360 μοιρες επιτοπια λεμε . ( βεβαια οταν τα εκανα με το μ113 στην καστορια αυτα το 2002 τα κινεζια ηταν στις βελανιδιες . )

Μου κάνει εντύπωση η παντελής απουσία της MG, δεδομένης της επιτυχίας της στις άλλες αγορές (ειδικά στις ευρωπαϊκές)Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑05 Φεβ 2025, 17:55Στην Τουρκία, μέσα σε ένα χρόνο η BYD σκαρφάλωσε από το μηδέν στην 6η θέση. Η BYD έχει εξαιρεθεί από τους δασμούς εισαγωγής γιατί επένδυσε σε εργοστάσιο. Η TOGG στο 14 είναι Τουρκική μάρκα EVs, να αναφέρουμε.
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 09:34Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
Τα παλιά MG είχαν μια αίγλη. Όχι των 90s, εννοώ εποχές που εμείς δεν προλάβαμε. Τώρα αν χάλαγαν πιο συχνά από τοὺς σκαραβαίους τι να σου πω, τον καιρό εκείνο τα πιο πολλά αμάξια αναξιόπιστα ήταν με σύγχρονα δεδομέναΑσέβαστος έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 10:25ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 09:34Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
Jag, Lotus, RR, Bentley;Ασέβαστος έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 10:25ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 09:34Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
πριν γεννηθουμε λοιπον, οκ, τοτε ναι.Ερμής έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 16:32Jag, Lotus, RR, Bentley;Ασέβαστος έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 10:25ποιες ηταν οι ενδοξες εποχες; ποτε εβγαζε η αγγλια οχηματα που δεν ηταν τριμπουρδελα;EKPLIKTIKOS έγραψε: ↑04 Απρ 2025, 09:34
Ναι, τα παλιά MG τέρατα αξιοπιστίας δεν ήταν. Είχαν κληρονομήσει κ κατι κινητήρες της Rover (k series νομίζω) που είχαν και τα Land Rover 1.8 αν δεν απατώμαι, που είχαν κατασκευαστικό θέμα, ανέβαζαν θερμοκρασία, με συνέπεια όντως να καίνε. Όχι ότι κατά τα άλλα το αμάξι ήταν αξιόπιστο. Αγγλικά τριμπουρδελα που δε θύμιζαν σε τίποτε τις ένδοξες εποχές της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως η MG πλέον τα πάει καλά. Ακόμα και στη Βρετανία, αλλά και στη χώρα μας. Απορίας άξιον γιατί οι Τούρκοι τα φτύνουν
Ακόμη και τα Ροβερ στα 80 και παραπίσω είχαν το έτσι.