Προβλήματα ευστάθειας για το τουρκικό MRAP όχημα Kirpi II
Φτοιάχουν δοικά τους ώπλα η Τούρκει!!! ειπαιρταιχνωλωγοία η Τούρκη!!!1ΕΝΑ
Προβλήματα ευστάθειας για το τουρκικό MRAP όχημα Kirpi II
Το τουρκικό άρμα μάχης Altay αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα και καθυστερήσεις
Η Τουρκία ανέθεσε τον Νοέμβριο του 2018 στην εταιρεία BMC την παραγωγή 250 Altay, με το πρώτο όχημα να πρέπει να παραδοθεί μετά από 18 μήνες. Αυτός ο στόχος θεωρείται ωστόσο τώρα κάτι παραπάνω από αισιόδοξος, με ανώνυμη πηγή να λέει στο «Defense News» ότι είναι αντίθετα πιθανό να χρειαστούν «μερικά χρόνια».
Νομίζω οτι είναι καλύτερα να πας στον πόλεμο με όπλα τα οποία λειτουργούν, έστω κι αν τα 'χεια αγοράσει, και δεν τα παράγεις, παρά να πας με όπλα τα οποία είναι πιο επικίνδυνα για 'σενα παρά για τον εχθρό.
Εξολοκλήρου τουρκικό ΔΕΝ είναι.το εξ'ολοκλήρου ΤΟΥΡΚΙΚΟ άρμα μάχης, δεν νομίζεις;
Το γέλιο βρίσκεται στο οτι πάνε και βγάζουν κάτι το οποίο είναι εντελώς ΓΤΠ, απλά για να λένε οτι βγάζουν κάτι, και ούτε καν αυτό δεν είναι "δικής τους" κατασκευής, αφού όλα τα υποσυστήματα είναι εισαγώμενα από κάπου.
Δεν λέει κάτι αυτό, όλες οι χώρες σχεδόν χρησιμοποιούν μερικά ξένα υποσυστήματα στα οπλικά τους και μη. Επίσης αποτυχίες υπάρχουν σε ένα νέο προϊόν, δες τις ΗΠΑ με τα f35 και τα zumwalt, αλλά μετά βρίσκουν το δρόμο τους.Kauldron έγραψε: ↑11 Δεκ 2019, 14:28Το γέλιο βρίσκεται στο οτι πάνε και βγάζουν κάτι το οποίο είναι εντελώς ΓΤΠ, απλά για να λένε οτι βγάζουν κάτι, και ούτε καν αυτό δεν είναι "δικής τους" κατασκευής, αφού όλα τα υποσυστήματα είναι εισαγώμενα από κάπου.
Η Ελλάδα μ' όλα τα μειον της, τουλάχιστον δεν παριστάνει το μάγκα.
Nαι, το εξ'ολοκλήρου είναι λάθος εκ παραδρομής.Kauldron έγραψε: ↑11 Δεκ 2019, 14:25Νομίζω οτι είναι καλύτερα να πας στον πόλεμο με όπλα τα οποία λειτουργούν, έστω κι αν τα 'χεια αγοράσει, και δεν τα παράγεις, παρά να πας με όπλα τα οποία είναι πιο επικίνδυνα για 'σενα παρά για τον εχθρό.
Οι Τούρκοι στ' όνομα της φιγούρας και της προπαγάνδας, είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν (όπως κι έγινε στην περίπτωση του Kirpi, όπου σκοτώθηκαν στρατιώτες τους από τις ανατροπές) ανθρώπους.
Εξολοκλήρου τουρκικό ΔΕΝ είναι.
Με πυροβόλο από μια χώρα, ΣΕΠ από μια άλλη και μηχανή από Γερμανία (ακόμα και τώρα παρακαλάνε τους Γερμανούς να τους δώσουν μηχανή), αφού η Τουρκία δεν είναι σε θέση να παράξει δική της μηχανή ντίζελ (μου φάνηκε παράξενο όταν το πρωτόμαθα, γιατί νόμιζα οτι μια μηχανή ντίζελ δε θα είναι και τόσο δύσκολο να φτιάξεις, αλλά τελικά φαίνεται πως υπάρχουν πολύ λίγες χώρες που μπορούν να το κάνουν), και απλά γενικό σχεδιασμό τουρκικό, ε, δεν το λές κι "εξ ολοκλήρου τουρκικό".
Εγχώρια παραγωγή δεν έχει. Εδώ πρόσφατα, στο "εγχώριο" Τ129, δηλαδή μια τουρκική αντιγραφή του Μανγκούστα της Αγκούστα, δεν μπορούσαν να παράξουν κάποια ελικόπτερα επειδή δεν είχαν κινητήρα, αφού τον φέρνουν απευθείας από ΗΠΑ, και απλά τον "φοράνε" στο ελικόπτερο. Άρα ανεξαρτησία από τις διαθέσεις των μεγάλων δεν έχει, εκτός βέβαια αν βάλει πετάλια αντί για τη μηχανή, και κάνουν οι πιλότοι σαν τους Φλίντστοουνς.εγχώρια παραγωγή, ανεξαρτησία από τις διαθέσεις των "μεγάλων"
Θα εμφάνιζαν. Αλλά υπάρχουν πρόβλήματα και προβλήματα. Μπορεί να μείνει στο δρόμο, μπορεί και ν'ανατραπεί από κακό σχεδιασμό. Το να μην το κάνεις να είναι βαρύ ψηλά, και ως εκ τούτου να ανατρέπεται με ελάχιστη κλίση εδάφους, είναι στοιχειώδες. Δε νομίζω οτι ελληνικός σχεδιασμός θα έκανε τέτοια φονικά λάθη. Εδώ απαντάω και σ' αυτό:αν αύριο, υπο μία εθνική ηγεσία, ξεκινούσε η Ελλάδα να έχει στρατιωτική παραγωγή τα πρώτα οχήματα κτλ δεν θα εμφάνιζαν προβλήματα;
Στο Κιρπι, πολύ απλά αδιαφόρησαν για την ασφάλεια των στρατιωτών τους.δεν θα έπρεπε να γίνει ποτέ αυτό διότι μπορεί να πεθαίναν 2 φαντάροι σε τρακάρισμα;
Το ξέρουμε, και μάλιστα με γυρισμένη την πλάτη...Τους προσκύνω.