Γερμανία vs Ιαπωνία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12248
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 29 Ιαν 2019, 08:28

Gherschaagk έγραψε:
29 Ιαν 2019, 08:24
Chilloutbuddy έγραψε:
29 Ιαν 2019, 08:22
Gherschaagk έγραψε:
29 Ιαν 2019, 08:20


Τι παίχτηκε;
Έσβηνε ξαφνικά εκεί που πήγαινες.
Στην μέση του δρόμου;;; Που μπορεί να πήγαινες με 60-70;
Και με 200 να πήγαινες, απλά έσβηνε LOL
1,3 εκ αυτοκίνητα ανακλήθηκαν. Η επίσημη οδηγία της φορντ ήταν μέχρι να έρθει η σειρά μας να το φτιάξουν να γεμίζουμε το τεπόζιτο μέχρι τη μέση μόνο γιατι κάτι είχε να κάνει με τα αέρια της βενζίνης.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26283
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 29 Ιαν 2019, 09:04

Chilloutbuddy έγραψε:
29 Ιαν 2019, 08:22

Έσβηνε ξαφνικά εκεί που πήγαινες.
Ότι χειρότερο. Μπορεί να σκοτωθείς χαλαρότατα
Chilloutbuddy έγραψε:
29 Ιαν 2019, 08:18
Ερμή, το φόκους πριν 2 μήνες είχε τεράστια ανάκληση μετά από μαζικές μυνήσεις, πήγα της πεθεράς μου στην αντιπροσωπεία και ξέρω.
https://www.cars.com/articles/2012-2018 ... 703330540/

γενικά έχουμε φάει πολύ τρέξιμο μ'αυτό το αμάξι, κυρίως με ηλεκτρικά και ερκοντίσιον
Ζημιάρικα. Δεν έχω ακούσει άνθρωπο ευχαριστημένο.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18892
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Ιαν 2019, 11:09

ritzeri έγραψε:
29 Ιαν 2019, 02:11
stergiosbik έγραψε:
28 Ιαν 2019, 18:41
Ritzeri πες μπατζετ να σου βρουμε οχημα.
20-23 χιλιάρικα.
Κάπου εκει
Σ αυτα τα λεφτα εχεις πολλες επιλογες.
Το Focus π.χ. που ειναι εξαιρετικο εχει 180 ps σε αυτα τα λεφτα.
Το μονο κακο στο Focus ειναι το απαραδεκτα μικρο πορτ μπαγκαζ.
300 λιτρα με ρεζερβα αναγκης ειναι πολυ λιγα.
Αν δεν σε ενδιαφερει τοτε οκ.
Το i30 εχει 140 αλογα,το Αstra 200 αλογα.
Εξαιρετικο ειναι το 308.Απο τα πιο ολοκληρωμενα.
Γενικα παντως τα Κορεατικα απο θεμα αξιοπιστιας ειναι σκυλια μαυρα.
Πεφτουν κορμια παντως σε αυτη την κατηγορια και η επιλογη δεν ειναι ευκολη.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18892
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Ιαν 2019, 11:12

Chilloutbuddy έγραψε:
29 Ιαν 2019, 08:18
Ερμή, το φόκους πριν 2 μήνες είχε τεράστια ανάκληση μετά από μαζικές μυνήσεις, πήγα της πεθεράς μου στην αντιπροσωπεία και ξέρω.
https://www.cars.com/articles/2012-2018 ... 703330540/

γενικά έχουμε φάει πολύ τρέξιμο μ'αυτό το αμάξι, κυρίως με ηλεκτρικά και ερκοντίσιον
Εχω ακουσει απο τα καλυτερα λογια μεχρι και τα χειροτερα.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18892
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Ιαν 2019, 11:22

Υδράργυρος έγραψε:
28 Ιαν 2019, 22:45
Ερμής έγραψε:
28 Ιαν 2019, 14:27
ritzeri έγραψε:
28 Ιαν 2019, 13:47

Τα φόκους ήταν καρά προβληματικά. Γιατί τόσο ξεκάθαρα όχι σε χιουνται, ακούγεται ότι είναι σκυλια

5 χρόνια εγγύηση δίνουν.
Και έχω σε μεγάλη εκτίμηση τους κορεατες, δες σαμσουνγκ, ελ τζι κλλ
Σε χιουντάι έχω μπει μια φορά. Μόλις κατέβηκα ορκίστηκα να μην ξανανέβω ποτέ.
Εχουν αλλαξει πολλα στα χιουνται. Οδηγουσα για 3 χρονια το ι30, ωραιοτατο αμαξακι. Ενα αξιοπρεπεστατο μικρομεσαιο. Και καλα πλαστικα στο σαλονι, και ωραια η θεση οδηγησης του, και κσλα τα ηλεκτρονικα συη μπειζικ εκδοση, και καλη οδηγικη συμπεριφορα, και εννοειται μηδεν προβληματα.
Καπως ετσι.
Φιλος εχει το i30 πρωτης γενιας.
Σκυλι μαυρο,γεροδεμενο αλλα ακομη υστερουσε σε καποιες λεπτομερειες στο εσωτερικο.
Φαινοτανε ρε παιδι μου απο την σχεδιαση και το feeling στο εσωτερικο οτι ειχε να καλυψει καποια μικρα βηματα ακομη.
Η οδικη συμπεριφορα ομως ηταν εντελως μετρια.Το τιμονι δεν ειχε αισθηση και αν το πιεζες δεν σου εβγαζε εμπιστοσυνη.
Ενιωθες οτι αρχιζε να μην παταει στο δρομο και γλιστρουσε αρκετα.
Τωρα λενε οτι το i30 τα εχει λυσει αυτα τα θεματα και οτι χτυπαει κορυφη.

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26283
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 29 Ιαν 2019, 11:36

stergiosbik έγραψε:
29 Ιαν 2019, 11:22

Η οδικη συμπεριφορα ομως ηταν εντελως μετρια.Το τιμονι δεν ειχε αισθηση και αν το πιεζες δεν σου εβγαζε εμπιστοσυνη.
Ενιωθες οτι αρχιζε να μην παταει στο δρομο και γλιστρουσε αρκετα.
Τωρα λενε οτι το i30 τα εχει λυσει αυτα τα θεματα και οτι χτυπαει κορυφη.
Δεν είνια ένα αυτοκίνητο που προορίζεται να το φέρεις στα όρια του. Είναι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο ιδανικό για έναν νέο οικογενειάρχη. Αν θες επιδόσεις μην πάρεις ι30.
Πάντως τα χιουντάι δεν είναι πια για τα σκουπίδια, ούτε το φθηνό αυτοκίνητο που σε κάποια φάση θα πεις "οτι πληρώνεις παίρνεις" όπως ήτανε στην εποχή του άξεντ.

Άβαταρ μέλους
Naida
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 60844
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 12:12

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naida » 29 Ιαν 2019, 11:38

Σαν τα Honda δεν έχει.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...

I didn't do it, but If I did, I was drunk.

Que Sera, Sera...

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37593
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 29 Ιαν 2019, 12:08

Ερμής έγραψε:
28 Ιαν 2019, 14:27
Σε χιουντάι έχω μπει μια φορά. Μόλις κατέβηκα ορκίστηκα να μην ξανανέβω ποτέ.
ξαναμπες.

μπηκα πρωτη φορα, οταν πρωτοκυκλοφορησαν στην ελλαδα. ελιωσα στο γελιο, ενιωθα το πλαισιο να λαστιχαρει, ταπανταολα να τριζουν, και φοβομουν οτι στα 100χαω θα σκορπισει ολο και θα βρεθω να σουρνομαι στο δρομο.
ειπα οτι δεν ξαναμπαινω σε τετοιο πραμα, και κρατουσα και αποσταση οταν ταβλεπα στο δρομο, μη φυγει κανα κομματι..

μια 10ετια μετα, με εψησε καποιος, με τα χιλια ζορια, να ξαναμπω. ηταν κανονικο αυτοκινητο. φτηνοκατασκευη, αλλα αξιοπρεπες.

αν συνεχιστηκε με αυτο το ρυθμο η βελτιωση, σημερα πρεπει ναναι αριστα. καιρο εχω παντως να παω καποιο καινουριο βολτα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27886
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 29 Ιαν 2019, 12:09

Γιατί δεν υπάρχουν σε αυτές τις τιμές άλλα αυτοκίνητα εκτός τα χιουντάι;
Το ακούω βέβαια απο πολλούς οτι έχουν φτιάξει αλλά όσοι το λέτε είστε και λίγο ασιατολάγνοι :P
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Naida
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 60844
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 12:12

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naida » 29 Ιαν 2019, 12:10

Ασέβαστος έγραψε:
29 Ιαν 2019, 12:08
Ερμής έγραψε:
28 Ιαν 2019, 14:27
Σε χιουντάι έχω μπει μια φορά. Μόλις κατέβηκα ορκίστηκα να μην ξανανέβω ποτέ.
ξαναμπες.

μπηκα πρωτη φορα, οταν πρωτοκυκλοφορησαν στην ελλαδα. ελιωσα στο γελιο, ενιωθα το πλαισιο να λαστιχαρει, ταπανταολα να τριζουν, και φοβομουν οτι στα 100χαω θα σκορπισει ολο και θα βρεθω να σουρνομαι στο δρομο.
ειπα οτι δεν ξαναμπαινω σε τετοιο πραμα, και κρατουσα και αποσταση οταν ταβλεπα στο δρομο, μη φυγει κανα κομματι..

μια 10ετια μετα, με εψησε καποιος, με τα χιλια ζορια, να ξαναμπω. ηταν κανονικο αυτοκινητο. φτηνοκατασκευη, αλλα αξιοπρεπες.

αν συνεχιστηκε με αυτο το ρυθμο η βελτιωση, σημερα πρεπει ναναι αριστα. καιρο εχω παντως να παω καποιο καινουριο βολτα.
Εγώ ένα Atos που είχα μια χαρά αυτοκινητάκι. Βολικό ήταν και οικονομικότατο.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...

I didn't do it, but If I did, I was drunk.

Que Sera, Sera...

Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38435
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger » 29 Ιαν 2019, 12:13

Θυμήθηκα έναν τύπο στον Πειραιά, που είχε αγοράσει το Λαντρα της Χιουνται.

Το είχε τερματίσει. Μπλου μπλακ χρώμα, δερμάτινα μπεζ καθίσματα και ξύλινη επένδυση. Σε Χιουνται.

Παίζει τα έξτρα να κόστισαν πιο πολύ από το ίδιο το αυτοκίνητο.


Let them make the first mistake. We make the last move.


Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26283
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος » 29 Ιαν 2019, 12:15

Naida έγραψε:
29 Ιαν 2019, 12:10


Εγώ ένα Atos που είχα μια χαρά αυτοκινητάκι. Βολικό ήταν και οικονομικότατο.
Τα άτος ήταν στη λογική του άξεντ. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Αλλά τα σημερινα η σειρα ι- είναι αξιοπρεπέστατα. Καμια σχέση με τότε

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18892
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Ιαν 2019, 12:20

Naida έγραψε:
29 Ιαν 2019, 11:38
Σαν τα Honda δεν έχει.
Να μας λειπει το βυσσινο οσο τα εχει ο Σαρακακης.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18892
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Ιαν 2019, 12:21

Υδράργυρος έγραψε:
29 Ιαν 2019, 11:36
stergiosbik έγραψε:
29 Ιαν 2019, 11:22

Η οδικη συμπεριφορα ομως ηταν εντελως μετρια.Το τιμονι δεν ειχε αισθηση και αν το πιεζες δεν σου εβγαζε εμπιστοσυνη.
Ενιωθες οτι αρχιζε να μην παταει στο δρομο και γλιστρουσε αρκετα.
Τωρα λενε οτι το i30 τα εχει λυσει αυτα τα θεματα και οτι χτυπαει κορυφη.
Δεν είνια ένα αυτοκίνητο που προορίζεται να το φέρεις στα όρια του. Είναι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο ιδανικό για έναν νέο οικογενειάρχη. Αν θες επιδόσεις μην πάρεις ι30.
Πάντως τα χιουντάι δεν είναι πια για τα σκουπίδια, ούτε το φθηνό αυτοκίνητο που σε κάποια φάση θα πεις "οτι πληρώνεις παίρνεις" όπως ήτανε στην εποχή του άξεντ.
Επρεπε να οδηγησεις τα excel οταν πρωτοηρθε η Hyundai στην Ελλαδα. :smt005:

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18892
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Ιαν 2019, 12:25

Otto Weininger έγραψε:
29 Ιαν 2019, 12:13
Θυμήθηκα έναν τύπο στον Πειραιά, που είχε αγοράσει το Λαντρα της Χιουνται.

Το είχε τερματίσει. Μπλου μπλακ χρώμα, δερμάτινα μπεζ καθίσματα και ξύλινη επένδυση. Σε Χιουνται.

Παίζει τα έξτρα να κόστισαν πιο πολύ από το ίδιο το αυτοκίνητο.
Το πηρε ο πατερας του κολλητου οταν πρωτοβγηκε.
Αρχες '93 αν θυμαμαι καλα.
Ειχε πολυ γκαζι για 1600αρι της εποχης.
Αλλα μιλαμε ρε παιδια για τρελλη αξιοπιστια.
Ειχε περασει το 1.000.000 χλμ και ειχε τραβηξει τα πανδεινα μιας κι εκει εμαθε ο κολλητος και ο αδερφος του να οδηγουν.
Το ατιμο δουλευε σαν σκυλι παροτι ειχε φαει τρελλο σκισιμο.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών