Προφανως προσπαθουσε να εξοικονομησει πορους για να στειλει την κορη στο αμερικανικο κολλεγιο αλλα
οι αμερικανοι ειναι φονιαδες των λαων πως γινεται ομως κατι τετοιο;


Προφανως προσπαθουσε να εξοικονομησει πορους για να στειλει την κορη στο αμερικανικο κολλεγιο αλλα
Τι γίνεται ρε πουστ μ...εγω απλα ρωτησα για μια καταναλωση βενζίνης...πως διάλο φτάσαμε στο κινητό τής μικράς;
Δεν ξερω τι λες. Εγω ενα φιλτρο αερα ξερω, της μηχανης. Αλλά ακομη κ να καταλαβω τι εννοεις κ αυτο που λες να θελει αλλαγη ειναι δυνατον να καιει 40-50% παραπανω; Το φιλτρο καμπινας λογικα εχει σχεση μονο με το φιλτραρισμα του εξωτερικου περιβαλοντος για να μη μπαινουν στη καμπίνα ρυποι. Τι σχεση εχει με την λειτουργια της μηχανης; Δεν ξερω. Ρωταω.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Δεκ 2023, 15:24Όταν λες φίλτρο αέρα, εννοείς το φίλτρο της μηχανής, όχι καμπίνας, υποθέτω; Πόσο παλιό είναι; Εμφανισιακά μπορεί να μην μοιάζει βρώμικο, αλλά άμα είναι παλιό (μερικά χρόνια) ίσως οι ίνες του να έχουν διαβρωθεί και να εμποδίζει την κίνηση του αέρα, η μηχανή δουλεύει περισσότερο και αυτό αυξάνει την κατανάλωση. Επίσης μήπως δεν λειτουργεί σωστά κάποιος αισθητήρας οξυγόνου.
Φαντάζομαι δοκίμασες βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα, έτσι;
Επίσης είσαι σίγουρος ότι χρησιμοποίησες το σωστό λάδι όταν το άλλαξες και ήταν καλής ποιότητας;
Τρεις που ρωτησα δεν μου δινουν μια λυση. Δεν ξερουν τι αλλο μπορει να φταιει. Καποιος μου ειπε αφου εχεις κανει τοσα πραγματα και καιει τοσο παει να πει πως τοσο καιει το αμαξι σου.Ερμής έγραψε: ↑25 Δεκ 2023, 12:25Ο μάστορας σου τι σου λέει σχετικά με την αυξημένη κατανάλωση;Άφαντος έγραψε: ↑24 Δεκ 2023, 22:23Μεχρι περυσι δεν ειχε παθει ποτέ την παραμικρη ζημια, δεν το ειχα παει ποτέ σε συνεργειο για κατι που χαλασε, παρ ολο που υπηρχαν κ χρονιες που δεν του εκανα καθολου σερβις. Δεν ξερω τι λεει ο καθενας κ τι απαιτησεις εχει απο ενα αμαξι περα απ το να κανει τη δουλεια του και να τον μεταφερει οπου χρειαστει. Μεταφερω απλα την δικη μου εμπειρια απο 20 οδηγησης με αυτο.
Στα 20 χρονια αρχισε να ζηταει.
Το προβλημα εχει να κανει μονο με την καταναλωση μετα απο οσα επισκευασα κ περιεγραψα στη πρωτη τοποθετηση.
Μηπως ξερει κανεις κατι παραπανω...που δειχνει την αιτία.
Αυτό.
Ναι, το ίδιο φίλτρο μηχανής λέμε. 40-50% είναι πράγματι μεγάλη διαφορά και δεν νομίζω να το έβλεπες τόσο απότομα άμα το πρόβλημα ήταν το φίλτρο. Έχω δει διαφορά και με λάστιχα και με φίλτρο μηχανής και με λάδι αλλά δεν είναι ποτέ πάνω από ένα 10-15%. Όταν οδηγείς, ανεβάζει η μηχανή στροφές πάνω από το συνηθισμένο; Άμα έχει πρόβλημα ο αισθητήρας οξυγόνου μπορεί να τραβάει περισσότερη βενζίνη. Φαντάζομαι ότι τσεκάρατε αν έχει διαρροή το ντεπόζιτο από κάπου. Για το λάδι πρέπει να είναι πολύ λάθος η ρευστότητα για να αυξηθεί η κατανάλωση τόσο. Πως είναι η θερμοκρασία της μηχανής; Εκεί που ήταν και παλιότερα; Πιο παχύ λάδι αυξάνει την κατανάλωση και την θερμοκρασία. Αν θυμάμαι, είπες ότι η πίεση των ελαστικών είναι εντάξει. Δεν μου έρχεται τίποτα άλλο στο μυαλό. Άμα κάποιος κύλινδρος είχε θέμα νομίζω θα φαινόταν στο compression της μηχανής, θα είχε πιθανώς κάποιο καινούργιο θόρυβο, κτλ κάποια ένδειξη ότι υπάρχει θέμα.Άφαντος έγραψε: ↑27 Δεκ 2023, 22:40Δεν ξερω τι λες. Εγω ενα φιλτρο αερα ξερω, της μηχανης. Αλλά ακομη κ να καταλαβω τι εννοεις κ αυτο που λες να θελει αλλαγη ειναι δυνατον να καιει 40-50% παραπανω; Το φιλτρο καμπινας λογικα εχει σχεση μονο με το φιλτραρισμα του εξωτερικου περιβαλοντος για να μη μπαινουν στη καμπίνα ρυποι. Τι σχεση εχει με την λειτουργια της μηχανης; Δεν ξερω. Ρωταω.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Δεκ 2023, 15:24Όταν λες φίλτρο αέρα, εννοείς το φίλτρο της μηχανής, όχι καμπίνας, υποθέτω; Πόσο παλιό είναι; Εμφανισιακά μπορεί να μην μοιάζει βρώμικο, αλλά άμα είναι παλιό (μερικά χρόνια) ίσως οι ίνες του να έχουν διαβρωθεί και να εμποδίζει την κίνηση του αέρα, η μηχανή δουλεύει περισσότερο και αυτό αυξάνει την κατανάλωση. Επίσης μήπως δεν λειτουργεί σωστά κάποιος αισθητήρας οξυγόνου.
Φαντάζομαι δοκίμασες βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα, έτσι;
Επίσης είσαι σίγουρος ότι χρησιμοποίησες το σωστό λάδι όταν το άλλαξες και ήταν καλής ποιότητας;
Εχω αλλαξει τον λαμδα μονο απο αισθητηρες, (τον εναν απ τους δυο) αλλα ακομη κι αν φταιει ο αισιητηρας maf ή αλλος τα καυσαερια θα ηταν άριστα οπως βρισκω στη μετρηση σε 2 κτεο;
Για το λαδι δεν ξερω. Μπορει κ αυτο να φταιει κ να εχει τοσο διαφορα στη καταναλωση;
Περίεργο. Πολύ πιθανο να μην παίρνει αρκετό οξυγόνο στην καύση με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο καύσιμο.Άφαντος έγραψε: ↑27 Δεκ 2023, 22:42Τρεις που ρωτησα δεν μου δινουν μια λυση. Δεν ξερουν τι αλλο μπορει να φταιει. Καποιος μου ειπε αφου εχεις κανει τοσα πραγματα και καιει τοσο παει να πει πως τοσο καιει το αμαξι σου.Ερμής έγραψε: ↑25 Δεκ 2023, 12:25Ο μάστορας σου τι σου λέει σχετικά με την αυξημένη κατανάλωση;Άφαντος έγραψε: ↑24 Δεκ 2023, 22:23
Μεχρι περυσι δεν ειχε παθει ποτέ την παραμικρη ζημια, δεν το ειχα παει ποτέ σε συνεργειο για κατι που χαλασε, παρ ολο που υπηρχαν κ χρονιες που δεν του εκανα καθολου σερβις. Δεν ξερω τι λεει ο καθενας κ τι απαιτησεις εχει απο ενα αμαξι περα απ το να κανει τη δουλεια του και να τον μεταφερει οπου χρειαστει. Μεταφερω απλα την δικη μου εμπειρια απο 20 οδηγησης με αυτο.
Στα 20 χρονια αρχισε να ζηταει.
Το προβλημα εχει να κανει μονο με την καταναλωση μετα απο οσα επισκευασα κ περιεγραψα στη πρωτη τοποθετηση.
Μηπως ξερει κανεις κατι παραπανω...που δειχνει την αιτία.
Αυτό.
Κατι που θα το ελεγε κ η γιαγια μου δηλαδη
Γι αυτό εθεσα κ γω το νημα. Ειναι οντως περίεεγο. Ό,τι εχουν την καλοσύνη και πιθανολογουν εδω σαν αιτια οι συμφουρίτες θα φαινόταν στα καυσαέρια τα οποία εχουν αριστες τιμες.stergiosbik έγραψε: ↑28 Δεκ 2023, 14:14Όλα αυτά θα φαινότανε στα καυσαέρια.
Κάποιος εξωγενής παράγοντας θα επηρεάζει την κατανάλωση.
Αν δεν επαιρνε αρκετο οξυγονο στη καυση θα φαινοταν στις τιμες των καυσαεριων νομιζωΕρμής έγραψε: ↑28 Δεκ 2023, 10:59Περίεργο. Πολύ πιθανο να μην παίρνει αρκετό οξυγόνο στην καύση με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο καύσιμο.
Επίσης είναι περίεργο και το άλλο, να έχεις τόση μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση μεικτού κύκλου με εντος πόλης.
Τοσο και λιγότερο καίει το δικό μου που ειναι δίλιτρο του 2010.
Δεν ειναι ιδια ακριβως η συμπιεση. Εχουν μια διφορά 5 με 10% μεταξύ τους. Μες τα ανεκτα όρια μου ειπαν ειναι.Ασέβαστος έγραψε: ↑28 Δεκ 2023, 09:06πρωτα παιρνεις ενα obd2 scanner, bluetooth. της πλακας, με κανα 5ευρω.
μετα κατεβαζεις καποιο αππ, εγω προτιμησα το carbit, το πληρωσα κιολας για το κατι παραπανω που ηθελα.
υστερα πρεπει να μελετησεις και να ασχοληθεις. θα μπορεις να εχεις live δεδομενα απο ολους τους αισθητηρες, και αν ασχοληθεις να μαθεις ποιες ειναι οι σωστες τιμες που πρεπει να δινει καθενας, θα βρεις ποιος ειναι εκτος προδιαγραφων. θα βλεπεις επισης ανα πασα στιγμη την καταναλωση.
το 13 που φαινεται παρανοικο, αλλα και το 9 που λες για φυσιολογικο, παλι παρα πολυ το βλεπω. προσφατα πηρα ενα διλιτρο πατζερο του 04, και εχει καταναλωση 9, μεχρι 10 σε πολη η αμα τραβαω τρειλερ. θα περιμενα απο αυτοκινητο με 30% μικροτερο βαρος και πολυ καλυτερη αεροδυναμικη να καιει κατω απο 7.
βλεπω παντως τα βασικα τα εχεις κοιταξει. θα επεμενα λιγο για τη μετρηση συμπιεσης, και κατ αποσο ειναι ιδια σε ολους τους κυλινδρους.
Αερας στα λαστιχα καλος, λαδι βαζω 10-40, φίλτρο λαδιου καινουργιο-θερμοκρασια μηχανης σωστή-δεν ανεβαζει στροφες περα απ το κανονικο-αν ειχε προβλημα ο αισθητηρας οξυγονου θα φαινοταν στα καυσαερια.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑28 Δεκ 2023, 01:46Ναι, το ίδιο φίλτρο μηχανής λέμε. 40-50% είναι πράγματι μεγάλη διαφορά και δεν νομίζω να το έβλεπες τόσο απότομα άμα το πρόβλημα ήταν το φίλτρο. Έχω δει διαφορά και με λάστιχα και με φίλτρο μηχανής και με λάδι αλλά δεν είναι ποτέ πάνω από ένα 10-15%. Όταν οδηγείς, ανεβάζει η μηχανή στροφές πάνω από το συνηθισμένο; Άμα έχει πρόβλημα ο αισθητήρας οξυγόνου μπορεί να τραβάει περισσότερη βενζίνη. Φαντάζομαι ότι τσεκάρατε αν έχει διαρροή το ντεπόζιτο από κάπου. Για το λάδι πρέπει να είναι πολύ λάθος η ρευστότητα για να αυξηθεί η κατανάλωση τόσο. Πως είναι η θερμοκρασία της μηχανής; Εκεί που ήταν και παλιότερα; Πιο παχύ λάδι αυξάνει την κατανάλωση και την θερμοκρασία. Αν θυμάμαι, είπες ότι η πίεση των ελαστικών είναι εντάξει. Δεν μου έρχεται τίποτα άλλο στο μυαλό. Άμα κάποιος κύλινδρος είχε θέμα νομίζω θα φαινόταν στο compression της μηχανής, θα είχε πιθανώς κάποιο καινούργιο θόρυβο, κτλ κάποια ένδειξη ότι υπάρχει θέμα.Άφαντος έγραψε: ↑27 Δεκ 2023, 22:40Δεν ξερω τι λες. Εγω ενα φιλτρο αερα ξερω, της μηχανης. Αλλά ακομη κ να καταλαβω τι εννοεις κ αυτο που λες να θελει αλλαγη ειναι δυνατον να καιει 40-50% παραπανω; Το φιλτρο καμπινας λογικα εχει σχεση μονο με το φιλτραρισμα του εξωτερικου περιβαλοντος για να μη μπαινουν στη καμπίνα ρυποι. Τι σχεση εχει με την λειτουργια της μηχανης; Δεν ξερω. Ρωταω.Η φωνή της Αληθειας έγραψε: ↑25 Δεκ 2023, 15:24Όταν λες φίλτρο αέρα, εννοείς το φίλτρο της μηχανής, όχι καμπίνας, υποθέτω; Πόσο παλιό είναι; Εμφανισιακά μπορεί να μην μοιάζει βρώμικο, αλλά άμα είναι παλιό (μερικά χρόνια) ίσως οι ίνες του να έχουν διαβρωθεί και να εμποδίζει την κίνηση του αέρα, η μηχανή δουλεύει περισσότερο και αυτό αυξάνει την κατανάλωση. Επίσης μήπως δεν λειτουργεί σωστά κάποιος αισθητήρας οξυγόνου.
Φαντάζομαι δοκίμασες βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα, έτσι;
Επίσης είσαι σίγουρος ότι χρησιμοποίησες το σωστό λάδι όταν το άλλαξες και ήταν καλής ποιότητας;
Εχω αλλαξει τον λαμδα μονο απο αισθητηρες, (τον εναν απ τους δυο) αλλα ακομη κι αν φταιει ο αισιητηρας maf ή αλλος τα καυσαερια θα ηταν άριστα οπως βρισκω στη μετρηση σε 2 κτεο;
Για το λαδι δεν ξερω. Μπορει κ αυτο να φταιει κ να εχει τοσο διαφορα στη καταναλωση;
Π. Χ. Διαρροή στα σωληνάκια υψηλής πίεσης από την αντλία βενζίνης μέχρι τα μπεκ.stergiosbik έγραψε: ↑28 Δεκ 2023, 14:14Όλα αυτά θα φαινότανε στα καυσαέρια.
Κάποιος εξωγενής παράγοντας θα επηρεάζει την κατανάλωση.