η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37729
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 22 Ιουν 2023, 10:11

Chilloutbuddy έγραψε:
22 Ιουν 2023, 03:17
Μλκς δεν τα ψάχνω επι τούτου σας το ορκίζομαι, δεν πάω στο γκούγκλ να βάλω "γιατί τα EV είναι απάτη" LOL
Τζο Ρόγκαν χάζευα ο κακομοίρης και κοίτα πάλι που έπεσα:
https://www.greencarreports.com/news/11 ... -tailpipes

Αυτή η μελέτη λέει ότι το 52% των ρύπων από ένα αυτοκίνητο δεν έρχεται από την εξάτμιση, αλλά από τα λάστιχα που φθείρονται και τη φρενόσκονη. Και όσο πιό βαρύ το αυτοκίνητο τόσο περισσότεροι οι ρύποι :102:

Απ'το Imperial College London η μελέτη
καποιος ξεχασε να αναφερει οτι τα ηλεκτρικα φρεναρουν κατα 90% με τον κινητηρα, αρα φρενοσκονη σχεδον μηδεν;

επισης, το 48% που βγαινει απο την εξατμιση, ασημαντο, το ξεχναμε. ψαχνουμε τα λαστιχα, οπου εχουμε 20% μεγαλυτερο βαρος, αρα 20% μεγαλυτερη καταναλωση σε λαστιχα, ετσι χοντρικα.

οποτε, ξεχναμε το μηδεν στη φρενοσκονη, ξεχναμε το ελαχιστο 48%, και εστιαζουμε εκει που θελουμε για να καταληξουμε οτι ειναι πιο ρυπογονα.

δεν εχω χρονο και ορεξη να διαβασω τη μελετη, αλλα δεν εχω και μαλλια να μου πεσουν, αν τα λεει οπως περιγραφω.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12317
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 22 Ιουν 2023, 11:14

Ασέβαστος έγραψε:
22 Ιουν 2023, 10:11
δεν εχω χρονο και ορεξη να διαβασω τη μελετη, αλλα δεν εχω και μαλλια να μου πεσουν, αν τα λεει οπως περιγραφω.
Όχι καραφλότεκνο δε λέει αυτό :lol:

Συνολικοί ρύποι αυτοκινήτου στην ατμόσφαιρα = εξάτμιση + φρενόσκονη + φθορά ελαστικών + φθορά ασφάλτου + ανασήκωμα υπάρχουσας σκόνης στο δρόμο

Στα Ev η εξάτμιση είναι μηδέν προφανώς, η φρενόσκονη γενικά λιγότερη γιατί φρενάρουν κυρίως με τον κινητήρα όπως είπες, τα υπολοιπα γενικά υψηλότερα λόγω βάρους. Η συνολική διαφορά στη ρύπανση εξαρτάται τι μέγεθος μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα μετράμε (PM10 ή PM2.5), τι είδους τακάκια χρησιμοποιούνται (χωρίς αμίαντο "NAO" ή low metallic "LM"), και τι ποσοστό φρεναρίσματος γίνεται με regenerative breaking στο ηλεκτρικό.

Εδώ είναι οι συνολικοί ρύποι σύμφωνα με αυτή τη μελέτη η οποία σύγκρινε ένα χιουντάι Κόνα ντίζελ, ένα Κόνα βενζίνα, ένα Κόνα ηλεκτρικό με 50% regen και ένα Κόνα ηλεκτρικό με 90% regen

Εικόνα

Oι μπάρες είναι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι που μέτρησαν:
Μώβ = εξάτμιση
Κίτρινο = φρενόσκονη
Πράσινο = ελαστικά
Κόκκινο = φθορά ασφάλτου
Μαύρο = ανασήκωμα σκόνης του δρόμου

Tα μικροσωματίδια μεγέθους 10 (PM10) είναι μεγαλύτερα και είναι αυτά που δημιουργούν ερεθισμούς στα μάτια, τη μύτη και το λαιμό. Τα μικρότερα (PM2.5) είναι μάλλον πιό επικίνδυνα γιατί εισχωρούν στα πνευμόνια.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 13274
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 22 Ιουν 2023, 12:24

Ασέβαστος έγραψε:
22 Ιουν 2023, 10:11
καποιος ξεχασε να αναφερει οτι τα ηλεκτρικα φρεναρουν κατα 90% με τον κινητηρα, αρα φρενοσκονη σχεδον μηδεν;
Εάν το επιλέξεις . Με regenerative breaking το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν νορμάλ αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό ενοχλεί τους περισσότερους που έχουν γκέι αυτόματο κιβώτιο, οπότε όταν παίρνουν ηλεκτρικό το απενεργοποιήσουν :D
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37729
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 22 Ιουν 2023, 12:41

Chilloutbuddy έγραψε:
22 Ιουν 2023, 11:14
Ασέβαστος έγραψε:
22 Ιουν 2023, 10:11
δεν εχω χρονο και ορεξη να διαβασω τη μελετη, αλλα δεν εχω και μαλλια να μου πεσουν, αν τα λεει οπως περιγραφω.
Όχι καραφλότεκνο δε λέει αυτό :lol:

Συνολικοί ρύποι αυτοκινήτου στην ατμόσφαιρα = εξάτμιση + φρενόσκονη + φθορά ελαστικών + φθορά ασφάλτου + ανασήκωμα υπάρχουσας σκόνης στο δρόμο

Στα Ev η εξάτμιση είναι μηδέν προφανώς, η φρενόσκονη γενικά λιγότερη γιατί φρενάρουν κυρίως με τον κινητήρα όπως είπες, τα υπολοιπα γενικά υψηλότερα λόγω βάρους. Η συνολική διαφορά στη ρύπανση εξαρτάται τι μέγεθος μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα μετράμε (PM10 ή PM2.5), τι είδους τακάκια χρησιμοποιούνται (χωρίς αμίαντο "NAO" ή low metallic "LM"), και τι ποσοστό φρεναρίσματος γίνεται με regenerative breaking στο ηλεκτρικό.

Εδώ είναι οι συνολικοί ρύποι σύμφωνα με αυτή τη μελέτη η οποία σύγκρινε ένα χιουντάι Κόνα ντίζελ, ένα Κόνα βενζίνα, ένα Κόνα ηλεκτρικό με 50% regen και ένα Κόνα ηλεκτρικό με 90% regen

Εικόνα

Oι μπάρες είναι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι που μέτρησαν:
Μώβ = εξάτμιση
Κίτρινο = φρενόσκονη
Πράσινο = ελαστικά
Κόκκινο = φθορά ασφάλτου
Μαύρο = ανασήκωμα σκόνης του δρόμου

Tα μικροσωματίδια μεγέθους 10 (PM10) είναι μεγαλύτερα και είναι αυτά που δημιουργούν ερεθισμούς στα μάτια, τη μύτη και το λαιμό. Τα μικρότερα (PM2.5) είναι μάλλον πιό επικίνδυνα γιατί εισχωρούν στα πνευμόνια.
εδω μαλιστα, ολα μοιαζουν σωστα.

δυσκολευομαι λιγο μονο να κατανοησω πως η σκονη του δρομου σηκωνεται περισσοτερο απο βαρυτερο οχημα. αλλα για να το λενε, ετσι θα ειναι. :102:

επισης, τι ειναι η σκονη του δρομου; μηπως σε μεγαλο βαθμο ειναι μικροσωματιδια που εχουν ηδη αφησει τα αυτοκινητα, απο λαστιχα, εξατμισεςι κλπ;

παντως, το τελικο αποτελεσμα μοιαζει να ειναι πιο "οικολογικα" τα ev. οχι οτι αυτο εχει μεγαλη σημασια για τον καταναλωτη, να λεμε την αληθεια...
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25741
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 22 Ιουν 2023, 12:44

Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12317
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 22 Ιουν 2023, 13:19

ST48410 έγραψε:
22 Ιουν 2023, 12:44
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
Η πικρή αλήθεια είναι ότι πολύ περισσότεροι άνθρωποι ζούνε στην Αθήνα παρά στην Πτολεμαϊδα.
Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, αλλιώς κι εγώ δεν καταλαβαίνω τη λογική τους.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25741
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 22 Ιουν 2023, 13:31

Chilloutbuddy έγραψε:
22 Ιουν 2023, 13:19
ST48410 έγραψε:
22 Ιουν 2023, 12:44
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
Η πικρή αλήθεια είναι ότι πολύ περισσότεροι άνθρωποι ζούνε στην Αθήνα παρά στην Πτολεμαϊδα.
Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, αλλιώς κι εγώ δεν καταλαβαίνω τη λογική τους.
Ναι, έτσι. Ενδεχομένως ποντάρουν ότι σε λίγα χρόνια το μείγμα θα είναι υπέρ πιο καθαρών μορφών ενέργειας αν και η ίδια η κατασκευή του οχήματος επιβαρύνει πολύ το περιβάλλον.

Εγώ 3 κύρια προβλήματα εντοπίζω αν τελικά το κόστος πέσει στα επίπεδα των συμβατικών οχημάτων και υπάρξει επάρκεια πρώτων υλών.

Που θα φορτίζουν όλα αυτά τα εκατομμύρια οχήματα στις πυκνοκατοικημένες περιοχές χωρίς κήπους και πυλωτές;
Πως θα μπορέσει να παραχθεί κεντρικά όλη αυτή η έξτρα ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζονται;
Πιο δίκτυο θα την μεταφέρει; Θα χρειαστούν τρελά έργα υποδομής αν ξαφνικά φορτίζουμε όλοι τα οχήματά ας ή έστω οι μισοί.

Για την ώρα η λύση του φίλου μοιάζει λογική. Ηλεκτρικό τρίκυκλο για μέσα στην πόλη που φορτίζει σε απλή πρίζα οπουδήποτε. Αλλά σαν δεύτερο όχημα. Ούτε για ταξίδια, ούτε για διακοπές και τέτοια. Και τα λεφτά που έχει δώσει ήδη με την έξτρα μπαταρία δεν είναι λίγα αλλά κάνει καθημερινά χιλιόμετρα λόγω εργασίας οπότε έχει νόημα. Για μένα που πάω στη δουλειά με τρένα/λεωφορεία, δεν επρόκειτο να τα αποσβέσω ποτέ.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12317
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 22 Ιουν 2023, 15:46

Bασικά ο Νάνος έχει δίκιο, κι ο Enaon, όσα λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο τόσο καλύτερα. Όποιος θέλει να βοηθήσει δουλεύει απ'το σπίτι αν γίνεται, και όσο μπορεί παίρνει τρένο, καβαλάει ποδήλατο, μονόροδο, περπατάει.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37729
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 22 Ιουν 2023, 23:49

ST48410 έγραψε:
22 Ιουν 2023, 12:44
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
το μερος της ρυπανσης για εξωρυξη πετρελαιου και μετατροπη του σε βενζινη το μετραμε; α, και για μεταφορα αυτων.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25741
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 » 22 Ιουν 2023, 23:53

Ασέβαστος έγραψε:
22 Ιουν 2023, 23:49
ST48410 έγραψε:
22 Ιουν 2023, 12:44
Για να είναι δίκαιη η σύγκριση δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται και κάποιοι ρύποι που παράγονται στις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή θεωρείται ότι αυτοί είναι αμελητέοι; Θέλω να πω το ότι μέρος της ρύπανσης για την ενέργεια που καταναλώνει το όχημα συμβαίνει σε άλλο τόπο και χώρο αλλά τελικά η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται.
το μερος της ρυπανσης για εξωρυξη πετρελαιου και μετατροπη του σε βενζινη το μετραμε;
Φαντάζομαι όχι. Χωρίς στοιχεία έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ μικρότερο αυτού της καύσης για να παραχθεί ηλεκτρική ενέργεια. Ας μετρηθούν όλα να δούμε που θα κάτσει η μπίλια. Ωστόσο το να θεωρηθεί ότι το ηλεκτρικό καταναλώνει ενέργεια που δεν επιβαρύνει την ατμόσφαιρα είναι κάπως υπερβολικό.

Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49941
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith » 26 Ιουν 2023, 00:12

Ήρθε το Δελφίνι στην Αυστραλία;! Τσίλ ποιές είναι οι πρώτες αντιδράσεις του λαού εκεί;

✋🏻 Vladimir, STOP! ✋🏻

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12317
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 26 Ιουν 2023, 04:56

Dwarven Blacksmith έγραψε:
26 Ιουν 2023, 00:12
Ήρθε το Δελφίνι στην Αυστραλία;! Τσίλ ποιές είναι οι πρώτες αντιδράσεις του λαού εκεί;
Πρώτη φορά το βλέπω, ωραίο φαίνεται
Όλα αυτά έχουν το κοινό τους εδώ και σίγουρα θα πουλήσει σε κάποιους, αλλά εδώ είναι κυρίως toyotaland.
Το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Αυστραλία είναι σταθερά το Hilux το οποίο ξεκινάει καινούργιο από ΑUD$29,000 με 2,700 κυβικά βενζίνα. Δεν εκθρονίζεται αυτό το πράμα με τίποτα, ακόμα και να βγάλουν το ίδιο στην ίδια τιμή, και να βάλουν και ταχυφορτιστή έξω από κάθε σπίτι, πάλι αυτό θα πάρουν οι Αυστραλοί γιατί λέει πάνω Τογιότα. Δεν ξέρεις για τι κόλλημα μιλάμε

Γι'αυτό έλεγα πριν καμμιά δεκαριά σελίδες ότι είναι πλήγμα που είπε η τογιότα δεν πάνε σε ηλεκτρικά, αν δεν πούνε αυτοί οκ δε θα πιάσουμε ποτέ κρίσιμη μάζα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 30019
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 26 Ιουν 2023, 18:21

Chilloutbuddy έγραψε:
26 Ιουν 2023, 04:56
Γι'αυτό έλεγα πριν καμμιά δεκαριά σελίδες ότι είναι πλήγμα που είπε η τογιότα δεν πάνε σε ηλεκτρικά, αν δεν πούνε αυτοί οκ δε θα πιάσουμε ποτέ κρίσιμη μάζα.
και δευτερη ειναι η mazda βλεπω. Στον λαιμό σας θα τους πάρετε. :003:

Άβαταρ μέλους
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 9338
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:44
Phorum.gr user: ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ » 28 Ιουν 2023, 08:02

.


Βρήκανε πατέντα λέει στο Ισραήλ πατέντα αόρατης μεμβράνης που την περνάς σε όλο το αυτοκίνητο - και σε ότι υποθέτω

ερχεται σε επαφή με την ακτινοβολία του ήλιου - με ιδιότητα να ρίχνει την θερμοκρασία του αυτοκινήτου μέχρι και 20 βαθμούς..... :blm:

Οικονομία στις μπαταρίες απο κει που δε το περιμένεις.....

Πιθανολογώ θα έχει και εφαρμογή σε κτίρια.....

.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....

Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία

Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 30 Ιουν 2023, 09:56

friday june 30 2023

Search The Times and The Sunday Times

News

BUSINESS

Volkswagen to cut production of electric cars at German factory

Production of electric vehicles at one plant in Germany will be on hold for six weeks




Ben Clatworthy

, Transport Correspondent

Friday June 30 2023, 12.01am, The Times

The UK’s most popular car manufacturer has cut back production of electric vehicles because of “strong customer reluctance”.

In an unprecedented move, Volkswagen said it would cancel work on EVs for at least six weeks at one of its biggest plants in northwest Germany. Production of traditional internal combustion engine cars is unaffected.

Company executives said demand for EVs is down 30 per cent compared with forecasts.

Amid the sales crisis, the company will also lay off 300 of 1,500 employees working on EVs at its Emden plant. They were told about the reduced production on Monday.

Manfred Wulff, the head of the Emden plant, said: “We are experiencing strong customer reluctance in the electric vehicle sector
https://www.thetimes.co.uk/article/volk ... -cbz6gj66s

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών