Θυμάσαι συγκεκριμένα πόσο πλήρωνες το μήνα, να τα βάλουμε κάτω;Οργισμένος έγραψε: ↑20 Δεκ 2023, 13:29exv kamei λιζινγκ στο εξωτερικο . Καινουργι αυτοκινητο 3 ετη στο 1 τριτο της τιμης του αυτοκινητου δια 36 πλας τοκους αλλα με συγκεκριμενο αριθμο χλμ που με βολευε μια χαρα, και καμια εννοια για σερβις βλαβεσ κτλ. Η τιμη της αξιας ενος καινουργιου αυτοκινητου πεφτει 33% μετα απο 3 ετη οποτε αυτο ειναι και το λιζινγκ, κανεις δανειο την πτωση αξιας που θα προκαλεσεις και εχεις ενα καινουργιο αυτοκινητο για 3 ετη. Πολυ καλη επιλογη και δεν νομιζω να υπαρχει γυρισμος για μενα τουλαχιστον.
Ο ελληναρας απο την αλλη θα πωλησει στην 3ετια το αυτοκινητο και ας βγαινει χαμενος για να αγορασει αλλο και φτου κι απο την αρχη ώντας χρεομενος συνεχως με την ολικη τιμη του αυτοκινητου και εκτιθεμενος πληρως σε τυχον τεχνολογικες αλλαγες που την παρουσα εποχη ειναι πραγματικοτητα.
Αν το αυτοκίνητο έκανε (πες) 40χιλ καινούργιο να το αγοράσεις μετρητά, και το πουλαγες μετά από 3 χρόνια 27χιλ (δηλαδή 40 μείον 33% απομείωση), το αυτοκίνητο θα σου είχε κοστίσει 13 χιλιάρικα για 3 χρόνια. Συν τις βενζίνες σου, συν ό,τι συντήρηση δεν καλύπτεται απ'την εγγύηση (δηλαδή συνήθως τίποτα).
Η εταιρία λίζινγκ θα σου χρεώσει τα 13 χιλιάρικα, συν τις βενζίνες φυσικά, και από πάνω τόκους, συν τα έξοδά τους, συν το περιθώριο κέρδους τους. Γιατί καμμία εταιρία δε μπορει να λειτουργήσει χωρίς να χρεώσει στον πελάτη τα έξοδά της και το περιθώριο κέρδους της.
Ε, αν έχεις μετρητά στο χέρι, όλα αυτά τα υπογραμμισμένα για ποιό λόγο να τα πληρώσεις;