New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κίνα;
New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κίνα;
Αλλη μια αποδειξη της αυτοκτονιας της Δυσης.
Κλικ για να διαβασετε ολο το αρθρο.
New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κίνα;
Ένα είναι παγκοσμίως από τα πιο καθοριστικά πεδία ανταγωνισμού στην εποχή μας: Οι χώρες που μπορούν να κατασκευάζουν μπαταρίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποκομίσουν οικονομικά και γεωπολιτικά πλεονεκτήματα δεκαετιών. Ωστόσο, η μόνη νικήτρια μέχρι στιγμής είναι η Κίνα.
Από τους Agnes Chang and Keith Bradsher/New York Times
Παρά τα δισεκατομμύρια σε δυτικές επενδύσεις, η Κίνα είναι τόσο μπροστά όσον αφορά την εξόρυξη σπάνιων ορυκτών, την εκπαίδευση μηχανικών και την κατασκευή τεράστιων εργοστασίων που στον υπόλοιπο κόσμο μπορεί να χρειαστούν δεκαετίες για να καλύψουν την απόσταση. Ακόμη και μέχρι το 2030, η Κίνα θα κατασκευάζει περισσότερες από διπλάσιες μπαταρίες από κάθε άλλη χώρα μαζί, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Benchmark Minerals, μιας συμβουλευτικής ομάδας στις ΗΠΑ.
Δείτε πώς η Κίνα ελέγχει κάθε βήμα της παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου, από την αφαίρεση των πρώτων υλών από το έδαφος έως την κατασκευή των αυτοκινήτων, και γιατί αυτά τα πλεονεκτήματα είναι πιθανό να έχουν μεγάλη διάρκεια.
Εξόρυξη Κοβαλτίου: Κινέζικη ιδιοκτησία κατά 41%
Άνοδοι: Το 92% κατασκευάζεται στην Κίνα
Κυψέλες μπαταρίας: Το 66% συναρμολογείται στην Κίνα
Διύλιση Κοβαλτίου: To 73% γίνεται στην Κίνα
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Το 54% κατασκευάζεται στην Κίνα
Κάθοδοι: Το 77% κατασκευάζεται στην Κίνα
https://kourdistoportocali.com/news-des ... -tin-kina/
.
Κλικ για να διαβασετε ολο το αρθρο.
New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κίνα;
Ένα είναι παγκοσμίως από τα πιο καθοριστικά πεδία ανταγωνισμού στην εποχή μας: Οι χώρες που μπορούν να κατασκευάζουν μπαταρίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποκομίσουν οικονομικά και γεωπολιτικά πλεονεκτήματα δεκαετιών. Ωστόσο, η μόνη νικήτρια μέχρι στιγμής είναι η Κίνα.
Από τους Agnes Chang and Keith Bradsher/New York Times
Παρά τα δισεκατομμύρια σε δυτικές επενδύσεις, η Κίνα είναι τόσο μπροστά όσον αφορά την εξόρυξη σπάνιων ορυκτών, την εκπαίδευση μηχανικών και την κατασκευή τεράστιων εργοστασίων που στον υπόλοιπο κόσμο μπορεί να χρειαστούν δεκαετίες για να καλύψουν την απόσταση. Ακόμη και μέχρι το 2030, η Κίνα θα κατασκευάζει περισσότερες από διπλάσιες μπαταρίες από κάθε άλλη χώρα μαζί, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Benchmark Minerals, μιας συμβουλευτικής ομάδας στις ΗΠΑ.
Δείτε πώς η Κίνα ελέγχει κάθε βήμα της παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου, από την αφαίρεση των πρώτων υλών από το έδαφος έως την κατασκευή των αυτοκινήτων, και γιατί αυτά τα πλεονεκτήματα είναι πιθανό να έχουν μεγάλη διάρκεια.
Εξόρυξη Κοβαλτίου: Κινέζικη ιδιοκτησία κατά 41%
Άνοδοι: Το 92% κατασκευάζεται στην Κίνα
Κυψέλες μπαταρίας: Το 66% συναρμολογείται στην Κίνα
Διύλιση Κοβαλτίου: To 73% γίνεται στην Κίνα
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Το 54% κατασκευάζεται στην Κίνα
Κάθοδοι: Το 77% κατασκευάζεται στην Κίνα
https://kourdistoportocali.com/news-des ... -tin-kina/
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 18 Μάιος 2023, 15:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10428
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
κακό είναι αυτό;
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 27667
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Από κοινές τις παλιές τις Ukar που έβαζες μια και σε 2 ώρες είχε ψοφήσει καλύτερες θα είναι οι κινεζικες.
Original προταση:
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Αλλη μια αποδειξη οτι η Δυση δεν μπορει να παραγει τιποτα.
Ολη η στρατηγικη παραγωγη τεχνολογικων αγαθων βρισκεται στην Κινα, την Ταιβαν και τη Νοτια Κορεα.
.
- plouf
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 6746
- Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 01:15
- Τοποθεσία: Μακρια απο κνιτες
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Aπο τα λίγα που γνωρίζω πάντως στο Κονγκό υπάρχουν τεράστια αποθέματα κοβαλτίου και
η Κίνα έχει πολύ καλές σχέσεις με την κογκολεζικη κυβέρνηση.
Δεν θα ήταν και τελείως απίθανο να γίνει εξέγερση στο μέλλον σαν κι αυτές της
Αραβικής Άνοιξης εκεί.
Βέβαια οι πατησιωτηδες εδώ μέσα μας λένε οτι οι κουκουλοφόροι και
οι μπαχαλάκηδες πρέπει να πυροβολούνται στο ψαχνό αλλά αν υπάρχουν περιπτώσεις που
αυτοί εξυπηρετούν τα κολλητά φιλαράκια του τους Αμερικανούς εκεί δεν τρέχει κάστανο.
-
- Δημοσιεύσεις: 3233
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Παπαριές γράφει το άρθρο ως συνήθως. Το κοβάλτιο (και το νικέλιο) στις μπαταρίες πάει σιγά σιγά προς απόσυρση. Οι εκτός Κίνας θα παράγουν όσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν και σηκώνει η αγορά.
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑18 Μάιος 2023, 16:12Παπαριές γράφει το άρθρο ως συνήθως. Το κοβάλτιο (και το νικέλιο) στις μπαταρίες πάει σιγά σιγά προς απόσυρση. Οι εκτός Κίνας θα παράγουν όσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν και σηκώνει η αγορά.
Δεν διαβασες το αρθρο.
Ο κόσμος βασίζεται στην Κίνα για την επεξεργασία των ορυκτών, καθώς το 95% του μαγγανίου εξευγενίζεται στην Κίνα, όλπως και το 73% του κοβαλτίου, το 70% του γραφίτη, το 67% του λιθίου και το 63% του νικελίου.
Ανεξάρτητα από το ποιος εξορύσσει τα ορυκτά, σχεδόν τα πάντα αποστέλλονται στην Κίνα για να εξευγενιστούν σε υλικά ποιότητας μπαταρίας. Μόλις ληφθεί μετάλλευμα από το έδαφος, συνήθως κονιοποιείται και στη συνέχεια επεξεργάζεται με θερμότητα και χημικά προκειμένου να απομονωθούν οι ορυκτές ενώσεις. Η διαδικασία είναι μια πραγματική σπάταλη ενέργειας: Το κοβάλτιο παράγει περίπου 860 λίβρες απόβλητου βράχου για κάθε κιλό εξευγενισμένης σκόνης κοβαλτίου.
Πράγματι, η διύλιση χρειάζεται τεράστιες ποσότητες ενέργειας. Τα ορυκτά των μπαταριών απαιτούν τρεις έως τέσσερις φορές περισσότερη ενέργεια για να κατασκευαστούν σε σχέση με τον χάλυβα ή τον χαλκό. Η προτιμώμενη μορφή λιθίου, για παράδειγμα, πρέπει να θερμανθεί, να μαγειρευτεί στον ατμό και να στεγνώσει. Με την υποστήριξη της κινεζικής κυβέρνησης, οι εταιρείες εκεί έχουν καταφέρει να διυλίζουν ορυκτά σε μεγαλύτερο όγκο και χαμηλότερο κόστος από όλους τους άλλους. Αυτό έχει προκαλέσει το κλείσιμο διυλιστηρίων σε άλλες περιοχές του πλανήτη.
Η διύλιση προκαλεί επίσης συχνά ρύπανση και τα κινεζικά διυλιστήρια επωφελούνται από τους λιγότερο αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Η λείανση γραφίτη προκαλεί ατμοσφαιρική ρύπανση. Επίσης, η επεξεργασία του νικελίου δημιουργεί τοξικά απόβλητα, τα οποία πρέπει να απορρίπτονται σε ειδικές κατασκευές στον ωκεανό ή βαθειά στη γη. Οι ειδικοί λένε ότι η χρήση πιο βιώσιμων μεθόδων για την επεξεργασία ορυκτών μπαταριών αυξάνει το κόστος.
Σήμερα οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν μικρή ικανότητα επεξεργασίας. Ένα διυλιστήριο διαρκεί συνήθως δύο έως πέντε χρόνια για να κατασκευαστεί. Η εκπαίδευση των εργαζομένων και η προσαρμογή του εξοπλισμού μπορεί να πάρει επιπλέον χρόνο. Το πρώτο διυλιστήριο λιθίου της Αυστραλίας, το οποίο έχει κάποια κινεζική ιδιοκτησία, εγκρίθηκε το 2016, αλλά απέτυχε να παράγει λίθιο ποιότητας μπαταρίας μέχρι πέρυσι.
https://kourdistoportocali.com/news-des ... -tin-kina/
.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10428
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
α...και;
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Chilloutbuddy έγραψε: ↑18 Μάιος 2023, 16:19α...και;
Αυτος που θα συγκεντρωσει την παραγωγη των στρατηγικων τεχνολογικων αγαθων θα ειναι η υπερδυναμη που θα κυριαρχησει στον πλανητη. Συν βεβαια το ποιος θα ειναι πρωτοπορος στις νεες τεχνολογιες αλλα και εκει εχει το προβαδισμα η Κινα που λογω υπερπληθυσμου εχει πολλαπλασιους επιστημονες απο τις ΗΠΑ να απασχολουνται σε ερευνητικα προτζεκτς.
.
-
- Δημοσιεύσεις: 3233
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Το βασικό θέμα των υπολοίπων είναι ότι η διύλιση είναι εξαιρετικά ρυπογόνα διαδικασία, δεν τίθεται θέμα τεχνολογίας, δεν πρόκειται για τίποτα ιδιαίτερο. Το ίδιο ισχύει και με τις σπάνιες γαίες (που δεν είναι σπάνιες). Απλά, οι υπόλοιποι έχουν περιβαλλοντικούς περιορισμούς και δεν μπορούν (σωστά) να γεμίζουν τον τόπο τοξικά απόβλητα.
-
- Δημοσιεύσεις: 3233
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 20:21
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Οι κινέζοι κάνουν κυρίως συναρμολόγηση, οι περισσότερες τεχνολογίες είναι δυτικής ιδιοκτησίας/σχεδίασης. Η αξία των περισσότερων τεχνολογικών προϊόντων δεν είναι στο φυσικό προιόν (αυτό συνήθως είναι πολύ μικρό ποσοστό του κόστους/προστιθέμενης αξίας), αλλά στην σχεδίαση, στην προώθηση, στην πνευματική ιδιοκτησία κτλ.Αρίστος έγραψε: ↑18 Μάιος 2023, 16:23
Αυτος που θα συγκεντρωσει την παραγωγη των στρατηγικων τεχνολογικων αγαθων θα ειναι η υπερδυναμη που θα κυριαρχησει στον πλανητη. Συν βεβαια το ποιος θα ειναι πρωτοπορος στις νεες τεχνολογιες αλλα και εκει εχει το προβαδισμα η Κινα που λογω υπερπληθυσμου εχει πολλαπλασιους επιστημονες απο τις ΗΠΑ να απασχολουνται σε ερευνητικα προτζεκτς.
.
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑18 Μάιος 2023, 16:29Οι κινέζοι κάνουν κυρίως συναρμολόγηση, οι περισσότερες τεχνολογίες είναι δυτικής ιδιοκτησίας/σχεδίασης. Η αξία των περισσότερων τεχνολογικών προϊόντων δεν είναι στο φυσικό προιόν (αυτό συνήθως είναι πολύ μικρό ποσοστό του κόστους/προστιθέμενης αξίας), αλλά στην σχεδίαση, στην προώθηση, στην πνευματική ιδιοκτησία κτλ.Αρίστος έγραψε: ↑18 Μάιος 2023, 16:23
Αυτος που θα συγκεντρωσει την παραγωγη των στρατηγικων τεχνολογικων αγαθων θα ειναι η υπερδυναμη που θα κυριαρχησει στον πλανητη. Συν βεβαια το ποιος θα ειναι πρωτοπορος στις νεες τεχνολογιες αλλα και εκει εχει το προβαδισμα η Κινα που λογω υπερπληθυσμου εχει πολλαπλασιους επιστημονες απο τις ΗΠΑ να απασχολουνται σε ερευνητικα προτζεκτς.
.
Σημασια εχει ποιος ελεγχει την παραγωγη, γιατι αυτος που το κανει ελεγχει και το παγκοσμιο εμποριο συν οτι μπορει σε ψυχροπολεμικες η θερμοπολεμικες περιοδους να κλεινει την κανουλα των εξαγωγων κρισιμων προιοντων η ανταλλακτικων σε εχθρικες χωρες.
Αυτη τη στιγμη υπαρχουν τρεις τομεις κλειδια που αποφασιζουν για το ποιος κυριαρχει στον πλανητη.
Τροφιμα, ενεργεια και τεχνολογικα προιοντα.
Και στα τρια εχουν υπερεπαρκεια και ελεγχουν την παραγωγη τα Brics (μαζι με τις αραβικες χωρες με τις οποιες συμμαχησαν) ενω η Δυση εχει τεραστιο προβλημα.
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 18 Μάιος 2023, 16:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 12884
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Ε, και λοιπόν; Τι φοβάσαι, ότι θα χάσει η Ελλάδα την πρωτοκαθεδρια στην τεχνολογία και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;Αρίστος έγραψε: ↑18 Μάιος 2023, 16:23
Αυτος που θα συγκεντρωσει την παραγωγη των στρατηγικων τεχνολογικων αγαθων θα ειναι η υπερδυναμη που θα κυριαρχησει στον πλανητη.
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Δεν τις έβαζες στο καλοριφέρ να φορτίσουν λίγο, δικέ μου;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 27667
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ
Ειμουν πιο μπροστά ρε.
Τις έβαζα στον ηλιο.
Original προταση:
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Ο Άδωνις στους New York Times (χρηματισμός;)
από Γαληνός » 28 Σεπ 2023, 12:15 » σε Εσωτερική Πολιτική - 100 Απαντήσεις
- 2859 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
02 Οκτ 2023, 22:57
-
-
-
Νέα δημοσίευση Οι..... New York Times!!!! καταρρίπτουν την αφήγηση του «απρόκλητου πολέμου» στην Ουκρανία
από Frappezitis » 01 Μαρ 2024, 07:02 » σε Διεθνής πολιτική - 2 Απαντήσεις
- 155 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
02 Μαρ 2024, 23:43
-
-
- 150 Απαντήσεις
- 3904 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πήζον bot
18 Αύγ 2022, 18:26
-
-
Νέα δημοσίευση New York Times και Washington Post βγάζουν τον Biden ακατάλληλο σαν υποψήφιο στις εκλογές
από Αρίστος » 14 Σεπ 2023, 15:22 » σε Διεθνής πολιτική - 5 Απαντήσεις
- 416 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
16 Σεπ 2023, 19:06
-