Έχει πάνω από 200.000 χλμ και δεν ξέρω τι έκανε ο προηγούμενος κάτοχος (μεταχειρισμένο).
Στην αντιπροσωπεία δεν το πάω γιατί ξέρω πως τα στέλνει (σε τέτοιες βλάβες) σε εξωτερικούς συνεργάτες. Συνήθως το πάω για τα σερβισ και για βλάβες δύσκολες που πρέπει ο μηχανικός να είναι λίγο γάτα σε αυτά τα sprinter.
Μια φορά μου έκανε κοψίματα πάνω στην κινηση (χεστηκα πανω μου). Δεν ήταν πετρέλαιο, δεν ήταν ηλεκτρολογικό ήταν μια απλή μικρή διαρροή στ ασωληνάκια απ την πολυκαιρία είχαν γινει πέτρα και κάποιο ψιλοέχανε αλλά δεν φαινόταν εύκολα. έβαλαν ένα μηχάνημα πάνω που μετρούσε την πίεση και του έβγαλε που έχανε.
Πέρασα απ 3 συνεργεία (έφαγα πολλές ημέρες) και άκουσα ότι μαλακία κατέβαζε του καθενός το κεφάλι.
Άλλος μου έλεγε διαρροή απ την φλάτζα κεφαλής

Άλλος έλεγε πως φταίει το βενζινάδικο.
Πάω αντιπροσωπεία σε 10 λεπτά μου εντόπισαν την διαρροή.
Άλλη φορά έπαιρνε μπρος και έσβηνε ή δούλευε λίγη ώρα κάνα 10λεπτο ρελαντί και έσβηνε. Ήταν τα μπεκ. Και στο συνεργείο ήθελαν να μου αλλάξουν την πολλαπλής.
Πάω αντιπροσωπεία μου μετράει τα μπεκ, ήθελαν καθαρισμό διότι δούλευαν κοντά στο 20-30 %.
