Πτολεμαίος έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 01:29Νε τι;Ρε άσε τα παραδείγματα, δεν μιλάς σε παιδάκια.OANNHSEA έγραψε: ↑08 Αύγ 2022, 14:25Όπως λοιπόν εκείνοι πριν από 150 χρόνια δεν μπορούσαν να καταλάβουν την έννοια "αμάξι και νταλίκα", έτσι και εσείς δεν μπορείτε να καταλάβετε την έννοια του οχήματος με πυρηνική μπαταρία!!!
Θα το θέσω κάπως αλλιώς: θα χρησιμοποιούσες ποτέ τον αυτόματο πιλότο του οχήματος σου;
Ξέρεις τι συζητήσεις είχαν γίνει πριν από 30+ χρόνια για το πόσο ασφαλές είναι αυτό;
Και όμως, όχι μόνο ο αυτόματος πιλότος είναι ήδη σε οχήματα παραγωγής, αλλά στο μέλλον, το πιθανότερο είναι ότι θα καταργηθεί η θέση οδήγησης στα αυτοκίνητα!!! Χώρια βέβαια ότι θα υπάρχουν φορτηγά και νταλίκες οι οποίες θα ταξιδεύουν μόνες τους χωρίς οδηγό...
Όπως και η εξέλιξη αυτών των μπαταριών...
Επειδή είναι ακόμα στην αρχή, δεν μπορείς να καταλάβεις την ισχύ τους,
Εγώ θα σου πω το εξής απλό. Για ποιο πουστη λόγο σε 150χρονια να έχουν εξελιχθεί οι πυρηνικές μπαταρίες και να μην έχουν εξελιχθεί και οι κανονικές.
Πρώτον δεν έγραψα ότι θα εξελιχτούν οι πυρηνικές μπαταρίες σε 150 χρόνια... Σε 150 χρόνια μπορεί να έχουμε ατομικές συσκευές σύντηξης...
Δεύτερον είναι πολύ απλό: η μπαταρία δέχεται ενέργεια και είναι περιορισμένης χωρητικότητας. Μία γεννήτρια όμως μπορεί να παράγει όσο ρεύμα χρειάζεσαι χωρίς ενδιάμεσο που μειώνει την απόδοση του συστήματος...
Μια πυρηνική μπαταρία, θα είναι πάντα μια πυρηνική μπαταρία.
ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ θα είναι Πάντα (έστω και λιιιιγο) πιο αντί-οικολογική από μια κανονική.
Αυτή την θεωρία θα πρέπει να την κοιτάξετε με βάση το παρελθόν...
Σήμερα είναι πιο οικολογικοί οι σταθμοί πυρηνικής ενέργειας, αντί των σταθμών ενέργειας με κάρβουνο!!!
Βέβαια από την άλλη πλευρά τα πάντα είναι θέμα κοινού ασυνείδητου:
Ξέρεις, κάποτε με νόμο στην Αγγλία, έπρεπε μπροστά από κάθε αυτοκίνητο να περπατάει ένας άνθρωπος με κόκκινη σημαία, και με φως το βράδυ, και να φωνάζει προσοχή, προσοχή... Σήμερα μπορείτε άνετα να σκοτώνεστε με αυτοκίνητα...Καταρχάς, αυτό που τσουβάλιαζεις όλους τους συνομιλητές με β' πληθυντικό, να το κοιτάξεις λίγο.
Διότι ΔΕΝ νομίζουμε ότι είναι πυρηνικοί σταθμοί παραγωγής ενέργειας!!!. Μόλις στο ποστ μου που παρέθεσες ανέφερα για ενέργεια της τάξεως των 100-200w. Άρα μάλλον δεν νομίζω ότι είναι πυρηνικοί σταθμοί παραγωγής ενέργειας!!!
Σύνελθε και άσε το δασκαλιστικο ύφος, τουλάχιστον σε μένα.
Δεν ξέρω πως να στο θέσω, αλλά...
Η περίπτωση που γράφεις δεν είναι πυρηνική μπαταρία - είναι πυρηνικό σύστημα παραγωγής ενέργειας...
Η διαφορά είναι η εξής: Στα εργοστάσιο παραγωγής η σχάση είναι δυναμική από πλούσιο υλικό π.χ. ισότοπο του πλουτωνίου - στις μπαταρίες είναι παθητική από αδύναμο υλικό, μέχρι και από πυρηνικά κατάλοιπα... Μπορείς εύκολα να τα διακρίνεις, καθότι τα πρώτα χρειάζονται συνεχή ψύξη, τα δεύτερα όχι...Το μπορει μου αρεζε.
Έβαλες ένα ποστ που μπορεί να το κάνει debunk και ένας σκύλος με καλαζαρ και επειδή αναφέραμε το ψυχασθενικο της συγκεκριμένης ανάρτησης, άρχισες τα νεοελ εγώ έχω κάνει ταξίδια, εσείς όχι άρα ξερω. Nooot.Οχι διότι κάποια πράγματα είμαι και κάποια πράγματα δεν είμαι σίγουρα σ'αυτη τη ζωή.
Οσον αφορά λοιπόν το ερώτημα σου, είμαι ρεαλιστης και δεν είμαι μαζόχας.
Και εξηγούμαι (ήθελα να στο γράψω και τότε που έκανες το review του πρώτου σου ταξιδιού, βαριόμουν όμως και τώρα βρήκα την ευκαιρία).
Α) ξεκινησες ένα ταξίδι με ηλεκτρικο
Β) τύπος αυτοκινήτων τα οποία βρίσκονται ακόμα σε εξαιρετικά πρώιμο σταδιο
Γ) πρώτη φορα
Δ) στην Ελλάδα
Ε) και δη, στην Πελοπόννησο
ΣΤ) παίρνοντας και την οικογενεια μαζι
εγχείρημα που μόνο με της Αμελια Ερχαρτ συγκρινεται. Αποδείχτηκε άκρως αγχωτικό (το παράξενο θα ήταν να ΜΗΝ ήταν) για τους 6 λόγους που παρέθεσα και έχεις και το - να το πω θράσος; - να γκρινιάζεις όταν εσύ φταις (για τους 6 λόγους που παρέθεσα). Σαν να μην έφτανε αυτό, μας λες ότι ξανακανες ταξίδι με ηλεκτρικό.
Αν μη τι άλλο οφείλω να παραδεχτώ ότι έχεις πολλά κιλά αρχιδια (εκτός από μαζόχας)
Είμαι αρκετά ρεαλιστής να έχω περιορίσει τις οποίες εμπειρίες μου με ηλεκτρικά εντός πόλεως.
Διότι γνωρίζω που βρίσκομαι και δεν θα ρισκάριζα ποτέ να χρησιμοποιήσω ένα τύπο αυτοκινήτου με ουσιαστικά 15 χρόνια εξέλιξης σε μια ψωροκωσταινα.
Αντί λοιπόν να εστιάσεις στα τεχνικά και στατιστικά του εγχειρήματος σου, κατανάλωση, απόσταση, χωρητικότητα μπαταρίας κλπ, μας γκρινιάζεις ότι δεν έχει φορτιστές στην..... Ελλάδα, (σοβαρά; Δεν το πιστεύω) εξακολουθωντας να μαζοχιζεις τον εαυτό σου.
Ε κάπου ΗΛΕΟC.Επειδή Έχουν πει άλλοι,πολύ πιο εξειδικευμένοι και άμεσα εμπλεκόμενοι στην αυτοκινητοβιομηχανία. ας πετάξουμε και την υπερμουφα.stergiosbik έγραψε: ↑08 Αύγ 2022, 14:47
Έχουν πει άλλοι,πολύ πιο εξειδικευμένοι και άμεσα εμπλεκόμενοι στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Αν ψάξεις και βγάλεις τις παρωπιδες θα καταλάβεις.
Δηλαδή αν πχ ανακαλυφθει απολιθωμένη μικροβιακη ζωή στον Άρη θα αποκτήσουν το δικαίωμα οι ψεκ να ισχυρίζονται ότι 2 φωτάκια σε μια νυχτερινή φώτο είναι οι Ανουνακι ή οι Κρονιοι Ελ;
Για κάθε έναν "εξειδικευμένο" που υποστηρίζει τα ΜΕΚ, υπάρχουν 2 εξίσου "εξειδικευμένοι" που θα πουν τ'αντιθετα.
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.Πτολεμαίος έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 01:29Το μπορει μου αρεζε.
Έβαλες ένα ποστ που μπορεί να το κάνει debunk και ένας σκύλος με καλαζαρ και επειδή αναφέραμε το ψυχασθενικο της συγκεκριμένης ανάρτησης, άρχισες τα νεοελ εγώ έχω κάνει ταξίδια, εσείς όχι άρα ξερω. Nooot.Οχι διότι κάποια πράγματα είμαι και κάποια πράγματα δεν είμαι σίγουρα σ'αυτη τη ζωή.
Οσον αφορά λοιπόν το ερώτημα σου, είμαι ρεαλιστης και δεν είμαι μαζόχας.
Και εξηγούμαι (ήθελα να στο γράψω και τότε που έκανες το review του πρώτου σου ταξιδιού, βαριόμουν όμως και τώρα βρήκα την ευκαιρία).
Α) ξεκινησες ένα ταξίδι με ηλεκτρικο
Β) τύπος αυτοκινήτων τα οποία βρίσκονται ακόμα σε εξαιρετικά πρώιμο σταδιο
Γ) πρώτη φορα
Δ) στην Ελλάδα
Ε) και δη, στην Πελοπόννησο
ΣΤ) παίρνοντας και την οικογενεια μαζι
εγχείρημα που μόνο με της Αμελια Ερχαρτ συγκρινεται. Αποδείχτηκε άκρως αγχωτικό (το παράξενο θα ήταν να ΜΗΝ ήταν) για τους 6 λόγους που παρέθεσα και έχεις και το - να το πω θράσος; - να γκρινιάζεις όταν εσύ φταις (για τους 6 λόγους που παρέθεσα). Σαν να μην έφτανε αυτό, μας λες ότι ξανακανες ταξίδι με ηλεκτρικό.
Αν μη τι άλλο οφείλω να παραδεχτώ ότι έχεις πολλά κιλά αρχιδια (εκτός από μαζόχας)
Είμαι αρκετά ρεαλιστής να έχω περιορίσει τις οποίες εμπειρίες μου με ηλεκτρικά εντός πόλεως.
Διότι γνωρίζω που βρίσκομαι και δεν θα ρισκάριζα ποτέ να χρησιμοποιήσω ένα τύπο αυτοκινήτου με ουσιαστικά 15 χρόνια εξέλιξης σε μια ψωροκωσταινα.
Αντί λοιπόν να εστιάσεις στα τεχνικά και στατιστικά του εγχειρήματος σου, κατανάλωση, απόσταση, χωρητικότητα μπαταρίας κλπ, μας γκρινιάζεις ότι δεν έχει φορτιστές στην..... Ελλάδα, (σοβαρά; Δεν το πιστεύω) εξακολουθωντας να μαζοχιζεις τον εαυτό σου.
Ε κάπου ΗΛΕΟC.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28851
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
EU agrees to end sales of combustion engine vehicles by 2035Ερμής έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:04Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
Όλο το πικρό ποτήρι!
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Πτολεμαίος
- Δημοσιεύσεις: 5751
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
- Phorum.gr user: Last Veteran
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το εννοείς "παραδέχομαι";Ερμής έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:04
Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι τα ηλεκτρικά βρίσκονται ακόμα στη φάση που βρίσκονταν τα ΜΕΚ το 1910 με τη διαφορά πως δεν θα χρειαστούν αλλά 100 χρόνια εξέλιξης για να γίνουν σούπερ.
Εχω τονίσει άπειρες φορές να προβλήματα τους στην Ελλάδα, το θέμα των μπαταριών (ότι δηλαδή θα γίνουν αξιοπρεπή με χωρητικότητες άνω των 300kwh) και φυσικά δεν έχω πει ποτέ πχ "μένεις Παγκράτι σε διαμερισμα χωρίς παρκιν; Πάρε ηλεκτρικό".
Εκείνο που λέω είμαι ότι είναι το (μόνο) μέλλον λόγω τεχνολογίας και χαρακτηριστικών.
Τις προάλλες ήμουν Ζάκυνθο διακοπές και πήρα ένα (δανεικό

Παρότι πιο ασθματικο από το suzuki address μου, ήταν μια απολαυστικότατη εμπειρια, κάτι το οποίο ανέφερε και η (άσχετη με αυτά) κοριτσαρα μου.
Μόνο οι τροχοί και ο αέρας ακούγονταν. Ένα με τη φύση.
Όσον αφορά τα ταξίδια, προφανώς και στην Ελλάδα θα είναι πρόβλημα για πολλά χρόνια ακόμη. Στην Αμερική όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δεν νομιζω να σε πρηζουν πολλοι να παρεις ηλεκτρικο, χθες. οκ, σιγουρα υπαρχουν και ζαβοι, αλλα μαλλον ελαχιστοι.Ερμής έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:04
Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
οι περισσοτεροι λεμε, οτι τα ηλεκτρικα, βολευουν για ορισμενες χρησεις, υπο ορισμενες συνθηκες. πραγμα που ισχυει και για αλλα, οπως τα σουβ, τα αγροτικα, κλπ.
αυτο που λεμε οι περισσοτεροι, ειναι οχι οτι επρεπε να παρεις χθες, αλλα οτι σιγουρα θα παρεις, αυριο.
ισως και σημερα, υπο συνθηκες, περιπου σαν αυτες που περιγραφεις.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
με 110 χιλιομετρα την ωρα το leaf βγαζει ανετα πανω απο 250 χιλιομετρα
οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.
κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα
οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.
κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Υπάρχει κάποια εκτίμηση για την οικονομία που έχεις κάνει σε καύσιμα σε αυτό το διάστημα; Δηλαδή κάποιος που δεν κάνει 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο αλλά 5-6.000 θα αποσβέσει ποτέ τέτοια επένδυση;talaipwros έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:56με 110 χιλιομετρα την ωρα το leaf βγαζει ανετα πανω απο 250 χιλιομετρα
οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.
κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13220
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια 
Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη

Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
-
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δεν το αγοραζεις για οικονομια - αν και στην ελλαδα με την επιδοτηση ειναι ευκαιρια - το αγοραζεις κυριως για την οδηγικη αισθηση. Σε βενζινη παντως θα επρεπε να εχω δωσει κοντα 4500 λιρες, δεν εχω δωσει τοσα για ρευμα σιγουρα.ST48410 έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:59Υπάρχει κάποια εκτίμηση για την οικονομία που έχεις κάνει σε καύσιμα σε αυτό το διάστημα; Δηλαδή κάποιος που δεν κάνει 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο αλλά 5-6.000 θα αποσβέσει ποτέ τέτοια επένδυση;talaipwros έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:56με 110 χιλιομετρα την ωρα το leaf βγαζει ανετα πανω απο 250 χιλιομετρα
οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.
κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα
στο ΗΒ το οριο ειναι τα 112 χιλιομετραEKPLIKTIKOS έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 12:09110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια
Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αυτες οι συνθήκες που περιγράφω αφορουν μονοψήφιο ποσοστιαίο αριθμό στην Ελλάδα.Ασέβαστος έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:50δεν νομιζω να σε πρηζουν πολλοι να παρεις ηλεκτρικο, χθες. οκ, σιγουρα υπαρχουν και ζαβοι, αλλα μαλλον ελαχιστοι.Ερμής έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:04
Αρα παραδέχεσαι πως τα ηλεκτρικά στη σημερινή τους μορφή απευθύνονται μόνο για εντος πόλης, για όποιον έχει εγκατάσταση φόρτισης στο σπίτι, για ανθρώπους που έχουν 3-4 αυτοκίνητα να διαλέξουν, οχι για Ελλάδα. Άρα 'ενα ηλεκτρικό σήμερα στην Ελλάδα είναι όπως ένα αεροπλάνο στις αρχές του 20ου αιώνα, δηλαδή μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς προβλήματα μια ισχνή μειοψηφία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην κράξω όταν μας έχουν πρήξει τα παπάρια οι άσχετοι (που οι περισσότεροι δεν έχουν μπει κάν σε ηλεκτρικό) να αλλάξουμε χθές τα ΜΕΚ;
οι περισσοτεροι λεμε, οτι τα ηλεκτρικα, βολευουν για ορισμενες χρησεις, υπο ορισμενες συνθηκες. πραγμα που ισχυει και για αλλα, οπως τα σουβ, τα αγροτικα, κλπ.
αυτο που λεμε οι περισσοτεροι, ειναι οχι οτι επρεπε να παρεις χθες, αλλα οτι σιγουρα θα παρεις, αυριο.
ισως και σημερα, υπο συνθηκες, περιπου σαν αυτες που περιγραφεις.
Ο λόγος που δοκίμασα το τεσλα για απόσταση 200χλμ είναι γιατί δεν εμπιστευομαι τους βαγκιτες με τίποτα και ήθελα να το δω και απο άλλη εταιρεία. Τα ίδια ακριβώς όμως.
210 χλμ εβγαλα με το τεσλα και δε ξεπέρασα πουθενά τα 130. Στις ανηφόρες βελαζε.talaipwros έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 11:56με 110 χιλιομετρα την ωρα το leaf βγαζει ανετα πανω απο 250 χιλιομετρα
οσο ανεβαινει η ταχυτητα - σε καθε ηλεκτρικο - πεφτει και η αυτονομια.
κοντα ενα χρονο και ειμαι στα 23000+ μιλια, μια χαρα
Η μόνη φορά που εδωσα επιτάχυνση με τα όλα ήταν στα τελευταία διόδια, ελαχιστα χλμ πριν τον προορισμο μου.
Για να έχει νόημα το ηλεκτρικό στην Ελλάδα θέλει
Χρόνο φόρτισης max 10 λεπτά
υπερταχυφορτιστές με την ίδια τουλάχιστον συχνότητα που βρίσκεις πρατήριο καυσιμου, σήμερα
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ολο το ελληνικο οδικο δικτυο, δεν ειναι οι εθνικες.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 12:09110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια
Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Πτολεμαίος
- Δημοσιεύσεις: 5751
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
- Phorum.gr user: Last Veteran
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
OANNHSEA
Δείχνεις να μην καταλαβαίνεις επαναλαμβανοντας τα ίδια και τα ίδια, το ίδιο τουπέ, τα ίδια γελοία παλαιά παραδείγματα κλπ κλπ κλπ.
Πχ εξακολουθείς να νομίζεις ότι πιστεύω πως οι μυρηνικες μπαταρίες δουλεύουν σαν τα εργοστάσια.
Πέραν αυτού δεν έχω κάτι να προσθέσω κι ούτε θα μπω στο τριπακι μιας εσαει συζήτησης των ίδιων ξσι των ίδιων.
Στην καραπουτσακλαρα μου κιόλας
Δείχνεις να μην καταλαβαίνεις επαναλαμβανοντας τα ίδια και τα ίδια, το ίδιο τουπέ, τα ίδια γελοία παλαιά παραδείγματα κλπ κλπ κλπ.
Πχ εξακολουθείς να νομίζεις ότι πιστεύω πως οι μυρηνικες μπαταρίες δουλεύουν σαν τα εργοστάσια.
Πέραν αυτού δεν έχω κάτι να προσθέσω κι ούτε θα μπω στο τριπακι μιας εσαει συζήτησης των ίδιων ξσι των ίδιων.
Στην καραπουτσακλαρα μου κιόλας

Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13220
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το ξέρω, δε θα ήμουν αρνητικός να είχαμε ένα ηλεκτρικό για δεύτερο. Γκαράζ υπάρχει. Αλλά εγώ αμάξι δεν οδηγώ στο χάος της Αθήνας, δε θέλω να χάνω 1 ώρα+ κάθε μέρα σε ένα κουτί ειτε καιει βενζίνη ειτε αεριο ειτε ρευμα, αδιαφορο: στην ιδια κινηση θα ήμουν κολλημένος. Θα εξυπηρετούσε όμως τις οικογενειακές μετακινήσεις (σουπερμάρκετ, δραστηριότητες παιδιού κτλ). Στα χιλιόμετρα που κάνω εγώ με αμάξι, που είναι βασικά διακοπές, χιονοδρομικά, χωριό γυναίκας κτλ δεν εξυπηρετεί. Θα θέλαμε δεύτερο. Ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρχουν οι δομές για μικρομετακινηση στην πόλη με ηλεκτρικά οχήματα τύπου πατίνι, ποδήλατο, αμαξιδιο κτλ.Ασέβαστος έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 12:50ολο το ελληνικο οδικο δικτυο, δεν ειναι οι εθνικες.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 12:09110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια
Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
για σενα.
δεν εχουν ολοι τις ιδιες αναγκες. ουτε ειναι τοσο λιγοι οσο λες.
επιμενετε ολοι, στη χρηση σε εθνικες, για ταξιδια. πραγματι, αυτο ειναι το σημειο που δεν πλεονεκτει ακομη, σε σχεση με τα μεκ. δεν ειναι ομως αυτη η μοναδικη χρηση για ενα αυτοκινητο.
για αυτοκινητο πολης, σπιτι-δουλεια και λοιπα χαμαλικια, υπερτερει, αν εχεις παρκινκ.
σε νησια, με οδικο δικτυο 100 χλμ το πολυ, επισης.
δεν ειναι πανακεια, δεν ειναι οτι καλυτερο σε ολους τους τομεις. εχει ομως θεση στην αγορα, και οσο περνα ο καιρος θα εχει μεγαλυτερο μεριδιο, μεχρι που θα επικρατησει, ολοσχερως.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
πως βλεπεις το σεναριο "ηλεκτρικη μοτοσικλετα";EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 12:59Το ξέρω, δε θα ήμουν αρνητικός να είχαμε ένα ηλεκτρικό για δεύτερο. Γκαράζ υπάρχει. Αλλά εγώ αμάξι δεν οδηγώ στο χάος της Αθήνας, δε θέλω να χάνω 1 ώρα+ κάθε μέρα σε ένα κουτί ειτε καιει βενζίνη ειτε αεριο ειτε ρευμα, αδιαφορο: στην ιδια κινηση θα ήμουν κολλημένος. Θα εξυπηρετούσε όμως τις οικογενειακές μετακινήσεις (σουπερμάρκετ, δραστηριότητες παιδιού κτλ). Στα χιλιόμετρα που κάνω εγώ με αμάξι, που είναι βασικά διακοπές, χιονοδρομικά, χωριό γυναίκας κτλ δεν εξυπηρετεί. Θα θέλαμε δεύτερο. Ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρχουν οι δομές για μικρομετακινηση στην πόλη με ηλεκτρικά οχήματα τύπου πατίνι, ποδήλατο, αμαξιδιο κτλ.Ασέβαστος έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 12:50ολο το ελληνικο οδικο δικτυο, δεν ειναι οι εθνικες.EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑09 Αύγ 2022, 12:09110 χλμ λεει ο άλλος. Τόσα έπιανε ενα δίχρονο παπι που είχα πριν 20 χρόνια
Οι εθνικές είναι τίγκα σημεία που έχουν όριο τα 130 κ μια ταχύτητα τύπου 140 σταθερά δεν είναι καθόλου υπερβολικη
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 201 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
05 Μαρ 2025, 19:58
-
- 2 Απαντήσεις
- 401 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
15 Μαρ 2025, 01:07
-
-
Νέα δημοσίευση Η ανώτατη απάτη του κατώτατου μισθού
από Unique » 28 Μαρ 2025, 13:10 » σε Εσωτερική Πολιτική - 35 Απαντήσεις
- 456 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
28 Μαρ 2025, 15:21
-
-
-
Νέα δημοσίευση Απάτη με το ΟΠΕΚΕΠΕ: Στο τάκο ο Βοθρίδης.
από Kauldron » 05 Μαρ 2025, 22:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 12 Απαντήσεις
- 441 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
07 Μαρ 2025, 17:52
-