Μάγκες, το αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό σε αρκετές περιπτώσεις.
Πχ εδώ που μένω είμαι μία ώρα απο το Λονδίνο. Κάθε πρωί στα τρένα γίνεται της πουτάνας απο κόσμο που πάει για δουλεία. Το ετήσιο εισιτήριο είναι στα 4600. Λές όλοι αυτοί να μην σκέφτηκαν να πάρουν αμάξι; Απλά για το αμάξι θες κανα 70άρι την μέρα στην καλύτερη. [img]https://i.postimg.cc/Y0YprWfX/Scre ... .png[/img]
Επίσης όπως είπαμε πιο πάνω, απο την στιγμή που το κράτος έχει βάλει net zero στόχο, το αμάξι δεν είναι η λύση. Ε ας πηγαίνω στην δουλεία μου ανθρώπινα με κρατικό τρένο.
στον βορρα ομως σιγουρα το κοστος μειωνεται στο μισο με 1/3
αλλο ενα αποτοκο της υπεραστικοποιησης
Στον βορρά έχουν και το 1/4 των μισθών.
οταν λεμε βορρα δεν εννοουμε κανενα bradford η lancaster
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Ποιους στόχους προσπαθεί να πιάσει η Κίνα μωρέ; Οι τύποι έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά που λέγεται Πούτιν και αγοράζουν πετρέλαιο σε ποσότητες ρεκόρ για να πουλάει το temu 25/8.
Net zero το 2060. Κοιτά, χωρίς πλάκα εγώ θα στοιχημάτιζα το διαμέρισμα που ελπίζω κάποτε να έχω, ότι η Κίνα θα καταφέρει (και πριν από τότε). Αντίθετα άλλες, πιο "πλούσιες" (σύμφωνα με το πλασματικό μέτρο που λέγεται ΑΕΠ) χώρες, θα αποτύχουν.
Αν θέλεις στο αναλύω κιόλας, αν δεν παρακολουθείς τα ποστ μου δηλαδή.
Δεν έχουν νόημα τόσο μακροπροθεσμες προβλέψεις.
In Washington, there is a new sheriff in town, and under Donald Trump’s leadership, we may disagree with your views, but we will fight to defend your right to offer it in the public square, agree or disagree.
JD Vance
Ποιους στόχους προσπαθεί να πιάσει η Κίνα μωρέ; Οι τύποι έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά που λέγεται Πούτιν και αγοράζουν πετρέλαιο σε ποσότητες ρεκόρ για να πουλάει το temu 25/8.
Net zero το 2060. Κοιτά, χωρίς πλάκα εγώ θα στοιχημάτιζα το διαμέρισμα που ελπίζω κάποτε να έχω, ότι η Κίνα θα καταφέρει (και πριν από τότε). Αντίθετα άλλες, πιο "πλούσιες" (σύμφωνα με το πλασματικό μέτρο που λέγεται ΑΕΠ) χώρες, θα αποτύχουν.
Αν θέλεις στο αναλύω κιόλας, αν δεν παρακολουθείς τα ποστ μου δηλαδή.
Δεν έχουν νόημα τόσο μακροπροθεσμες προβλέψεις.
Γιατί όχι; Και οι Σαυδική Αραβία για το 2060 έβαλε τον στόχο.
αν ρωτάς επειδή δεν ξέρεις, διότι χρεωκόπησε η εταιρία που το ανέλαβε.
Που να ξέρω; Το μόνο που ήξερα είναι ότι οι σιδηρόδρομοι ήταν τραγικά ελλειμματικοί όσο τους είχε το κράτος, είχα διαβάσει αρκετά πράγματα πάνω σε αυτό. Καλά, μονοπώλιο και χρεοκόπησε; Τι διάβολο;
αυτα τα πινακάκια οταν δεν τα βαζει φιλόλογος με παραξενευουν. Η Κίνα εχει περισσότερους ανθρώπους απο την Αμερική. Δεν ειναι ανθρωποκεντρικό το πρόβλημα τελικά;
τεσπα, οι Καταριάνοι βγαζουν 35 τόνους το άτομο, οι Αμερικάνοι 12 και οι Κινέζοι 9, μπράβο στους Κινέζους.
Φυσικά και αυτά που γράφεις είναι μπακαλίστικα μαθηματικά ΓΓ. Το πρόβλημα δεν είναι ο Μπομπ και ο Liu, γιατί με αυτή την λογική η Ινδία θα ήταν στα ίδια και χειρώτερα με την Κίνα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GoBzi την 24 Νοέμ 2024, 19:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ποιους στόχους προσπαθεί να πιάσει η Κίνα μωρέ; Οι τύποι έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά που λέγεται Πούτιν και αγοράζουν πετρέλαιο σε ποσότητες ρεκόρ για να πουλάει το temu 25/8.
Net zero το 2060. Κοιτά, χωρίς πλάκα εγώ θα στοιχημάτιζα το διαμέρισμα που ελπίζω κάποτε να έχω, ότι η Κίνα θα καταφέρει (και πριν από τότε). Αντίθετα άλλες, πιο "πλούσιες" (σύμφωνα με το πλασματικό μέτρο που λέγεται ΑΕΠ) χώρες, θα αποτύχουν.
Αν θέλεις στο αναλύω κιόλας, αν δεν παρακολουθείς τα ποστ μου δηλαδή.
Δεν έχουν νόημα τόσο μακροπροθεσμες προβλέψεις.
Δεν έχει νόημα να συμφωνήσω με πχορουμίτη σε αλλαγή άβαταρ, ναι, προφανώς.
Αλλά έχει νόημα η λογική πίσω από την "πρόβλεψη", δηλαδή οι απαντήσεις στα ερωτήματα αν η τάδε χώρα το βλέπει σοβαρά ή απλά κάνει lip service, αν η τεχνολογία είναι εφικτή ή powerpoint, αν τελικώς ένας τέτοιος στόχος δρα υποστηρηκτικά στην οικονομία μιας χώρας που παράγει η ίδια τα μέσα παραγωγής της ή δρα ως τροχοπέδη, αν η χώρα έχει επιτυχημένο ιστορικό σχεδιασμού και επίτευξης στόχων, αν οι τάσεις δείχνουν αυτό ή κάτι άλλο.
Αυτά μας αφορούν εδώ και τώρα.
Net zero το 2060. Κοιτά, χωρίς πλάκα εγώ θα στοιχημάτιζα το διαμέρισμα που ελπίζω κάποτε να έχω, ότι η Κίνα θα καταφέρει (και πριν από τότε). Αντίθετα άλλες, πιο "πλούσιες" (σύμφωνα με το πλασματικό μέτρο που λέγεται ΑΕΠ) χώρες, θα αποτύχουν.
Αν θέλεις στο αναλύω κιόλας, αν δεν παρακολουθείς τα ποστ μου δηλαδή.
Δεν έχουν νόημα τόσο μακροπροθεσμες προβλέψεις.
Δεν έχει νόημα να συμφωνήσω με πχορουμίτη σε αλλαγή άβαταρ, ναι, προφανώς.
Αλλά έχει νόημα η λογική πίσω από την "πρόβλεψη", δηλαδή οι απαντήσεις στα ερωτήματα αν η τάδε χώρα το βλέπει σοβαρά ή απλά κάνει lip service, αν η τεχνολογία είναι εφικτή ή powerpoint, αν τελικώς ένας τέτοιος στόχος δρα υποστηρηκτικά στην οικονομία μιας χώρας που παράγει η ίδια τα μέσα παραγωγής της ή δρα ως τροχοπέδη, αν η χώρα έχει επιτυχημένο ιστορικό σχεδιασμού και επίτευξης στόχων, αν οι τάσεις δείχνουν αυτό ή κάτι άλλο.
Αυτά μας αφορούν εδώ και τώρα.
Βρε φίλε, η Κίνα είχε συνολικές εξαγωγές 3.593.601.435 και συνολικές εισαγωγές 2.715.997.51, δηλαδή θετικό εμπορικό ισοζύγιο 877.603.918. Βάλε και πόσο απο τις εισαγωγές της ήταν για ενέργια και πρώτες ύλες, βάλε και οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα αποπληθωρισμού, οι τύποι είναι πιο καπιταλιστές και απο τους Αμερικάνους. Δεν παράγουν γιατί τα χρειάζονται, τα παράγουν για να εξάγουν.
Δεν έχει νόημα να συμφωνήσω με πχορουμίτη σε αλλαγή άβαταρ, ναι, προφανώς.
Αλλά έχει νόημα η λογική πίσω από την "πρόβλεψη", δηλαδή οι απαντήσεις στα ερωτήματα αν η τάδε χώρα το βλέπει σοβαρά ή απλά κάνει lip service, αν η τεχνολογία είναι εφικτή ή powerpoint, αν τελικώς ένας τέτοιος στόχος δρα υποστηρηκτικά στην οικονομία μιας χώρας που παράγει η ίδια τα μέσα παραγωγής της ή δρα ως τροχοπέδη, αν η χώρα έχει επιτυχημένο ιστορικό σχεδιασμού και επίτευξης στόχων, αν οι τάσεις δείχνουν αυτό ή κάτι άλλο.
Αυτά μας αφορούν εδώ και τώρα.
Βρε φίλε, η Κίνα είχε συνολικές εξαγωγές 3.593.601.435 και συνολικές εισαγωγές 2.715.997.51, δηλαδή θετικό εμπορικό ισοζύγιο 877.603.918. Βάλε και πόσο απο τις εισαγωγές της ήταν για ενέργια και πρώτες ύλες, βάλε και οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα αποπληθωρισμού, οι τύποι είναι πιο καπιταλιστές και απο τους Αμερικάνους. Δεν παράγουν γιατί τα χρειάζονται, τα παράγουν για να εξάγουν.
Γιατί να το μετράς by proxy ενώ μπορείς εύκολα να δεις αν τα παράγουν για να τα εξάγουν ή για να τα εγκαταστήσουν οι ίδιοι. Η απάντηση είναι εύκολη, και τα δύο. Είναι #1 παραγωγοί, #1 εγκαταστάτες και #1 εξαγωγείς. Το αμφισβητείς;
Δεν έχει νόημα να συμφωνήσω με πχορουμίτη σε αλλαγή άβαταρ, ναι, προφανώς.
Αλλά έχει νόημα η λογική πίσω από την "πρόβλεψη", δηλαδή οι απαντήσεις στα ερωτήματα αν η τάδε χώρα το βλέπει σοβαρά ή απλά κάνει lip service, αν η τεχνολογία είναι εφικτή ή powerpoint, αν τελικώς ένας τέτοιος στόχος δρα υποστηρηκτικά στην οικονομία μιας χώρας που παράγει η ίδια τα μέσα παραγωγής της ή δρα ως τροχοπέδη, αν η χώρα έχει επιτυχημένο ιστορικό σχεδιασμού και επίτευξης στόχων, αν οι τάσεις δείχνουν αυτό ή κάτι άλλο.
Αυτά μας αφορούν εδώ και τώρα.
Βρε φίλε, η Κίνα είχε συνολικές εξαγωγές 3.593.601.435 και συνολικές εισαγωγές 2.715.997.51, δηλαδή θετικό εμπορικό ισοζύγιο 877.603.918. Βάλε και πόσο απο τις εισαγωγές της ήταν για ενέργια και πρώτες ύλες, βάλε και οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα αποπληθωρισμού, οι τύποι είναι πιο καπιταλιστές και απο τους Αμερικάνους. Δεν παράγουν γιατί τα χρειάζονται, τα παράγουν για να εξάγουν.
Γιατί να το μετράς by proxy ενώ μπορείς εύκολα να δεις αν τα παράγουν για να τα εξάγουν ή για να τα εγκαταστήσουν οι ίδιοι. Η απάντηση είναι εύκολη, και τα δύο. Είναι #1 παραγωγοί, #1 εγκαταστάτες και #1 εξαγωγείς. Το αμφισβητείς;
Οχι, αλλά αφού δεν είσαι καπιταλιστής σταμάτα να παράγεις για να εξάγεις τόσο απο την στιμή που δεν το χρειάζεσαι. Είναι δυνατόν νά έχεις θέμα αποπληθωρισμού, 877.603.918 θετικό εμπορικό ισοζύγιο και να μου λες έβαλες στόχο για το 2060; Απλά οι τύποι το έχουν βάλει ως στόχο να περάσουν τους Αμερικάνους, λες και κάτι θα καταλάβουν.
Βρε φίλε, η Κίνα είχε συνολικές εξαγωγές 3.593.601.435 και συνολικές εισαγωγές 2.715.997.51, δηλαδή θετικό εμπορικό ισοζύγιο 877.603.918. Βάλε και πόσο απο τις εισαγωγές της ήταν για ενέργια και πρώτες ύλες, βάλε και οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα αποπληθωρισμού, οι τύποι είναι πιο καπιταλιστές και απο τους Αμερικάνους. Δεν παράγουν γιατί τα χρειάζονται, τα παράγουν για να εξάγουν.
Γιατί να το μετράς by proxy ενώ μπορείς εύκολα να δεις αν τα παράγουν για να τα εξάγουν ή για να τα εγκαταστήσουν οι ίδιοι. Η απάντηση είναι εύκολη, και τα δύο. Είναι #1 παραγωγοί, #1 εγκαταστάτες και #1 εξαγωγείς. Το αμφισβητείς;
Οχι, αλλά αφού δεν είσαι καπιταλιστής σταμάτα να παράγεις για να εξάγεις τόσο απο την στιμή που δεν το χρειάζεσαι. Είναι δυνατόν νά έχεις θέμα αποπληθωρισμού, 877.603.918 θετικό εμπορικό ισοζύγιο και να μου λες έβαλες στόχο για το 2060; Απλά οι τύποι το έχουν βάλει ως στόχο να περάσουν τους Αμερικάνους, λες και κάτι θα καταλάβουν.
Έχε υπόψιν σου ότι ακόμα και το 2060 θα είναι πολύ πιο steep η κλίση της καθόδου από την αντίστοιχη δική μας. Εσύ βλέπεις ότι είναι μακριά, οι τύποι τα οικονομικά στάδια που περάσαμε εμείς σαν ταινία του Αγγελόπουλου αυτοί τα πέρασαν σαν ΤικΤοκ. Κι εσύ λες βασικά ντάξει και το ΤικΤοκ μπορούν να το βάλουν στο 2χ, ώπα, ώπα.
Να'χαμε να λέγαμε. Τα τραίνα είναι μονοπώλιο. Τι θα κάνεις δηλαδή; Θα το πάρεις με το ποδια;
ή με τ'αμάξι, όπως έκανες πριν την ιδιωτικοποίηση και οδήγησε σε 33% μείωση ταξιδιών.
Μάγκες, το αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό σε αρκετές περιπτώσεις.
Πχ εδώ που μένω είμαι μία ώρα απο το Λονδίνο. Κάθε πρωί στα τρένα γίνεται της πουτάνας απο κόσμο που πάει για δουλεία. Το ετήσιο εισιτήριο είναι στα 4600. Λές όλοι αυτοί να μην σκέφτηκαν να πάρουν αμάξι; Απλά για το αμάξι θες κανα 70άρι την μέρα στην καλύτερη. [img]https://i.postimg.cc/Y0YprWfX/Scre ... .png[/img]
Επίσης όπως είπαμε πιο πάνω, απο την στιγμή που το κράτος έχει βάλει net zero στόχο, το αμάξι δεν είναι η λύση. Ε ας πηγαίνω στην δουλεία μου ανθρώπινα με κρατικό τρένο.
sorry φίλος, αλλά αν με θες semi-detached στο Reading με μισθό Λονδίνου θα πληρώσεις το commuting (όχι εσύ, ο κάθε παπάρας). αλλιώς, κάθεσαι στ'αυγά σου ή London flat και travelcard στο 1/3 τού κόστους ή και τζάμπα/σχεδόν τζάμπα με ποδήλατο ή μηχανάκι (ή σχεδόν τζάμπα με αμάξι και καβάτζα πάρκινγκ, άμα είσαι Ελληνάρας όπως εγώ παλιά που δούλευα στο City ).
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
αν ρωτάς επειδή δεν ξέρεις, διότι χρεωκόπησε η εταιρία που το ανέλαβε.
Που να ξέρω; Το μόνο που ήξερα είναι ότι οι σιδηρόδρομοι ήταν τραγικά ελλειμματικοί όσο τους είχε το κράτος, είχα διαβάσει αρκετά πράγματα πάνω σε αυτό. Καλά, μονοπώλιο και χρεοκόπησε; Τι διάβολο;
δεν το'χω ψάξει. μπορεί επειδή ήταν μπουρδέλο όταν ανέλαβε η εταιρία, μπορεί επειδή ήταν μπουρδέλο η εταιρία που ανέλαβε.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
ή με τ'αμάξι, όπως έκανες πριν την ιδιωτικοποίηση και οδήγησε σε 33% μείωση ταξιδιών.
Μάγκες, το αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό σε αρκετές περιπτώσεις.
Πχ εδώ που μένω είμαι μία ώρα απο το Λονδίνο. Κάθε πρωί στα τρένα γίνεται της πουτάνας απο κόσμο που πάει για δουλεία. Το ετήσιο εισιτήριο είναι στα 4600. Λές όλοι αυτοί να μην σκέφτηκαν να πάρουν αμάξι; Απλά για το αμάξι θες κανα 70άρι την μέρα στην καλύτερη. [img]https://i.postimg.cc/Y0YprWfX/Scre ... .png[/img]
Επίσης όπως είπαμε πιο πάνω, απο την στιγμή που το κράτος έχει βάλει net zero στόχο, το αμάξι δεν είναι η λύση. Ε ας πηγαίνω στην δουλεία μου ανθρώπινα με κρατικό τρένο.
sorry φίλος, αλλά αν με θες semi-detached στο Reading με μισθό Λονδίνου θα πληρώσεις το commuting (όχι εσύ, ο κάθε παπάρας). αλλιώς, κάθεσαι στ'αυγά σου ή London flat και travelcard στο 1/3 τού κόστους ή και τζάμπα/σχεδόν τζάμπα με ποδήλατο ή μηχανάκι (ή σχεδόν τζάμπα με αμάξι και καβάτζα πάρκινγκ, άμα είσαι Ελληνάρας όπως εγώ παλιά που δούλευα στο City ).
Εγώ προσωπικά είμαι σε semi-detached στο Bracknell με μισθό Καλιφόρνιας και δουλεύω απο το σπίτι, στα παπάρια μου κιόλας. Απλά δεν μου φαίνεται λογικό αύτο με τα τρένα.
Εγώ προσωπικά είμαι σε semi-detached στο Bracknell
Aiii, big up to the Bracknell Massive!
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day!
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.