Ποια ψυχαναγκαστικά;
Το θεωρείς σωστό να μπορεί να έχει σχεδόν ο καθένας προσβαση σε 1500hp;
Ναι value for money οκ, ξέρουμε τους κινέζους, μπαινουν μέσα μέχρι να εδραιωθούν.
μα το λεει και στην ειδηση . μπαινουν μεσα οντως για να εδραιωθούν . εγω μίλαω για το valie for money και τι παιρνουν 70 χιλιαρικα σε καινουριο . ( αμαξι που να περναει την gt3 στο nurburgin με 4 πορτες - θεσεις )
Τo πρόβλημα δεν είναι τόσο τα άλογα,άσε που έχει ξεφτιλιστει πια η κατάσταση μιας και βγαίνουν πανευκολα ενώ παλια λίγοι και καλοι κατασκευαστές έβγαζαν μπόλικα άλογα,όσο το ότι τα αυτοκίνητα έγιναν πολύ πιο εύκολα λόγω των ηλεκτρονικών.
Κουμανταρονται πολύ πιο εύκολα δηλαδή σε σχέση με κάποιες δεκαετίες πριν.
Αυτό τότε λειτουργούσε αποτρεπτικά γιατί ήξερες ότι η παραμικρή μαλακια δεν συγχωρείται και πήγαινες στην καλύτερη για βαρβάτη στούκα με κόστος επισκευής στον Θεό και στην χειρότερη στον Άγιο Πέτρο.
Τώρα και η κουτση Μαρία παίρνει πανευκολα κάποιες εκατοντάδες ίππους και το παίζει μάγκας.
Βέβαια μόλις βγάλουν οφ τα ηλεκτρονικά παίρνουν την αγουσα για τα αποδυτήρια με συνοπτικές διαδικασίες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stergiosbik την 24 Μαρ 2025, 20:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η λογικη λεει οτι σε λιγα χρονια αυτες οι Κινεζιες θα σκορπισουν.
Γιατι απο αξιοπιστια πρεπει να ειναι πολυ μαπα.
Οι Γιαπωνεζοι θεωρουνταν της πλακας (στα 70s?) και μετα απο μερικα χρονια ειχαν σαρωσει.
Στην συνέχεια εγινε το ιδιο με τους Κορεατες.
Τωρα παλι γινεται το ιδιο με τους Κινεζους, αλλα με μια μεγαλη διαφορά: Η εξελιξη και η αποδοχη των οχηματων τους απο τον κοσμο γίνεται πολυ πιο γρήγορα. Πριν 5 χρονια αν ελεγες πως θα παρεις κινέζικο αμαξι θα σε δουλευαν.
Πλεον τα byd και αρκετα αλλες μαρκες, ειναι μια χαρα αυτοκινητα και βελτιωνονται με απίστευτεους ρυθμους.
Η λογικη λεει οτι σε λιγα χρονια αυτες οι Κινεζιες θα σκορπισουν.
Γιατι απο αξιοπιστια πρεπει να ειναι πολυ μαπα.
Οι Γιαπωνεζοι θεωρουνταν της πλακας (στα 70s?) και μετα απο μερικα χρονια ειχαν σαρωσει.
Στην συνέχεια εγινε το ιδιο με τους Κορεατες.
Τωρα παλι γινεται το ιδιο με τους Κινεζους, αλλα με μια μεγαλη διαφορά: Η εξελιξη και η αποδοχη των οχηματων τους απο τον κοσμο γίνεται πολυ πιο γρήγορα. Πριν 5 χρονια αν ελεγες πως θα παρεις κινέζικο αμαξι θα σε δουλευαν.
Πλεον τα byd και αρκετα αλλες μαρκες, ειναι μια χαρα αυτοκινητα και βελτιωνονται με απίστευτεους ρυθμους.
αυτό βλέπω κι εγώ
όχι οτι δεν έχει βάση αυτό που γράφει ο στεργιος
αλλά αυτά όπως λές, διορθώνονται*
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Η λογικη λεει οτι σε λιγα χρονια αυτες οι Κινεζιες θα σκορπισουν.
Γιατι απο αξιοπιστια πρεπει να ειναι πολυ μαπα.
Οι Γιαπωνεζοι θεωρουνταν της πλακας (στα 70s?) και μετα απο μερικα χρονια ειχαν σαρωσει.
Στην συνέχεια εγινε το ιδιο με τους Κορεατες.
Τωρα παλι γινεται το ιδιο με τους Κινεζους, αλλα με μια μεγαλη διαφορά: Η εξελιξη και η αποδοχη των οχηματων τους απο τον κοσμο γίνεται πολυ πιο γρήγορα. Πριν 5 χρονια αν ελεγες πως θα παρεις κινέζικο αμαξι θα σε δουλευαν.
Πλεον τα byd και αρκετα αλλες μαρκες, ειναι μια χαρα αυτοκινητα και βελτιωνονται με απίστευτεους ρυθμους.
Μην μπερδευεσαι.
Για αξιοπιστια μιλαω και αυτη φαινεται ΜΟΝΟ με την παροδο του χρονου.
Οι πολυ φθηνες τιμες ομως δεν εμπνεουν και τοσο εμπιστοσυνη για την αξιοπιστια τους.
Ιδωμεν.
Ναι αλλά όταν αποφασίσει ο πλανήτης ότι είναι και "αξιόπιστα" τότε θα γίνουν και πανάκριβα.
Κινέζοι είναι, δεν είναι μαλάκες, πάρτε τώρα που γυρίζει.
Kαι συγνώμη, τι αξιόπιστα μιλάμε; όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν συνέχεια "ζημιές", και αν διαβάσεις τι είναι, οι μισές ζημιές είναι προβλήματα σύνδεσης κινητού. Εγώ πχ που δεν το συνδέω καθόλου και την οθόνη του αυτοκινήτου την έχω σβηστή μόνιμα, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητό μου έγινε ξαφνικά δυό φορές πιό αξιόπιστο;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Η λογικη λεει οτι σε λιγα χρονια αυτες οι Κινεζιες θα σκορπισουν.
Γιατι απο αξιοπιστια πρεπει να ειναι πολυ μαπα.
Οι Γιαπωνεζοι θεωρουνταν της πλακας (στα 70s?) και μετα απο μερικα χρονια ειχαν σαρωσει.
Στην συνέχεια εγινε το ιδιο με τους Κορεατες.
Τωρα παλι γινεται το ιδιο με τους Κινεζους, αλλα με μια μεγαλη διαφορά: Η εξελιξη και η αποδοχη των οχηματων τους απο τον κοσμο γίνεται πολυ πιο γρήγορα. Πριν 5 χρονια αν ελεγες πως θα παρεις κινέζικο αμαξι θα σε δουλευαν.
Πλεον τα byd και αρκετα αλλες μαρκες, ειναι μια χαρα αυτοκινητα και βελτιωνονται με απίστευτεους ρυθμους.
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αν θέλουμε να συντρίψουμε τους τσιφλικομαγκες Ευρωπαίους που πουλάνε σαπιοχιλιαρια 30.000€ με ψοφαλογα,όλοι ηλεκτρικά/υβριδικα κινέζικα byd,zeekr,mg κλπ,να δεις πως θα πέσουν οι τιμές τους,αληταραδες,δεν μπορεί ο κοσμακης να πάρει ένα αμαξάκι των 15-16-17 χιλιάδων όπως κάποτε.
Εντάξει εδώ κινητό είχα Xiaomi κάποτε και είχε περίεργα bugs/κολλήματα, όχι να μπω και σε αυτοκίνητο. Ας περάσουν 5 χρόνια να σκοτωθούν πρώτα κάποιοι, να τα βελτιώσουν, και ας πληρώσω κάτι παραπάνω
Εντάξει εδώ κινητό είχα Xiaomi κάποτε και είχε περίεργα bugs/κολλήματα, όχι να μπω και σε αυτοκίνητο. Ας περάσουν 5 χρόνια να σκοτωθούν πρώτα κάποιοι, να τα βελτιώσουν, και ας πληρώσω κάτι παραπάνω
Δε σκοτώνεται κανένας, δεν περνάει αυτοκίνητο τις μίνιμουμ προδιαγραφές σε δυτική χώρα αν είναι να σκοτωθεί κάποιος. Και στην Ελλάδα που σκοτώνονται φταίνε όλα τα άλλα εκτός απ'τ'αυτοκίνητο, ειδικά αν είναι καινούργιο.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.