μνημονίων έκλεισε και κόπηκε κάθε κουβέντα για να ξανανοίξει» πρόσθεσε.
Καταλήγοντας ο κ. Κουτσιαύτης κατήγγειλε τις διώξεις συνδικαλιστών: «Μόνο το τελευταίο διάστημα 4 μηχανοδηγοί, οι οποίοι είναι συνδικαλιστές κλήθηκαν σε απολογία από τη διοίκηση της Hellenic Train χωρίς ουσιώδης αιτία. Το σωματείο μας προειδοποιούσε εξαρχής για τις συνθήκες που επικρατούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο πριν τα Τέμπη, αλλά υπήρχε και υπάρχει αντίδραση από την εταιρεία.
Μόνο το 2024 οι μηχανοδηγοί έφαγαν 300 ημέρες εκτός υπηρεσίας, επειδή τους καλούσαν σε πειθαρχικά συμβούλια. Σε κάποια περιστατικά υπήρχε ευθύνη και ορθώς κλήθηκαν, σε άλλα όμως δεν έφταιγαν καθόλου.
Είμαστε στο επίκεντρο, επειδή λέμε την αλήθεια. Αν στα Τέμπη λειτουργούσε έστω η φωτοσήμανση, θα το έβλεπαν οι μηχανοδηγοί και θα είχαν σταματήσει τα τρένα».
Εξάλλου, το Σωματείο Μηχανοδηγών έχει καταγγείλει επανειλημμένως τα προβλήματα που αφορούν στο σύστημα φωτοσήμανσης και Τηλεδιοίκησης, την υποστελέχωση, την πρόταση αφαίρεσης του δεύτερου μηχανοδηγού από την καμπίνα μηχανοδήγησης.
https://www.newsbreak.gr/ellada/870762/ ... -elegchoy/
.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7263
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Εχει δημοσιοποιησει τα παντα με λεπτομερειες ο Σταικουρας στις 26/2/2025
https://www.capital.gr/politiki/3903885 ... s-fortion/
που βρισκόμαστε, στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη:
1ον. Σηματοδότηση
Το 2019 το σύστημα σηματοδότησης ήταν εγκατεστημένο και λειτουργικό σε 151,9 χλμ., ήτοι 31%.
Τον Φεβρουάριο του 2023 είχε εγκατασταθεί και λειτουργούσε σε 259,2 χλμ., ήτοι 54%.
Τον Σεπτέμβριο του 2023, ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση και το σύστημα λειτουργούσε σε 487 χλμ., ήτοι στο 100% του άξονα.
Σήμερα, λόγω των καταστροφών που προκάλεσε η θεομηνία Daniel, είναι εγκαταστημένο και λειτουργικό σε 387 χλμ., ήτοι το 80%, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία για τα έργα αποκατάστασης.
Άρα έχουμε καλύτερα, πληρέστερα και πιο λειτουργικά συστήματα σηματοδότησης σήμερα.
2ον. Τηλεδιοίκηση
Το 2019 το σύστημα τηλεδιοίκησης ήταν εγκατεστημένο και λειτουργικό σε 5,6 χλμ., ήτοι 1%.
Τον Φεβρουάριο του 2023, είχε εγκατασταθεί και λειτουργούσε σε 149,5 χλμ., ήτοι 31%.
Τον Σεπτέμβριο του 2023, με την ολοκλήρωση της σύμβασης 717, ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση και το σύστημα λειτουργούσε σε 487 χλμ., ήτοι το 100% του άξονα.
Σήμερα, λόγω των καταστροφών που προκάλεσε η θεομηνία Daniel, είναι εγκαταστημένο και λειτουργικό σε 387 χλμ. ήτοι το 80%, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία για τα έργα αποκατάστασης.
Άρα έχουμε καλύτερα, πληρέστερα και πιο λειτουργικά συστήματα τηλεδιοίκησης σήμερα.
3ον. ETCS
1. Παρατρόχιο σύστημα
Το 2019 το παρατρόχιο σύστημα ETCS ήταν εγκατεστημένο σε 209,4 χλμ., ήτοι στο 43%.
Τον Φεβρουάριο του 2023 είχε εγκατασταθεί σε 259,2 χλμ., ήτοι στο 54%.
Τον Σεπτέμβριο του 2023 είχε εγκατασταθεί σε 394 χλμ., ήτοι στο 81%.
Σήμερα, λόγω των καταστροφών που προκάλεσε η θεομηνία Daniel, είναι εγκαταστημένο σε 387 χλμ., ήτοι το 80%, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία για τα έργα αποκατάστασης.
Άρα έχουμε πληρέστερο, εγκατεστημένο παρατρόχιο σύστημα ETCS σήμερα.
2. Επί συρμού σύστημα (On Board)
To 2019 ήταν εγκατεστημένες 140 μονάδες ETCS (On Board Units) σε λειτουργικά τρένα (πλήθος τρένων: 93).
Όμως, το σύστημα δεν ήταν λειτουργικό, καθώς δεν υπήρχαν συμβάσεις συντήρησης, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν σταδιακά σημαντικές φθορές, ενώ δεν υπήρχε έγκριση θέσης σε λειτουργία (αδειoδότηση) από τη ΡΑΣ.
Επίσης, δεν είχαν γίνει δοκιμές ενσωμάτωσης (integration test) και δεν υπήρχε ολοκληρωμένη και συνεχής σηματοδότηση, που υπάρχει σήμερα.
Τον Φεβρουάριο του 2023 ήταν εγκατεστημένες 139 μονάδες ETCS (On Board Units) σε λειτουργικά τρένα (πλήθος τρένων: 92).
Τον Φεβρουάριο του 2025 είναι εγκατεστημένες 136 μονάδες ETCS (On Board Units) σε λειτουργικά τρένα (πλήθος τρένων: 89).
Από αυτά, για την αντιμετώπιση των σημαντικών φθορών εξαιτίας της απουσίας συντήρησης, έχει συναφθεί, το Μάρτιο του 2024, σύμβαση ΓΑΙΑΟΣΕ – HITACHI RAIL για την ανάταξη 115 μονάδων ETCS (On Board Units).
Έως σήμερα έχουν αναταχθεί 72 μονάδες ETCS (On Board Units) σε λειτουργικά τρένα (πλήθος τρένων: 54).
Έως τον Σεπτέμβριο του 2025, θα έχουν αναταχθεί και οι υπόλοιπες 43 μονάδες ETCS (On Board Units) σε λειτουργικά τρένα που περιλαμβάνονται στη σύμβαση (πλήθος τρένων: 24).
Σημειώνεται ότι 2 μονάδες ETCS (On Board Units) έχουν αναταχθεί στο πλαίσιο παλαιότερης σύμβασης της ΓΑΙΑΟΣΕ, για 13 μονάδες ETCS (On Board Units) διερευνάται η δυνατότητα και τυχόν τεχνικές λύσεις ανάταξης, ενώ οι υπόλοιπες 6 μονάδες ETCS (On Board Units) είναι κατεστραμμένες και δεν ανατάσσονται (πλήθος τρένων: 11).
Συνεπώς σήμερα, σε σχέση με το 2019 και τον Φεβρουάριο του 2023, είμαστε σε πολύ καλύτερο σημείο:
Έχουμε ολοκληρωμένη και λειτουργική σηματοδότηση σε όλο τον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη (πλην του κατεστραμμένου τμήματος από τη θεομηνία Daniel), απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία του συστήματος ETCS.
Έχουμε ολοκληρώσει το αντικείμενο των συμβάσεων εγκατάστασης του παρατρόχιου συστήματος ETCS, με την εξαίρεση του τμήματος που έχει πληγεί από τη θεομηνία Daniel.
Υπάρχει ενεργή σύμβαση ανάταξης του επί συρμού συστήματος ETCS, η οποία έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό 63% (72 / 115), και που αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2025.
Υπάρχει έγκριση θέσης σε λειτουργία του παρατρόχιου συστήματος ETCS από τη ΡΑΣ (από Νοέ-2022) για τα τμήματα Πλατύ – Θεσσαλονίκη & Θεσσαλονίκη – Στρυμόνας – Προμαχώνας.
Είχε αδειοδοτηθεί (Ιούν-2023) και το τμήμα Δομοκός – Λάρισα, που καταστράφηκε από την θεομηνία Daniel.
Για τα τμήματα ΣΚΑ – Οινόη, Οινόη – Τιθορέα, Τιθορέα – Δομοκός και Λάρισα – Πλατύ, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία υποβολής φακέλων, από τον ΟΣΕ στη ΡΑΣ, προκειμένου να αδειοδοτηθούν.
Αδειοδοτήθηκε, το Νοέμβριο του 2022, από τη ΡΑΣ το επί συρμού σύστημα ETCS.
Δρομολογούνται οι διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσουν οι δοκιμές ενσωμάτωσης (integration test) το καλοκαίρι του 2025.
Μετά από αυτές τις εργασίες, το σύστημα, με δεδομένο – το επαναλαμβάνω – ότι υπάρχει πλέον σηματοδότηση, θα είναι – όπως πρέπει – πλήρως λειτουργικό.
4ον. GSM-R
1. Παρατρόχιο σύστημα
Το 2019 το παρατρόχιο σύστημα GSM-R ήταν εγκατεστημένο σε 377,9 χλμ., ήτοι στο 78%, χωρίς να έχει γίνει κάποια διαδικασία για την αδειοδότηση και, κατ’ επέκταση, τη λειτουργία του.
Τον Φεβρουάριο του 2023 ήταν εγκατεστημένο σε 377,9 χλμ., ήτοι στο 78%.
Τον Σεπτέμβριο του 2023 παρέμενε εγκατεστημένο σε 377,9 χλμ. ήτοι στο 78%. Σήμερα, είναι εγκατεστημένο σε 377,9 χλμ., ήτοι στο 78%, έχοντας ανατάξει τις ζημιές που προκάλεσε ο Daniel.
Σημειώνεται ότι υπολείπεται το τμήμα Τιθορέα – Δομοκός για να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση στο 100% του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και για το οποίο έχει ολοκληρωθεί η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης.
2. Επί συρμού σύστημα (On Board)
Το 2019 ήταν εγκατεστημένες σε τρένα 119 μονάδες GSM-R (On Board συσκευές Cab Radios).
Τον Φεβρουάριο του 2023 ήταν εγκατεστημένες σε τρένα 119 μονάδες GSM-R (On Board συσκευές Cab Radios).
Σήμερα, είναι εγκατεστημένες σε τρένα 100 μονάδες GSM-R (On Board συσκευές Cab Radios), έχοντας λάβει, βασικό αυτό, τον Ιούλιο του 2023, τη σχετική αδειοδότηση από τη ΡΑΣ.
Η διαφορά 19 μονάδων GSM-R (On Board Cab Radios) οφείλεται στην απώλεια 4 μονάδων που ήταν τοποθετημένες στις μηχανές των αμαξοστοιχιών του δυστυχήματος των Τεμπών, καθώς και στην αποξήλωση 15 μονάδων από ακινητοποιημένα τρένα για να τοποθετηθούν σε λειτουργικά.
Συνεπώς σήμερα, σε σχέση με το 2019 και τον Φεβρουάριο του 2023, είμαστε σε πολύ καλύτερο σημείο:
Έχει ληφθεί, από τον Ιούλιο του 2022, η αδειοδότηση από τη ΡΑΣ για το παρατρόχιο σύστημα GSM-R, οπότε και μπήκε σε λειτουργία το σύστημα, καθιστώντας δυνατή την επικοινωνία, μέσω αυτού, του προσωπικού του διαχειριστή υποδομής επί της γραμμής.
Βρίσκεται σε φάση υλοποίησης η σύμβαση συντήρησης και ανάταξης του παρατρόχιου συστήματος GSM-R, που περιλαμβάνει και τη συντήρηση των εγκαταστημένων μονάδων (On Board συσκευές Cab Radios) προκειμένου να είναι λειτουργικές.
Εκτιμάται ότι μέχρι τέλος Μαρτίου του 2025 θα έχουμε 118 μονάδες GSM-R (On Board συσκευές Cab Radios) σε 59 τρένα που θα εξυπηρετούν τον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2025, θα έχουμε 158 μονάδες GSM-R (On Board συσκευές Cab Radios), δηλαδή 38 επιπλέον από το 2019.
Συμπερασματικά, τα συστήματα ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών είναι σήμερα πολύ καλύτερα από τον Φεβρουάριο του 2023, πολύ περισσότερο δε από το 2019!
Επιπλέον της αρχικής μου τοποθέτησης, έχω να προσθέσω τα εξής:
1ον. Σήμερα λειτουργούν 5 Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ).
Το 2019 λειτουργούσε μόνο το ΚΕΚ Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) για το τμήμα Τρεις Γέφυρες – ΣΚΑ – Αεροδρόμιο (Γραμμή Προαστιακού).
Το 2020 τέθηκε σε λειτουργία το ΚΕΚ Κορίνθου για το τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, καθώς είχε πάψει να λειτουργεί από το 2010 για το τμήμα ΣΚΑ – Κιάτο λόγω βανδαλισμών.
To 2021 τέθηκε σε λειτουργία το ΚΕΚ Θεσσαλονίκης για το τμήμα Πλατύ – Θεσσαλονίκη – Στρυμόνας – Προμαχώνας.
Το 2022 τέθηκε σε λειτουργία το ΚΕΚ Λιανοκλαδίου για το τμήμα Τιθορέα – Δομοκός.
Τον Αύγουστο του 2023 τέθηκε σε λειτουργία το ΚΕΚ Λάρισας για το τμήμα Δομοκός – Πλατύ.
Τον Σεπτέμβριο του 2023 το ΚΕΚ ΣΚΑ για το τμήμα ΣΚΑ – Τιθορέα.
Και το 2025 τέθηκε, για πρώτη φορά, σε λειτουργία σύστημα επιτήρησης κυκλοφορίας συρμών, στο τμήμα της μονής γραμμής μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων.
Η λειτουργία αυτών των Κέντρων ενισχύει την ασφάλεια.
2ον. Σήμερα λειτουργούν 4 Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων (ΚΕΣ).
Το 2020 τέθηκε σε λειτουργία το ΚΕΣ Κορίνθου.
Το 2024 τέθηκαν διαδοχικά, εντός του έτους, τα ΚΕΣ ΣΚΑ, Λιανοκλαδίου και Λαρίσης.
Η λειτουργία αυτών των Κέντρων ενισχύει την ασφάλεια.
3ον. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενεργοποίησε τη διαδικασία επί παραβάσει όχι για το ευρωπαϊκό σύστημα ETCS.
Διότι αν το είχε κάνει γι’ αυτό το λόγο, θα έπρεπε να το κάνει για όλη την Ευρώπη, αφού το σύστημα αυτό έχει εγκατασταθεί, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, στο 14% του Ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, με σχεδιασμό για 31% στο τέλος του 2023.
Μάλιστα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκτιμά ότι στο 26% του συνολικού εγχώριου σιδηροδρομικού δικτύου αυτό το σύστημα είναι ήδη λειτουργικό, με 0% το 2019!
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να κινήσει διαδικασία επί παραβάσει με την αποστολή προειδοποιητικής επιστολής στην Ελλάδα, επί της οποίας η χώρα μας έχει τοποθετηθεί έγκαιρα και αρμοδίως, επειδή δεν ευθυγραμμίζεται με τις συνολικές απαιτήσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, σύμφωνα με την Οδηγία 798, του 2016.
Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:
"Η Επιτροπή θεωρεί ότι στην Ελλάδα υπάρχουν μακροχρόνιες ελλείψεις στην εφαρμογή της οδηγίας από την έναρξη ισχύος της. Οι ελλείψεις είναι συστημικές και απορρέουν επίσης από την έλλειψη νοοτροπίας ασφάλειας εντός των οικείων οργανισμών. Η Επιτροπή επισημαίνει ότι έπειτα από την έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων σχετικά με την κατάσταση της υλοποίησης και της εφαρμογής της ενωσιακής νομοθεσίας για τους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα, η Ελληνική Κυβέρνηση ενέκρινε σχέδιο δράσης, κατόπιν διαβουλεύσεων και συμφωνίας με τις υπηρεσίες της Επιτροπής. Το σχέδιο δράσης αποτελεί τη βάση για την αντιμετώπιση των ελλείψεων και σημειώνεται ικανοποιητική πρόοδος στην εφαρμογή του, με την Ελλάδα να υποβάλλει διμηνιαίες εκθέσεις στην Επιτροπή σχετικά με την πρόοδο που έχει σημειωθεί".
https://www.capital.gr/politiki/3903885 ... s-fortion/
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Ας απαντησει ο Σταικουρας λοιπον στις καταγγελιες του Προεδρου των Μηχανοδηγων που δειχνουν μια εικονα πληρους εγκαταλειψης.
.
.
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Αν στα Τέμπη λειτουργούσε έστω η φωτοσήμανση, θα το έβλεπαν οι μηχανοδηγοί και θα είχαν σταματήσει τα τρένα
Ούτε τα φανάρια δεν δούλευαν... τα φανάρια ρε συ...2 χρόνια περίπου μετά τον Daniel και έχουμε ακόμη μονή γραμμή για περίπου 100 χλμ. στον Βόλο, δεν έχει γίνει αποκατάσταση της γραμμής στην Καλαμπάκα-στην Στυλίδα, στην Φλώρινα, και στην Δραμα δεν πηγαίνει τρένο
Ναι αλλά επιτελικό κράτος και αριστεία...
Έχουμε παραδώσει την λειτουργία του κράτους στο παρακράτος.
Μαρία Καρυστιανού
Μαρία Καρυστιανού
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7263
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Δεν υπαρχει καμια καταγγελια
Ο τυπος πρεπει να ειναι επαγγελματιας συνδικαλιστης
Ο Σταικουρας μιλαει για καθε υποσυστημα με λεπτομερεις αυτος πεταει ενα etcs ετσι στο ν αερα και μπλεκει στο παιχνιδι και την γραμμη του Βολου
Ας κουρνιασει
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7263
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Φαναρια κοκκινα εχει εξω απο τα μπουρδελα
Στον σιδηροδρομο ειχε και εχει συστημα σηματοδοτησης.
Παρολα αυτα απο το 2015 και μετα εχουν γινει τα εξης
Οπως ειπαμε πολλες φορες ο σιδρηροδρομος ηταν για ντιζελ.μετα εγινε για ηλεκτρικα τρενα, ηταν μονης γραμμης,μετα εγινε διπλης γραμμης ,μετα εγινε διπλης γραμμης,ηταν χαμηλων ταχυτητων μετα εγινε υψηλων ταχυτητων ,ειχε αλλους συρμους μετα ηρθαν αλλοι συρμοι νεοι
Μονο καποιος βλακας πιστευει οτι ενα συστημα σηματοδοτησης μονης γραμμης για ντιζελοκινητα τρενα λειτουργει σε διπλη γραμμη με ηλεκτροκινητα τρενα
Μονο καποιος ακομη πιο βλακας πιστευεο οτι ενα συστημα σηματοδοτησης για διπλη γραμμη ,μπορει να λειτουργησει αν βαλεις τα τρενα στην ιδια γραμμη λογο προβληματος στο δικτυο
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Ο συνδικαλισμος, η αντιπολιτευση και ο τυπος στις δημοκρατιες ξερεις υπαρχουν για να ελεγχουν οσα λενε οι κυβερνησεις. Αρα καποιος απο την κυβερνηση οφειλει να απαντησει στον Προεδρο των Μηχανοδηγων, ο οποιος δεν δεχεται την αφηγηση του Σταικουρα παραθετοντας διαφορετικα στοιχεια.
.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7263
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Επι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ειχαμε;
1ον. Σηματοδότηση
Το 2019 το σύστημα σηματοδότησης ήταν εγκατεστημένο και λειτουργικό σε 151,9 χλμ., ήτοι 31%.
Τον Φεβρουάριο του 2023 είχε εγκατασταθεί και λειτουργούσε σε 259,2 χλμ., ήτοι 54%.
Τον Σεπτέμβριο του 2023, ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση και το σύστημα λειτουργούσε σε 487 χλμ., ήτοι στο 100% του άξονα.
Σήμερα, λόγω των καταστροφών που προκάλεσε η θεομηνία Daniel, είναι εγκαταστημένο και λειτουργικό σε 387 χλμ., ήτοι το 80%, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία για τα έργα αποκατάστασης.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7263
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Κανενας δεν του δινει σημασιαΑρίστος έγραψε: ↑24 Απρ 2025, 15:29
Ο συνδικαλισμος, η αντιπολιτευση και ο τυπος στις δημοκρατιες ξερεις υπαρχουν για να ελεγχουν οσα λενε οι κυβερνησεις. Αρα καποιος απο την κυβερνηση οφειλει να απαντησει στον Προεδρο των Μηχανοδηγων, ο οποιος δεν δεχεται την αφηγηση του Σταικουρα παραθετοντας διαφορετικα στοιχεια.
.
Προχωρα παρακατω
Κανεις δεν εχει βγει να διαψευσει τα νουμερα του Σταικουρα με στοιχεια
Τελος τα παραμυθια
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10743
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Αγωνίζεται πολύ σκληρά η Ομάδα Αλήθειας με τους μπλε "ουρανούς"= μπλε πίπες
Να αποδομησει κάθε κριτική στην Αγία Κυβέρνηση της ΝΔ
Με προπαγάνδα, ψέματα, μισές αλήθειες.
Να αποδομησει κάθε κριτική στην Αγία Κυβέρνηση της ΝΔ
Με προπαγάνδα, ψέματα, μισές αλήθειες.
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10743
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
τέλος.-
και από την ομάδα αλητείας
και από την ομάδα αλητείας
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
SeaHawk έγραψε: ↑24 Απρ 2025, 15:31Κανενας δεν του δινει σημασιαΑρίστος έγραψε: ↑24 Απρ 2025, 15:29
Ο συνδικαλισμος, η αντιπολιτευση και ο τυπος στις δημοκρατιες ξερεις υπαρχουν για να ελεγχουν οσα λενε οι κυβερνησεις. Αρα καποιος απο την κυβερνηση οφειλει να απαντησει στον Προεδρο των Μηχανοδηγων, ο οποιος δεν δεχεται την αφηγηση του Σταικουρα παραθετοντας διαφορετικα στοιχεια.
.
Προχωρα παρακατω
Κανεις δεν εχει βγει να διαψευσει τα νουμερα του Σταικουρα με στοιχεια
Τελος τα παραμυθια
Κανεις δεν δινει σημασια στο Σταικουρα και στον καθε Σταικουρα και Καραμανλη.
Ολες οι δημοσκοπησεις λενε πως πανε απο το 70% του λαου δεν δεχεται το κυβερνητικο αφηγημα για τα Τεμπη.
Οποτε ασε τα σαπια.
.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7263
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Οι Ευρωπαικες χωρες εχουυν οριζοντα λειτουργιας για το ETCS το 2030-2035
Η Ελλαδα ειναι απο τις χωρες που εχουν προχωρησει το συστημα αυτο γρηγοροτερα και περισσοτερο
Τελος
Αρκετα με τον καθε ασχετο που λεει την μαλακια του
Η Ελλαδα ειναι απο τις χωρες που εχουν προχωρησει το συστημα αυτο γρηγοροτερα και περισσοτερο
Τελος
Αρκετα με τον καθε ασχετο που λεει την μαλακια του
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 7263
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πρόεδρος Μηχανοδηγών: Δύο χρόνια μετά τα Τέμπη δεν λειτουργεί πουθενά το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου
Τελος λεμε ψεκες.Κουρνιαστε.
ETCS status by Member State - Short term (2023)

ETCS status by Member State - Long term (2030)

https://transport.ec.europa.eu/transpor ... te-play_en
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Γιατί τα Τέμπη έκαναν ζημιά στην κυβέρνηση δύο χρόνια μετά;
από Έκτωρ Φοίνιξ » 02 Απρ 2025, 22:42 » σε Εσωτερική Πολιτική - 54 Απαντήσεις
- 1158 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Νon4me
13 Απρ 2025, 17:57
-
-
- 18 Απαντήσεις
- 798 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
27 Μαρ 2024, 21:42
-
-
Νέα δημοσίευση Παρέμβαση-σοκ των μηχανοδηγών: «Έναν χρόνο μετά τα πράγματα είναι δραματικά χειρότερα»
από Αρίστος » 12 Μαρ 2024, 19:53 » σε Εσωτερική Πολιτική - 46 Απαντήσεις
- 936 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
13 Μαρ 2024, 17:22
-
-
-
Νέα δημοσίευση Εκτός ελέγχου τώρα η φωτιά στο Νότιο Έβρο.Αρχισαν οι ...ΕΚΚΕΝΩΣΕΙΣ.
από Frappezitis » 19 Αύγ 2023, 17:32 » σε Εσωτερική Πολιτική - 790 Απαντήσεις
- 22629 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από vagabondo
01 Οκτ 2023, 14:03
-