δεν το παιρνεις για την ταχυτητα, αλλα για την επιταχυνση.
η ταχυτητα ειναι για τους κουλομαριες, που απλως κρατανε ισια το τιμονι και πατανε το γκαζι. οι χεραδες πανε γκαζι-φρενο, και διασκεδαζουν ακομη και με απλως διψηφια νουμερα στο κοντερ.
δεν το παιρνεις για την ταχυτητα, αλλα για την επιταχυνση.
Όχι βέβαια, τι σημαίνει πιό "καλό";; έχουμε διαγωνισμό ποιός θα πετύχει μεγαλύτερο χρόνο με λιγότερα άλογα;stergiosbik έγραψε: ↑31 Δεκ 2024, 09:32Άρα το Χόντα είναι ακόμα καλύτερο από τα σουπερκαρ που δείχνεις μιας και έχει τα μισά άλογα;
Λίγο πιο πάνω,πολύ κοντά στο hyundai,είναι και το γκολφακι που είναι ακόμα πιο φθηνό.
Chilloutbuddy έγραψε: ↑31 Δεκ 2024, 10:22Όχι βέβαια, τι σημαίνει πιό "καλό";; έχουμε διαγωνισμό ποιός θα πετύχει μεγαλύτερο χρόνο με λιγότερα άλογα;stergiosbik έγραψε: ↑31 Δεκ 2024, 09:32Άρα το Χόντα είναι ακόμα καλύτερο από τα σουπερκαρ που δείχνεις μιας και έχει τα μισά άλογα;
Λίγο πιο πάνω,πολύ κοντά στο hyundai,είναι και το γκολφακι που είναι ακόμα πιο φθηνό.
Βασικά φίλε το θέμα είναι ότι με 60 χιλιάρικα παίρνεις αμάξι που στην πίστα κάνει χρόνους λαμποργκίνι γκαγιάρδο, στα φανάρια καυλαντίζει βασικά όλους, διαλέγεις με ένα κουμπί αν θα είναι πίσω κίνηση, μπροστά κίνηση ή 4Χ4, διαλέγεις τί ήχο θα κάνει ή καθόλου ήχο, και αν γουστάρεις το βάζεις σε drift mode και κάνεις οχτάρια μέχρι να μείνουν μόνο οι ζάντες. Μιλάμε για ατέλειωτο χαβαλέ, ο μόνος τρόπος να ήταν πιό χαβαλέ το αμάξι είναι αν ήταν και κάμπριο και σκαρφάλωνε βράχια σαν το wrangler.
ποιός το γαμεί το σιβίκ.
Το αγαπημένο μου να είμαι συνοδηγός, τσιγαράκι, μπυρουλα, σταυροποδι.Chilloutbuddy έγραψε: ↑30 Δεκ 2024, 13:07βασικά δε με νοιάζει αν είναι 600 άλογα, δε με νοιάζει αν είναι γρήγορα ή αργά, με νοιάζει μόνο αν φτιάχνουν απολαυστικά, ενδιαφέροντα, οδηγο-κεντρικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα φτιαγμένα για τη χαρά της οδήγησης. Το MX5 ας πούμε είναι το τέλειο roadster κι ας είναι "μόνο" 170 άλογα. Θα είχα οπωσδήποτε ένα τέτοιο (αν χώραγα)
Τα θερμικά φτιάχνουν ακόμα μπόλικα τέτοια. Υπάρχει το Yaris GR, το Wrangler, η Gulia κλπ. Αυτά είναι αυτοκίνητα χωρίς καμμία λογική, εμπορικές αποτυχίες που δε βγάζουν καν κέρδος για τον κατασκευαστή, υπάρχουν μόνο για την απόλαυση αυτών που γουστάρουν αυτοκίνητα και οδήγηση (οι οποίοι είναι συνήθως μπατίρηδες γιατί έχουν ήδη σκάσει πολύ περισσότερα φράγκα για αυτοκίνητα απ'όσο έπρεπε). Τα EV φτιάχνουν ταμπλέτες με ρόδες για αυτούς που μισούν την οδήγηση. Αυτό το 5Ν ήταν η πρώτη προσπάθεια για απόλαυση, εξ'ού και ο ενθουσιασμός.
Σε ηλεκτρικό, στο πρώτο φανάρι που θέλει να κάνει πλάκα ο άλλος, θα σου βγεί η μπίρα απο τη μύτη.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: ↑31 Δεκ 2024, 10:31Το αγαπημένο μου να είμαι συνοδηγός, τσιγαράκι, μπυρουλα, σταυροποδι.Chilloutbuddy έγραψε: ↑30 Δεκ 2024, 13:07βασικά δε με νοιάζει αν είναι 600 άλογα, δε με νοιάζει αν είναι γρήγορα ή αργά, με νοιάζει μόνο αν φτιάχνουν απολαυστικά, ενδιαφέροντα, οδηγο-κεντρικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα φτιαγμένα για τη χαρά της οδήγησης. Το MX5 ας πούμε είναι το τέλειο roadster κι ας είναι "μόνο" 170 άλογα. Θα είχα οπωσδήποτε ένα τέτοιο (αν χώραγα)
Τα θερμικά φτιάχνουν ακόμα μπόλικα τέτοια. Υπάρχει το Yaris GR, το Wrangler, η Gulia κλπ. Αυτά είναι αυτοκίνητα χωρίς καμμία λογική, εμπορικές αποτυχίες που δε βγάζουν καν κέρδος για τον κατασκευαστή, υπάρχουν μόνο για την απόλαυση αυτών που γουστάρουν αυτοκίνητα και οδήγηση (οι οποίοι είναι συνήθως μπατίρηδες γιατί έχουν ήδη σκάσει πολύ περισσότερα φράγκα για αυτοκίνητα απ'όσο έπρεπε). Τα EV φτιάχνουν ταμπλέτες με ρόδες για αυτούς που μισούν την οδήγηση. Αυτό το 5Ν ήταν η πρώτη προσπάθεια για απόλαυση, εξ'ού και ο ενθουσιασμός.
Υπάρχει αυτή η δυνατότητα να είναι κενή θέση οδηγού και να κάθομαι από δίπλα;
Δεν είναι για σένα. Θέλει γκαράζ, φωτοβολταϊκά, δουλειά που δεν ταξιδεύεις, και φτηνή πίστα ή άδειους φιδίσιους δρόμους κοντά στην πόλη.Ερμής έγραψε: ↑31 Δεκ 2024, 10:42Είπαμε για τα λεφτά του είναι οκ στο ρινγκ και πολύ καλό για να καβλαντίζεις στα φανάρια, όπως και όλα τα ηλεκτρικά.
Προσωπικά βέβαια θα έπαιρνα* το τριάρι το περφορμανς που και πιο γρήγορο ειναι και ουτε θα χρειαστεί ποτέ να το πάω στους επαρχιακούς πατητό.
Για αυτή τη χρήση το δουλεύω με θερμικό που θα το ευχαριστηθώ καλύτερα
*Μόνο ληζινγκ έτσι; Για αγορά ούτε λόγος.
τι ωραίο αμάξι ήταν αυτό ρε φίλε
Ε τι να κάνουνε ρε συ, όσο αντεχει το δίκτυο τόσους σταθμούς φόρτισης θα φτιάξουν