

Λόγος να αγοράσω το PS.
Αν πουλησει το 2 η πολυχρονεμενη μας Capcom θα βαλει μπροστα και το 3.Otto Weininger έγραψε: ↑28 Νοέμ 2018, 13:35Προσδοκούμε REMAKE και για τα 3 και code veronica.
Το ιδανικό μου : REMAKE ξανά για το πρώτο με επιλογή split screen ώστε να παίζεται διπλό σαν το 5 και το 6.
Δάκρυσα.
Κάτσε ρε συ, σκεψου το resident 1 σε remake, με εξτρα μερη ή/και πιο μεγαλα σε σχεση με το remake του GameCube, σε split screen. Να ψάχνετε μαζί, να χωρίζεστε για να φέρει κάποιος κάτι από ένα μπαούλο ή για να βρείτε κάτι που ανοίγει κάτι άλλο, να τρέχεις στη έπαυλη να γλιτώσεις τον άλλο που έφαγε πέσιμο από κάτι κλπ.BILLO έγραψε: ↑28 Νοέμ 2018, 18:04Αν πουλησει το 2 η πολυχρονεμενη μας Capcom θα βαλει μπροστα και το 3.Otto Weininger έγραψε: ↑28 Νοέμ 2018, 13:35Προσδοκούμε REMAKE και για τα 3 και code veronica.
Το ιδανικό μου : REMAKE ξανά για το πρώτο με επιλογή split screen ώστε να παίζεται διπλό σαν το 5 και το 6.
Δάκρυσα.
To 5 και το 6 ειναι action oriented και σηκωνει co op (και δεν ειναι resi). Το ενα δε σηκωνει co op, εχει αλλη αρχιτεκτονικη στα παντα. Το πολυ πολυ να βγει με μηχανη ρεζι 7 σε full 3d αποδοση και οχι με pre-rendered περιβαλλοντα αν και αυτο θα χαλουσε τη σκηνοθετικη του αποψη. Αντε το πολυ πολυ να βγει με ελαφρα κινουμενες καμερες σταθερων γενικοτερα ληψεων αλλα πραγματικα δε χρειαζεται γιατι η τελευταια εκδοση του remake σε HD και widescreen ειναι πραγματικα τελεια. Για εμενα το resi 1 το καλυτερο βιντεοπαιχνιδι ολων των εποχων και ειναι πολυ βαρια κουβεντα αυτη.
To Ζerο, έιχε χώρο για δικό του στόρυ αφού επί της ουσίας μας δείχνει τι συνέβη στην Bravo Team. Δεν ξέραμε τι είχαν πάθει. Στο ένα τους βρίσκαμε νεκρούς, ζόμπι ή αποδεκατισμένους. Ο ένας μάλιστα πεθαίνει με τον πλέον επικό τρόπο στην αρχή του RE1. Μόνο η Ρεμπέκα επιβιώνει, η οποία πρωταγωνιστεί και στο RE0.Το code veronica και το resi 0 ειναι περιπου παραπλησιες περιπτωσεις, ειναι δυο παιχνιδια κατα βαση πολυ ωραια και απολαυστικα αλλα που ειναι βασισμενα σε αυτα που αφησαν τα 1 , 2 και 3 χωρις να παρουσιαζουν τιποτα καινουριο η κατι πραγματικα δικο τους. Η ιδια συνταγη ξανα φτιαγμενη αλλα λιγο πιο ατσαλα και εμπορικα επιβαρυνοντας και λιγο το συμπαν του resident evil με δευτερευουσες ιστοριες που ειναι σεναριακες σαχλαμαρες. Παιζοντε πολυ ευχαριστα αλλα δεν ειναι κλασσικα.
Αυτης της λογικης ηταν τα outbrake, βγηκαν για online αλλα δεν πουλησαν. Αν και μου αρεσε πολυ το αισθημα της συνεχους προσπαθειας για επιβιωση που αφηναν. Εαν κανει καποιος τωρα τετοιες αλλαγες στο ενα, δε θα ειναι το ενα. Θα πρεπει να το αλλαξει εντελως.Otto Weininger έγραψε: ↑28 Νοέμ 2018, 21:26
Κάτσε ρε συ, σκεψου το resident 1 σε remake, με εξτρα μερη ή/και πιο μεγαλα σε σχεση με το remake του GameCube, σε split screen. Να ψάχνετε μαζί, να χωρίζεστε για να φέρει κάποιος κάτι από ένα μπαούλο ή για να βρείτε κάτι που ανοίγει κάτι άλλο, να τρέχεις στη έπαυλη να γλιτώσεις τον άλλο που έφαγε πέσιμο από κάτι κλπ.
Τέλειο θα είναι.
Γενικα οσο πιο υπερανθρωπους πρακτορες/κομαντο κανανε τους ηρωες τοσο πιο πολυ ξενερωνε η μεριδα των παραδοσιακων gamers του resident evil που ηθελαν τρομο. Βασικα το προβλημα ειχε φανει απο την αρχη. Το ενα ειχε μια δικη του ολοκληρωμενη ιστορια η οποια δεν επαιρνε ευκολα περισσοτερη αναπτυξη. Μια σκοτεινη εταιρια, ενα σκοτεινο πειραμα/ατυχημα και καποιοι φουκαραδες που μπλεχτηκαν σε ολο αυτο, στην επαυλη της κολασεως. Αυτο το αρχικο συναισθημα των φουκαραδων που μπλεχτηκαν σε καποιο σκοτεινο περιστατικο το ειχαν πολυ το 1, το 2, το 4 και το 7. Στο 5 και στο 6, τα καναν μανταρα, βαλαν τρομοκρατες, πολιτικα παιχνιδια, υπερτεχνολογιες και δε συμμαζευεται, εντελως ντεκαβλε καταστασεις και αισθηση mission imposible. Ειδικα η αποστολη του chris στο 6 ηταν εντελως απαραδεκτη. Επισης σε αυτα τα δυο βγαλαν εντελως και το στοιχειο της διαχειρισης των πορων. Βασικο στοιχειο survival. Ειχες τον παρτνερ, (παρτνερ, ακου τωρα, λες και πατε να κλεισετε καμια εταιρικη συμφωνια στην Αφρικη) να πυροβολαει κατα το δοκουν και απο την αλλη να πεφτουν σφαιρες και health packs τυχαια.Παιζοντε μεν, εχουν πολυ δουλεια επανω τους αλλα δεν ειναι παιχνιδια τρομου αλλα εμπορικα παιχνιδια δρασης. Η Capcom παρ ολα αυτα εβγαλε σοβαρα λεφτα με το 5 και το 6, αλλα παραδοξως αποφασισε να μην συμπεριφερθει σαν μια κλασσικη εταιρια και να προασπισει την ποιοτητα και την ταυτοτητα του τιτλου της επιστρεφοντας στην κλασσικη του πορεια, του τρομου. Το 7 και το 2 remake ηταν και ειναι φοβερες εκπληξεις. Μαγκια τους. Το δυο θα ειναι αριστουργημα, κινηθηκαν πολυ προσεχτικα, πηραν αποψεις, και αυτο που παρουσιασαν μεχρι τωρα ειναι εξαιρετικο, δεν εχω καμια αμφιβολια οτι θα ειναι το δευτερο καλυτερο παιχνιδι της σειρας.Otto Weininger έγραψε: ↑28 Νοέμ 2018, 13:35To Ζerο, έιχε χώρο για δικό του στόρυ αφού επί της ουσίας μας δείχνει τι συνέβη στην Bravo Team. Δεν ξέραμε τι είχαν πάθει. Στο ένα τους βρίσκαμε νεκρούς, ζόμπι ή αποδεκατισμένους. Ο ένας μάλιστα πεθαίνει με τον πλέον επικό τρόπο στην αρχή του RE1. Μόνο η Ρεμπέκα επιβιώνει, η οποία πρωταγωνιστεί και στο RE0.
Το Code Veronica πάλι, οκ, έχει ένα δικό του παράλληλο πλοτ που όμως είναι αρκετά καλοφτιαγμένο. Και δύσκολο.
Κοίτα εγώ, θεωρώ RE τα 0,1,2,3,CV,4,5,6. Το 7 το αφήνω να δω πως θα εξελιχτεί. Έχω ανάμεικτα συναισθήματα.
Το 6 με ξενέρωσε γιατί δεν ήταν RE πια. Γαμάτο, αλλά όχι RE. To χέσανε. Αλλά οκ.
Τα Ρεβελέισονς για τον πούτσο καβάλα. Ειδικά το 2, πού είχε όλα τα φόντα να είναι δυνατό αλλά δεν.