Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Φιλοσοφία πολιτικής
Άβαταρ μέλους
akritas
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 10:18

Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από akritas » 04 Απρ 2018, 22:49

Ο Αντώνης Λιάκος υποστηρίζει ότι η Ιστορία τίθεται στην υπηρεσία των ιδεολογιών, και αυτή είναι η κοινωνική σημασία της στο μέτρο που οι ιδεολογίες γράφουν με τη σειρά τους τη συνέχεια της Ιστορίας, καθοδηγώντας τις πράξεις των ανθρώπων. Και συμπεραίνει ότι έτσι εξηγείται γιατί επιχειρείται συχνά το ξαναγράψιμο της Ιστορίας όταν το προϊόν της ιστορικής έρευνας και η αποδεκτή «ιστορική αλήθεια» δεν εξυπηρετούν επαρ­κώς την ιδεολογία που τα αξιοποιεί(«Πως το παρελθόν γίνεται ιστορία», σελ 44,50, 178). Ακολουθώντας τον συλλογισμό του, είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια και μετά την κατάρρευση της σοβιετομαρξιστικής ουτοπικής ιδεολογίας, η ιδεολογία που κυριολεκτικά έχει σαρώσει την Ελληνική κοινωνία σε ότι αφορά τις κοινωνικές και ιστορικές επιστήμες, είναι ο εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός.

Ο εθνομηδενισμός είναι η ιδεολογική στάση της ολοκληρωτικής απόρριψης των αντίθετων ως προς τις νεωτερικές/μετανεωτερικές απόψεις σε ότι αφορά τις ερμηνείες του εθνικισμού και του Έθνους, και κωδικοποιείται σε μία φιλοσοφία που αναγορεύει σε ηθικό και πρακτικό καθήκον την προώθηση αυτού του αρνητισμού σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και νομοθετικής ζωής της Ελλάδος αλλά και της φιλοσοφίας του Ελληνισμού ή Ελληνικότητας. Ο εθνομηδενισμός χρησιμοποιεί μια «επιστημονική μεθοδολογία», μέσω της οποίας έχει ήδη προκατασκευάσει συμπεράσματα, τα οποία προσπαθεί να τα τεκμηριώσει μέσω της έρευνάς του. Οι περισσότεροι το κάνουν αυτό, δομούν το υλικό της έρευνάς τους σύμφωνα με τα πιστεύω τους επάνω στο θέμα. Έτσι, οι περισσότερες μελέτες, εθνομηδενιστών επιστημόνων, δεν πείθουν πλέον γιατί, προσπαθούν να οδηγήσουν σε προαποφασισμένα συμπεράσματα. Αυτή η «επιστημονική μεθοδολογία» είναι ο σχετικιστικός μεταμοντερνισμός.

Ο μεταμοντερνισμός, οδηγεί σε μια συνειδητή παιγνιότητα και αυθαιρεσία της γλώσσας, η οποία βρίθει από λογοπαίγνια και μεταφορές, ασάφειες και διαφορετικές έννοιες συνδεδεμένες μεταξύ τους με υπόρρητες μεταμοντέρνες αποχρώσεις, με αποτέλεσμα το ατέλειωτο παιχνίδι των σημασιών να αρχίζει στο εσωτερικό του ίδιου του κειμένου. Στην πράξη όμως, ακόμα και οι πιο ακραίοι αποδομιστές δεν δέχονται ότι οι θεωρίες τους μπορούν πραγματικά να εφαρμοστούν στο δικό τους έργο. Αντίθετα, επιθυμούν να διατηρούν τη συγγραφική τους ταυτότητα και τον έλεγχο των ερμηνειών στις οποίες υπόκεινται τα δικά τους κείμενα. Όταν χρησιμοποιούν τη δική τους ορολογία, προβάλλουν απόλυτη αξίωση στην ανάπτυξη μιας επιστημονικής μεθόδου ανάλυσης των κειμένων, για την οποία πιστεύουν ότι έχει μεγαλύτερη εγκυρότητα από άλλες μεθόδους(Έβανς:254). Στην πράξη όμως, τίποτε απ' όλα αυτά δεν εμποδίζει κανένα να εφαρμόσει στους μεταμοντέρνους συγγραφείς τις ίδιες έννοιες και μεθόδους που και οι ίδιοι εφαρμόζουν στους άλλους. Άπαξ και ανοίξει η πνευματική πύλη προς τον καθολικό σχετικισμό, δεν μπορεί να κλείσει ξανά προς όφελος της μιας προνομιούχας θεωρίας έναντι της άλλης.

Κατά κανόνα, οι μεταμοντέρνοι θεωρούν ότι ανήκουν στην πολιτική αριστερά(Έβανς:254, Σοκάλ/1998:198). Ισχυρίζονται δε ότι η απελευθέρωση από τους περιοριστικούς φραγμούς του αντικειμενικού γεγονότος θα καταστήσει την ιστορία πιο δημοκρατική, πιο σκεπτικιστική και πιο ανεκτική. Ο μεταμοντέρνος σχετικισμός συνοδεύτηκε από την πολυπολιτισμικότητα, την πολιτική ιδέα ότι διαφορετικές και μη προνομιούχες πολιτισμικές ομάδες της κοινωνίας έχουν εξίσου έγκυρες προοπτικές στην ιστορική αλήθεια, οι οποίες πρέπει να υποστηριχτούν με οποιοδήποτε τρόπο προκειμένου να ενισχυθούν απέναντι στην επικρατούσα αντίληψη της ιστορικής αλήθειας που πρεσβεύει η πλειοψηφούσα ελίτ. Αν όμως τα μόνα κριτήρια που έχουμε για να προτιμήσουμε μια θεώρηση ή ερμηνεία του παρελθόντος έναντι κάποιας άλλης είναι αισθητικά, σεξιστικά, ηθικά ή πολιτικά, αν η πειστικότητα μιας ιστορικής ερμηνείας είναι απλώς ζήτημα της εξουσίας που κατέχουν οι υποστηρικτές της στην κοινωνία και στους κόλπους του ιστορικού επαγγέλματος, τότε κάθε άλλο παρά συνάγεται ότι η ιστορία πρέπει αναγκαστικά να είναι ένα δημοκρατικό, ανεκτικό ή σκεπτικιστικό εγχείρημα, ή ότι θα έπρεπε οπωσδήποτε να ευνοεί τους πολιτικά ή πολιτισμικά μειονεκτούντες. Η ιστορία ως ιστορία μπορεί εξίσου να είναι ένα φασιστικό ή σταλινικό εγχείρημα, μπορεί να απεικονίζει το παρελθόν με γνώμονα τον αγώνα των διαφορετικών φυλών για την επιβίωση του ισχυρότερου ή την αναπόφευκτη πρόοδο προς τη σταλινική ουτοπία, όπως έκανε τη δεκαετία του '30, χωρίς το φόβο ότι πέφτει σε αντιφάσεις άλλες από ηθικές, αισθητικές, ή πολιτικές. Στην προκειμένη περίπτωση, η ιστορική σύγκρουση ουσιαστικά υποβιβάζεται σε ηθική ή πολιτική διαμάχη. Επομένως, ο μεταμοντερνισμός επιτρέπει σε όποιον το επιθυμεί να αποκρύψει, να διαστρεβλώσει ή να καλύψει το παρελθόν ενώ και διαχωριστική γραμμή που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα σε όλα αυτά και στη θεμιτή μεθερμηνεία είναι ανύπαρκτη.

Οι μεταμοντέρνοι υποστηρίζουν –πολλές φορές αυταρχικά- ότι καμία ιστορική αφήγηση δεν μπορεί να θεωρηθεί γνήσια, διότι οι συγγραφείς πάντοτε έχουν πολιτικά κί­νητρα, είτε το γνωρίζουν είτε όχι. Οι μεταμοντερνιστές, εν ολίγοις, πιστεύουν ότι δεν υπάρχει αντικειμενικότητα. Κάθε ισχυρισμός είναι ύποπτος, ειδικότερα εάν γίνεται γενικά αποδεκτός ως αληθινός. Τα κίνητρα κάθε ιστορικού πρέπει επομένως να εξετάζονται λεπτομε­ρώς, εκτός από εκείνα των ίδιων των μεταμοντερνιστών.(Λέφκοβιτς:13)

Κύριος στόχος λοιπόν των μεταμοντέρνων είναι οι λεγόμενοι «μη μεταμοντέρνοι» και οι θεωρίες τους. Μη μεταμοντέρνες θεωρίες, είναι αυτές του μοντερνισμού/νεωτερικότητας, διαχρονικότητας, αρχεγονισμού, εθνοσυμβολισμού, ιστορικιστικού εμπειρισμού, οι οποίες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συνεργάζονται, θετικά αλληλοκρίνονται και αλληλοσυμπληρώνονται, να μαθαίνουν από τις αδυναμίες τους, με αποτέλεσμα να εξελίσσονται. Ο Ελληνικός μεταμοντερνισμός, είναι ακραίος και αντιρεαλιστικός, υποστηρίζει την ιδέα ότι τα γεγονότα δεν είναι τίποτε περισσότερο από απόψεις, ότι η αντικειμενικότητα είναι αδύ­νατη και ότι δεν υπάρχει η αλήθεια παρά μόνο η άποψη της πλειο­ψηφίας, ή μια κυρίαρχη παραδοχή, σε όλα τα πεδία επιστημονικής έρευνας. Για αυτό μόνιμος στόχος του είναι η αντίθετη γνώμη. Διευκρινίζω ότι ο εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός, χρησιμοποιεί τις νεωτερικές απόψεις, αλλά μόνο εκείνες τις οποίες είναι εκμεταλλεύσιμες σε ότι αφορά τον προκατασκευασμένο συμπέρασμά του.

Ίσως το πιο κραυγαλέο παράδειγμα του μεταμοντέρνου σχετικισμού είναι η πλήρης άρνηση του στην ανάλυση των όρων μιας γλωσσικής δομής όπως διατυπώνεται στα λεξικά. Στις μη μεταμοντέρνες αναλύσεις, θα δεις ότι όλες ξεκινούν από το βασικό όργανο έρευνας και μελέτης, όταν θέλουν να αναλύσουν μία λέξη, το οποίο είναι το λεξικό. Ο Anthony Smith στο «Nationalism» αλλά και στο «The Ethnic origin of the nations», ο Steve Fenton στο «Ethnicity», η Jackson Preece στο «Minority Rights» χρησιμοποιούν το λεξικό της Οξφόρδης ή και το Lidell & Scott στις αναλύσεις τους, προκειμένου να δώσουν την λεξικογραφική ερμηνεία της λέξης που θέλουν να αναλύσουν και να την διευρύνουν. Αντίθετα οι μεταμοντέρνοι επικεντρώνουν από την αρχή τις αναλύσεις τους στην δομή και στο αφηρημένο, το οποίο συνήθως είναι μεταφορά από ξένες αναλύσεις, οι οποίες ελάχιστα ως καθόλου δεν έχουν μελετήσει την Ελληνική ιστορία, κοινωνία και διαχρονία και όσες φορές το έχουν κάνει είναι εσφαλμένες, ενώ πολλές φορές ακόμα και η μετάφραση που κάνουν είναι συνήθως αλλαγμένη από αυτήν του αρχικού κειμένου. Σύνηθες είναι το φαινόμενο η αλλοίωση των αγγλικών όρων nationality και nation, τις οποίες τις μεταφράζουν ως εθνότητα ή ακόμα και η ερμηνεία της ελληνογενούς λέξης ethnicity.

Άλλο παράδειγμα του μεταμοντέρνου σχετικισμού είναι η χρήση των πηγών και της βιβλιογραφίας. Οι μεταμοντέρνοι σαν μία πιστή ομάδα, χρησιμοποιούν ο ένας τον άλλον σαν πηγή, με αποτέλεσμα ο μη συνειδητοποιημένος αναγνώστης να μην αντιλαμβάνεται την παγίδα στην οποία έχει πέσει.

Συνοπτικά :
-Οι μη μεταμοντέρνες αντιλήψεις δί­νουν έμφαση στην διαχρονικότητα και στην ιστορικότητα, εις βάρος πολλές φορές της συγχρονικότητας/σύμπτωση (ή συγχρονότητας, ή συγχρονιστικότητας) ο μεταμοντερνισμός δίνει έμφαση στην συγχρονία, επιθυμώντας να εξαλείψει τους οποιουσδήποτε δεσμούς με την διαχρονία ενώ την ιστορικότητα την θεωρεί ως προκατειλημμένη μιας και δεν γράφτηκε από αυτόν.

-Οι μη μεταμοντέρνες αντιλήψεις εμφο­ρούνται από την αντίληψη της γραμ­μικής Ιστορικής εξέλιξης, ενώ ο μεταμοντερνισμός χαρακτηρίζεται από μία στατική και ανιστορική, ανθιστορική αντίληψης για την γλώσσα.

-Οι μη μεταμοντέρνες θεωρίες αναγνωρίζουν την προτεραιότητα στον γραπτό λόγο, ενώ ο μεταμοντερνισμός στον προφο­ρικό.

-Οι μη μεταμοντέρνοι έχουν ως ιδανικό του τον ορθό αλλά και τον κριτικό λόγο, και επομένως την αιτιοκρατική αντίληψη και την έννοια των (οιονεί «φυσικών») νόμων, ενώ ο μεταμοντερνισμός τον αποτελεσμα­τικό λόγο και επομένως την σχετικι­στική αντίληψη και την έννοια της χρηστικότητας/λειτουργικότητας.

-Τις μη μεταμοντέρνες σκέψεις τις απασχολούν η ιστορία των εθνικών ομάδων, εθνών, γλωσσολογικών εννοιών και οι συγκεκριμένες σχέσεις μεταξύ τους, την στιγμή πού ο μεταμοντερνισμός στρέφει την προσοχή του σε αφηρημένες, υπερεθνικές, και «κα­θολικές» δομές.

-Οι μη μεταμοντέρνες θεωρίες δίνουν έμφαση στην ανάλυση των όρων μιας δομής (ιστορικής, γλωσσικής κλπ) καθ' εαυτούς, και επομένως στον ορισμό των εννοιών και συ­νακόλουθα στην ειδική ορολογία και τον επαγωγικό τρόπο σκέψης, ενώ ο μεταμοντερνισμός επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην δομή, το αφηρημένο όλον, που σύμφωνα με την ολι­στική του αντίληψη καθορίζει τα επί μέρους.

Κριτήριο επιλογής των κειμένων στην μη μεταμοντέρνα διδασκαλία είναι η καταλληλότητα τους για την γλωσσι­κή διδασκαλία, την εθνική και ηθική διαπαιδαγώγηση και τέλος η αντοχή τους στον χρόνο. Αντίθετα, ο μεταμοντερνισμός αρέσκεται σε κείμενα μη επικεντρωμένα σε συγκεκριμένα συντακτικά ή γραμματικά φαινόμενα (τα όποια άλλωστε δεν δι­δάσκονται συστηματικά), και επίσης κείμενα χρηστικά (από διαφημίσεις μέχρι συνταγές μαγειρικής), ή ευχά­ριστα παραλογοτεχνικά προϊόντα μιας χρήσεως, συχνά συνοδευόμενα από εντυπωσιακή εικονογράφηση.

Η μεταμοντέρνα σκέψη δίνει προτεραιότη­τα στην εικόνα, αφού τείνει να αντι­λαμβάνεται και να παρουσιάζει ακό­μα και τις λέξεις ως εικόνες, την στιγμή που η μη μεταμοντέρνα δι­δασκαλία δίνει προτεραιότητα στην λογική ανάλυση των λέξεων «εις τα εξ ων συνετέθησαν».

Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν είμαι κάποιος ειδικός, παρά ένας πολίτης που αναζητά και επιδιώκει να είναι ενημερωμένος. Είμαι απλά ένας Έλληνας, ένας πολίτης που ανήκει και ζει σε ένα χρεοκοπημένο κράτος, στο πιο διαφθαρμένο της Ευρώπης. Ένα κράτος όπου η πνευματική του ελίτ είναι αλωμένη από τις παραπάνω εθνομηδενιστικές γραμμές, οι οποίες κατασκεύασαν τον Έλληνα του 2011(να χρησιμοποιήσω και την δικιά τους ορολογία) και τις θεωρώ υπεύθυνες για το σημερινό χάλι. Άλλωστε εδώ και 2 χρόνια αυτές οι δυνάμεις αποσύρθηκαν διακριτικά από το προσκήνιο και δεν έχουν αρθρώσει ούτε ένα λόγο για το πώς η κοινωνία μας θα μπορέσει να βγει από το τέλμα που αυτοί την έριξαν. Διότι οι μεταμοντέρνοι επιτίθενται ή αρνούνται την Ελληνική κληρονομιά, εκμηδενίζουν τον ορθό λόγο και την επιστήμη δύο από τα μεγαλύτερα Ελληνικά επιτεύγματα(Thornton/2007:20). Εάν κάποιος διαφωνεί και έχει αντίθετη γνώμη είμαι πρόθυμος να τη συζητήσω.

Βιβλιογραφία/Πηγές

Alan Sokal & Jean Brichmont, «Fashionable Nonsense», 1998
Perez Zagorin, «History, the Referent, and Narrative: Reflections on Postmodernism Now», 1999
V.D. Davis/J. Heath/Bruce Thornton, «Bonfire of the Humanities», 2001
Bruce Thornton, «Plagues of the mind», 1999
Alan Sokal, «Beyond the Hoax», 2006
Bruce Thornton, «Ελληνικοί τρόποι», 2007
Ρίτσαρντ Έβανς, «Για την υπεράσπιση της ιστορίας», 2009
Μαίρη Λέφκοβιτς, «Μαθήματα Ιστορίας», 2010
Χρίστος Δάλκος, «Η ανάγκη υπέρβασης της νεωτερικής και μετανεωτερικής αντίληψης της γλώσσας και την διδασκαλία της», Νέος Ερμής ο Λόγιος, τεύχος 1.

Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16685
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan » 04 Απρ 2018, 22:54

Εάν κάποιος διαφωνεί και έχει αντίθετη γνώμη είμαι πρόθυμος να τη συζητήσω μόλις γυρίσω από την τοπική του Σύριζα που πάω για να πάρω flyers και υλικό να μοιράσω..
φιξεδ
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.

Άβαταρ μέλους
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 27922
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ » 04 Απρ 2018, 22:56

Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός
Βάλτε μου ενάμιση κιλό, παρακαλώ
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό

Άβαταρ μέλους
akritas
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 10:18

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από akritas » 05 Απρ 2018, 00:11

Υochanan έγραψε:
04 Απρ 2018, 22:54
Εάν κάποιος διαφωνεί και έχει αντίθετη γνώμη είμαι πρόθυμος να τη συζητήσω μόλις γυρίσω από τo phorum.gr που πάω για να πάρω ιδέες και υλικό να μοιράσω..
σαμπίτ!!!

Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος » 26 Απρ 2018, 13:15

Σχωρνάτε με αλλά στο κείμενο υπάρχουν κάποιες ανακρίβειες που προσβάλουν την τιμή και την υπόληψη όλων ημών των εθνομηδενιστών.
Έτσι πρόχειρα να πω:
akritas έγραψε:
04 Απρ 2018, 22:49
-Οι μη μεταμοντέρνες θεωρίες αναγνωρίζουν την προτεραιότητα στον γραπτό λόγο, ενώ ο μεταμοντερνισμός στον προφο­ρικό.
Αυτό δεν είναι αληθές. Χρησημοποιούμε κατα βάση τις γραπτες πηγές, όπως και η ιδεολογικοποιημένη ιστορία του 19ου αιώνα η οποία κάνει επιλεκτική χρήση των πηγών υπέρ του έθνους. Ε εμείς κάνουμε το ίδιο κατά του έθνους και σε αντίθεση με σας δεν το κρυβουμε αν και σας ξεφευγει παρακάτω:
akritas έγραψε:
04 Απρ 2018, 22:49
Κριτήριο επιλογής των κειμένων στην μη μεταμοντέρνα διδασκαλία είναι η καταλληλότητα τους για την γλωσσι­κή διδασκαλία, την εθνική και ηθική διαπαιδαγώγηση
Χρησημοποιείτε ότι πηγή έχετε για τέτοιους ποταπούς στόχους αποκρύπτοντας πηγές που φέρνουν στο φως πράγματα που δεν συμφέρουν. Π.χ. υπάρχουν πηγές που λένε: «εσλαυώθει δε πάσα η χώρα». Αυτό κατα την γνώμη μας θα έπρεπε να διδάσκεται από το δημοτικό ακόμα αλλά δε συμφέρει την εθνική εκπαίδευση γιατί πως αλλιώς θα σταθεί το εθνικό αφήγημα περι ιστορικής συνέχειας; Η πηγή αυτή έρχεται σε αντίθεση με αυτό.

Υπάρχουν και άλλα πολλά όπως παραδείγματος χάριν η αντιγραφή της σημαίας των ανατολικών ινδιών με τα χρώματα των βαβαρών.
Εικόνα
Εμείς αυτήν την σημαία την κλωτσοπατάμε όχι όμως έξω στους δρόμους όπως πολλοί δεν μπορούν να αντιληφθούν την ιδεολογικοπολιτική πάλη, την κλωτσοπατάμε στις συνειδήσεις με τα στοιχεία να ναι στο πλευρό μας κιαυτό γιατί η δημιουργική ασάφεια του εθνικού μύθου δεν μπορεί να τα βάλει με την ιστορική αλήθεια. Για να δημιουργηθεί το έθνος έπρεπε να να γίνει εκλογή κάποιων στοιχειων ενω κάποια άλλα έπρεπε να αποκρυφτούν ή να απαξιωθούν. Εμείς λοιπόν σας φέρνουμε μπροστά στον καθρέφτη της ιστορίας και σας δείχνουμε τις ατέλειες. Θα έπρεπε να μας ευγνωμονείτε.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27952
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 26 Απρ 2018, 15:39

Βινόσαυρος έγραψε:
26 Απρ 2018, 13:15
.....
Υπάρχουν και άλλα πολλά όπως παραδείγματος χάριν η αντιγραφή της σημαίας των ανατολικών ινδιών με τα χρώματα των βαβαρών.
Εικόνα
......
Αυτό το σανό που πουλάει το freeinquiry.gr πρέπει να είναι πολύ νόστιμο!
Έχει πολλά πρόβατα που το μασάνε! :rolleyes:
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος » 26 Απρ 2018, 15:58

Ψέμα λοιπόν η σημαία της εταιρείας αναταλικών ινδιών από τους εθνομηδενιστές. Όταν λέω για επιλεκτικότητα στο να στήσετε το αφήγημα αυτό εννοώ, αυτό ακριβώς.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27952
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 26 Απρ 2018, 16:44

Βινόσαυρος έγραψε:
26 Απρ 2018, 15:58
Ψέμα λοιπόν η σημαία της εταιρείας αναταλικών ινδιών από τους εθνομηδενιστές. Όταν λέω για επιλεκτικότητα στο να στήσετε το αφήγημα αυτό εννοώ, αυτό ακριβώς.
Ναι, ψέματα είναι! Σου παρουσιάζω στοιχεία και δεν μασάω το σανό του Λάζαρη!

Όταν καταργήθηκε η επίμαχη σημαία των Αν.Ινδιών (το 1707), ο όντως πράκτορας των Άγγλων Μαυροκορδάτος (1791-1865) ήταν αγέννητος. Αποκλείεται να την γνώριζε.

Η επίσημη σημαία της Ελλάδας τότε ήταν μπλε πανί με λευκό σταυρό και αυτή που έχουμε σήμερα σαν επίσημη ήταν πάντα για το ΠΝ.
Αν ο Μαυροκορδάτος είχε κάνει τότε επίσημη σημαία αυτή του ΠΝ (με τις λωρίδες), θα σου έλεγα ότι έχεις point!

Ο Λάζαρης, υπακούοντας στον άρρωστο μισ/ανθελληνισμό του έστησε ολόκληρο σενάριο.
Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια από αυτές:
-
που ταιριάζουν το ίδιο!

Ο τύπος πρέπει να έχει χοντρά κολλήματα!
Ο Γιάννης Λάζαρης γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι ηλεκτρολόγος-μηχανολόγος Ε.Μ.Π. και διευθυντής του διαδικτυακού περιοδικού "Ελεύθερη Έρευνα" - www.freeinquiry.gr.
Τίτλοι βιβλίων:
(2017) Η καταγωγή των ρωμιών, Δρόμων
(2016) Ο Σολωμός χωρίς παρωπίδες, Ιδιωτική Έκδοση
(2016) Το άγνωστο 1821, Δρόμων
(2014) Άγνωστη πανάρχαια τεχνολογία, Ιδιωτική Έκδοση
(2014) Μακεδονικός αγώνας, Δρόμων
(2006) Η θαμμένη Ελλάδα, Δαυλός!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(2003) Η τεχνολογία των θεών, Δαυλός!!!!!!!!!!!!!!!

.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος » 26 Απρ 2018, 17:01

χαχαχα, το έχεις κάψει μικρό μου αρούρι. Ποιός λάζαρης; Μόνο εσύ ασχολείσε με τον άνθρωπο.

Η σημαία της θάλασσας και μετέπειτα της ελλάδας ήταν αντιγραφή της σημαίας της εταιρείας ανατολικών ινδιών συνεπικουρούμενη τα χρώματα των βαβαρών. Αλλα όχι ψέματα έφτιαξαν μια σημαία που να χωράει το «ελευθερια ή θάνατος». Καλύτερα ε; τι λες;
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.

Άβαταρ μέλους
plouf
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6746
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 01:15
Τοποθεσία: Μακρια απο κνιτες

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από plouf » 26 Απρ 2018, 17:16

Βινόσαυρος έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:01
χαχαχα, το έχεις κάψει μικρό μου αρούρι. Ποιός λάζαρης; Μόνο εσύ ασχολείσε με τον άνθρωπο.

Η σημαία της θάλασσας και μετέπειτα της ελλάδας ήταν αντιγραφή της σημαίας της εταιρείας ανατολικών ινδιών συνεπικουρούμενη τα χρώματα των βαβαρών. Αλλα όχι ψέματα έφτιαξαν μια σημαία που να χωράει το «ελευθερια ή θάνατος». Καλύτερα ε; τι λες;
Τι περιμενεις κι εσυ απο την αρβανιτοβλαχουρια? :lol:

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27952
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 26 Απρ 2018, 17:18

Βινόσαυρος έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:01
χαχαχα, το έχεις κάψει μικρό μου αρούρι. Ποιός λάζαρης; Μόνο εσύ ασχολείσε με τον άνθρωπο.

Η σημαία της θάλασσας και μετέπειτα της ελλάδας ήταν αντιγραφή της σημαίας της εταιρείας ανατολικών ινδιών συνεπικουρούμενη τα χρώματα των βαβαρών. Αλλα όχι ψέματα έφτιαξαν μια σημαία που να χωράει το «ελευθερια ή θάνατος». Καλύτερα ε; τι λες;
Σε ποιον ανήκει το freeinquiry; Στον φούφουτο; Στον Λάζαρη ανήκει, που από άρρωστος αρχαιολάτρης του Δαυλού κατάντησε άρρωστος ανθέλληνας.
Εσύ μείνε στις διεθνιστικές εμμονές σου νεομαρξιστάκο.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27952
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 26 Απρ 2018, 17:20

plouf έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:16
Βινόσαυρος έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:01
χαχαχα, το έχεις κάψει μικρό μου αρούρι. Ποιός λάζαρης; Μόνο εσύ ασχολείσε με τον άνθρωπο.

Η σημαία της θάλασσας και μετέπειτα της ελλάδας ήταν αντιγραφή της σημαίας της εταιρείας ανατολικών ινδιών συνεπικουρούμενη τα χρώματα των βαβαρών. Αλλα όχι ψέματα έφτιαξαν μια σημαία που να χωράει το «ελευθερια ή θάνατος». Καλύτερα ε; τι λες;
Τι περιμενεις κι εσυ απο την αρβανιτοβλαχουρια? :lol:
Είπε η ονοματοποίηση της πτώσης της κουράδας στην χέστρα! :g030:
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος » 26 Απρ 2018, 17:22

plouf έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:16
Βινόσαυρος έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:01
χαχαχα, το έχεις κάψει μικρό μου αρούρι. Ποιός λάζαρης; Μόνο εσύ ασχολείσε με τον άνθρωπο.

Η σημαία της θάλασσας και μετέπειτα της ελλάδας ήταν αντιγραφή της σημαίας της εταιρείας ανατολικών ινδιών συνεπικουρούμενη τα χρώματα των βαβαρών. Αλλα όχι ψέματα έφτιαξαν μια σημαία που να χωράει το «ελευθερια ή θάνατος». Καλύτερα ε; τι λες;
Τι περιμενεις κι εσυ απο την αρβανιτοβλαχουρια? :lol:
μα που ήταν ο κυρνανδρος όταν ξεβλάχεβε ο κωστοπουλος τον κοσμο, μπας και γυάλευε πεταλίδες στον αμαζόνιο; μπας και κερνούσε τσιγαρα και καλσόν τα κορίτσια στην οδησσό;
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.

Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 27952
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros » 26 Απρ 2018, 18:02

Βινόσαυρος έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:22
plouf έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:16
Βινόσαυρος έγραψε:
26 Απρ 2018, 17:01
χαχαχα, το έχεις κάψει μικρό μου αρούρι. Ποιός λάζαρης; Μόνο εσύ ασχολείσε με τον άνθρωπο.

Η σημαία της θάλασσας και μετέπειτα της ελλάδας ήταν αντιγραφή της σημαίας της εταιρείας ανατολικών ινδιών συνεπικουρούμενη τα χρώματα των βαβαρών. Αλλα όχι ψέματα έφτιαξαν μια σημαία που να χωράει το «ελευθερια ή θάνατος». Καλύτερα ε; τι λες;
Τι περιμενεις κι εσυ απο την αρβανιτοβλαχουρια? :lol:
μα που ήταν ο κυρνανδρος όταν ξεβλάχεβε ο κωστοπουλος τον κοσμο, μπας και γυάλευε πεταλίδες στον αμαζόνιο; μπας και κερνούσε τσιγαρα και καλσόν τα κορίτσια στην οδησσό;
Πάντως δεν έτρωγα στα μούτρα δακρυγόνα και χημικά να μου μαμήσουν τον εγκέφαλο, όπως στα νεοκομμούνια!
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!

Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 31465
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age » 26 Απρ 2018, 18:07

akritas έγραψε:
04 Απρ 2018, 22:49
Ο Αντώνης Λιάκος υποστηρίζει ότι η Ιστορία τίθεται στην υπηρεσία των ιδεολογιών, και αυτή είναι η κοινωνική σημασία της στο μέτρο που οι ιδεολογίες γράφουν με τη σειρά τους τη συνέχεια της Ιστορίας, καθοδηγώντας τις πράξεις των ανθρώπων. Και συμπεραίνει ότι έτσι εξηγείται γιατί επιχειρείται συχνά το ξαναγράψιμο της Ιστορίας όταν το προϊόν της ιστορικής έρευνας και η αποδεκτή «ιστορική αλήθεια» δεν εξυπηρετούν επαρ­κώς την ιδεολογία που τα αξιοποιεί(«Πως το παρελθόν γίνεται ιστορία», σελ 44,50, 178). Ακολουθώντας τον συλλογισμό του, είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια και μετά την κατάρρευση της σοβιετομαρξιστικής ουτοπικής ιδεολογίας, η ιδεολογία που κυριολεκτικά έχει σαρώσει την Ελληνική κοινωνία σε ότι αφορά τις κοινωνικές και ιστορικές επιστήμες, είναι ο εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός.

Ο εθνομηδενισμός είναι η ιδεολογική στάση της ολοκληρωτικής απόρριψης των αντίθετων ως προς τις νεωτερικές/μετανεωτερικές απόψεις σε ότι αφορά τις ερμηνείες του εθνικισμού και του Έθνους, και κωδικοποιείται σε μία φιλοσοφία που αναγορεύει σε ηθικό και πρακτικό καθήκον την προώθηση αυτού του αρνητισμού σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και νομοθετικής ζωής της Ελλάδος αλλά και της φιλοσοφίας του Ελληνισμού ή Ελληνικότητας. Ο εθνομηδενισμός χρησιμοποιεί μια «επιστημονική μεθοδολογία», μέσω της οποίας έχει ήδη προκατασκευάσει συμπεράσματα, τα οποία προσπαθεί να τα τεκμηριώσει μέσω της έρευνάς του. Οι περισσότεροι το κάνουν αυτό, δομούν το υλικό της έρευνάς τους σύμφωνα με τα πιστεύω τους επάνω στο θέμα. Έτσι, οι περισσότερες μελέτες, εθνομηδενιστών επιστημόνων, δεν πείθουν πλέον γιατί, προσπαθούν να οδηγήσουν σε προαποφασισμένα συμπεράσματα. Αυτή η «επιστημονική μεθοδολογία» είναι ο σχετικιστικός μεταμοντερνισμός.

Ο μεταμοντερνισμός, οδηγεί σε μια συνειδητή παιγνιότητα και αυθαιρεσία της γλώσσας, η οποία βρίθει από λογοπαίγνια και μεταφορές, ασάφειες και διαφορετικές έννοιες συνδεδεμένες μεταξύ τους με υπόρρητες μεταμοντέρνες αποχρώσεις, με αποτέλεσμα το ατέλειωτο παιχνίδι των σημασιών να αρχίζει στο εσωτερικό του ίδιου του κειμένου. Στην πράξη όμως, ακόμα και οι πιο ακραίοι αποδομιστές δεν δέχονται ότι οι θεωρίες τους μπορούν πραγματικά να εφαρμοστούν στο δικό τους έργο. Αντίθετα, επιθυμούν να διατηρούν τη συγγραφική τους ταυτότητα και τον έλεγχο των ερμηνειών στις οποίες υπόκεινται τα δικά τους κείμενα. Όταν χρησιμοποιούν τη δική τους ορολογία, προβάλλουν απόλυτη αξίωση στην ανάπτυξη μιας επιστημονικής μεθόδου ανάλυσης των κειμένων, για την οποία πιστεύουν ότι έχει μεγαλύτερη εγκυρότητα από άλλες μεθόδους(Έβανς:254). Στην πράξη όμως, τίποτε απ' όλα αυτά δεν εμποδίζει κανένα να εφαρμόσει στους μεταμοντέρνους συγγραφείς τις ίδιες έννοιες και μεθόδους που και οι ίδιοι εφαρμόζουν στους άλλους. Άπαξ και ανοίξει η πνευματική πύλη προς τον καθολικό σχετικισμό, δεν μπορεί να κλείσει ξανά προς όφελος της μιας προνομιούχας θεωρίας έναντι της άλλης.

Κατά κανόνα, οι μεταμοντέρνοι θεωρούν ότι ανήκουν στην πολιτική αριστερά(Έβανς:254, Σοκάλ/1998:198). Ισχυρίζονται δε ότι η απελευθέρωση από τους περιοριστικούς φραγμούς του αντικειμενικού γεγονότος θα καταστήσει την ιστορία πιο δημοκρατική, πιο σκεπτικιστική και πιο ανεκτική. Ο μεταμοντέρνος σχετικισμός συνοδεύτηκε από την πολυπολιτισμικότητα, την πολιτική ιδέα ότι διαφορετικές και μη προνομιούχες πολιτισμικές ομάδες της κοινωνίας έχουν εξίσου έγκυρες προοπτικές στην ιστορική αλήθεια, οι οποίες πρέπει να υποστηριχτούν με οποιοδήποτε τρόπο προκειμένου να ενισχυθούν απέναντι στην επικρατούσα αντίληψη της ιστορικής αλήθειας που πρεσβεύει η πλειοψηφούσα ελίτ. Αν όμως τα μόνα κριτήρια που έχουμε για να προτιμήσουμε μια θεώρηση ή ερμηνεία του παρελθόντος έναντι κάποιας άλλης είναι αισθητικά, σεξιστικά, ηθικά ή πολιτικά, αν η πειστικότητα μιας ιστορικής ερμηνείας είναι απλώς ζήτημα της εξουσίας που κατέχουν οι υποστηρικτές της στην κοινωνία και στους κόλπους του ιστορικού επαγγέλματος, τότε κάθε άλλο παρά συνάγεται ότι η ιστορία πρέπει αναγκαστικά να είναι ένα δημοκρατικό, ανεκτικό ή σκεπτικιστικό εγχείρημα, ή ότι θα έπρεπε οπωσδήποτε να ευνοεί τους πολιτικά ή πολιτισμικά μειονεκτούντες. Η ιστορία ως ιστορία μπορεί εξίσου να είναι ένα φασιστικό ή σταλινικό εγχείρημα, μπορεί να απεικονίζει το παρελθόν με γνώμονα τον αγώνα των διαφορετικών φυλών για την επιβίωση του ισχυρότερου ή την αναπόφευκτη πρόοδο προς τη σταλινική ουτοπία, όπως έκανε τη δεκαετία του '30, χωρίς το φόβο ότι πέφτει σε αντιφάσεις άλλες από ηθικές, αισθητικές, ή πολιτικές. Στην προκειμένη περίπτωση, η ιστορική σύγκρουση ουσιαστικά υποβιβάζεται σε ηθική ή πολιτική διαμάχη. Επομένως, ο μεταμοντερνισμός επιτρέπει σε όποιον το επιθυμεί να αποκρύψει, να διαστρεβλώσει ή να καλύψει το παρελθόν ενώ και διαχωριστική γραμμή που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα σε όλα αυτά και στη θεμιτή μεθερμηνεία είναι ανύπαρκτη.

Οι μεταμοντέρνοι υποστηρίζουν –πολλές φορές αυταρχικά- ότι καμία ιστορική αφήγηση δεν μπορεί να θεωρηθεί γνήσια, διότι οι συγγραφείς πάντοτε έχουν πολιτικά κί­νητρα, είτε το γνωρίζουν είτε όχι. Οι μεταμοντερνιστές, εν ολίγοις, πιστεύουν ότι δεν υπάρχει αντικειμενικότητα. Κάθε ισχυρισμός είναι ύποπτος, ειδικότερα εάν γίνεται γενικά αποδεκτός ως αληθινός. Τα κίνητρα κάθε ιστορικού πρέπει επομένως να εξετάζονται λεπτομε­ρώς, εκτός από εκείνα των ίδιων των μεταμοντερνιστών.(Λέφκοβιτς:13)

Κύριος στόχος λοιπόν των μεταμοντέρνων είναι οι λεγόμενοι «μη μεταμοντέρνοι» και οι θεωρίες τους. Μη μεταμοντέρνες θεωρίες, είναι αυτές του μοντερνισμού/νεωτερικότητας, διαχρονικότητας, αρχεγονισμού, εθνοσυμβολισμού, ιστορικιστικού εμπειρισμού, οι οποίες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συνεργάζονται, θετικά αλληλοκρίνονται και αλληλοσυμπληρώνονται, να μαθαίνουν από τις αδυναμίες τους, με αποτέλεσμα να εξελίσσονται. Ο Ελληνικός μεταμοντερνισμός, είναι ακραίος και αντιρεαλιστικός, υποστηρίζει την ιδέα ότι τα γεγονότα δεν είναι τίποτε περισσότερο από απόψεις, ότι η αντικειμενικότητα είναι αδύ­νατη και ότι δεν υπάρχει η αλήθεια παρά μόνο η άποψη της πλειο­ψηφίας, ή μια κυρίαρχη παραδοχή, σε όλα τα πεδία επιστημονικής έρευνας. Για αυτό μόνιμος στόχος του είναι η αντίθετη γνώμη. Διευκρινίζω ότι ο εθνομηδενιστικός μεταμοντερνισμός, χρησιμοποιεί τις νεωτερικές απόψεις, αλλά μόνο εκείνες τις οποίες είναι εκμεταλλεύσιμες σε ότι αφορά τον προκατασκευασμένο συμπέρασμά του.

Ίσως το πιο κραυγαλέο παράδειγμα του μεταμοντέρνου σχετικισμού είναι η πλήρης άρνηση του στην ανάλυση των όρων μιας γλωσσικής δομής όπως διατυπώνεται στα λεξικά. Στις μη μεταμοντέρνες αναλύσεις, θα δεις ότι όλες ξεκινούν από το βασικό όργανο έρευνας και μελέτης, όταν θέλουν να αναλύσουν μία λέξη, το οποίο είναι το λεξικό. Ο Anthony Smith στο «Nationalism» αλλά και στο «The Ethnic origin of the nations», ο Steve Fenton στο «Ethnicity», η Jackson Preece στο «Minority Rights» χρησιμοποιούν το λεξικό της Οξφόρδης ή και το Lidell & Scott στις αναλύσεις τους, προκειμένου να δώσουν την λεξικογραφική ερμηνεία της λέξης που θέλουν να αναλύσουν και να την διευρύνουν. Αντίθετα οι μεταμοντέρνοι επικεντρώνουν από την αρχή τις αναλύσεις τους στην δομή και στο αφηρημένο, το οποίο συνήθως είναι μεταφορά από ξένες αναλύσεις, οι οποίες ελάχιστα ως καθόλου δεν έχουν μελετήσει την Ελληνική ιστορία, κοινωνία και διαχρονία και όσες φορές το έχουν κάνει είναι εσφαλμένες, ενώ πολλές φορές ακόμα και η μετάφραση που κάνουν είναι συνήθως αλλαγμένη από αυτήν του αρχικού κειμένου. Σύνηθες είναι το φαινόμενο η αλλοίωση των αγγλικών όρων nationality και nation, τις οποίες τις μεταφράζουν ως εθνότητα ή ακόμα και η ερμηνεία της ελληνογενούς λέξης ethnicity.

Άλλο παράδειγμα του μεταμοντέρνου σχετικισμού είναι η χρήση των πηγών και της βιβλιογραφίας. Οι μεταμοντέρνοι σαν μία πιστή ομάδα, χρησιμοποιούν ο ένας τον άλλον σαν πηγή, με αποτέλεσμα ο μη συνειδητοποιημένος αναγνώστης να μην αντιλαμβάνεται την παγίδα στην οποία έχει πέσει.

Συνοπτικά :
-Οι μη μεταμοντέρνες αντιλήψεις δί­νουν έμφαση στην διαχρονικότητα και στην ιστορικότητα, εις βάρος πολλές φορές της συγχρονικότητας/σύμπτωση (ή συγχρονότητας, ή συγχρονιστικότητας) ο μεταμοντερνισμός δίνει έμφαση στην συγχρονία, επιθυμώντας να εξαλείψει τους οποιουσδήποτε δεσμούς με την διαχρονία ενώ την ιστορικότητα την θεωρεί ως προκατειλημμένη μιας και δεν γράφτηκε από αυτόν.

-Οι μη μεταμοντέρνες αντιλήψεις εμφο­ρούνται από την αντίληψη της γραμ­μικής Ιστορικής εξέλιξης, ενώ ο μεταμοντερνισμός χαρακτηρίζεται από μία στατική και ανιστορική, ανθιστορική αντίληψης για την γλώσσα.

-Οι μη μεταμοντέρνες θεωρίες αναγνωρίζουν την προτεραιότητα στον γραπτό λόγο, ενώ ο μεταμοντερνισμός στον προφο­ρικό.

-Οι μη μεταμοντέρνοι έχουν ως ιδανικό του τον ορθό αλλά και τον κριτικό λόγο, και επομένως την αιτιοκρατική αντίληψη και την έννοια των (οιονεί «φυσικών») νόμων, ενώ ο μεταμοντερνισμός τον αποτελεσμα­τικό λόγο και επομένως την σχετικι­στική αντίληψη και την έννοια της χρηστικότητας/λειτουργικότητας.

-Τις μη μεταμοντέρνες σκέψεις τις απασχολούν η ιστορία των εθνικών ομάδων, εθνών, γλωσσολογικών εννοιών και οι συγκεκριμένες σχέσεις μεταξύ τους, την στιγμή πού ο μεταμοντερνισμός στρέφει την προσοχή του σε αφηρημένες, υπερεθνικές, και «κα­θολικές» δομές.

-Οι μη μεταμοντέρνες θεωρίες δίνουν έμφαση στην ανάλυση των όρων μιας δομής (ιστορικής, γλωσσικής κλπ) καθ' εαυτούς, και επομένως στον ορισμό των εννοιών και συ­νακόλουθα στην ειδική ορολογία και τον επαγωγικό τρόπο σκέψης, ενώ ο μεταμοντερνισμός επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην δομή, το αφηρημένο όλον, που σύμφωνα με την ολι­στική του αντίληψη καθορίζει τα επί μέρους.

Κριτήριο επιλογής των κειμένων στην μη μεταμοντέρνα διδασκαλία είναι η καταλληλότητα τους για την γλωσσι­κή διδασκαλία, την εθνική και ηθική διαπαιδαγώγηση και τέλος η αντοχή τους στον χρόνο. Αντίθετα, ο μεταμοντερνισμός αρέσκεται σε κείμενα μη επικεντρωμένα σε συγκεκριμένα συντακτικά ή γραμματικά φαινόμενα (τα όποια άλλωστε δεν δι­δάσκονται συστηματικά), και επίσης κείμενα χρηστικά (από διαφημίσεις μέχρι συνταγές μαγειρικής), ή ευχά­ριστα παραλογοτεχνικά προϊόντα μιας χρήσεως, συχνά συνοδευόμενα από εντυπωσιακή εικονογράφηση.

Η μεταμοντέρνα σκέψη δίνει προτεραιότη­τα στην εικόνα, αφού τείνει να αντι­λαμβάνεται και να παρουσιάζει ακό­μα και τις λέξεις ως εικόνες, την στιγμή που η μη μεταμοντέρνα δι­δασκαλία δίνει προτεραιότητα στην λογική ανάλυση των λέξεων «εις τα εξ ων συνετέθησαν».

Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν είμαι κάποιος ειδικός, παρά ένας πολίτης που αναζητά και επιδιώκει να είναι ενημερωμένος. Είμαι απλά ένας Έλληνας, ένας πολίτης που ανήκει και ζει σε ένα χρεοκοπημένο κράτος, στο πιο διαφθαρμένο της Ευρώπης. Ένα κράτος όπου η πνευματική του ελίτ είναι αλωμένη από τις παραπάνω εθνομηδενιστικές γραμμές, οι οποίες κατασκεύασαν τον Έλληνα του 2011(να χρησιμοποιήσω και την δικιά τους ορολογία) και τις θεωρώ υπεύθυνες για το σημερινό χάλι. Άλλωστε εδώ και 2 χρόνια αυτές οι δυνάμεις αποσύρθηκαν διακριτικά από το προσκήνιο και δεν έχουν αρθρώσει ούτε ένα λόγο για το πώς η κοινωνία μας θα μπορέσει να βγει από το τέλμα που αυτοί την έριξαν. Διότι οι μεταμοντέρνοι επιτίθενται ή αρνούνται την Ελληνική κληρονομιά, εκμηδενίζουν τον ορθό λόγο και την επιστήμη δύο από τα μεγαλύτερα Ελληνικά επιτεύγματα(Thornton/2007:20). Εάν κάποιος διαφωνεί και έχει αντίθετη γνώμη είμαι πρόθυμος να τη συζητήσω.

Βιβλιογραφία/Πηγές

Alan Sokal & Jean Brichmont, «Fashionable Nonsense», 1998
Perez Zagorin, «History, the Referent, and Narrative: Reflections on Postmodernism Now», 1999
V.D. Davis/J. Heath/Bruce Thornton, «Bonfire of the Humanities», 2001
Bruce Thornton, «Plagues of the mind», 1999
Alan Sokal, «Beyond the Hoax», 2006
Bruce Thornton, «Ελληνικοί τρόποι», 2007
Ρίτσαρντ Έβανς, «Για την υπεράσπιση της ιστορίας», 2009
Μαίρη Λέφκοβιτς, «Μαθήματα Ιστορίας», 2010
Χρίστος Δάλκος, «Η ανάγκη υπέρβασης της νεωτερικής και μετανεωτερικής αντίληψης της γλώσσας και την διδασκαλία της», Νέος Ερμής ο Λόγιος, τεύχος 1.

Στην Ελλάδα ο εθνομηδενισμός εκφράζει όλο το μεταπολιτευτικό τόξο:

«Μπούρδα» και «χαμένη υπόθεση» κατά τον Ν.Γεωργιάδη το ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Φιλοσοφία πολιτικής”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών