Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25720
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 16:46
talaipwros έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:40
ST48410 έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:33
talaipwros έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:15
Στην τεσλα ειπαν πρωτο service στα τρια χρονια
Φαντάζομαι εννοείς για τα φρένα. Πιο πριν πόσο συχνά και τι ελέγχουν/αλλάζουν;
Οχι, πρωτο service στα τρια χρονια για οτιδήποτε
Αυτό θα είναι ένα ζήτημα. Λογικά δεν μπορείς τόσο εύκολα να πηγαίνεις για service στον οποιονδήποτε και η αντιπροσωπείες θα γδέρνουν κομματάκι. Οπότε από το να μη χρειάζεται να αλλάζεις λάδια, φίλτρα, ιμάντες μέχρι το να μη χρειάζεται να πληρώνεις σχεδόν τίποτα, υπάρχει δρόμος.
Το τρίκυκλο του γνωστού έχει ήδη παρουσιάσει πρόβλημα στο μοτέρ. Τι και πως δεν ξέρω αλλά θα μάθω. Υποψιάζεται ότι ευθύνεται η τροποποίηση που του έκαναν για αυξημένη τελική (60 χλμ). Κατά τα άλλα είναι άκρως ικανοποιημένος από την οικονομία των καθημερινών μετακινήσεων. Συν ότι φορτίζει σε οποιαδήποτε διαθέσιμη πρίζα. Δεν χρειάζεται κάποια υποδομή όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25720
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 16:49
enaon έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:41
βλέπω τα byd και μερικά τεσλα εχουν lfp μπαταρίες, θα κρατάνε όσο η ζωή του αυτοκινήτου αυτες ουσιαστικά και δεν εχουν και προβλήματα με φωτιές και τοξικους καπνους.
θετικό. Σχολιάζοντας τον Ασέβαστο αφήνεις να εννοηθεί ότι τα ηλεκτρονικά τους μέρη δεν είναι τόσο απλά. Τι ακριβώς φοβάσαι ως βλάβη;
-
enaon
- Δημοσιεύσεις: 30019
- Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από enaon » 23 Μαρ 2023, 16:52
η byd και η tesla φτιαχνουν δικά τους ολοκληρωμένα και κυκλώματα, μου μοιαζει αστείο που λεει "απλα" τα ηλεκτρονικά σε σχέση με ενα μεκ, αλλα δεν υπαρχει λόγος να εχουν βλάβες.
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25720
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 17:05
enaon έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:52
η byd και η tesla φτιαχνουν δικά τους ολοκληρωμένα και κυκλώματα, μου μοιαζει αστείο που λεει "απλα" τα ηλεκτρονικά σε σχέση με ενα μεκ, αλλα δεν υπαρχει λόγος να εχουν βλάβες.
κι εγώ πιστεύω ότι θα αλλάξει κάπως το service του αυτοκινήτου όπως το έχουμε συνηθίσει. Και αν καεί κάποια πλακέτα κάπου, λογικά θα αλλάζεται ολόκληρη.
με τα μοτέρ τι παίζει;
-
enaon
- Δημοσιεύσεις: 30019
- Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από enaon » 23 Μαρ 2023, 17:07
ST48410 έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:46
Το τρίκυκλο του γνωστού έχει ήδη παρουσιάσει πρόβλημα στο μοτέρ. Τι και πως δεν ξέρω αλλά θα μάθω. Υποψιάζεται ότι ευθύνεται η τροποποίηση που του έκαναν για αυξημένη τελική (60 χλμ). Κατά τα άλλα είναι άκρως ικανοποιημένος από την οικονομία των καθημερινών μετακινήσεων. Συν ότι φορτίζει σε οποιαδήποτε διαθέσιμη πρίζα. Δεν χρειάζεται κάποια υποδομή όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
δυσκολο να εχει πρόβλημα στο μοτερ σε αυτό το επίπεδο, ειναι αθάνατο πρακτικά, γραψε οταν μαθεις τι έπαθε απο περιέγεια. Αν το μοτερ μοιαζει κολλημενο καπως, γυρνάει δύσκολα, εκαψε τα μοσφετ στην πλακέτα οδήγησης, δεν εχει σχέση με το μοτέρ. Αν αυτο είναι το πρόβλημα, κολλημένο μοτέρ, μπορει να επιβεβαιώσει την βλαβη ξεσυνδέοντάς το, θα γυρνάει παλι ελευθερα αν η ζημια ειναι σε ενα ζευγαρι μοσφετ.
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25720
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 17:23
enaon έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 17:07
ST48410 έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:46
Το τρίκυκλο του γνωστού έχει ήδη παρουσιάσει πρόβλημα στο μοτέρ. Τι και πως δεν ξέρω αλλά θα μάθω. Υποψιάζεται ότι ευθύνεται η τροποποίηση που του έκαναν για αυξημένη τελική (60 χλμ). Κατά τα άλλα είναι άκρως ικανοποιημένος από την οικονομία των καθημερινών μετακινήσεων. Συν ότι φορτίζει σε οποιαδήποτε διαθέσιμη πρίζα. Δεν χρειάζεται κάποια υποδομή όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
δυσκολο να εχει πρόβλημα στο μοτερ σε αυτό το επίπεδο, ειναι αθάνατο πρακτικά, γραψε οταν μαθεις τι έπαθε απο περιέγεια. Αν το μοτερ μοιαζει κολλημενο καπως, γυρνάει δύσκολα, εκαψε τα μοσφετ στην πλακέτα οδήγησης, δεν εχει σχέση με το μοτέρ. Αν αυτο είναι το πρόβλημα, κολλημένο μοτέρ, μπορει να επιβεβαιώσει την βλαβη ξεσυνδέοντάς το, θα γυρνάει παλι ελευθερα αν η ζημια ειναι σε ενα ζευγαρι μοσφετ.
Ευχαριστώ αλλά δεν νομίζω ότι θα βάλει χέρι σε 2 μηνών όχημα. Θα του το φτιάξουν. Έχει εγγύηση ενός έτους για το όχημα και 5 για τις μπαταρίες. Οικονομικό είναι στις μετακινήσεις. Να δούμε τι θα βγάλει σε ζημιές.
-
enaon
- Δημοσιεύσεις: 30019
- Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από enaon » 23 Μαρ 2023, 17:26
ST48410 έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 17:23
Ευχαριστώ αλλά δεν νομίζω ότι θα βάλει χέρι σε 2 μηνών όχημα. Θα του το φτιάξουν. Έχει εγγύηση ενός έτους για το όχημα και 5 για τις μπαταρίες. Οικονομικό είναι στις μετακινήσεις. Να δούμε τι θα βγάλει σε ζημιές.
δεν υπαρχουν ζημιές να βγαλει θεωρώ, η δική μου εμπειρία με αυτου του επιπέδου τις κατασκευες λεει οτι είναι απλα αθάνατα. Βεβαια αν βαζει χερι καποιος για να ανεβάσει τελική κλπ και δεν ξερει καλα τις ισορροπίες του συστήματος, δεν θα περάσει καλά, να προσέχει νομίζω.
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37701
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 23 Μαρ 2023, 17:39
ST48410 έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:33
talaipwros έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:15
ST48410 έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 00:58
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
Στην τεσλα ειπαν πρωτο service στα τρια χρονια
Φαντάζομαι εννοείς για τα φρένα. Πιο πριν πόσο συχνά και τι ελέγχουν/αλλάζουν;
ο θανατος του μαστορακου.
φιλτρο καμπινας για το ac. βασικα αυτο.
μετα ψαχνουν κατι για να σε χρεωσουν, βαζουν ξερογω νερο στα πιτσιλιστηρια, η κανουν γενικο ελεγχο, τυπου το κοιτανε γυρω γυρω και ψαχνουν να βρουν με τι τροπο να χρεωσουν κατι.
-
Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Awesomatic » 23 Μαρ 2023, 17:39
ST48410 έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:46
Το τρίκυκλο του γνωστού έχει ήδη παρουσιάσει πρόβλημα στο μοτέρ. Τι και πως δεν ξέρω αλλά θα μάθω. Υποψιάζεται ότι ευθύνεται η τροποποίηση που του έκαναν για αυξημένη τελική (60 χλμ).
Με την τροποποίηση ανέβασαν την ισχύ που επιτρέπεται να δώσει η μπαταρία, τράβηξε πολλά αμπερ και κάπου έχει γίνει ζημιά σε κάτι ηλεκτρονικό. Τέτοια θέματα είναι συνηθισμένα σε ξεκλειδωμένα πατίνια όταν δεν είναι ενισχυμένα για να αντέχουν το περισσότερο ρεύμα.
Γενικά δεν είναι ακριβή ζημιά αλλά αν σκοπεύει να το κινεί με ταχύτητες πάνω από αυτές που δίνει ο κατασκευαστής να πάει οπωσδήποτε σε κάποιον ηλεκτρονικό να το ενισχύσει όπου χρειάζεται για να αντέχει το παραπάνω ρεύμα.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
-
Ασέβαστος
- Δημοσιεύσεις: 37701
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από Ασέβαστος » 23 Μαρ 2023, 17:44
ST48410 έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 17:05
enaon έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:52
η byd και η tesla φτιαχνουν δικά τους ολοκληρωμένα και κυκλώματα, μου μοιαζει αστείο που λεει "απλα" τα ηλεκτρονικά σε σχέση με ενα μεκ, αλλα δεν υπαρχει λόγος να εχουν βλάβες.
κι εγώ πιστεύω ότι θα αλλάξει κάπως το service του αυτοκινήτου όπως το έχουμε συνηθίσει. Και αν καεί κάποια πλακέτα κάπου, λογικά θα αλλάζεται ολόκληρη.
με τα μοτέρ τι παίζει;
αυτο ειναι αληθεια. περιπου οπως στις ηλεκτρικες συσκευες.
μια αντιστασουλα να καει, πας για πλακετα, και σε πηδανε.
μπορει ακομη και να το κανουν οπως η hp στους εκτυπωτες. μετρητης, και μετα απο καποια χρηση, ψοφαει μονο του.
βεβαια μαζι με ολα αυτα, θα υπαρχουν και τα αντιστοιχα "αφτερμαρκετ" ξεκλειδωματα κλπ.
-
enaon
- Δημοσιεύσεις: 30019
- Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από enaon » 23 Μαρ 2023, 17:45
Awesomatic έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 17:39
να πάει οπωσδήποτε σε κάποιον ηλεκτρονικό να το ενισχύσει όπου χρειάζεται για να αντέχει το παραπάνω ρεύμα.
θα καουμε ζωντάνοι ετσι, να παει να παρει ενα αλλο που πιανει τα χιλιομετρα που θελει.
Δεν υπαρχει τρόπος να ενισχύσει ενας ηλεκτρονικός κατι και να περάσει παραπάνω ρευμα με ασφάλεια. Οι μπαταρίες θα ειναι φθηνές με μικρό ρυθμό αποφόρτησης, τα fets θα εχουν περιορισμους στα χαρακτηριστικά, οι διατομές προς το μοτέρ θα ειναι συγκεκριμένες, η ψύξη το ίδιο. Αν υπαρχει ενα προβλημα με τα μικρά ηλεκτρικά, ειναι οτι βαζουν χερι.
-
EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13224
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από EKPLIKTIKOS » 23 Μαρ 2023, 17:52
talaipwros έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:15
ST48410 έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 00:58
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
Στην τεσλα ειπαν πρωτο service στα τρια χρονια
Για να είμαστε δίκαιοι, ούτε τα ΜΕΚ έχουν κάνα ιδιαίτερο κόστος τα πρώτα 3-4 χρόνια. Από εκεί κ μετά βέβαια δεν υπάρχει σύγκριση με ένα ηλεκτρικό. Συνήθως γύρω στην 4ετια πας για ιμάντες με σημαντικό κόστος.
Μιλάω πάντα αν θες να είσαι by the book. Τα μισά και βάλε στην Ελλάδα είναι ελλιπως συντηρημένα
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από talaipwros » 23 Μαρ 2023, 17:53
EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 17:52
talaipwros έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 16:15
ST48410 έγραψε: ↑22 Μαρ 2023, 00:58
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
Στην τεσλα ειπαν πρωτο service στα τρια χρονια
Για να είμαστε δίκαιοι, ούτε τα ΜΕΚ έχουν κάνα ιδιαίτερο κόστος τα πρώτα 3-4 χρόνια. Από εκεί κ μετά βέβαια δεν υπάρχει σύγκριση με ένα ηλεκτρικό. Συνήθως γύρω στην 4ετια πας για ιμάντες με σημαντικό κόστος.
Παντως 200.000 χιλιομετρα στη BMW 5μιση χρονια, προχθες ειχα το μεγαλο service, ουτε ιμαντας ουτε τιποτα. Λαδια, φιλτρα, τσεκαρισμα και ad blue £540
Απο την αλλη για το lexus εχω προπληρωσει £1300 για τα 3 πρωτα service τρια χρονια/48000 χιλιομετρα, οτι ερθει πρωτο
-
ST48410
- Δημοσιεύσεις: 25720
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21
Μη αναγνωσμένη δημοσίευση
από ST48410 » 23 Μαρ 2023, 18:31
enaon έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 17:26
ST48410 έγραψε: ↑23 Μαρ 2023, 17:23
Ευχαριστώ αλλά δεν νομίζω ότι θα βάλει χέρι σε 2 μηνών όχημα. Θα του το φτιάξουν. Έχει εγγύηση ενός έτους για το όχημα και 5 για τις μπαταρίες. Οικονομικό είναι στις μετακινήσεις. Να δούμε τι θα βγάλει σε ζημιές.
δεν υπαρχουν ζημιές να βγαλει θεωρώ, η δική μου εμπειρία με αυτου του επιπέδου τις κατασκευες λεει οτι είναι απλα αθάνατα. Βεβαια αν βαζει χερι καποιος για να ανεβάσει τελική κλπ και δεν ξερει καλα τις ισορροπίες του συστήματος, δεν θα περάσει καλά, να προσέχει νομίζω.
Δεν έβαλε χέρι ο ίδιος. Το πήρε έτσι αλλά καταλαβαίνω τι λες.
-
-
- 3 Απαντήσεις
- 202 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
05 Μαρ 2025, 19:58
-
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
15 Μαρ 2025, 01:07
-
-
- 35 Απαντήσεις
- 463 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης
28 Μαρ 2025, 15:21
-
-
- 12 Απαντήσεις
- 443 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
07 Μαρ 2025, 17:52
Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών
Αποποίηση Ευθυνών Διαχείρισης Φόρουμ (Phorum.com.gr)
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.