η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10386
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το σιβίκ είναι λίγο ειδική περίπτωση
Έχει σοβαρή πιθανότητα να γίνει συλλεκτικό, είναι μάλλον το τελευταίο χοτ χατς που κάνει μπρουμ μπρουμ
Το i30n είναι καλό και πουλάει αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο, η άλφα έχει κόψει τα χατς εντελώς εδώ και χρόνια, τo τελευταίο GTi είναι χειρότερο απ'το προηγούμενο, R και RS μάλλον δε θα ξαναβγούν γιατί η βαγκ το γυρνάει σε EV, η τογιότα έβγαλε κατά λάθος το απίστευτο gr yaris το οποίο θα γίνει και αυτό συλλεκτικό αλλά δεν ασχολείται κανένας γιατί είναι ουσιαστικά διθέσιο (και δε θα ξαναβγάλει γιατί χάνει λεφτά, και ο Άκιο που ήταν δικό του πρότζεκ έχει βγει στη σύνταξη), η μπεμβέ/μερσεντές/λέξους σ'αυτή την κατηγορία πληρώνεις περισσότερο για ψευτο-πολυτέλεια παρά για οδήγηση, οι αμερικάνοι δεν υπάρχουν, και το gr corolla για κάποιο λόγο δεν έκανε θόρυβο. Και γενικά όλοι αυτοί μαζί πάνε μάλλον για ηλεκτρικά στο μέλλον, όποιος πρόλαβε πήρε. Τέρμα τα μπρουμ μπρουμ, αυτή ήταν η τελευταια γενιά.
Απ'αυτά λοιπόν που υπάρχουν το σιβίκ είναι σχεδιασμένο απ'το μηδέν το οποίο δε συμβαίνει συχνά, είναι αισθητά καλύτερο απ'τα προηγούμενα μοντέλα τα οποία ήταν ήδη πολυαγαπημένα, χωράει οικογένεια άνετα και κάνει για καθημερινή οδήγηση το οποίο είναι οι βασικές υποσχέσεις των χατς, και αν βρεις δρόμο να το πατήσεις βγαίνεις απ'το αμάξι με πολλά χαμόγελα. Είναι το καλύτερο σιβίκ έβερ. Το σημαντικότερο όμως: ίσως είναι το τελευταίο αμάξι σε μία κατηγορία που έχει πολλούς και φανατικούς οπαδούς, οι οποίοι με τα EV νιώθουν σα να οδηγάνε ηλεκτρική σκούπα.
Η αγορά στην οποία απευθύνεται είναι πολυπληθής και εξαιρετικά καγκούρικη. Τα χοτ χατς επειδή είναι ο φτηνότερος τρόπος να μπεις σε αυτοκίνητα με καλoύτσικη ταχύτητα και συμπεριφορά μαζεύει όλους αυτούς που γουστάρουν να κάνουν βελτιώσεις και να τσακώνονται ποιά εξάτμιση έχει τον καλύτερο ήχο, και ως εκ τούτου έχει και τη μεγαλύτερη αγορά ανταλλακτικών και αξεσουάρ από τρίτους. Και έτσι το αμάξι για κάποιους γίνεται ολόκληρο χόμπι, και χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να αγοράσεις δεύτερο γιατί το χομπίστικο αμαξάκι σου χωράει και την οικογένεια. Ε, με τα EV πάει το χόμπι, πέθανε, και μετα θα τους πιάσει σύνδρομο στέρησης. Και μιλάμε για πολλά εκατομμύρια κόσμο, δεν έχει μόνο η Ελλάδα κάγκουρες, έχει παντού.
Και για όλους αυτούς τους λόγους υπάρχει και κόσμος που πιστεύει ότι αν πάρει τώρα το σιβίκ και το βάλει στις ζελατίνες, μόλις σταματήσει να βγαίνει θα το πουλήσει διπλάσιο. Δεν ξέρω τι παίζει αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω και τι παίζει στην Ελλάδα, αλλά εδώ υπήρχε κόσμος πέρυσι που πήγε αντιπροσωπεία και του είπαν για να σου κλείσω ένα δώσε 15 παραπάνω, λες και μιλάμε για καμμιά πόρσε RUF σε σπάνιο χρώμα. Έχει τρελαθεί ο κόσμος.
Έχει σοβαρή πιθανότητα να γίνει συλλεκτικό, είναι μάλλον το τελευταίο χοτ χατς που κάνει μπρουμ μπρουμ
Το i30n είναι καλό και πουλάει αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο, η άλφα έχει κόψει τα χατς εντελώς εδώ και χρόνια, τo τελευταίο GTi είναι χειρότερο απ'το προηγούμενο, R και RS μάλλον δε θα ξαναβγούν γιατί η βαγκ το γυρνάει σε EV, η τογιότα έβγαλε κατά λάθος το απίστευτο gr yaris το οποίο θα γίνει και αυτό συλλεκτικό αλλά δεν ασχολείται κανένας γιατί είναι ουσιαστικά διθέσιο (και δε θα ξαναβγάλει γιατί χάνει λεφτά, και ο Άκιο που ήταν δικό του πρότζεκ έχει βγει στη σύνταξη), η μπεμβέ/μερσεντές/λέξους σ'αυτή την κατηγορία πληρώνεις περισσότερο για ψευτο-πολυτέλεια παρά για οδήγηση, οι αμερικάνοι δεν υπάρχουν, και το gr corolla για κάποιο λόγο δεν έκανε θόρυβο. Και γενικά όλοι αυτοί μαζί πάνε μάλλον για ηλεκτρικά στο μέλλον, όποιος πρόλαβε πήρε. Τέρμα τα μπρουμ μπρουμ, αυτή ήταν η τελευταια γενιά.
Απ'αυτά λοιπόν που υπάρχουν το σιβίκ είναι σχεδιασμένο απ'το μηδέν το οποίο δε συμβαίνει συχνά, είναι αισθητά καλύτερο απ'τα προηγούμενα μοντέλα τα οποία ήταν ήδη πολυαγαπημένα, χωράει οικογένεια άνετα και κάνει για καθημερινή οδήγηση το οποίο είναι οι βασικές υποσχέσεις των χατς, και αν βρεις δρόμο να το πατήσεις βγαίνεις απ'το αμάξι με πολλά χαμόγελα. Είναι το καλύτερο σιβίκ έβερ. Το σημαντικότερο όμως: ίσως είναι το τελευταίο αμάξι σε μία κατηγορία που έχει πολλούς και φανατικούς οπαδούς, οι οποίοι με τα EV νιώθουν σα να οδηγάνε ηλεκτρική σκούπα.
Η αγορά στην οποία απευθύνεται είναι πολυπληθής και εξαιρετικά καγκούρικη. Τα χοτ χατς επειδή είναι ο φτηνότερος τρόπος να μπεις σε αυτοκίνητα με καλoύτσικη ταχύτητα και συμπεριφορά μαζεύει όλους αυτούς που γουστάρουν να κάνουν βελτιώσεις και να τσακώνονται ποιά εξάτμιση έχει τον καλύτερο ήχο, και ως εκ τούτου έχει και τη μεγαλύτερη αγορά ανταλλακτικών και αξεσουάρ από τρίτους. Και έτσι το αμάξι για κάποιους γίνεται ολόκληρο χόμπι, και χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να αγοράσεις δεύτερο γιατί το χομπίστικο αμαξάκι σου χωράει και την οικογένεια. Ε, με τα EV πάει το χόμπι, πέθανε, και μετα θα τους πιάσει σύνδρομο στέρησης. Και μιλάμε για πολλά εκατομμύρια κόσμο, δεν έχει μόνο η Ελλάδα κάγκουρες, έχει παντού.
Και για όλους αυτούς τους λόγους υπάρχει και κόσμος που πιστεύει ότι αν πάρει τώρα το σιβίκ και το βάλει στις ζελατίνες, μόλις σταματήσει να βγαίνει θα το πουλήσει διπλάσιο. Δεν ξέρω τι παίζει αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω και τι παίζει στην Ελλάδα, αλλά εδώ υπήρχε κόσμος πέρυσι που πήγε αντιπροσωπεία και του είπαν για να σου κλείσω ένα δώσε 15 παραπάνω, λες και μιλάμε για καμμιά πόρσε RUF σε σπάνιο χρώμα. Έχει τρελαθεί ο κόσμος.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
-
- Δημοσιεύσεις: 17161
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μπερδευτηκες.Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 17:27Το σιβίκ είναι λίγο ειδική περίπτωση
Έχει σοβαρή πιθανότητα να γίνει συλλεκτικό, είναι μάλλον το τελευταίο χοτ χατς που κάνει μπρουμ μπρουμ
Το i30n είναι καλό και πουλάει αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο, η άλφα έχει κόψει τα χατς εντελώς εδώ και χρόνια, τo τελευταίο GTi είναι χειρότερο απ'το προηγούμενο, R και RS μάλλον δε θα ξαναβγούν γιατί η βαγκ το γυρνάει σε EV, η τογιότα έβγαλε κατά λάθος το απίστευτο gr yaris το οποίο θα γίνει και αυτό συλλεκτικό αλλά δεν ασχολείται κανένας γιατί είναι ουσιαστικά διθέσιο (και δε θα ξαναβγάλει γιατί χάνει λεφτά, και ο Άκιο που ήταν δικό του πρότζεκ έχει βγει στη σύνταξη), η μπεμβέ/μερσεντές/λέξους σ'αυτή την κατηγορία πληρώνεις περισσότερο για ψευτο-πολυτέλεια παρά για οδήγηση, οι αμερικάνοι δεν υπάρχουν, και το gr corolla για κάποιο λόγο δεν έκανε θόρυβο. Και γενικά όλοι αυτοί μαζί πάνε μάλλον για ηλεκτρικά στο μέλλον, όποιος πρόλαβε πήρε. Τέρμα τα μπρουμ μπρουμ, αυτή ήταν η τελευταια γενιά.
Απ'αυτά λοιπόν που υπάρχουν το σιβίκ είναι σχεδιασμένο απ'το μηδέν το οποίο δε συμβαίνει συχνά, είναι αισθητά καλύτερο απ'τα προηγούμενα μοντέλα τα οποία ήταν ήδη πολυαγαπημένα, χωράει οικογένεια άνετα και κάνει για καθημερινή οδήγηση το οποίο είναι οι βασικές υποσχέσεις των χατς, και αν βρεις δρόμο να το πατήσεις βγαίνεις απ'το αμάξι με πολλά χαμόγελα. Είναι το καλύτερο σιβίκ έβερ. Το σημαντικότερο όμως: ίσως είναι το τελευταίο αμάξι σε μία κατηγορία που έχει πολλούς και φανατικούς οπαδούς, οι οποίοι με τα EV νιώθουν σα να οδηγάνε ηλεκτρική σκούπα.
Η αγορά στην οποία απευθύνεται είναι πολυπληθής και εξαιρετικά καγκούρικη. Τα χοτ χατς επειδή είναι ο φτηνότερος τρόπος να μπεις σε αυτοκίνητα με καλoύτσικη ταχύτητα και συμπεριφορά μαζεύει όλους αυτούς που γουστάρουν να κάνουν βελτιώσεις και να τσακώνονται ποιά εξάτμιση έχει τον καλύτερο ήχο, και ως εκ τούτου έχει και τη μεγαλύτερη αγορά ανταλλακτικών και αξεσουάρ από τρίτους. Και έτσι το αμάξι για κάποιους γίνεται ολόκληρο χόμπι, και χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να αγοράσεις δεύτερο γιατί το χομπίστικο αμαξάκι σου χωράει και την οικογένεια. Ε, με τα EV πάει το χόμπι, πέθανε, και μετα θα τους πιάσει σύνδρομο στέρησης. Και μιλάμε για πολλά εκατομμύρια κόσμο, δεν έχει μόνο η Ελλάδα κάγκουρες, έχει παντού.
Και για όλους αυτούς τους λόγους υπάρχει και κόσμος που πιστεύει ότι αν πάρει τώρα το σιβίκ και το βάλει στις ζελατίνες, μόλις σταματήσει να βγαίνει θα το πουλήσει διπλάσιο. Δεν ξέρω τι παίζει αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω και τι παίζει στην Ελλάδα, αλλά εδώ υπήρχε κόσμος πέρυσι που πήγε αντιπροσωπεία και του είπαν για να σου κλείσω ένα δώσε 15 παραπάνω, λες και μιλάμε για καμμιά πόρσε RUF σε σπάνιο χρώμα. Έχει τρελαθεί ο κόσμος.
45 χιλιαρικα δεν εχει το Type R.
Για το απλο μιλαει.Το Type R παιζει κοντα στο 80αρι αν δεν γελιεμαι.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10386
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
όχι ρε συ, κάπου σαραντακάτι είναι (τουλάχιστον εδώ)stergiosbik έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 18:38Μπερδευτηκες.
45 χιλιαρικα δεν εχει το Type R.
Για το απλο μιλαει.Το Type R παιζει κοντα στο 80αρι αν δεν γελιεμαι.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
-
- Δημοσιεύσεις: 17161
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 18:50όχι ρε συ, κάπου σαραντακάτι είναι (τουλάχιστον εδώ)stergiosbik έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 18:38Μπερδευτηκες.
45 χιλιαρικα δεν εχει το Type R.
Για το απλο μιλαει.Το Type R παιζει κοντα στο 80αρι αν δεν γελιεμαι.
Η τιμή του Type R στην Ελλάδα αγγίζει σχεδόν τα 79.000 ευρώ και αυτό οφείλεται στην πολύ ψηλή φορολογία που φτάνει τα 31.000 ευρώ. Συγκεκριμένα, η τιμή εισαγωγής είναι στα 48.000 ευρώ, το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης φτάνει σχεδόν στα 19.000 ευρώ ενώ το ΦΠΑ στα 12.000 ευρώ.7 Μαρ 2024
https://www.google.com/search?client=fi ... VIV+TYPE+R
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το τελευταίο καυτό μικρό ηταν το γιαρις γρ, η Ευρώπη δεν έχει κάτι τέτοιο. Το πρόβλημα είναι πως το συγκεκριμένο του μισούν οι τογιοτακηδες.
Είχαμε πει και πιο παλιά. Ακούς τογιοτακηδες να μιλάνε για το πόσο καβλα είναι τα τουοτα και κάνεις και πότε τους δεν αναφέρουν το γιαρις γρ, το λφα και γτ86*. Δηλαδή τα τρία σοβαρά που έβγαλαν την τελευταία 15ετια. Και αντί να σου πουν δύο κουβέντες για αυτά τα διαμάντια, σου λενε για το κορολα, το ραβ και κάτι άλλα τέτοια. Ο Ακιο προειδοποίησε πως ο φόβος του είναι να μη καταντησουν τα τουοτα να είναι πλήρως βαρετά αμάξια. Ένας πιστοκαυλιδης Ακιο δε φέρνει την άνοιξη και ειδικά ένας συνταξιούχος πλέον ακιο
*παλιά και για πολλά χρόνια δεν άκουγες να λένε τπτ και για το σούπρα.
Είχαμε πει και πιο παλιά. Ακούς τογιοτακηδες να μιλάνε για το πόσο καβλα είναι τα τουοτα και κάνεις και πότε τους δεν αναφέρουν το γιαρις γρ, το λφα και γτ86*. Δηλαδή τα τρία σοβαρά που έβγαλαν την τελευταία 15ετια. Και αντί να σου πουν δύο κουβέντες για αυτά τα διαμάντια, σου λενε για το κορολα, το ραβ και κάτι άλλα τέτοια. Ο Ακιο προειδοποίησε πως ο φόβος του είναι να μη καταντησουν τα τουοτα να είναι πλήρως βαρετά αμάξια. Ένας πιστοκαυλιδης Ακιο δε φέρνει την άνοιξη και ειδικά ένας συνταξιούχος πλέον ακιο
*παλιά και για πολλά χρόνια δεν άκουγες να λένε τπτ και για το σούπρα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10386
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
stergiosbik έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 18:57Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 18:50όχι ρε συ, κάπου σαραντακάτι είναι (τουλάχιστον εδώ)stergiosbik έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 18:38Μπερδευτηκες.
45 χιλιαρικα δεν εχει το Type R.
Για το απλο μιλαει.Το Type R παιζει κοντα στο 80αρι αν δεν γελιεμαι.
Η τιμή του Type R στην Ελλάδα αγγίζει σχεδόν τα 79.000 ευρώ και αυτό οφείλεται στην πολύ ψηλή φορολογία που φτάνει τα 31.000 ευρώ. Συγκεκριμένα, η τιμή εισαγωγής είναι στα 48.000 ευρώ, το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης φτάνει σχεδόν στα 19.000 ευρώ ενώ το ΦΠΑ στα 12.000 ευρώ.7 Μαρ 2024
https://www.google.com/search?client=fi ... VIV+TYPE+R
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ειναι πραγματικοτητα οτι τα ηλεκτρικα δεν χρειαζονται "σερβις" η παπατζα του μαρκετινγκ?
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12590
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Εδώ είναι μπουρδέλο κύριε , και το τρανσαλπ που πήρα , δύο χιλιάδες ακριβότερο από Ιταλία , paging talaipwros να βάλει τον ύμνοChilloutbuddy έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 01:45stergiosbik έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 18:57
Η τιμή του Type R στην Ελλάδα αγγίζει σχεδόν τα 79.000 ευρώ και αυτό οφείλεται στην πολύ ψηλή φορολογία που φτάνει τα 31.000 ευρώ. Συγκεκριμένα, η τιμή εισαγωγής είναι στα 48.000 ευρώ, το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης φτάνει σχεδόν στα 19.000 ευρώ ενώ το ΦΠΑ στα 12.000 ευρώ.7 Μαρ 2024
https://www.google.com/search?client=fi ... VIV+TYPE+R
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 12590
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δηλαδή σε 20 - 30 χρόνια που θα παρατήσω την μηχανή και θα ψάχνω για αυτοκίνητο, τι σκατα θα υπάρχει;Chilloutbuddy έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 17:27Το σιβίκ είναι λίγο ειδική περίπτωση
Έχει σοβαρή πιθανότητα να γίνει συλλεκτικό, είναι μάλλον το τελευταίο χοτ χατς που κάνει μπρουμ μπρουμ
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
To Civic 20ετιας του σημερα. Οι Ιαπωνες της Χονδα,δεν εχουν και τοσο καλη σχεση με την ηλεκτροκινηση αφου το Honda-e ηταν μια παταγωδης αποτυχια,εμπορικα,τιμολογιακα και οχι μονο,εμαθαν απο αυτο,το απεσυραν και ξαναδοκιμασαν.enterprise-psi έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 12:13Δηλαδή σε 20 - 30 χρόνια που θα παρατήσω την μηχανή και θα ψάχνω για αυτοκίνητο, τι σκατα θα υπάρχει;
-
- Δημοσιεύσεις: 17161
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αμ τι νομίζατε κύριε;Chilloutbuddy έγραψε: ↑15 Μάιος 2024, 01:45stergiosbik έγραψε: ↑14 Μάιος 2024, 18:57
Η τιμή του Type R στην Ελλάδα αγγίζει σχεδόν τα 79.000 ευρώ και αυτό οφείλεται στην πολύ ψηλή φορολογία που φτάνει τα 31.000 ευρώ. Συγκεκριμένα, η τιμή εισαγωγής είναι στα 48.000 ευρώ, το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης φτάνει σχεδόν στα 19.000 ευρώ ενώ το ΦΠΑ στα 12.000 ευρώ.7 Μαρ 2024
https://www.google.com/search?client=fi ... VIV+TYPE+R
Ότι είμαστε σαν όλους τους άλλους;
Θέλεις απόλαυση;Θα πλερώσεις!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
νομίζω είναι ευρωπαϊκό το θέμα λόγω ρύπων
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 10386
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ηλεκτρικές σκούπες θα οδηγάτε όλοι με το ζόρι
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
πραγματικοτητα, αλλα μονον οσον αφορα στον κινητηρα. το υπολοιπο αυτοκινητο χρειαζεται.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Δημοσιεύσεις: 17161
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 820 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από κλαίων ως πόστερ
02 Δεκ 2022, 03:54
-
-
Νέα δημοσίευση Ανάσταση του Λαζάρου....απάτη ή αλήθεια ;
από tanipteros » 04 Απρ 2023, 12:19 » σε Θρησκειολογία - 4 Απαντήσεις
- 557 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
05 Απρ 2023, 00:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση O έρωτας της ζωης σου ηταν μια απάτη
από MasterofDope » 04 Ιουν 2022, 13:39 » σε Περί ανέμων και υδάτων - 126 Απαντήσεις
- 4932 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
28 Φεβ 2024, 15:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Κάρτα εργασίας - άλλη μια απάτη του κράτους
από hellegennes » 20 Μαρ 2024, 13:15 » σε Οικονομία - 160 Απαντήσεις
- 4003 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
03 Μάιος 2024, 11:55
-