Μισο λεπτάκι ρε παιδιά γιατί έχουν ειπωθεί ανήκουστα πράγματα, που δε θα τα ανέφερε ούτε κάποιος που η γνώση του ειναι μόνο μεσω του google search
Ξεκινάμε πως κανείς μας δεν έχει οδηγήσει ποτέ Genesis αρα το γαμάει ή όχι είναι με βάση τη θεωρία που και εκεί παίζουν γερές ενστάσεις.
α) μιλάμε για 80 χιλιάρικα και άνω(δε ξέρουμε πόσο θα πηγαίνει στην Ελλάδα αν και όταν έρθει).
ΤΙ προτείνω σε ποια κατηγορία;
Σουβ; Εκει που παίζει μπάλα η Στελβιο qv του 21; σοβαρά;
Κουπέ; Σεντάν; τι; Σε κατηγορία που παίζουν νέες δυνατες μερς, λεξους,
Γαμάει με βάση τι; Ξέρουμε την αξιοπιστία του και οδηγική του συμπεριφορά ή μιλάμε μονο για AI οθόνες, φωνητικές εντολές, μπλιμπλίκια και τέτοια; Γιατί πιστέψτε με πως αυτά δεν αφορούν έναν οδηγό στο σύνολο, αυτά αφορουν ανίδεους. Σε αυτή την κατηγορία τιμών, Έναν οδηγό τον αφορά η άνεση και οδηγική συμπεριφορά, μετά η δύναμη και κατα πόσο αυτή η δύναμη μπορεί να ανταπεξέλθει στο σύνολο, μετά η αξιοπιστία και τελευταία τελευταία τα παιγνιδάκια.
β) τι άκυρο συμπέρασμα ειναι αυτό του πόσο δυνατή είναι μια εταιρεία σαν εταιρεία, με την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών; Με αυτή τη λογική η νεσπρέσσο είναι η κορυφαία ποιοτικά στον καφέ και το μέξικο σίτι η ποιοτικότερη πόλη. Το επίσης ποιο άκυρο πράγμα είναι αυτή η συγκριση των πλοίων με το θέμα μας, είναι τόσο άκυρη που κάνει τη σύγκριση εργοστασίου παραγωγής τσιμέντου με ένα διαμέρισμα, να μοιάζει πιο σχετική. Ισχύουν εντελώς άλλα πράγματα και προϋποθέσεις, γιαυτό και στο 99% των περιπτώσεων ένα μεταχειρισμένο πλοίο δεκαετίας είναι αρκετά πιο ακριβό απο ένα καινούργιο που θα δώσεις παραγγελία, για λόγους που δεν είναι της παρούσης. Επίσης η ΧΙουντάι είναι νο1 σε τζίρο στο θέμα(λόγων χρόνων παράδοσης και τιμών) αλλά όποιον πλοιοκτήτη ή στέλεχος ναυτιλιακής δεξαμενοπλοιων ή ξηρου φορτίου, να ρωτήσεις θα σου πει πως έχει φάει πόρτα απο τη σουμιτόμο απο θέμα χρόνων παράδοσης.
γ) Το μονο θέμα με τις μερς στην αξιοπιστία αφορά στο κιβώτιο κάποιων συγκεκριμένων τύπων και κυρίως για αυτοκίνητα δεκαετίας και παραπίσω.
δ) Αναφέρεις την S63 που ξεκινάει απο τα 240 μεγάλα. Τι σχέση έχει με το θέμα μας; Επίσης στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν υπάρχει κάτι εκτος Ευρώπης. Λες πως προτιμας το CLS το παλιό μοντέλο σε σχέση με το καινούργιο, σε ποιον τομέα; Θεωρείς πως αυτός που σκάει 240 μεγάλα τον νοιάζει τόσο αν του βγάλει ένα πρόβλημα στην πενταετία; Οτι τι δηλαδή, θα κάτσει να σκάσει επειδη θα ξεμείνει ή επειδή το τάδε ανταλλακτικό μπορεί να κοστίζει; μη μου αναφέρεις τον Τράκη γιατί (επειδή ξέρω εκ των πολύ έσω) εκεί μιλάμε για θέμα στο κιβώτιο που ειπαμε παραπάνω, για δύο αυτοκίνητα τα οποια είναι δεκαπενταετίας και εικοσαετίας και με θέμα που αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα λόγω πανδημίας, με αποτέλεσμα η παραγγελία ενός εξειδικευμένου ανταλλακτικού να αργεί ακόμη και 3 μήνες επειδή πρέπει να κατασκευαστεί απο την αρχή. Δεν υπάρχει αυτοκίνητο επιδόσεων που να μη βγάζει προβλήματα μετά απο κάποια χρόνια και χιλιόμετρα, μη κάνεις καν το λάθος να συγκρίνεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο με την SL black series, την SLR ή κάποια αντίστοιχης κατηγορίας, ισχύουν εντελώς άλλα πράγματα, που πιθανό δε γνωρίζεις.
ε) Μην ποστάρεις συνέχεια αυτο το άκυρο βιντεο με επιδόσεις και "νικες"(?)(


) στο ρινγκ, είναι γνωστό ποιοι και με τι χρόνους είναι στις λιστες.
στ) κανείς δε νοιάζεται αν ο δίπλα του οδηγάει χιοντάι, κία, μερς, οπελ, βαγκ. Πιθανό αυτός που νοιάζεται είναι ίδιας κατηγορίας με αυτον που τον νοιάζει.