η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 13780
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 02 Απρ 2025, 17:55

enaon έγραψε:
19 Ιαν 2025, 16:14
άσχετο λίγο με τα ηλεκτρικά μαλλον,
360 μοιρες επιτοπια λεμε . ( βεβαια οταν τα εκανα με το μ113 στην καστορια αυτα το 2002 τα κινεζια ηταν στις βελανιδιες . )
SpoilerShow
Η μια πλευρα της ερπυστριας φρεναρισμενη και η αλλη μπροστα κινηση η πισω :lol:

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 13145
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 04 Απρ 2025, 08:59

Dwarven Blacksmith έγραψε:
05 Φεβ 2025, 17:55
Στην Τουρκία, μέσα σε ένα χρόνο η BYD σκαρφάλωσε από το μηδέν στην 6η θέση. Η BYD έχει εξαιρεθεί από τους δασμούς εισαγωγής γιατί επένδυσε σε εργοστάσιο. Η TOGG στο 14 είναι Τουρκική μάρκα EVs, να αναφέρουμε.

Μου κάνει εντύπωση η παντελής απουσία της MG, δεδομένης της επιτυχίας της στις άλλες αγορές (ειδικά στις ευρωπαϊκές)

Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 13780
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 04 Απρ 2025, 09:08

Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 13145
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 04 Απρ 2025, 09:34

Νon4me έγραψε:
04 Απρ 2025, 09:08
Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν

Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 13780
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 04 Απρ 2025, 09:39

Είχαν συνεργασία με την honda και κατάφεραν να αντιγράψουν μοτέρ που χαλάγανε μόνο αν το άφηνες χώρις λάδι... Ενώ η κόπια στις 50 χιλιάδες φλάντζα .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Νon4me την 04 Απρ 2025, 09:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 13780
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me » 04 Απρ 2025, 09:40

Μετά πήγαν να κλείσουν και την bmw κ τους έδωσε και αυτή πούλο

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37568
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 04 Απρ 2025, 10:25

EKPLIKTIKOS έγραψε:
04 Απρ 2025, 09:34
Νon4me έγραψε:
04 Απρ 2025, 09:08
Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 13145
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS » 04 Απρ 2025, 11:28

Ασέβαστος έγραψε:
04 Απρ 2025, 10:25
EKPLIKTIKOS έγραψε:
04 Απρ 2025, 09:34
Νon4me έγραψε:
04 Απρ 2025, 09:08
Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;
Τα παλιά MG είχαν μια αίγλη. Όχι των 90s, εννοώ εποχές που εμείς δεν προλάβαμε. Τώρα αν χάλαγαν πιο συχνά από τοὺς σκαραβαίους τι να σου πω, τον καιρό εκείνο τα πιο πολλά αμάξια αναξιόπιστα ήταν με σύγχρονα δεδομένα

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27859
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 04 Απρ 2025, 16:32

Ασέβαστος έγραψε:
04 Απρ 2025, 10:25
EKPLIKTIKOS έγραψε:
04 Απρ 2025, 09:34
Νon4me έγραψε:
04 Απρ 2025, 09:08
Προφανως ο κοσμος την εχει στο μυαλο του συνδεμενη ( αξιοπιστια ) με τα εσωτερικης καυσης που βαραγαν ολα φλατζα στα 40-60 χιλιαδες χιλιομετρα.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;
Jag, Lotus, RR, Bentley;
Ακόμη και τα Ροβερ στα 80 και παραπίσω είχαν το έτσι.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29981
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 04 Απρ 2025, 17:10

το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής πλέον το χιαομι, με την πρώτη τους προσπάθεια, πήρε και μπράβο απο την πορσε. Με οδηγο εναν μηχανικό τους, ακόμα δεν έχουν βάλει επαγγελματία.


Εικόνα
SpoilerShow

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 40002
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 04 Απρ 2025, 17:38

Dwarven Blacksmith έγραψε:
14 Φεβ 2025, 20:50


Small numbers, but still
Και στη Σαλονίκη τα ίδια.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37568
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 04 Απρ 2025, 17:52

Ερμής έγραψε:
04 Απρ 2025, 16:32
Ασέβαστος έγραψε:
04 Απρ 2025, 10:25
EKPLIKTIKOS έγραψε:
04 Απρ 2025, 09:34


Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;
Jag, Lotus, RR, Bentley;
Ακόμη και τα Ροβερ στα 80 και παραπίσω είχαν το έτσι.
πριν γεννηθουμε λοιπον, οκ, τοτε ναι.

αν και, πλην rr, που επαιζε σε κατηγορια χωρις ανταγωνισμο, οι λοιποι δεν στεκονταν με αξιωσεις απεναντι στον ανταγωνισμο, ειδικα στην αξιοπιστια, ακομη και τοτε.

ενδοξες εποχες ηταν τα σιξτις, και πριν, οταν ηταν πρωτοποροι και ουσιαστικα δεν ειχαν ανταγωνισμο. οταν τους εκανε ανθρωπους ο σερ αλεκ ισιγονης, ο χαλουμης. :003:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29981
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 04 Απρ 2025, 17:57

Δεν ειναι απίστευτο αυτο που έκανε η χιομι σε 3-4 χρόνια; Οκ μοιάζει λιγάκι εντελώς κόπια της πορσε cayene turbo GT, αλλά τι να κάνουμε, αυτοι ειναι οι καλύτεροι.

Αλλά σε 4 χρόνια, 1/4 του κόστους στην αγορά της Κίνας, και πιο γρήγοροι στην πίστα απο την πορσε; Δεν ειναι τρελό που τα κατάφεραν;

Εικόνα

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18885
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 04 Απρ 2025, 18:15

Αν είχα τα 275 χιλιάρικα για την Πόρσε,πολύ πιθανό να δοκιμ;Ζα να πάρω το κινέζικο.
Άμα χαλάσει,χάλασε.
Στ αρχιδια μου.
Αλλά αν είχα μόνο 73 χιλιάρικα για να πάρω ένα αμάξι,σιγά μην έπαιρνα την κινεζιά.

Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29981
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon » 04 Απρ 2025, 18:29

ναι αλλά πέρα απο την πλάκα με τις Κινεζιές, δεν ειναι λίγο απίστευτο; Οκ νομίζω ειναι λιγο πιο ακριβη η πορσε στην Κινα απο όσο πρέπει, ας πουμε 200 χιλιαδες η πόρσε και 75 το χιαομι. Πώς γίνεται να ειναι πιο γρήγορο απο την πόρσε στην πράξη, με την πρώτη προσπάθεια;

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών