καποιος ξεχασε να αναφερει οτι τα ηλεκτρικα φρεναρουν κατα 90% με τον κινητηρα, αρα φρενοσκονη σχεδον μηδεν;Chilloutbuddy έγραψε: ↑22 Ιουν 2023, 03:17Μλκς δεν τα ψάχνω επι τούτου σας το ορκίζομαι, δεν πάω στο γκούγκλ να βάλω "γιατί τα EV είναι απάτη" LOL
Τζο Ρόγκαν χάζευα ο κακομοίρης και κοίτα πάλι που έπεσα:
https://www.greencarreports.com/news/11 ... -tailpipes
Αυτή η μελέτη λέει ότι το 52% των ρύπων από ένα αυτοκίνητο δεν έρχεται από την εξάτμιση, αλλά από τα λάστιχα που φθείρονται και τη φρενόσκονη. Και όσο πιό βαρύ το αυτοκίνητο τόσο περισσότεροι οι ρύποι
Απ'το Imperial College London η μελέτη
επισης, το 48% που βγαινει απο την εξατμιση, ασημαντο, το ξεχναμε. ψαχνουμε τα λαστιχα, οπου εχουμε 20% μεγαλυτερο βαρος, αρα 20% μεγαλυτερη καταναλωση σε λαστιχα, ετσι χοντρικα.
οποτε, ξεχναμε το μηδεν στη φρενοσκονη, ξεχναμε το ελαχιστο 48%, και εστιαζουμε εκει που θελουμε για να καταληξουμε οτι ειναι πιο ρυπογονα.
δεν εχω χρονο και ορεξη να διαβασω τη μελετη, αλλα δεν εχω και μαλλια να μου πεσουν, αν τα λεει οπως περιγραφω.