On Two Wheels
Re: On Two Wheels
Επειδη το ειχα 10 χρονια ( χτ 660χ ) δεν ειχε θεμα με το κιβωτιο . Μονο με τον ψεκασμο ειχαν καποια θεματακια ελαφρια . ΠΧ Σβηναν απο 1η σε 2ρα σε ρανδομ καταστασεις σε καποιον που δεν ηταν εξοικειωμένος με δαυτα .
Πολυ αξιοπιστο εγω στα 10χρονια ( το αγορασα καινουριο με το που παρουσιαστηκε το 2004 το πουλησα το 2014 ) δεν αλλαξα τιποτα περαν απο φιλτρο λαδι μπουζι . Δεν εσταξε πουθενα κλπ . Περαν της αξιοπιστιας ομως εχουν τοσο χαμηλα τον κοφτη που και με μια τριτη πχ να πας ταξιδι 100χιλιομετρα κοφταροντας την σε ολη τη διαδρομη δε θα γινει κατι
Πολυ αξιοπιστο εγω στα 10χρονια ( το αγορασα καινουριο με το που παρουσιαστηκε το 2004 το πουλησα το 2014 ) δεν αλλαξα τιποτα περαν απο φιλτρο λαδι μπουζι . Δεν εσταξε πουθενα κλπ . Περαν της αξιοπιστιας ομως εχουν τοσο χαμηλα τον κοφτη που και με μια τριτη πχ να πας ταξιδι 100χιλιομετρα κοφταροντας την σε ολη τη διαδρομη δε θα γινει κατι
Re: On Two Wheels
Σχετικά με τα παπιά έχω μια απορία που την έχω ξαναγράψει.
Γιατί κάνουν θραύση σε υπανάπτυκτες χώρες ενώ στις περισσότερο ανεπτυγμένες έχουν μηδαμινές πωλήσεις;
Βλέπεις νότια Ασία και γίνεται χαμός, λατ Αμερική το ίδιο, Ελλάδα επίσης, Αίγυπτος, Συρία Τουρκία το αυτό.
Ευρώπη, Έπα, Καναδάς, τπτ
Γιατί κάνουν θραύση σε υπανάπτυκτες χώρες ενώ στις περισσότερο ανεπτυγμένες έχουν μηδαμινές πωλήσεις;
Βλέπεις νότια Ασία και γίνεται χαμός, λατ Αμερική το ίδιο, Ελλάδα επίσης, Αίγυπτος, Συρία Τουρκία το αυτό.
Ευρώπη, Έπα, Καναδάς, τπτ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: On Two Wheels
Γιατί είναι φτηνά το πιο πιθανό;
Όλοι θα τα άλλαζαν με gs1250 αν είχαν 20κ περίσσευμα.
Όλοι θα τα άλλαζαν με gs1250 αν είχαν 20κ περίσσευμα.
Re: On Two Wheels
Και γιατί χρησιμοποιούν βεσπες και σκουτερακια στη β.ευρωπη; την ίδια δουλειά με τα παπιά κάνουν
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 27271
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: On Two Wheels
Εάν δούμε χάρτες με την εξάπλωση του γονιδίου του κατσιβελισμού, θα μας δοθούν απαντήσεις
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Re: On Two Wheels
Αυτό ισχύει. Αλλά το γιατί δε μπορώ να καταλάβω. Πώς συνδέεται το παπί με το τσαντηρι;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: On Two Wheels
Τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Γιατί θέλουν να αλλάζουν ταχύτητες εννοείς.
Δεν ξέρω αν και γενικά λιγότερα σκούτερ έχει την Β ευρώπη από ότι μεγάλες μηχανές. Εδώ είναι το ανάποδο.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
Δεν ισχύει αυτό που λές. Ο συνηθισμένος τρόπος δίτροχης μετακίνησης στον αστικό ιστό είναι τα σκουτεράκια. Σε ορισμένες χώρες είναι και το πιο δημοφιλές μέσο μετακίνησης. Π.χ. Taipei, Tawan...Ερμής έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 16:07Σχετικά με τα παπιά έχω μια απορία που την έχω ξαναγράψει.
Γιατί κάνουν θραύση σε υπανάπτυκτες χώρες ενώ στις περισσότερο ανεπτυγμένες έχουν μηδαμινές πωλήσεις;
Βλέπεις νότια Ασία και γίνεται χαμός, λατ Αμερική το ίδιο, Ελλάδα επίσης, Αίγυπτος, Συρία Τουρκία το αυτό.
Ευρώπη, Έπα, Καναδάς, τπτ
Η χρήση των παπιών δεν έχει σχέση με "υπανάπτυξη" αλλά με ευχρηστία και λειτουργικότητα. Τα παπιά χρησιμοπούνται σχεδόν σε όλο το νότιο ημισφαίριο. Εμείς βέβαια τα λέμε "παπιά" αλλά η τυπική ονομασία τους είναι "underbone motorcycles". Στην Αυστραλία και την Νεα Ζηλανδία τα λένε "Postie Bikes", επειδη χρησιμοποιούνται κυρίως από τις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Οι Αυστραλοί και οι Νεοζηλανδοί τα χρησιμοποιούν σχεδόν για τα πάντα.
Ο μέσος κατσίβελος που γράφει για υπαναπτικες χώρες σε μια δημόσια συζήτητηση στην Ελλάδα, ούτε ξέρει αλλά ούτε και μπορεί να αντιληφθεί την χρηστικότητα μιας τέτοιας μηχανής. Δεν μπορεί κανείς βέβαια να έχει και μεγάλες απαιτήσεις από κάποιον που έχει περάσει απ' ευθείας από το γαϊδουρι στο αυτοκίνητο.
Για την ιστορία και μόνο: το παπί της Honda είναι το μηχανοκίνητο μεταφορικό μέσο που έχει παραχθεί στον μεγαλύτερο αριθμό κομματιών μέχρι σήμερα. Το 2017 είχε φτάσει τα 100 εκατομμύρια κομμάτια. Πολύ πίσω του, ακολουθεί η Toyota Corolla με 45 εκατομμύρια κομμάτια.
Re: On Two Wheels
Το ανέφερα όχι για να θίξω απλά μου είχε κάνει εντύπωση που στην Ευρώπη δε το έβλεπα πάρα μόνο πολύ σπάνια. Στη Νάπολι μόνο σε κάτι φτωχογειτονιές, Ταϊλάνδη φουλ, Βιετνάμ, Καμπότζη, Κίνα. Η Ταϊπέι που είναι πρωτεύουσα της Ταϊβάν δεν θεωρείται υπανάπτυκτη.
Για Αυστραλία και ν.ζηλανδια δε το ήξερα.
Στη Β.Ευρωπη παίζουν πολλά σκούτερ αλλά όχι "παπια". Γιατί; και πιο φτηνά είναι και πιο χρηστικά και πιο οικονομικά.
Για Αυστραλία και ν.ζηλανδια δε το ήξερα.
Στη Β.Ευρωπη παίζουν πολλά σκούτερ αλλά όχι "παπια". Γιατί; και πιο φτηνά είναι και πιο χρηστικά και πιο οικονομικά.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: On Two Wheels
Εννοείς το 790 Adventure;
Γιατί; Τί έχει; Γνησια ερώτηση.
Ποτέ μην εμπιστεύεσαι επιστήμονα που φοβάται να πετάξει με αεροπλάνο.
Re: On Two Wheels
Αν δεν μπορούσες να έχεις μηχανή και έπρεπε να διαλέξεις μεταξύ σκούτερ και παπί, εσύ, προσωπικά, δεν θα προτιμούσες παπί;Ερμής έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 21:17Το ανέφερα όχι για να θίξω απλά μου είχε κάνει εντύπωση που στην Ευρώπη δε το έβλεπα πάρα μόνο πολύ σπάνια. Στη Νάπολι μόνο σε κάτι φτωχογειτονιές, Ταϊλάνδη φουλ, Βιετνάμ, Καμπότζη, Κίνα. Η Ταϊπέι που είναι πρωτεύουσα της Ταϊβάν δεν θεωρείται υπανάπτυκτη.
Για Αυστραλία και ν.ζηλανδια δε το ήξερα.
Στη Β.Ευρωπη παίζουν πολλά σκούτερ αλλά όχι "παπια". Γιατί; και πιο φτηνά είναι και πιο χρηστικά και πιο οικονομικά.
(Η απάντηση Honda με DCT δεν είναι αποδεκτή )
Ποτέ μην εμπιστεύεσαι επιστήμονα που φοβάται να πετάξει με αεροπλάνο.
Re: On Two Wheels
Ποιοτικά μου φάνηκε όχι καλό.
Και γενικά αυτή είναι η άποψη που έχουν οι κάτοχοι (εγώ δεν το έχω οδηγήσει αλλά το έχω δει από κοντά)
Ουσιαστικά η κτμ πήρε το γυμνό και του άλλαξε αναρτήσεις σκοπεύοντας να βγάλει χωμάτινο. Δσυνήθως τέτοιες πατέντες δεν πιάνουν.
Re: On Two Wheels
ΟΚ. Αρα το σχόλιό σου πάει μόνο στο Αντβε, όχι στο σκέτο γυμνό Δούκα, καλά κατάλαβα;
Ποτέ μην εμπιστεύεσαι επιστήμονα που φοβάται να πετάξει με αεροπλάνο.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
Η δική μου εμπειρία με είναι πολύ πιο περιορισμένη. Δεν ήμουν ποτέ ιδιοκτήτης της, αλλά οδήγησα μια XT660Z του 2012 για δύο τετράμηνα περίπου στo εξωτερικό για δύο 4μηνα το καλοκαίρι του 2014 & 2015, αντικαθιστώντας προσωρινά τον αδελφό μου (και πραγματικό ιδοκτήτη της) σε κάποιες επαγγελματικές του υποχρεώσεις. Την εποχή εκείνη ο ίδιος οδηγούσα μια Suzuki DR650, που είναι και η αγαπημένη μου και νομίζω η καλύτερη από αυτές τις τρείς.Νon4me έγραψε: ↑19 Ιούλ 2020, 00:59Επειδη το ειχα 10 χρονια ( χτ 660χ ) δεν ειχε θεμα με το κιβωτιο . Μονο με τον ψεκασμο ειχαν καποια θεματακια ελαφρια . ΠΧ Σβηναν απο 1η σε 2ρα σε ρανδομ καταστασεις σε καποιον που δεν ηταν εξοικειωμένος με δαυτα .
Πολυ αξιοπιστο εγω στα 10χρονια ( το αγορασα καινουριο με το που παρουσιαστηκε το 2004 το πουλησα το 2014 ) δεν αλλαξα τιποτα περαν απο φιλτρο λαδι μπουζι . Δεν εσταξε πουθενα κλπ . Περαν της αξιοπιστιας ομως εχουν τοσο χαμηλα τον κοφτη που και με μια τριτη πχ να πας ταξιδι 100χιλιομετρα κοφταροντας την σε ολη τη διαδρομη δε θα γινει κατι
Η εμπειρία με την μηχανή ήταν πάρα πολύ καλή αλλά πάντα θυμάμαι πως με το κιβώτιο δεν τα βρίσκαμε και τόσο, συγκρίνοντας το και με το κιβώτιο της Suzuki. Η συγκεκριμένη μηχανή υπάρχει ακόμη στην οικογένεια (δεν συμφέρει τον ιδιοκτήτη της να την πουλήσει) και ακόμη βρίσκω το κιβώτιο κάπως "άγριο". Και αυτό παρά το γεγονός πως έχω εν τω μεταξύ περάσει από το CB500X, το οποίο έχει πολύ πιο "δύσκολο" κιβώτιο ταχυτήτων.
Στα 8 χρόνια η αξιοπίστία της είναι στον Θεό βέβαια και το κόστος συντήρησης της μηδενικό. Αλλά τα ίδια ισχύουν και για την Suzuki DR650.
- Hector Buas
- Δημοσιεύσεις: 5640
- Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53
Re: On Two Wheels
Την GS1250 οι περισσότεροι την παίρνουν για να "πουλήσουν μούρη", όχι γιατί είναι η υπερ-μοτοσυκλέτα. Θα βρείς πολλά "στελέχη" επιχειρήσεων να οδηγάνε τέτοια μοτοσυκλεττα στην Κηφησίας το πρωί π.χ. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες της είναι άσχετοι με την σωστή χρήση της GS1250, αν πραγματικά μπορεί να υπάρχει αυτό σαν έννοια.