Ναι αλλά δεν αποφασίζουν αυτοί, έρχεται ντοσιέ από πάνω. Αναλόγως και την εταιρία, αλλά πολλές φορές το ζητούμενο δεν είναι να φτιάξεις κάτι αισθητικά άρτιο, αλλά κάτι ανατρεπτικό ή πρακτικό ή ασυνήθιστο ή κάτι να ταιριάζει βολικά στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων, ή οτιδήποτε μαλακία έχει ανάγκη το μάρκετινγκ εκείνη τη στιγμή τέλος πάντων. Ε λέει ο καθένας την παπαριά του και πολλές φορές γίνονται μαντάρα όλα αυτά.
Πχ από ό,τι έχω διαβάσει για τη γιαπωνέζικη εταιρική κουλτούρα πιστεύω παίζει σοβαρά η πιθανότητα το ζητούμενο στα τογιότα να είναι να τα φτιάξουμε επίτηδες λίγο ασχημότερα απ'τα λέξους. Σεβασμός στη ναυαρχίδα, ιεραρχία, προστασία στα εσωτερικά συμφέροντα κλπ.