Το Xiaomi SU7 Ultra ήταν ήδη εξαιρετικά τιμολογημένο, κοστίζοντας μόλις €105.000. Τιμή σοκ για ένα υπέρ-όπλο 1.548 ίππων. Αλλά όπως γίνεται και στα απλά SU7, όπου η Xiaomi χάνει χρήματα για να καθιερωθεί, τώρα προσφέρεται σε ακόμα χαμηλότερα βαλάντια.
Ενώ λοιπόν είχε ανακοινώσει τιμή πώλησης στις €105.000, τώρα ο ιδρυτής και πρόεδρος Lei Jun κατεβάζει τον πήχη πολύ πιο χαμηλά: Στις €70.000!
Μιλαμε τωρα για χαιπερ καρ σε τιμη γκολφακι - σιβικ .
Ακούτε 1500 άλογα και λέτε ουαου.
Ρε σεις, έχετε υποψη σας τι σημαίνουν αυτά τα άλογα σε πραγματικό κόσμο και όχι σε βιντεοπαιγνίδια;
ΘΑ πάει ο άλλος που έχει μέχρι τώρα ένα αμάξι 200-300 άλογα να πιάσει τα 1500 και να το παίξει μάγκας. Δε θα βγάλει βδομάδα.
κατι τετοιο ηθελα να γραψω.
οτι ας πουμε σε 10-15 χρονια που θα εχουν πεσει οι τιμες και θα τα βρισκεις μτχ, αυτα και αλλα αναλογα οχηματα, θα εκλειψει το ειδος του καγκουρα, μεσω θανατου απο φυσικα αιτια (μετατροπη σε ηχο και φως)
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Σουζούκι σουίφτ σπορ 1.4 δεν παίζει στην Ελλάδα;
Γαμάτο, άθραυστο, χωράει ανθρώπους κανονικού μεγέθους πίσω, σωστή θέση οδήγησης (σπάνιο) και σωστή συμπεριφορά, και δεν του λείπει τίποτα βασικό.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Ανοιχτές είναι οι ομάδες στο Facebook, cfmoto , Benelli, vogue , kove, μπες και διάβασε
ολα κατι κανουν αν μπεις στις αντιστοιχες . συμφωνοι ειναι φθηνα βασει λογικης θα αντεχουν λιγοτερο , ολες αυτες οι κινεζιες ομως ηταν το εναυσμα να προσγειωθουν και οι ιαπωνες καλη ωρα που πουλουσαν το cb500 πρωτα ετη με συμβατικο μπροστα που θυμιζε παπι . υστερα αποφασισαν πως ενα upside down fork θα ηταν καλυτερο . Μηχανακι που κοστιζε 8 χιλιαρικα . ( στα οποια 8 πλεον παιρνεις κοβ 800 και εισαι τρια σκαλια πιο πανω παντου .
Σουζούκι σουίφτ σπορ 1.4 δεν παίζει στην Ελλάδα;
Γαμάτο, άθραυστο, χωράει ανθρώπους κανονικού μεγέθους πίσω, σωστή θέση οδήγησης (σπάνιο) και σωστή συμπεριφορά, και δεν του λείπει τίποτα βασικό.
Ναι αλλα ψαχνομε κατι που να μην απαιτει να βαραμε ενεσεις τεστοστερονης προτου και αφοτου το οδηγησουμε.
Ανοιχτές είναι οι ομάδες στο Facebook, cfmoto , Benelli, vogue , kove, μπες και διάβασε
ολα κατι κανουν αν μπεις στις αντιστοιχες . συμφωνοι ειναι φθηνα βασει λογικης θα αντεχουν λιγοτερο , ολες αυτες οι κινεζιες ομως ηταν το εναυσμα να προσγειωθουν και οι ιαπωνες καλη ωρα που πουλουσαν το cb500 πρωτα ετη με συμβατικο μπροστα που θυμιζε παπι . υστερα αποφασισαν πως ενα upside down fork θα ηταν καλυτερο . Μηχανακι που κοστιζε 8 χιλιαρικα . ( στα οποια 8 πλεον παιρνεις κοβ 800 και εισαι τρια σκαλια πιο πανω παντου .
αντερσταντ ?
Αυτό το μοτέρ το φτιάχνει η Cfmoto για την KTM που χρεοκόπησε, και το χρησιμοποιεί η ίδια και η Kove.
Ο καθένας κάνει οτι θέλει με τα λεφτά του
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Σουζούκι σουίφτ σπορ 1.4 δεν παίζει στην Ελλάδα;
Γαμάτο, άθραυστο, χωράει ανθρώπους κανονικού μεγέθους πίσω, σωστή θέση οδήγησης (σπάνιο) και σωστή συμπεριφορά, και δεν του λείπει τίποτα βασικό.
Ναι αλλα ψαχνομε κατι που να μην απαιτει να βαραμε ενεσεις τεστοστερονης προτου και αφοτου το οδηγησουμε.
tomlk
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Αγγλία είμαι μάγκες, το yaris που ανέβηκε με τα 27k στοιχίζει σχεδόν τα διπλά από μια M240i κάμπριο του 2017 με 70k χλμ. Οπότε δεν τρολάρω, σοβαρά μιλάω
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.