Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
-
OANNHSEA
- Δημοσιεύσεις: 9233
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από OANNHSEA » 29 Οκτ 2023, 16:19
stergiosbik έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 14:36
OANNHSEA έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 10:58
Λοιπόν - (ισχύει και το αντίστροφο)...
Επειδή στον υπολογισμό της απόδοσης του κινητήρα βάζουν και το διαφορικό και τους τροχούς, εάν βάλεις μικρότερους τροχούς:
α) Αυξάνεις την ροπή, αλλά μειώνεις τους ίππους - μιλάμε για μικρή διαφορά, αλλά στο χειροκίνητο κιβώτιο το καταλαβαίνεις...
β)
Αυξάνεις το κράτημα του αυτοκινήτου, αλλά αυξάνεις και την κατανάλωση...
Αυτά τα απλά...
.
Για καντο πιο λιανα αυτο γιατι καπου μαλλον μπερδευεσαι.
Η συνολικη διαμετρος των ελαστικων της F1 παρεμεινε η ιδια.
Απλα μεγαλωσε η ζαντα και μικρυνε το προφιλ των ελαστικων.
Πως λοιπον μικρυνε η καταναλωση και πως βελτιωθηκε το κρατημα;
Ασε που στο κρατημα παιζει ρολο κυριως το πλατος του ελαστικου,οταν μιλαμε για ιδια ελαστικα,και καποιον ρολο μικροτερο παιζει ΚΑΙ το προφιλ γιατι το χαμηλοτερο προφιλ σημαινει οτι το ελαστικο "ακουει" πιο γρηγορα και καλα τις εντολες του συστηματος διευθυνσης,οποτε βελτιωνεται και το κρατημα.
Επσιης στην καταναλωση βοηθα το μικροτερο πλατος του ελαστικου.
Δεν γράφω για πλάτος - γράφω μόνο για διάμετρο...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18885
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από stergiosbik » 29 Οκτ 2023, 17:39
OANNHSEA έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 16:19
stergiosbik έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 14:36
OANNHSEA έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 10:58
Λοιπόν - (ισχύει και το αντίστροφο)...
Επειδή στον υπολογισμό της απόδοσης του κινητήρα βάζουν και το διαφορικό και τους τροχούς, εάν βάλεις μικρότερους τροχούς:
α) Αυξάνεις την ροπή, αλλά μειώνεις τους ίππους - μιλάμε για μικρή διαφορά, αλλά στο χειροκίνητο κιβώτιο το καταλαβαίνεις...
β)
Αυξάνεις το κράτημα του αυτοκινήτου, αλλά αυξάνεις και την κατανάλωση...
Αυτά τα απλά...
.
Για καντο πιο λιανα αυτο γιατι καπου μαλλον μπερδευεσαι.
Η συνολικη διαμετρος των ελαστικων της F1 παρεμεινε η ιδια.
Απλα μεγαλωσε η ζαντα και μικρυνε το προφιλ των ελαστικων.
Πως λοιπον μικρυνε η καταναλωση και πως βελτιωθηκε το κρατημα;
Ασε που στο κρατημα παιζει ρολο κυριως το πλατος του ελαστικου,οταν μιλαμε για ιδια ελαστικα,και καποιον ρολο μικροτερο παιζει ΚΑΙ το προφιλ γιατι το χαμηλοτερο προφιλ σημαινει οτι το ελαστικο "ακουει" πιο γρηγορα και καλα τις εντολες του συστηματος διευθυνσης,οποτε βελτιωνεται και το κρατημα.
Επσιης στην καταναλωση βοηθα το μικροτερο πλατος του ελαστικου.
Δεν γράφω για πλάτος - γράφω μόνο για διάμετρο...
.
Μα κι εγώ για την διάμετρο ρώτησα πρώτα πρώτα.
Τα άλλα ήταν συμπληρωματικά.
Πώς λοιπόν κρατώντας την ίδια διάμετρο βελτιώνεις το κράτημα και αυξάνεις την καταναλωση;
-
Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28810
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Nandros » 29 Οκτ 2023, 18:14
dna replication έγραψε: ↑28 Οκτ 2023, 12:06
ανοίγω ξεχωριστό νήμα για το θέμα
είναι δύσκολο να ορίσεις την ποιότητα κύλισης και μπερδεύεται με τη συνολική αίσθηση που αφήνει ένα αυτοκίνητο
stergiosbik έγραψε: ↑25 Οκτ 2023, 18:15
Η ανεση πολλες φορες δεν συνοδευεται και απο την κοφτερη οδικη συμπεριφορα.
Ο ανθρωπος ρωτησε ποια αμαξια "σιδερωνουν" τον δρομο.
εδώ έχω μια ερώτηση:
έχουμε το φαινόμενο σε κάθε νέο μοντέλο να αυξάνεται η διάσταση στα ζαντολάστιχα.
Έχουμε φτάσει οι 17¨ να θεωρούνται η στάνταρ διάσταση στη baseline και οι 19" στην λίγο πιο φορτωμένη.
Όταν πριν λίγα χρόνια τα αυτοκίνητα ξεκινούσαν απο τις 13"-14" και τα πιο "σπορ" και εντυπωσιακά είχαν 16" .
Όλη αυτή η μη αναρτώμενη μάζα χειροτερεύει την άνεση και την ποιότητα κύλισης γιατί περισσότερη μάζα κοπανάει και ανεβοκατεβαίνει στις λακούβες και επίσης είναι η χαρά των λαστιχάδων καθώς οι τιμές των ελαστικών ανεβαίνουν γεωμετρικά με κάθε επόμενη διάσταση .
Οι μεγάλες διαστάσεις έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα στο λίγο πιο κοφτερό τιμόνι (για όσους αρέσκονται) αλλά για την πλειοψηφία μετράει μόνο στο μάτι και στην εντυπωσιακή εμφάνιση
Ήθελα να ρωτήσω λοιπόν αν πάρεις απο την αντιπροσωπία μια φορτωμένη έκδοση με 19" και μετά πας να κάνεις downgrade σε 17" σε έναν ζαντολαστιχά που θα δεχτεί με χαρά να κάνει την ανταλλαγή,
θα χρειαστεί κάτι άλλο σε ρύθμιση ανάρτησης και μετάδοση ή όλα το ιδιο ρυθμισμένα βγαίνουν από το εργοστάσιο?
Αυτό που έχει σημασία είναι η περιφέρεια του ελαστικού να είναι η ίδια, άσχετα με την διάμετρο της ζάντας, ώστε οι ενδείξεις ταχύτητας και οδόμετρου να είναι σωστές.
Ελαστικό με χαμηλό προφίλ και μεγάλη ακτίνα ζώντας, έχει καλύτερο κράτημα στις στροφές, αφού το "μάγουλο" πλέει λιγότερο, αλλά λίγη άνεση επιβατών και κίνδυνο σπασίματος/στραβώματος της ζάντας.
Ελαστικό με ψηλό προφίλ και μικρή ακτίνα ζάντας έχει τα αντίθετα αποτελέσματα του από πάνω.
Όσο λιγότερη μάζα συγκεντρωμένη στα άκρα του ημιαξονίου, τόσο καλύτερο για το κράτημα. Θυμίζω το NSU Wankel που είχε τα δισκόφρενα κοντά στην μηχανή.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
-
OANNHSEA
- Δημοσιεύσεις: 9233
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από OANNHSEA » 29 Οκτ 2023, 19:15
stergiosbik έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 17:39
OANNHSEA έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 16:19
stergiosbik έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 14:36
Για καντο πιο λιανα αυτο γιατι καπου μαλλον μπερδευεσαι.
Η συνολικη διαμετρος των ελαστικων της F1 παρεμεινε η ιδια.
Απλα μεγαλωσε η ζαντα και μικρυνε το προφιλ των ελαστικων.
Πως λοιπον μικρυνε η καταναλωση και πως βελτιωθηκε το κρατημα;
Ασε που στο κρατημα παιζει ρολο κυριως το πλατος του ελαστικου,οταν μιλαμε για ιδια ελαστικα,και καποιον ρολο μικροτερο παιζει ΚΑΙ το προφιλ γιατι το χαμηλοτερο προφιλ σημαινει οτι το ελαστικο "ακουει" πιο γρηγορα και καλα τις εντολες του συστηματος διευθυνσης,οποτε βελτιωνεται και το κρατημα.
Επσιης στην καταναλωση βοηθα το μικροτερο πλατος του ελαστικου.
Δεν γράφω για πλάτος - γράφω μόνο για διάμετρο...
.
Μα κι εγώ για την διάμετρο ρώτησα πρώτα πρώτα.
Τα άλλα ήταν συμπληρωματικά.
Πώς λοιπόν κρατώντας την ίδια διάμετρο βελτιώνεις το κράτημα και αυξάνεις την καταναλωση;
Μα το έγραψες εσύ...
Εγώ έγραψα για την διαφορά στη διάμετρο και μόνο...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18885
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από stergiosbik » 29 Οκτ 2023, 20:34
OANNHSEA έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 19:15
Μα το έγραψες εσύ...
Εγώ έγραψα για την διαφορά στη διάμετρο και μόνο...
.
Συγγνώμη,αλλά εσύ δεν έγραψες ότι αν βάλεις μικρότερους τροχούς αυξάνεις το κράτημα αλλά αυξάνεις και την καταναλωση;
Δες λίγα ποστ πιο πάνω τι έγραψες.
-
OANNHSEA
- Δημοσιεύσεις: 9233
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από OANNHSEA » 29 Οκτ 2023, 22:07
stergiosbik έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 20:34
OANNHSEA έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 19:15
Μα το έγραψες εσύ...
Εγώ έγραψα για την διαφορά στη διάμετρο και μόνο...
.
Συγγνώμη,αλλά εσύ δεν έγραψες ότι αν βάλεις μικρότερους τροχούς αυξάνεις το κράτημα αλλά αυξάνεις και την καταναλωση;
Δες λίγα ποστ πιο πάνω τι έγραψες.
Ναι όντως αυτό έγραψα...
Και όπως έγραψα είναι λογικό, γιατί μέσα στον υπολογισμό του κινητήρα και γενικά του ίδιου του οχήματος, μπαίνουν και οι τροχοί...
Μικρότερος τροχός σημαίνει ότι σε κάθε στροφή θα κάνεις λιγότερη διαδρομή...
Όμως επειδή τώρα έχεις περισσότερη ροπή, θα έχεις καλύτερα κρατήματα.
Όπως εάν πειράξεις το διαφορικό. Βέβαια δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά, αλλά σε κάποια σημεία φαίνεται...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37568
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 30 Οκτ 2023, 10:21
OANNHSEA έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 10:58
Λοιπόν - (ισχύει και το αντίστροφο)...
Επειδή στον υπολογισμό της απόδοσης του κινητήρα βάζουν και το διαφορικό και τους τροχούς, εάν βάλεις μικρότερους τροχούς:
α) Αυξάνεις την ροπή, αλλά μειώνεις τους ίππους - μιλάμε για μικρή διαφορά, αλλά στο χειροκίνητο κιβώτιο το καταλαβαίνεις...
β) Αυξάνεις το κράτημα του αυτοκινήτου, αλλά αυξάνεις και την κατανάλωση...
Αυτά τα απλά...
.
αλλαζωντας κια διασταση ελαστικων εχεις ιδια περιμετρο οποτε δεν ισχυει τιποτα απο αυτα.
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37568
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 30 Οκτ 2023, 10:23
stergiosbik έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 14:36
OANNHSEA έγραψε: ↑29 Οκτ 2023, 10:58
Λοιπόν - (ισχύει και το αντίστροφο)...
Επειδή στον υπολογισμό της απόδοσης του κινητήρα βάζουν και το διαφορικό και τους τροχούς, εάν βάλεις μικρότερους τροχούς:
α) Αυξάνεις την ροπή, αλλά μειώνεις τους ίππους - μιλάμε για μικρή διαφορά, αλλά στο χειροκίνητο κιβώτιο το καταλαβαίνεις...
β)
Αυξάνεις το κράτημα του αυτοκινήτου, αλλά αυξάνεις και την κατανάλωση...
Αυτά τα απλά...
.
Για καντο πιο λιανα αυτο γιατι καπου μαλλον μπερδευεσαι.
Η συνολικη διαμετρος των ελαστικων της F1 παρεμεινε η ιδια.
Απλα μεγαλωσε η ζαντα και μικρυνε το προφιλ των ελαστικων.
Πως λοιπον μικρυνε η καταναλωση και πως βελτιωθηκε το κρατημα;
Ασε που στο κρατημα παιζει ρολο κυριως το πλατος του ελαστικου,οταν μιλαμε για ιδια ελαστικα,και καποιον ρολο μικροτερο παιζει ΚΑΙ το προφιλ γιατι το χαμηλοτερο προφιλ σημαινει οτι το ελαστικο "ακουει" πιο γρηγορα και καλα τις εντολες του συστηματος διευθυνσης,οποτε βελτιωνεται και το κρατημα.
Επσιης στην καταναλωση βοηθα το μικροτερο πλατος του ελαστικου.
εσυ τα λες σωστα.
χαμηλο προφιλ, καλυτερη αποκριση στο τιμονι. υψηλο προφιλ, βοηθα την αναρτηση.
-
-
- 246 Απαντήσεις
- 6286 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Γράφων
21 Ιαν 2024, 21:02
-
-
- 0 Απαντήσεις
- 169 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από KRAKEN
31 Ιαν 2025, 12:19
-
-
- 2 Απαντήσεις
- 202 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
28 Σεπ 2024, 21:49
-
-
- 19 Απαντήσεις
- 537 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΓΑΛΗ
06 Δεκ 2024, 11:46
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.