Μια χαρα ειναι και τα 140 αλογακια,με τα 160 ισως τσιμπαει και λιγο σε καταναλωση.Παντως ειμαι προβληματισμενος γιατι δεν βλεπω επιλογες σε αυτονομα φουλ υβριδικα,πλην του πανακριβου yaris cross και του απερχομενου mg3+,ολα τα αλλα ειναι plug in και απαιτειται φορτιστης.
Μετα το αλλο που διαβαζουμε για τις μετακινησεις με τα πλοια που αφορουν τις μπαταριες των ηλεκτρικων,οτι τα θελουν με συγκεκριμενο ποσοστο φορτισης αλλιως δεν μπαινεις,για λογους ασφαλειας.
Τριχες.
Εκτος αν μιλας για τιποτα διαφορες 0,1-0,2 λιτρα/100χλμ.
Που παλι παιζεται γιατι η καταναλωση εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τον τροπο οδηγησης.
Ασε που αν το πατας λιγο,ειναι πολυ πιο πιθανο ενα πιο δυνατο αμαξι να καψει λιγοτερο μιας και πηγαινει πιο ανετα.
Τριχες.
Εκτος αν μιλας για τιποτα διαφορες 0,1-0,2 λιτρα/100χλμ.
Που παλι παιζεται γιατι η καταναλωση εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τον τροπο οδηγησης.
Ασε που αν το πατας λιγο,ειναι πολυ πιο πιθανο ενα πιο δυνατο αμαξι να καψει λιγοτερο μιας και πηγαινει πιο ανετα.
0,1 επι 150.000 χιλιομετρα ,ποσο βγαινει το κερδος?
Τριχες.
Εκτος αν μιλας για τιποτα διαφορες 0,1-0,2 λιτρα/100χλμ.
Που παλι παιζεται γιατι η καταναλωση εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τον τροπο οδηγησης.
Ασε που αν το πατας λιγο,ειναι πολυ πιο πιθανο ενα πιο δυνατο αμαξι να καψει λιγοτερο μιας και πηγαινει πιο ανετα.
0,1 επι 150.000 χιλιομετρα ,ποσο βγαινει το κερδος?
0,1/100χλμ χ150.000=150 λιτρα.
150 λιτρα με 2 ευρω σημερινη τιμη=300 ευρω στα 10 χρονια αν υποθεσουμε οτι θα κανεις 15.000 χλμ/ετος.
Δηλαδη 30 ευρω/ετος.
Σοβαρα τωρα;
ποσα χιλιόμετρα έχει πάνω;
Αν έχεις μάστορα να στη φτιάχνει φτηνά, γιατί όχι;
Γιατί δε κοιτάς κάτι σε bmw e60; πιο μεγάλο, πιο καινούργιο, αξιόπιστο και πάνω κάτω στα ίδια λεφτά.
Ξαναλέω, αυτά υπο την προϋπόθεση οτι έχεις δικό σου μάστορα να στα φτιάχνει φτηνά, αλλιώς μην αγγίζεις.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
0,1/100χλμ χ150.000=150 λιτρα.
150 λιτρα με 2 ευρω σημερινη τιμη=300 ευρω στα 10 χρονια αν υποθεσουμε οτι θα κανεις 15.000 χλμ/ετος.
Δηλαδη 30 ευρω/ετος.
Σοβαρα τωρα;
Δεν τα χρειαζομαι τα 160 αλογα,μια χαρα ειναι τα 140,λιγοτερο πιεσμενο το μοτερακι.Ναι ρε,0,1-0,2 λιτρα κερδος,ο Ελληνας τα μετραει ολα πλεον με μεζουρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Garcia την 09 Μάιος 2024, 19:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0,1/100χλμ χ150.000=150 λιτρα.
150 λιτρα με 2 ευρω σημερινη τιμη=300 ευρω στα 10 χρονια αν υποθεσουμε οτι θα κανεις 15.000 χλμ/ετος.
Δηλαδη 30 ευρω/ετος.
Σοβαρα τωρα;
Δεν τα χρειαζομαι τα 160 αλογα,μια χαρα ειναι τα 140,λιγοτερο πιεσμενο το μοτερακι.Ναι ρε,0,1-0,2 λιτρα κερδος,ο Ελληνας τα μετραει ολα πλεον με μεζουρα.
Τα παραπάνω άλογα ενισχύουν την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου, δε τη μειώνουν. Όσο για την κατανάλωση, αν το τσιτώσεις καίει, αν όχι είναι στα ίδια επίπεδα με το υποδεέστερο.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ο σωστότερος μάστορας είμαι εγώ, βέβαια όταν ασχολείσαι με τα μηχανολογικά χωρίς να έχεις κάποιο χώρο είναι πρόβλημα, άρα πρέπει να εμπιστευτείς κάποιον άλλο. Τυχαίνει να ψιλοεμπιστεύομαι κάποιον εδώ και χρόνια, αλλά πάντα αφού έχω πρώτα προσωπική άποψη για το τι συμβαίνει.
Τα αυτοκίνητα για εμένα χωρίζονται σε δύο σχολές, η ευρωπαϊκή που προσφέρει αθάνατο αμάξωμα και η γιαπωνέζικη που προσφέρει αξιόπιστο κινητήρα. Διαλέγεις και παίρνεις
Μου κάηκε χθες βράδυ το λεντάκι μπροστά στα φώτα, αυτο το δισκοειδές που γινεται και φλας.
Τους το πάω το πρωί μαζί με τη στιχομυθία "μα είναι δυνατόν αμάξι με 10Κ χλμ να του καίγονται, δευτερη φορά το φέρνω κλπ κλπ"
Το πήγαν μέσα και μου αντικατέστησαν το αμάξι με ένα S plug in
leasing μέχρι την τρίτη παρουσία
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Moνη λυση μεταχειρο και εγκατασταση υγραεριο κιτ συστηματος Prins με προστασια βαλβιδων για να βγαλει 10ετια.Ε αντε μαμηθειτε με το 2ευρω κατσαπλιαδες.
Ρε σεις τι ειναι αυτο το αμαξι που βγαζει η Huawei, to Luxeed S7? Αν αυτο το αμαξι κανει 35 χιλιαρικα οπως γραφεται και εχει και καλη οδικη συμπεριφορά, ασφάλεια, φρενα, ποιοτητα κλπ, βλεπω να σαρωνει.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.