το VW group γενικά φοράει Ζακςstergiosbik έγραψε: ↑10 Απρ 2025, 08:54Οπω σου είπαν,κοίτα και για αφτερμαρκετ.
Κατά κανόνα είναι πιο φθηνά και εφάμιλλα των εργοστασιακών.
Άσε που και τα εργοστασιακά δεν πραγματικά εργοστασιακά.
Καμμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν κατασκευάζει αμορτισέρ.
Από άλλους μεγάλους κατασκευαστές αμορτισέρ τα παίρνουν και τα βαφτίζουν εργοστασιακά.
Κάπου να πω τον πόνο μου
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
οχι ρε, ρωτάω αν το αμάξι έχει ηλεκτρικά αμορτισερ - σοκ αμπσόρμπερς που λένε και στο χωριό μου, με ρυθμιζόμενη απόσβεση sport normal comfort που κάνουν το μάξι πιο σκληρό ή μαλακό κ.λ.π.
Γενικά είναι πιο ακριβά αυτά, κοντά στις τιμές που περιγράφεις
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
αυτο ηταν τρακαρισμα ρε φιλε .
και λαντα να ειχες να πηγαιναν στη μιση τιμη ?

- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
2 ή 3 σειρές αμορτισέρ βγάξει η Ζακς με αποκλιση κόστους 20%GoBzi έγραψε: ↑10 Απρ 2025, 10:57Τα αμορτισέρ είναι ακριβά γιατί η VW/Skoda στο συγκεκριμένο μοντέλο/trim είχε βάλει τα ίδια με τα A4-6, οπότε χτυπάνε στο κεφάλι. Αλλά όντως, εδώ Σκωτία πήγα ήρθα με το ένα σπασμένο και δεν κατάλαβα τίποτα. Την επόμενη φορά θα αλλάξω το ενα.Crimson_2 έγραψε: ↑10 Απρ 2025, 10:28Επίσης στη συγκεκριμένη περίπτωση βάλε μόνο το ένα θα έλεγα, δεν είναι ότι κλάταρε το ένα και το καινούριο θα έχει τρελή διαφορά, ούτε έχεις σπορ αμάξι να μπαίνεις στα b roads με χίλια και να σε χαλάει το geo setup.. σε motorway δεν θα καταλάβεις διαφορά, στην τσέπη θα καταλάβεις σίγουρα αν βάλεις μόνο ένα.
η αν θέλεις πάρε Bilstein κιτρινα για σπορ ανησυχίες
Παρήγειλε τα καλύτερα-ακριβότερα για να νοιώθεις καλά απο κανένα ιντερνετικό μαγαζί και πήγαινε με τα δικά σου αμορτισέρ σε ένα συνεργείο να στα περάσουν , να δούμε πόσο θα χρεώσουν τα εργατικά
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
ορίστε £ 78 το ένα τα μαμίσια
και 180 τα αφτερμαρκετ σπόρ
Παρτα και πήγαινε σε ένα συνεργείο να στα περάσουν.
https://www.autodoc.co.uk/car-parts/sho ... D%5B%5D=VA
και 180 τα αφτερμαρκετ σπόρ
Παρτα και πήγαινε σε ένα συνεργείο να στα περάσουν.
https://www.autodoc.co.uk/car-parts/sho ... D%5B%5D=VA
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
ισως κατι εχει αλλαξει, αλλα στην αγγλια τα συνεργία δεν εχουν καμία σχέση με τα δικά μας στις τιμές. Αν το αμαξι ειναι φθηνο το πετάς, δεν το φτιάχνεις. Το ειχα κάνει χομπι μια εποχή, ειχα αγοράσει 7-8 σουπερκαρς, με μικρές ζημιές που δεν περναγαν ΜΟΤ, κτεο, τα χαρχάλευα παραπάνω και τα παρατούσα. Ελληνες φοιτητές, μάστιγα.

- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
μ'αρέσει η ροπή χαμηλά, οδηγάω τα βενζινοκίνητα ακούγοντας πιράκια και γιαυτό ψηνομαι για ντηζελ αλλά ξέρω ελάχιστα γιαυτάSeaHawk έγραψε: ↑10 Απρ 2025, 11:48Δεν ισχυουν αυτα περι πενταπλασιου κοστους αυτα τα λενε ατομα τα οποια δεν εχουν καλη εμπειρια με ντιζελ
Εγω εχω πολυ μεγαλη εμπερια και σε επαγγελματικα και σε ιχ
Καταρχας να πτω οτι αυτην την στιγμη το Mito 1.6 diesel του 2009 εχει φτασει τις 340.000 χλμ και φερει ακομη το αρχικο dpf το οποιο σε ολους τους ελεγχους ειναι βουλωμενο απο 20-30%
Και το ΒΜW E60 diesel κοντευει τις 900.000 χλμ με το δευτερι DPF το οποιο κοστισε κοντα στα 2 χιλιαρικα
Η χρηση diesel ιχ εχει ορισμενες ιδιαιτεροτητες
1.Επιπλεον κραδασμοΙ του κινητηρα κυριως στο ρελαντι
2.Οδηγηση σε χαμηλοτερες στροφες μεγαλη ροπη με δυναμη απο πολυ χαμηλα αλλα χωρις δυνατη επιταχυνηση
3.Πρεπει να μην περιοριζεσαι εντος πολης δηλαδη πρεπει να γραφεις καποια χιλιομετρα εκτος
4.Πρεπει να βαζεις το ακριβο πετρελαιο και να προσεχεις που βαζεις καυσιμο δηλαδη μονο σε εταιρικα πρατηρια και οσο το δυνατον σε πρατηρια που εχεις δοκιμασει
5.Δεν πρεπει να σβηνεις τον κινητηρα ενω το dpf κανει αναγεννηση
6.Οταν κανει αναγεννηση πρεπει να οδηγεις κοντα στις 3.000 στροφες αν μπορεις και εισαι σε ανοιχτο δρομο
7.Nα κανεις παντα προθερμανση πριν την εκκινση
8.Να μην το πατας στα πρωτα 5 χλμ
9.Αν δεν ειναι σενταν εχεις μυρωδια στην καμπινα οταν κανει αναγεννηση αν εχουν φθαρει σκληρυνει τα λαστιχα του πορτ μπαγκαζ
κτλ κτλ κτλ
Εχει ορισμενες ακριβες βλαβες οπως μπεκ αντλια πετρελαιου και dpf
Αν γραψεις σεβαστα χιλιομετρα ειναι μονοδρομος
Συνεργεια υπαρχουν
Οχι πολλα
Για παραδειγμα μοντελα που εχουν κυκλοφορησει σε ταξι η μοντελα με παρομοια μηχανικα μερη ειναι η καλυτερη περιπτωση
Για τα υπολοιπα πας λιγο στα τυφλα με τα μαστορια
Για μενα ειναι γολγοθας να γυρισω σε βενζινα εχοντας συνηθισει στην απεριοριστη ροπη του ντιζελ
Τωρα με τα hybrid κατι γινεται αλλα εκτος απο την toyotan οπλα τα mild hybrid ειναι για τον πεοντα
Εχω κλεισει test drive για το 3008 plug in hybrid θα μεταφερω εντυπωσεις
Το CHR mild Jybrid στο οποιο επισης εκαναν test drive δεν μου αρεσε.
Ας δουμε τωρα ενα παραδειγμα με βαση τα 100.000χλμ
Ενα βενζινοκινητο με καταναλωση 7 λιτρα στα 100 θα καψει 7.000 λιτρα βενζινης Χ 1.715=12.000€ σε καυσιμα
Ενα ιδιο μοντελο με ντιζελ καεει 4.5 λιτρα στα 100 και θα καψει 4.500 λιτρα πετρελαιου Χ 1.49= 6.705€ σε καυσιμα
Μονοδρομος το diesel για νεο αυτοκινητο στα πρωτα 100.000 χλμ μιλαμε για κερδος 5.300€
Τι ειναι η αναγγένηση και πως δουλεύει?
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
αρρωστη κατάσταση αυτή με την αδυναμία επισκευής, κατα τα άλλα οι ρύπποι και η Ulez τους μάρανε...enaon έγραψε: ↑11 Απρ 2025, 17:37ισως κατι εχει αλλαξει, αλλα στην αγγλια τα συνεργία δεν εχουν καμία σχέση με τα δικά μας στις τιμές. Αν το αμαξι ειναι φθηνο το πετάς, δεν το φτιάχνεις. Το ειχα κάνει χομπι μια εποχή, ειχα αγοράσει 7-8 σουπερκαρς, με μικρές ζημιές που δεν περναγαν ΜΟΤ, κτεο, τα χαρχάλευα παραπάνω και τα παρατούσα. Ελληνες φοιτητές, μάστιγα.
Αλλα εφόσον το αμάξι το γκομπζι πηγαίνει, όταν έρθει ελλάδα ας τα αλλάξει
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
γιατί με το αμαξι θα ερθει; Το εχω κανει μια φορά και αυτό, αλλα ειναι περιπέτεια για φοιτητές, δεν εχει νόημα για γερο ανθρωπο. Σοβαρό ενήλικο εννοώ.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
σορυ τώρα το ειδα, έχω την κακη σηνηθεια να διαβάζω πολύ διαγώνιαGoBzi έγραψε: ↑10 Απρ 2025, 10:11Για επώνυμα λίγο που το έψαξα θα μου έβγαιναν γύρω στο 800αρι μόνο τα αμορτισέρ, εχει η μαλακία ρύθμιση για comfort, sport κτλπ και στα χρεώνουν λες και είναι απο χρυσάφι. Δεν θα μου πάρουν και πόσα για τα περαστικά; Θα μου πεις 700 για τα περαστικά; Τεσπα η μαλακίες πληρώνονται κυριολεκτικά.
Όντως ειναι ακριβά τα ρυθμιζόμενα αμορτισερ
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34867
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Δεν περνάει ΚΤΕΟ εάν δεν τα αλλάξω, το οποίο λήγει την άλλη εβδομάδα. Τώρα η μαλακία έγινε.dna replication έγραψε: ↑11 Απρ 2025, 17:51αρρωστη κατάσταση αυτή με την αδυναμία επισκευής, κατα τα άλλα οι ρύπποι και η Ulez τους μάρανε...enaon έγραψε: ↑11 Απρ 2025, 17:37ισως κατι εχει αλλαξει, αλλα στην αγγλια τα συνεργία δεν εχουν καμία σχέση με τα δικά μας στις τιμές. Αν το αμαξι ειναι φθηνο το πετάς, δεν το φτιάχνεις. Το ειχα κάνει χομπι μια εποχή, ειχα αγοράσει 7-8 σουπερκαρς, με μικρές ζημιές που δεν περναγαν ΜΟΤ, κτεο, τα χαρχάλευα παραπάνω και τα παρατούσα. Ελληνες φοιτητές, μάστιγα.
Αλλα εφόσον το αμάξι το γκομπζι πηγαίνει, όταν έρθει ελλάδα ας τα αλλάξει

Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
αν ερθεις με το αμαξι, και αν δεν εχει αλλαξει κατι, δεν πειράζει να μην εχεις ΜΟΤ στην εξοδο απο την χώρα. Ειχα φέρει 300 αλογα με πρόβλημα στις τσιμουχες ετσι, 250 στον αυτοβαν για 5 λεπτά, 60 μετα.

Σαχλαμάρες βεβαια, γκρινιαξε λιγο ακομα και αλλαξέ τα.
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4876
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: ερημος
- Επικοινωνία:
Re: Κάπου να πω τον πόνο μου
Τι ποστ είναι αυτό βρε Σπύρο; Περίμενα να προτείνεις στον γκομπζι να πάρει αμορτισέρ χωρίς γλουτένη.

-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 45 Απαντήσεις
- 1805 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Garcia
25 Μαρ 2024, 11:39
-
- 73 Απαντήσεις
- 2324 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης
16 Δεκ 2023, 11:54
-
-
Νέα δημοσίευση Νήμα για τον πόνο που κερνά ο sol
από Sol » 16 Αύγ 2023, 14:12 » σε Phorum.com.gr - Διαδικτυακή κοινότητα - 32 Απαντήσεις
- 2362 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Sol
19 Αύγ 2023, 14:27
-
-
- 69 Απαντήσεις
- 1645 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από student
03 Νοέμ 2024, 19:23