Σελίδα 149 από 149

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2022, 21:39
από enaon
γραναζια το καναμε :003:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2022, 21:54
από Bill Hicks
enaon έγραψε:
15 Δεκ 2022, 20:13
Bill Hicks έγραψε:
15 Δεκ 2022, 19:53
:hammer:

σε περίπτωση που δεν το έχει κάνει άλλος.

μα... Η ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ;;;
το ειδες ε; :011:

ειχα βαλει ο προστατης, μετα λεω κατσε να το φτιαξω, μετά το εκανα χαλια :003:
νταξ, μωρέ.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2022, 22:01
από Bill Hicks
Gherschaagk έγραψε:
15 Δεκ 2022, 21:12
Ασέβαστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 19:04
Gherschaagk έγραψε:
15 Δεκ 2022, 14:36


Σε δύο χρόνια θα πας να κάνεις μανουρα είπαμε.
σε 2 χρονια, που θα κανει το μαθημα αληθινος μαθηματικος, δε θα κανω μανουρα, γιατι θα καταλαβαινει απο μονος του. εδω καταλαβε η δασκαλιτσα, ο μαθηματικος θα καταλαβει ευκολοτερα.

αν παλι, στο δικο σου παιδι, ο μαθηματικος τα εξηγησει οπως τα εξηγουμε ολοι σε τουτο το τοπικ, να πας εσυ να κανεις μανουρα. :003:
Έκανες κωλοτούμπα ή είναι η ιδέα μου;
ιδέα σου. θα συμφωνήσει με τον μέλλοντα μαθηματικό εφόσον αυτός συμφωνεί μαζί του.

καλά τα λέω Ασεβ; :003:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2022, 00:15
από John Dear
enaon έγραψε:
15 Δεκ 2022, 19:11
τι νόημα έχει, 3 ερωτήσεις και καταφερε να μου πει οτι καθε παιδί απο τα 8 θα παρει 1.125 σοκολάτες και έχουμε μονο 3 σοκολάτες.

Dwarven Blacksmith :011:
Αν λειώσεις τις τρεις σοκολάτες και τις κάνεις ρόφημα ίσως να βγαίνουν 9 κούπες.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2022, 09:13
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε:
15 Δεκ 2022, 21:12
Ασέβαστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 19:04
Gherschaagk έγραψε:
15 Δεκ 2022, 14:36


Σε δύο χρόνια θα πας να κάνεις μανουρα είπαμε.
σε 2 χρονια, που θα κανει το μαθημα αληθινος μαθηματικος, δε θα κανω μανουρα, γιατι θα καταλαβαινει απο μονος του. εδω καταλαβε η δασκαλιτσα, ο μαθηματικος θα καταλαβει ευκολοτερα.

αν παλι, στο δικο σου παιδι, ο μαθηματικος τα εξηγησει οπως τα εξηγουμε ολοι σε τουτο το τοπικ, να πας εσυ να κανεις μανουρα. :003:
Έκανες κωλοτούμπα ή είναι η ιδέα μου;
ιδεα σου. η δασκαλα εκανε, η απλως το αφησε να περασει γιατι πουναμπλεκειςτωρα

εσυ θακανεις κολοτουμπα, αναγκαστικα, σε 2 χρονια. :003:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2022, 13:03
από Gherschaagk
Ασέβαστος έγραψε:
16 Δεκ 2022, 09:13
Gherschaagk έγραψε:
15 Δεκ 2022, 21:12
Ασέβαστος έγραψε:
15 Δεκ 2022, 19:04


σε 2 χρονια, που θα κανει το μαθημα αληθινος μαθηματικος, δε θα κανω μανουρα, γιατι θα καταλαβαινει απο μονος του. εδω καταλαβε η δασκαλιτσα, ο μαθηματικος θα καταλαβει ευκολοτερα.

αν παλι, στο δικο σου παιδι, ο μαθηματικος τα εξηγησει οπως τα εξηγουμε ολοι σε τουτο το τοπικ, να πας εσυ να κανεις μανουρα. :003:
Έκανες κωλοτούμπα ή είναι η ιδέα μου;
ιδεα σου. η δασκαλα εκανε, η απλως το αφησε να περασει γιατι πουναμπλεκειςτωρα

εσυ θακανεις κολοτουμπα, αναγκαστικα, σε 2 χρονια. :003:
Νομίζεις. Θα ήθελα όμως να σε δω να κάνεις φασαρία στον καθηγητή. Γίνονται διάφορα παράξενα λένε μετά.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2022, 21:49
από Αρχέλαος
Εικόνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2022, 21:52
από Στύγιος
Αρχέλαος έγραψε:
16 Δεκ 2022, 21:49
Εικόνα
:lol:

Και τσιρλιπιπί.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2023, 05:50
από Who is The 4th man
Bill Hicks έγραψε:
14 Δεκ 2022, 10:31
Gherschaagk έγραψε:
14 Δεκ 2022, 09:54
Bill Hicks έγραψε:
14 Δεκ 2022, 09:47


προς επίρρωση:

Εικόνα

επιπλέον διευκρίνιση (δεν χρειάζεται για το βιβλίο, αλλά για όσους μπερδεύονται επειδή το υπεραναλύσαμε):

το κλάσμα 3/8 και το πηλικό 3:8 εκφράζουν την ίδια ποσότητα, αλλά δεν έχουν τον ίδιο αριθμητή και παρονομαστή. στο κλάσμα το 3 και το 8 είναι κομμάτια σοκολάτας, ενώ στο πηλίκο σοκολάτες και παιδιά αντίστοιχα.

κλάσμα: 3/8 = 3:8 = 3 από τα 8 κομμάτια τής σοκολάτας/παιδί = 3/8 τής σοκολάτας/παιδί
πηλίκο: 3:8 = 3/8 = 3 σοκολάτες / 8 παιδιά = 3/8 σοκολάτες/παιδί = 3/8 τής σοκολάτας/παιδί
Εγώ λέω να περιμένουμε να αλλάξει το βιβλίο σύμφωνα με τις υποδείξεις σας.

Μέχρι τότε θα μείνουμε να μαλώνουμε.




Και το 3 * 1/8 τι είναι; Εκτός κι αν δεν μπορεί να γίνει έτσι.
Εικόνα

Εικόνα

:102:
κατ αρχην για πια ταξη ειναι το βιβλίο;
υποθετω 4η με 5η δημ....ενυγουέη απ'όσο ξερω απ'τα γαμωΓ/σια-γαμω/Λυκεια τό επίσημο βιβλίο δεν είναι παρα μια πρόταση,
επαφίεται στον εκπαιδευτικό να το ζωντανέψει με τη βοήθεια ζωντανών παραδειγμάτων αλλά καλύτερα με εποπτικα μεσα
χρ προτζεκτ ή και με 3D Animation στο πισι που σημαίνει ότι πρεπει να τα έχει ετοιμάσει απο πριν,αυτο δεν θα γινεται συνέχεια
αλλά 2 με 3 φορες το μήνα το πολύ.....δεν μπορείς να ξερεις πως τούς έχει διδάξει τη διαίρεση ας πούμε,απ'οσο
έχω δεί ακόμα και στη 1ηλυκ σε μια ταξη 25μαθητων δεν μπορούν να υπολογίσουν τα 3/8 ή τα 8/3 μιας ποσότητας
(γραμμ,χρηματα,μηκος,όγκος...κλπ) παρα μονο 5 ή 6 το πολυ μαθητες,τη στιγμη που εκεί αρχίζουν και μπαίνουν οι
μεταβλητες δηλ ιδιότητες των πραγματικών με μεταβλητές....

τεσπα όποιος/α θελει να συζητήσουμε,σε αλλη πίστα,αυτό το γαμω-Θέμα:

"Μηχανή αρχικής ισχύος P=10KW ενω εργάζεται συνεχώς βρέθηκε ότι ή ισχύς μειώνεται 1% ανά 24ωρο[δηλ καθε 24ωρο ή ισχύς
έχει μειωθεί κατα 1% απ'το προηγ 24ωρο] ερωτήματα:
1-ποση θα είναι ή ισχύς μετα από 30 ημερες,θεωρούμε 1ημ=24ωρ
2-πόση ενεργεια θα έχει καταν/θεί σε 30ημ
3-ποιά θα είναι ή ισχύς σε 500ώρες
4-πόση ενέργεια θα έχει κατ/σει ή μηχανή μεχρι να πάψει να δουλεύει..."


Σημείωση:
τα ποσα δεν είναι ανάλογα διότι ή μείωση τύς ισχύος δεν είναι Γραμμική

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2023, 17:35
από Bill Hicks
Who is The 4th man έγραψε:
16 Μαρ 2023, 05:50

τεσπα όποιος/α θελει να συζητήσουμε,σε αλλη πίστα,αυτό το γαμω-Θέμα:

"Μηχανή αρχικής ισχύος P=10KW ενω εργάζεται συνεχώς βρέθηκε ότι ή ισχύς μειώνεται 1% ανά 24ωρο[δηλ καθε 24ωρο ή ισχύς
έχει μειωθεί κατα 1% απ'το προηγ 24ωρο] ερωτήματα:
1-ποση θα είναι ή ισχύς μετα από 30 ημερες,θεωρούμε 1ημ=24ωρ
2-πόση ενεργεια θα έχει καταν/θεί σε 30ημ
3-ποιά θα είναι ή ισχύς σε 500ώρες
4-πόση ενέργεια θα έχει κατ/σει ή μηχανή μεχρι να πάψει να δουλεύει..."


Σημείωση:
τα ποσα δεν είναι ανάλογα διότι ή μείωση τύς ισχύος δεν είναι Γραμμική
τσάλλεντζ αξέπτηντ (αν και κλέβω λίγο με Mathcad :003: )

1-ποση θα είναι ή ισχύς μετα από 30 ημερες,θεωρούμε 1ημ=24ωρ

κάθε ημέρα θα έχει το 0.99 (1-0.01) τής ισχύος τής προηγούμενης
Εικόνα

2-πόση ενεργεια θα έχει καταν/θεί σε 30ημ

ενέργεια είναι ισχύς επί χρόνο (για την ακρίβεια το αντίστροφο) και ισχύει το ίδιο για την μείωση
η ημερήσια κατανάλωση αθροίζεται για να βρούμε την συνολική ενέργεια
Εικόνα

3-ποιά θα είναι ή ισχύς σε 500ώρες

απλά κάνουμε τις ώρες μέρες (500/24)
Εικόνα

4-πόση ενέργεια θα έχει κατ/σει ή μηχανή μεχρι να πάψει να δουλεύει...

πρέπει να οριστεί στα πόσα Watt σταματάει να δουλεύει (ή τι θεωρείται μηδέν), αλλιώς θεωρητικά (εφόσον το Ρ είναι σταθερά) η ισχύς P(n) τείνει στο μηδέν όταν το (1-r)n-1 τείνει στο μηδέν, δηλαδή οι ημέρες τείνουν στο άπειρο.
Εικόνα

το MathCad το βγάζει 73147 ημέρες, το οποίο αντιστοιχεί μεν σε μηδέν στα 15 δεκαδικά, αλλά δεν είναι ακριβώς μηδέν. από την άλλη, η ισχύς ύστερα από 1000 μέρες είναι μόλις 0.4W και η διαφορά κατανάλωσης ενέργειας από τις 1000 στις 73147 ημέρες είναι 0.004%, οπότε πρακτικά μπορείς να υποθέσεις ότι η μηχανή σταματάει στο 1W για να το υπολογίσεις με αμελητέο λάθος.

Εικόνα

:wave:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 17 Μαρ 2023, 05:05
από Who is The 4th man
Bill Hicks έγραψε:
16 Μαρ 2023, 17:35
Who is The 4th man έγραψε:
16 Μαρ 2023, 05:50

τεσπα όποιος/α θελει να συζητήσουμε,σε αλλη πίστα,αυτό το γαμω-Θέμα:

"Μηχανή αρχικής ισχύος P=10KW ενω εργάζεται συνεχώς βρέθηκε ότι ή ισχύς μειώνεται 1% ανά 24ωρο[δηλ καθε 24ωρο ή ισχύς
έχει μειωθεί κατα 1% απ'το προηγ 24ωρο] ερωτήματα:
1-ποση θα είναι ή ισχύς μετα από 30 ημερες,θεωρούμε 1ημ=24ωρ
2-πόση ενεργεια θα έχει καταν/θεί σε 30ημ
3-ποιά θα είναι ή ισχύς σε 500ώρες
4-πόση ενέργεια θα έχει κατ/σει ή μηχανή μεχρι να πάψει να δουλεύει..."


Σημείωση:
τα ποσα δεν είναι ανάλογα διότι ή μείωση τύς ισχύος δεν είναι Γραμμική
τσάλλεντζ αξέπτηντ (αν και κλέβω λίγο με Mathcad :003: )

1-ποση θα είναι ή ισχύς μετα από 30 ημερες,θεωρούμε 1ημ=24ωρ

κάθε ημέρα θα έχει το 0.99 (1-0.01) τής ισχύος τής προηγούμενης
Εικόνα

2-πόση ενεργεια θα έχει καταν/θεί σε 30ημ

ενέργεια είναι ισχύς επί χρόνο (για την ακρίβεια το αντίστροφο) και ισχύει το ίδιο για την μείωση
η ημερήσια κατανάλωση αθροίζεται για να βρούμε την συνολική ενέργεια
Εικόνα

3-ποιά θα είναι ή ισχύς σε 500ώρες

απλά κάνουμε τις ώρες μέρες (500/24)
Εικόνα

4-πόση ενέργεια θα έχει κατ/σει ή μηχανή μεχρι να πάψει να δουλεύει...

πρέπει να οριστεί στα πόσα Watt σταματάει να δουλεύει (ή τι θεωρείται μηδέν), αλλιώς θεωρητικά (εφόσον το Ρ είναι σταθερά) η ισχύς P(n) τείνει στο μηδέν όταν το (1-r)n-1 τείνει στο μηδέν, δηλαδή οι ημέρες τείνουν στο άπειρο.
Εικόνα

το MathCad το βγάζει 73147 ημέρες, το οποίο αντιστοιχεί μεν σε μηδέν στα 15 δεκαδικά, αλλά δεν είναι ακριβώς μηδέν. από την άλλη, η ισχύς ύστερα από 1000 μέρες είναι μόλις 0.4W και η διαφορά κατανάλωσης ενέργειας από τις 1000 στις 73147 ημέρες είναι 0.004%, οπότε πρακτικά μπορείς να υποθέσεις ότι η μηχανή σταματάει στο 1W για να το υπολογίσεις με αμελητέο λάθος.

Εικόνα

:wave:
ωραία το εργάστηκες με τό Μathcad
σημασια έχει ότι φτιάχνεις τίς συναρτησεις για τό πρόβλημα,
παρόμοια προσεγγιστικά αποτελεσματα βρίσκω κι'εγώ(εσυ σε Joul),για τό 4ο ερώτημα
μπορούμε να πάρουμε απ'ευθείας το όριο μιάς γεωμ.προόδου οπότε
δεν χρειάζονται οί ημερες αφού θεωρητικά είναι άπειρες,αλλά
και έτσι όπωςς το πήγες πρακτικα βγαζεις αποτέλεσμα....
πολυ καλή δουλειά









ή τελευταία σελ μονο για μαθητες Γλυκ ή φοιτητές
Αμ σόρυ αλλά έχω ψύχωση μέ τόν e :102:
Αριθμοι