Το γερμανικό κράτος ετοιμάζεται να λάβει μερίδιο του εθνικού αερομεταφορέα Deutsche Lufthansa, σε αντάλλαγμα για πακέτο διάσωσης της τάξης των 8 έως 9 δισ. ευρώ προκειμένου να τον βοηθήσει να ξεπεράσει τον τεράστιο "σκόπελο" της πανδημίας του κορονοϊού, σύμφωνα με άτομα με γνώση του ζητήματος τα οποία επικαλείται το πρακτορείο Bloomberg.
Σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί εντός των ερχόμενων ημερών για ένα πακέτο το οποίο πιθανότατα θα είναι διπλάσιο και πλέον της σημερινής κεφαλαιοποίησης της εταιρείας, που κινείται στα 4 δισ. ευρώ, τόνισε μία εκ των πηγών. Μία εκ των εκδοχών που συζητείται περιλαμβάνει θέσεις για το κράτος στο δ.σ. της εταιρείας και μάλιστα με δικαίωμα βέτο σε στρατηγικής σημασίας αποφάσεις, πρόσθεσε.
Εκπρόσωπος της Lufthansa αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες, ενώ Γερμανός κυβερνητικός αξιωματούχος δήλωσε στο Bloomberg ότι οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται.
Νωρίτερα, το Business Insider είχε αναφέρει ότι η Lufthansa αναμένεται να λάβει πακέτο στήριξης 9 δισ. ευρώ από τη γερμανική κυβέρνηση έναντι απόκτησης μεριδίου στην εταιρεία από το γερμανικό κράτος, θέσεων στο εποπτικό συμβούλιο της εταιρείας και δυνατότητας βέτο σε στρατηγικής σημασίας αποφάσεις. decisions. Οι διαπραγματεύσεις, σύμφωνα με πηγές του BI, είναι προγραμματισμένο να ολοκληρωθούν εντός της ημέρας. Η μετοχή της εταιρείας σημειώνει άνοδο που φθάνει το 12%, μετά τη δημοσιοποίηση των σχετικών πληροφοριών.
Το πακέτο διάσωσης ακολουθεί ένα ακόμη μεγαλύτερο από πλευράς των κυβερνήσεων Γαλλίας και Ολλανδίας (11 δισ. ευρώ) για τη σωτηρία του αερομεταφορέα Air France-KLM, που ανακοινώθηκε την Παρασκευή.
https://www.capital.gr/forum/thread/677 ... Id=6773815
κατα ρε φιλελεδες εσεις δεν μας λεγατε οτι υπηρχει ο λεγομενος ηθικος κινδυνος οποτε απαγορευεται η ενισχυση με οποιοδηποτε τροπο απο το κρατος μιας ιδιωτικης εταιρειας και δεν υπαρχει το too big to fail?

τι απαραδεκτες σοβιετικες πρακτικες ειναι αυτες και γιατι τις λαμβανουν κατα το δοκουν?

