Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 33139
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 15 Δεκ 2022, 09:23

Αρίστος έγραψε:
14 Δεκ 2022, 20:34
Η κυβερνηση Κουλη μαλιστα ψηφισε να γινει 5 χρονια νωριτερα.


Τέλος εποχής το 2030 για βενζινοκίνητα ΙΧ, το 2023 για καυστήρες πετρελαίου

https://www.businessdaily.gr/oikonomia/ ... petrelaioy

.
και πολυ αργα ειναι.

το οτι τα αυτοκινητα θα ειναι ηλεκτρικα, δεν σημαινει τελος τα αυτοκινητα οπως ειναι ο ανοητος τιτλος που εβαλες. σημαινει διαφορετικα, καλυτερα αυτοκινητα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Naranjita
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 10:18

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naranjita » 15 Δεκ 2022, 10:55

Αρίστος έγραψε:
14 Δεκ 2022, 20:09
Naranjita έγραψε:
13 Δεκ 2022, 15:10
δεν νομίζω ότι θα ζήσω να το δω αυτό. εκτός και αν γίνει ξερω γω η Δευτέρα Παρουσία, έρθουν οι εξωγήινοι και ισοπεδώσουν την Αθήνα ή κάτι ανάλογο.

για να παω στην δουλειά, περνάω 3 ποτάμια, μία λίμνη, 3 στρατοπεδα, 8 δήμους, ένα δάσος και αν ειμαι τυχερή βρίσκω να παρκάρω στον απεναντι απο την δουλεια μου δήμο.


Αν σου πουν παρε ηλεκτρονικο αυτοκινητο αξιας 18.000 για να πας στη συγκεκριμενη δουλεια η πηγαινε με πατινι νομιζεις πως θα λυθει το ζητημα; Απο το 2035 παντως σε ολη την Ευρωπη θα απαγορευονται τα βενζινοκινητα οποτε θα πρεπει να κανεις ενα απο τα δυο.

.
τον κωλο τους κατω να χτυπανε, αν δεν αλλαξει η οικονομικη κατασταση, τα αυτοκινητα δεν θα αντικατασταθουν.

no money, no honey, darling

:)
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.....
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 41308
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 15 Δεκ 2022, 16:00

Ασέβαστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 09:23
Αρίστος έγραψε:
14 Δεκ 2022, 20:34
Η κυβερνηση Κουλη μαλιστα ψηφισε να γινει 5 χρονια νωριτερα.


Τέλος εποχής το 2030 για βενζινοκίνητα ΙΧ, το 2023 για καυστήρες πετρελαίου

https://www.businessdaily.gr/oikonomia/ ... petrelaioy

.
και πολυ αργα ειναι.

το οτι τα αυτοκινητα θα ειναι ηλεκτρικα, δεν σημαινει τελος τα αυτοκινητα οπως ειναι ο ανοητος τιτλος που εβαλες. σημαινει διαφορετικα, καλυτερα αυτοκινητα.


Σημαινει τελος τα αυτοκινητα και καλημερα στα πατινια για τον πολυ λαο.

Οπως και στη δεκαετια του 50 στα ελληνικα εργα κουρσα θα εχουν οι πλουσιοι και η συντριπτικη πλειοψηφια θα χρησιμοποιει ποδηλατα και θα στηνεται σε ουρες για το λεωφορειο. Μια ωραια νεοφεουδαρχικη κοινωνια ξημερωνει.

.

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 41308
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 15 Δεκ 2022, 16:02

Ασέβαστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 09:20
Αρίστος έγραψε:
14 Δεκ 2022, 16:07

Οτι ειχαν να kερδισουν απο τα lockdowns, να ληξουν τις παραδοσιακες οικονομιες με τα εκατομμυρια των δυτικων μικρομεσαιων επιχειρησεων και να γινει το λιανικο εμποριο μονοπωλιο των πολυεθνικων τυπου Amazon οι οποιες κυριολεκτικα θησαυρισαν στα lockdowns οταν οι μικρομεσαιοι ειχαν λουκετο.

Γιατι το πρωτο πραγμα που θα χτυπηθει αν μειωθουν οι μετακινησεις με αυτοκινητο μεσα στις πολεις και ευρυτερα στις χωρες ειναι το λιανεμποριο, η εστιαση και ο τουρισμος.

.
το πρωτο πραγμα που θα χτυπηθει ειναι οι πωλησεις καυσιμων, και το δευτερο αυτοκινητων και ανταλλακτικων.

δηλαδη κατι ψιλικατζηδες, πετρελαιαδες και αυτοκινητοβιομηχανιες. :smt005::smt005:

στην εστιαση πας και με τα ποδια. το πολυ να προτιμησεις διαφορετικο, πιο κοντινο μαγαζι.


Γι' αυτο οι πετρελαιαδες του Τεξας ψηφιζουν Τραμπ και Ρεπουμπλικανους στην Αμερικη, για να μην τους κλεισουν το σπιτι οι Οικοναζι των Δημοκρατικων. Οσο για την εστιαση οσοι πανε μια βολτα σε Θησειο και Γκαζι θα εντυπωσιαστουν με το ποσα μαγαζια εκλεισαν λογω των lockdowns και των ψηλων λογαριασμων ρευματος.

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 15 Δεκ 2022, 16:07, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 41308
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 15 Δεκ 2022, 16:05

Naranjita έγραψε:
15 Δεκ 2022, 10:55
Αρίστος έγραψε:
14 Δεκ 2022, 20:09
Naranjita έγραψε:
13 Δεκ 2022, 15:10
δεν νομίζω ότι θα ζήσω να το δω αυτό. εκτός και αν γίνει ξερω γω η Δευτέρα Παρουσία, έρθουν οι εξωγήινοι και ισοπεδώσουν την Αθήνα ή κάτι ανάλογο.

για να παω στην δουλειά, περνάω 3 ποτάμια, μία λίμνη, 3 στρατοπεδα, 8 δήμους, ένα δάσος και αν ειμαι τυχερή βρίσκω να παρκάρω στον απεναντι απο την δουλεια μου δήμο.


Αν σου πουν παρε ηλεκτρονικο αυτοκινητο αξιας 18.000 για να πας στη συγκεκριμενη δουλεια η πηγαινε με πατινι νομιζεις πως θα λυθει το ζητημα; Απο το 2035 παντως σε ολη την Ευρωπη θα απαγορευονται τα βενζινοκινητα οποτε θα πρεπει να κανεις ενα απο τα δυο.

.
τον κωλο τους κατω να χτυπανε, αν δεν αλλαξει η οικονομικη κατασταση, τα αυτοκινητα δεν θα αντικατασταθουν.

no money, no honey, darling

:)


Αυτο μου ελεγε σημερα και ενας λαστιχας που πηγα, μου λεει δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτουμε σαν λαος να χασουμε δυο πραγματα, σπιτι και αυτοκινητο. Δεν θα μπορεσουν να το εφαρμοσουν και να υποχρεωσουν τον οποιονδηποτε να στερηθει το αυτοκινητο του.

.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7786
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 15 Δεκ 2022, 16:25

Όπως έχω ξαναπεί ο μόνος τρόπος για να περιοριστεί η χρήση αυτοκινήτου σε πόλεις που έχουν τα χαρακτηριστικά της Αθήνας είναι να δυσκολέψει όσο το δυνατόν περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου με ταυτόχρονη διευκόλυνση των ΜΜΜ και των εναλλακτικών μορφών μετακίνησης.
Με λίγα λόγια να αφαιρεθεί χώρος απο την χρήση αυτοκινήτου και να δοθεί στην χρήση ΜΜΜ και ποδηλάτων/πατινιών.
Δηλαδή διόδια, κλειστές λεωφορειολωρίδες, ποδηλατόδρομοι, φούλ πρόστιμα για στάθμευση, πεζοδρομήσεις που θα αυξήσουν το κυκλοφοριακό και άλλα τέτοια.
Πρέπει η μετακίνηση με αυτοκίνητο να γίνει δυσκολότερη από την μετακίνηση με τα μέσα.

Το θέμα είναι αν όντως θέλουμε να τα υποστούμε όλα αυτά, αν είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε τις συνήθειες μας σε προσωπικό επίπεδο και αν υπάρχει κάποιος διατεθειμένος να επιβάλει τέτοιου είδους αλλαγές.

όπως το βλέπω εγώ, ούτε οι πολίτες στην χώρα μας πολυγουστάρουν τέτοια φάση ούτε υπάρχει πολιτικός ικανός και πρόθυμος.

Άβαταρ μέλους
Naranjita
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 10:18

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naranjita » 15 Δεκ 2022, 17:44

Αρίστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 16:05




Αυτο μου ελεγε σημερα και ενας λαστιχας που πηγα, μου λεει δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτουμε σαν λαος να χασουμε δυο πραγματα, σπιτι και αυτοκινητο. Δεν θα μπορεσουν να το εφαρμοσουν και να υποχρεωσουν τον οποιονδηποτε να στερηθει το αυτοκινητο του.

.
δεν είναι ότι δεν θέλουμε να στερηθούμε το ήδη υπάρχον - εκτός και είναι πραγματικά καλό αμάξι, αλλά δεν υπάρχουν τα χρήματα για καινούργιο.

θα πρέπει να μου χαρίσουν για να το αλλάξω, διαφορετικά δεν μπορώ. και δεδομένης της κρίσης που μαστίζει την χώρα από το 10 και αυτής που έρχεται, δεν βάζω δάνειο στο κεφάλι μου με τίποτα.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.....
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΙΝΑΙ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 33139
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 15 Δεκ 2022, 19:19

Αρίστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 16:00


Σημαινει τελος τα αυτοκινητα και καλημερα στα πατινια για τον πολυ λαο.

Οπως και στη δεκαετια του 50 στα ελληνικα εργα κουρσα θα εχουν οι πλουσιοι και η συντριπτικη πλειοψηφια θα χρησιμοποιει ποδηλατα και θα στηνεται σε ουρες για το λεωφορειο. Μια ωραια νεοφεουδαρχικη κοινωνια ξημερωνει.

.
δεν απαντας ομως, γιατι;

ποιος εχει να κερδισει αμα συμβει αυτο;

η μηπως οι εμποροι πατινιων εχουν καλυτερο λομπυ απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες;

ασε που τα πατινια γαμανε, και για αστικη μετακινηση ειναι 100 φορες καλυτερα απο τα αυτοκινητα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 41308
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος » 15 Δεκ 2022, 19:26

Ασέβαστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 19:19
Αρίστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 16:00


Σημαινει τελος τα αυτοκινητα και καλημερα στα πατινια για τον πολυ λαο.

Οπως και στη δεκαετια του 50 στα ελληνικα εργα κουρσα θα εχουν οι πλουσιοι και η συντριπτικη πλειοψηφια θα χρησιμοποιει ποδηλατα και θα στηνεται σε ουρες για το λεωφορειο. Μια ωραια νεοφεουδαρχικη κοινωνια ξημερωνει.

.
δεν απαντας ομως, γιατι;

ποιος εχει να κερδισει αμα συμβει αυτο;

η μηπως οι εμποροι πατινιων εχουν καλυτερο λομπυ απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες;

ασε που τα πατινια γαμανε, και για αστικη μετακινηση ειναι 100 φορες καλυτερα απο τα αυτοκινητα.


Η πρασινη βιομηχανια, οι Ψηφιακοι Γιγαντες, η Αμαζον, η Σιλικον Βαλεϋ, οσες αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν στραφει στα ηλεκτρονικα αυτοκινητα, αυτοι δηλαδη που ηγουνται της 4ης βιομηχανικης επαναστασης. Σου ειπα ηδη ποσο θησαυρισαν οι πολυεθνικες τυπου Αμαζον στα lockdowns οταν και οι μικρομεσαιες επιχειρησεις ηταν κλειστες και οταν οι μετακινησεις με αυτοκινητα πολυ λιγοτερες, ολοι θελαν να παραγγειλουν κατι ονλαιν γιατι δεν ειχαν αλλη επιλογη. Αλλος που εχει συμφερον πιχι να κοψουμε τις πολλες μετακινησεις και να αραζουμε σπιτι μας ειναι ο Ζουκερμπεργκ που μας θελει να ζουμε στον κοσμο του Metaverse.

.

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14832
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 15 Δεκ 2022, 21:53

Αρίστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 19:26
Ασέβαστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 19:19
Αρίστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 16:00


Σημαινει τελος τα αυτοκινητα και καλημερα στα πατινια για τον πολυ λαο.

Οπως και στη δεκαετια του 50 στα ελληνικα εργα κουρσα θα εχουν οι πλουσιοι και η συντριπτικη πλειοψηφια θα χρησιμοποιει ποδηλατα και θα στηνεται σε ουρες για το λεωφορειο. Μια ωραια νεοφεουδαρχικη κοινωνια ξημερωνει.

.
δεν απαντας ομως, γιατι;

ποιος εχει να κερδισει αμα συμβει αυτο;

η μηπως οι εμποροι πατινιων εχουν καλυτερο λομπυ απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες;

ασε που τα πατινια γαμανε, και για αστικη μετακινηση ειναι 100 φορες καλυτερα απο τα αυτοκινητα.


Η πρασινη βιομηχανια, οι Ψηφιακοι Γιγαντες, η Αμαζον, η Σιλικον Βαλεϋ, οσες αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν στραφει στα ηλεκτρονικα αυτοκινητα, αυτοι δηλαδη που ηγουνται της 4ης βιομηχανικης επαναστασης. Σου ειπα ηδη ποσο θησαυρισαν οι πολυεθνικες τυπου Αμαζον στα lockdowns οταν και οι μικρομεσαιες επιχειρησεις ηταν κλειστες και οταν οι μετακινησεις με αυτοκινητα πολυ λιγοτερες, ολοι θελαν να παραγγειλουν κατι ονλαιν γιατι δεν ειχαν αλλη επιλογη. Αλλος που εχει συμφερον πιχι να κοψουμε τις πολλες μετακινησεις και να αραζουμε σπιτι μας ειναι ο Ζουκερμπεργκ που μας θελει να ζουμε στον κοσμο του Metaverse.

.
Τύπε, ξέρεις τίποτα για την ετήσια, πασχαλιάτικη συνωμοσία των γιδοβοσκών, να τρώμε αρνιά και κατσίκια;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24477
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 15 Δεκ 2022, 22:12

gassim έγραψε:
15 Δεκ 2022, 16:25
Όπως έχω ξαναπεί ο μόνος τρόπος για να περιοριστεί η χρήση αυτοκινήτου σε πόλεις που έχουν τα χαρακτηριστικά της Αθήνας είναι να δυσκολέψει όσο το δυνατόν περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου με ταυτόχρονη διευκόλυνση των ΜΜΜ και των εναλλακτικών μορφών μετακίνησης.
Με λίγα λόγια να αφαιρεθεί χώρος απο την χρήση αυτοκινήτου και να δοθεί στην χρήση ΜΜΜ και ποδηλάτων/πατινιών.
Δηλαδή διόδια, κλειστές λεωφορειολωρίδες, ποδηλατόδρομοι, φούλ πρόστιμα για στάθμευση, πεζοδρομήσεις που θα αυξήσουν το κυκλοφοριακό και άλλα τέτοια.
Πρέπει η μετακίνηση με αυτοκίνητο να γίνει δυσκολότερη από την μετακίνηση με τα μέσα.

Το θέμα είναι αν όντως θέλουμε να τα υποστούμε όλα αυτά, αν είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε τις συνήθειες μας σε προσωπικό επίπεδο και αν υπάρχει κάποιος διατεθειμένος να επιβάλει τέτοιου είδους αλλαγές.

όπως το βλέπω εγώ, ούτε οι πολίτες στην χώρα μας πολυγουστάρουν τέτοια φάση ούτε υπάρχει πολιτικός ικανός και πρόθυμος.
Δεν ξέρω ποιος το θέλει αλλά δεν λύνονται όλα με τις συγκοινωνίες. Σε παραλία της Αττικής που επισκέπτομαι είναι αρκετά σταδιακός ο τρόπος που βαθαίνει το νερό. Πρακτικά στα πρώτα 20 μέτρα άνετα μπορείς να αφήσεις παιδιά να παίξουν. Στην παραλία αυτή φτάνει και το αυτοκίνητο πολύ κοντά στο νερό. Πολύ συχνά βλέπω να φέρνουν ηλικιωμένους, άτομα με κινητικά προβλήματα (κι ας μην υπάρχει ράμπα, είναι τέτοια η παραλία που εξυπηρετεί), άτομα με πνευματική καθυστέρηση και πολλά παιδάκια, ακόμα και βρέφη. Περισσότερα δηλαδή από ό,τι σε άλλες παραλίες. Τα μέτρα που περιγράφεις παραπάνω (και έχουμε διαφωνήσει και σε άλλα νήματα), πρακτικά σημαίνουν ότι όλοι αυτοί χάνουν την δυνατότητα να μετακινηθούν προς τις παραλίες αν μένουν κάπου στο κέντρο. Εννοείται ότι θεωρητικά θα μπορούν αλλά το μεν αυτοκίνητο θα το αποφεύγουν γιατί είναι τεράστια η ταλαιπωρία μέχρι να βρουν από το κέντρο, τα δε μέσα μεταφοράς θα είναι μη πρακτικά για να κουβαλήσεις ό,τι χρειάζεται στην παραλία ένα άτομο με κινητικά προβλήματα ή ένα μικρό παιδί.

Δεν είναι Βιέννη η Αθήνα. Ούτε μια πόλη με πολλά διάσπαρτα πάρκα σε κοντινή απόσταση για να εκτονωθεί ο κόσμος βολτάροντας εκεί και κυρίως οι 35+ βαθμοί θέλουν άλλα πράγματα που δεν τα αναζητήσει κάποιος στην κεντρική ή βόρεια Ευρώπη τόσο επιτακτικά.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7786
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 16 Δεκ 2022, 00:39

ST48410 έγραψε:
15 Δεκ 2022, 22:12
gassim έγραψε:
15 Δεκ 2022, 16:25
Όπως έχω ξαναπεί ο μόνος τρόπος για να περιοριστεί η χρήση αυτοκινήτου σε πόλεις που έχουν τα χαρακτηριστικά της Αθήνας είναι να δυσκολέψει όσο το δυνατόν περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου με ταυτόχρονη διευκόλυνση των ΜΜΜ και των εναλλακτικών μορφών μετακίνησης.
Με λίγα λόγια να αφαιρεθεί χώρος απο την χρήση αυτοκινήτου και να δοθεί στην χρήση ΜΜΜ και ποδηλάτων/πατινιών.
Δηλαδή διόδια, κλειστές λεωφορειολωρίδες, ποδηλατόδρομοι, φούλ πρόστιμα για στάθμευση, πεζοδρομήσεις που θα αυξήσουν το κυκλοφοριακό και άλλα τέτοια.
Πρέπει η μετακίνηση με αυτοκίνητο να γίνει δυσκολότερη από την μετακίνηση με τα μέσα.

Το θέμα είναι αν όντως θέλουμε να τα υποστούμε όλα αυτά, αν είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε τις συνήθειες μας σε προσωπικό επίπεδο και αν υπάρχει κάποιος διατεθειμένος να επιβάλει τέτοιου είδους αλλαγές.

όπως το βλέπω εγώ, ούτε οι πολίτες στην χώρα μας πολυγουστάρουν τέτοια φάση ούτε υπάρχει πολιτικός ικανός και πρόθυμος.
Δεν ξέρω ποιος το θέλει αλλά δεν λύνονται όλα με τις συγκοινωνίες. Σε παραλία της Αττικής που επισκέπτομαι είναι αρκετά σταδιακός ο τρόπος που βαθαίνει το νερό. Πρακτικά στα πρώτα 20 μέτρα άνετα μπορείς να αφήσεις παιδιά να παίξουν. Στην παραλία αυτή φτάνει και το αυτοκίνητο πολύ κοντά στο νερό. Πολύ συχνά βλέπω να φέρνουν ηλικιωμένους, άτομα με κινητικά προβλήματα (κι ας μην υπάρχει ράμπα, είναι τέτοια η παραλία που εξυπηρετεί), άτομα με πνευματική καθυστέρηση και πολλά παιδάκια, ακόμα και βρέφη. Περισσότερα δηλαδή από ό,τι σε άλλες παραλίες. Τα μέτρα που περιγράφεις παραπάνω (και έχουμε διαφωνήσει και σε άλλα νήματα), πρακτικά σημαίνουν ότι όλοι αυτοί χάνουν την δυνατότητα να μετακινηθούν προς τις παραλίες αν μένουν κάπου στο κέντρο. Εννοείται ότι θεωρητικά θα μπορούν αλλά το μεν αυτοκίνητο θα το αποφεύγουν γιατί είναι τεράστια η ταλαιπωρία μέχρι να βρουν από το κέντρο, τα δε μέσα μεταφοράς θα είναι μη πρακτικά για να κουβαλήσεις ό,τι χρειάζεται στην παραλία ένα άτομο με κινητικά προβλήματα ή ένα μικρό παιδί.

Δεν είναι Βιέννη η Αθήνα. Ούτε μια πόλη με πολλά διάσπαρτα πάρκα σε κοντινή απόσταση για να εκτονωθεί ο κόσμος βολτάροντας εκεί και κυρίως οι 35+ βαθμοί θέλουν άλλα πράγματα που δεν τα αναζητήσει κάποιος στην κεντρική ή βόρεια Ευρώπη τόσο επιτακτικά.
Η Αθήνα δεν είναι Βιέννη ή Παρίσι ή Αμστερνταμ ακριβώς επειδή δεν κάνει αυτά που περιγράφω παραπάνω. Οι πόλεις αυτές είχαν και έχουν τα ίδια ακριβώς προβλήματα με την Αθήνα και έκαναν στο παρελθόν ή κάνουν και τώρα που μιλάμε (παρισι) ακριβώς αυτά που λεω, δεν τα σκέφτηκα μόνος μου απο εκεί τα είδα.
Αναφέρομαι στην κίνηση στο κέντρο των πόλεων, οχι στις εκδρομές των ατόμων με κινητικά προβλήματα. Εννοείται οτι αν θες να βγεις απο την πόλη και έχεις και προβλήματα κινητικότητας απο πάνω θα προτιμήσεις το αυτοκίνητο. Η διαδικασία θα είναι πολύ ευκολότερη αν λείπουν όλοι όσοι εχουν κατέβει με το αυτοκίνητο στο κέντρο για τα ψώνια ή τις δουλειές τους.
Τέλος εγώ σου λέω τι πρέπει να γίνει αν θέλουμε να μειωθούν τα αυτοκίνητα και να ενισχυθούν τα ΜΜΜ στις πόλεις, δεν είναι απαραίτητο ούτε να το κάνουμε ούτε να το προτιμάμε απο την τωρινή κατάσταση. Μπορούμε να πούμε οτι γουστάρουμε μποτιλιαρίσματα και την άνεση της αμαξάρας μας, δεν είναι κακό. Συμβαίνει σε πάρα πολλές πόλεις.
Το κακό είναι να κάνουμε οτι μας νοιάζει ο δημόσιος χώρος και οι μετακινήσεις των ατόμων με κινητικά προβλήματα ενώ ταυτόχρονα δεν είμαστε διατεθειμένοι να αλλάξουμε τίποτα απο αυτά που δημιουργούν το πρόβλημα (αν το θεωρούμε πρόβλημα).

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24477
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 16 Δεκ 2022, 01:22

gassim έγραψε:
16 Δεκ 2022, 00:39

Τέλος εγώ σου λέω τι πρέπει να γίνει αν θέλουμε να μειωθούν τα αυτοκίνητα και να ενισχυθούν τα ΜΜΜ στις πόλεις, δεν είναι απαραίτητο ούτε να το κάνουμε ούτε να το προτιμάμε απο την τωρινή κατάσταση. Μπορούμε να πούμε οτι γουστάρουμε μποτιλιαρίσματα και την άνεση της αμαξάρας μας, δεν είναι κακό. Συμβαίνει σε πάρα πολλές πόλεις.
Μόνο που εγώ δεν είπα ότι γουστάρω το μποτιλιάρισμα. Για την ακρίβεια τα τελευταία χρόνια με ενοχλεί πολύ το μποτιλιάρισμα που δημιουργήθηκε ως μόνιμη κατάσταση στο κέντρο με τις εξαλλοσύνες του Μπακογιάννη και στον Πειραιά με το τραμ. Δεν θεωρώ ότι λύθηκαν περισσότερα προβλήματα από όσα δημιουργήθηκαν. Το εντελώς αντίθετο. Τα ζω καθημερινά.

Όταν οι εναλλακτικές μετακίνησης θα είναι τόσες και τέτοιας ποιότητας που δεν θα χρειάζομαι το αυτοκίνητο, προφανώς και θα τις προτιμήσω. Η λογική όμως του να σας βάλουμε ΣΗΜΕΡΑ εμπόδια στην κίνηση του αυτοκινήτου για να κερδίσετε την υπόσχεση ότι θα ζήσετε σε καλύτερες πόλεις ΜΕΤΑ από 30 χρόνια, με βρίσκει κάθετα αντίθετο. Θα μου δώσεις τις εναλλακτικές, και θα παρατήσω το αυτοκίνητο. Ακόμα κι αν θυσιάσω κάποια πράγματα σε ποιότητα μετακίνησης. Αλλά να είναι λειτουργικές αυτές οι εναλλακτικές.

Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 7786
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim » 16 Δεκ 2022, 01:44

ST48410 έγραψε:
16 Δεκ 2022, 01:22
gassim έγραψε:
16 Δεκ 2022, 00:39

Τέλος εγώ σου λέω τι πρέπει να γίνει αν θέλουμε να μειωθούν τα αυτοκίνητα και να ενισχυθούν τα ΜΜΜ στις πόλεις, δεν είναι απαραίτητο ούτε να το κάνουμε ούτε να το προτιμάμε απο την τωρινή κατάσταση. Μπορούμε να πούμε οτι γουστάρουμε μποτιλιαρίσματα και την άνεση της αμαξάρας μας, δεν είναι κακό. Συμβαίνει σε πάρα πολλές πόλεις.
Μόνο που εγώ δεν είπα ότι γουστάρω το μποτιλιάρισμα. Για την ακρίβεια τα τελευταία χρόνια με ενοχλεί πολύ το μποτιλιάρισμα που δημιουργήθηκε ως μόνιμη κατάσταση στο κέντρο με τις εξαλλοσύνες του Μπακογιάννη και στον Πειραιά με το τραμ. Δεν θεωρώ ότι λύθηκαν περισσότερα προβλήματα από όσα δημιουργήθηκαν. Το εντελώς αντίθετο. Τα ζω καθημερινά.

Όταν οι εναλλακτικές μετακίνησης θα είναι τόσες και τέτοιας ποιότητας που δεν θα χρειάζομαι το αυτοκίνητο, προφανώς και θα τις προτιμήσω. Η λογική όμως του να σας βάλουμε ΣΗΜΕΡΑ εμπόδια στην κίνηση του αυτοκινήτου για να κερδίσετε την υπόσχεση ότι θα ζήσετε σε καλύτερες πόλεις ΜΕΤΑ από 30 χρόνια, με βρίσκει κάθετα αντίθετο. Θα μου δώσεις τις εναλλακτικές, και θα παρατήσω το αυτοκίνητο. Ακόμα κι αν θυσιάσω κάποια πράγματα σε ποιότητα μετακίνησης. Αλλά να είναι λειτουργικές αυτές οι εναλλακτικές.
Το ξέρω ότι σε βρίσκει αντίθετο, όλους αντίθετους μας βρίσκει για αυτό και δεν γίνεται.
Εννοείται ότι δεν θα παρατήσεις ποτέ το αυτοκίνητο ακόμα και αν σε παραλάμβανε λεωφορείο από την είσοδο του σπιτιού σου και σε άφηνε στην είσοδο της δουλειάς σου και αυτό επειδή το αυτοκίνητο σου είναι πιο βολικό. Ο μόνος λόγος για να το κάνεις είναι να πάψει να είναι πιο βολικό.
Σχεδόν όλοι όσοι γκρινιάζουν για τα μποτιλιαρίσματα και τα αυτοκίνητα στην πραγματικότητα θέλουν να γίνει ένα θαύμα ώστε να αδειάσουν οι δρόμοι και να κινούνται οι ίδιοι πιο άνετα με το αμάξι. Ε προφανώς δεν θα γίνει.
Το μετρό του πειραιά δεν σε βολεύει ;

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 24477
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Η νέα μούρλα της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Πόλεις 15 λεπτών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 16 Δεκ 2022, 02:20

gassim έγραψε:
16 Δεκ 2022, 01:44
Εννοείται ότι δεν θα παρατήσεις ποτέ το αυτοκίνητο ακόμα και αν σε παραλάμβανε λεωφορείο από την είσοδο του σπιτιού σου και σε άφηνε στην είσοδο της δουλειάς σου και αυτό επειδή το αυτοκίνητο σου είναι πιο βολικό. Ο μόνος λόγος για να το κάνεις είναι να πάψει να είναι πιο βολικό.
Νομίζω ότι έχω γράψει σε άλλο νήμα όπου συζητάγαμε και πάλι μαζί πως αγόρασα αυτοκίνητο όταν οι γονείς μου δεν μπορούσαν να μετακινηθούν λόγω ηλικίας με τα ΜΜΜ. Επίσης ότι πήγαινα στην εργασία μου αποκλειστικά με τρένο/λεοφωρείο μέχρι το ξέσπασμα της πανδημίας. Δε μιλάς με κάποιον που είναι εναντίον των μέσων μαζικής μεταφοράς για λόγους ιδεολογίας ή βολέματος. Το αντίθετο.

Υπάρχουν όμως πράγματα για τα οποία το λεωφορείο ή το τρένο είναι ακατάλληλα. Ένα από αυτά η μεταφορά της οικογένειας στην παραλία. Δεν μπορείς να φορτώσεις ομπρέλα, καθίσματα, μικρούς και μεγάλους και να πας. Όταν ακούω λοιπόν ότι θέλουν να επεκτείνουν τον ποδηλατόδρομο μετά την Βάρκιζα τρελαίνομαι. Θα φτιάξεις μια υποδομή που θα χρησιμοποιήσουν άμεσα 2-3 χιλιάδες άνθρωποι και σε βάθος δεκαετιών ίσως μερικές δεκάδες χιλιάδες, για να ταλαιπωρήσεις (αφού θα κόψεις λωρίδες από ήδη στενούς δρόμους) τους εκατοντάδες χιλιάδες που χαίρονται το παραλιακό μέτωπο και κάποιοι από αυτούς δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε με τις οικογένειές τους να παραθερίσουν σε νησιά ή αλλού. Δεν είναι λογικό αυτό. Υποβαθμίζουμε την ποιότητα της ζωής πολλών ανθρώπων για να λέμε ότι έχουμε ποδηλατόδρομους και να κάνουμε φιγούρα (όχι εσύ) μαϊμουδίζοντας πράγματα που λειτούργησαν αλλού. Και βασικά θα χαλάσουν μία από τις ωραιότερες διαδρομές που μπορεί να ευχαριστηθεί κάποιος με αυτοκίνητο κοντά στην Αθήνα.

gassim έγραψε:
16 Δεκ 2022, 01:44
Το μετρό του πειραιά δεν σε βολεύει ;
Εξακολουθεί και με εξυπηρετεί ο ηλεκτρικός, αλλά ήμουν και παραμένω υπέρ της λειτουργίας του μετρό. Μακάρι να επεκταθεί.

Συμπερασματικά. Προσπαθήστε να κάνετε τα ΜΜΜ λίγο πιο βολικά και μετά θα γίνω από τους πρώτους που θα παρατήσουν το αυτοκίνητο. Λίγο ανάποδα δηλαδή από ό,τι το βλέπεις στο bold.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Διεθνής πολιτική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών