Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
-
likosmokeses
- Δημοσιεύσεις: 1646
- Εγγραφή: 04 Μαρ 2019, 23:18
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από likosmokeses » 05 Ιουν 2020, 10:17
Τα πρώτα χρήματα του πακέτου πιάνουν τόπο...Κ. Μητσοτάκης: Επιδοτούμε με €100 εκατ.και για 18 μήνες την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπουΗ πράσινη στροφή είναι μία επιλογή πολιτική. Αφορά την υγεία των κατοίκων, αφορά την εθνική οικονομία, αφορά το πορτοφόλι κάθε νοικοκυριού. Αλλά, αφορά και τη συνολική προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλουμε όλοι μας, για να αντιμετωπίσουμε τη μεγαλύτερη πρόκληση από την οποία κινδυνεύει η δική μας γενιά, αλλά και οι επόμενες γενιές. Και αυτή δεν είναι άλλη από την πρόκληση της κλιματικής αλλαγής", σημείωσε ο πρωθυπουργός. "Από επιλογή, αλλά και από ανάγκη ο πλανήτης συναντάται με την καθαρή ενέργεια και η ηλεκτροκίνηση απλώνεται παντού με δυναμισμό...", επεσήμανε ο κ. Μητσοτάκης.
Ευρωλιγούρης: ρε ρόμπα, εάν ήμασταν εκτός ΕΕ πώς θα έπαιρνες ηλεκτρικό αμάξι;
-
Maspoli
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Maspoli » 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
-
zoltan
- Δημοσιεύσεις: 1185
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:40
- Phorum.gr user: zoltan
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από zoltan » 05 Ιουν 2020, 10:32
Maspoli έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
όχι, αλλά τα 100εκ δεν είναι μεγάλο ποσό
-
Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Μαυροβασίλης » 05 Ιουν 2020, 11:07
zoltan έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 10:32
Maspoli έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
όχι, αλλά τα 100εκ δεν είναι μεγάλο ποσό
υπάρχει πρόβλεψη και μπατζετ για έργα υποδομής, δίκτυο φορτιστών, κτλ; αυτό το σκέλος είναι πολύ πιο προσβάσιμο για ελ εταιρίες και, λογικά, πολύ μεγαλύτερο όφελος αν διατεθούν οι απαιτούμενοι πόροι
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37691
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 05 Ιουν 2020, 12:00
Maspoli έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
απο την επομενη μερα, και για παντα, αντι να φευγουν χρηματα εξω προς αγορα καυσιμου, μενουν μεσα προς αγορα ηλεκτρισμου, η και αλλων καταναλωτικων προιοντων.
-
elchav
- Δημοσιεύσεις: 8659
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 16:27
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από elchav » 05 Ιουν 2020, 12:40
Maspoli έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
και είναι και "καθαρό"
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΕΝΩΣΑΡΑ ΜΟΥ
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
-
Maspoli
- Δημοσιεύσεις: 18327
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Maspoli » 05 Ιουν 2020, 13:21
elchav έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 12:40
Maspoli έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
και είναι και "καθαρό"
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΕΝΩΣΑΡΑ ΜΟΥ
Mα το θέμα δεν είναι αν πρέπει να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση αλλά αν πρέπει να γίνει με αυτόν τον τρόπο. Γιατί να πάνε τα χρήματα στο να αγοράσει κάποιος το όχημα καινούργιο και να μην πάνε σε τοποθέτηση πολλών φορτιστών, παραγωγή μπαταριών, φθηνότερο ρεύμα κτλ; Χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια για να γίνουν φθηνότερα τα παραπάνω, η καταναλωτική δαπάνη για αγορά οχημάτων μπορεί να μειωθεί με το να αγοράσει ο κόσμος μεταχειρισμένα (ή αντίστοιχους τρόπους).
-
elchav
- Δημοσιεύσεις: 8659
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 16:27
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από elchav » 05 Ιουν 2020, 13:24
Maspoli έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 13:21
elchav έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 12:40
Maspoli έγραψε: ↑05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
και είναι και "καθαρό"
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΕΝΩΣΑΡΑ ΜΟΥ
Mα το θέμα δεν είναι αν πρέπει να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση αλλά αν πρέπει να γίνει με αυτόν τον τρόπο. Γιατί να πάνε τα χρήματα στο να αγοράσει κάποιος το όχημα καινούργιο και να μην πάνε σε τοποθέτηση πολλών φορτιστών, παραγωγή μπαταριών, φθηνότερο ρεύμα κτλ; Χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια για να γίνουν φθηνότερα τα παραπάνω, η καταναλωτική δαπάνη για αγορά οχημάτων μπορεί να μειωθεί με το να αγοράσει ο κόσμος μεταχειρισμένα (ή αντίστοιχους τρόπους).
γιατί
α) δεν υπάρχουν μεταχειρισμένα
β) τι να τους κάνεις τους φορτιστές όταν το φθηνότερο αξιοπρεπές ηλεκτρικό (Opel Corsa) κάνει 30k;
γ) υποψιάζομαι ότι η πώληση του ΑΔΜΗΕ σε κινέζους δεν βοηθά στο να πάνε κονδύλια προς Κίνα και όχι προς ΕΕ
δ) ο ΔΕΔΔΗΕ θα ιδιωτικοποιηθεί για να τρέξουν και τέτοιες επενδύσεις από Ιταλούς ή Γάλλους (εικάζω)
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
-
-
- 3846 Απαντήσεις
- 90804 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πρετεντέρης
08 Αύγ 2024, 21:39
-
-
- 2653 Απαντήσεις
- 45963 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης
09 Μάιος 2025, 00:37
-
-
- 1 Απαντήσεις
- 832 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από GoBack
26 Οκτ 2023, 22:15
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.