Σελίδα 1 από 2

Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2022, 15:27
από Volk
Διαβασα σε ενα ποστ το εξης: "ένα μεταχειρισμένο πλοίο δεκαετίας είναι αρκετά πιο ακριβό απο ένα καινούργιο που θα δώσεις παραγγελία"

Ρωτησα το γιατι συμβαινει αυτο, μου προτεινε το μελος να ανοιξω νεο νημα πανω στο θεμα.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2022, 15:44
από Ερμής
Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2022, 17:13
από Volk
Ερμής έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 15:44
Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
ισχυουν τα οσα εγραψες αλλα δεν ειναι αρκετα πιο ακριβο οπως αρχικα ειπες. Στη καλυτερη, εχει την ιδια τιμη με το καινουριο ενω ειναι 5ετιας για παραδειγμα.

Στα ναυλοσυμβολαια, υπαρχουν και αλλοι τροποι αν εχεις τους σωστους συνεργατες ωστε να μη ξεμενεις ποτε απο διαθεσιμο πλοιο και να εισαι παντα ικανος να εκτελεσεις το συμβολαιο χωρις αναμονες.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2022, 11:43
από Ερμής
Και γιατί δε Ρωτάς αυτούς που ρώτησες και σου απάντησαν πως είναι όνειρο τους να αποκτήσουν δεξαμενόπλοιο χιουνται ώστε να πάρεις τις απαντήσεις σου;

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2022, 11:47
από kongrosian
δεν πρέπει να ισχύουν όλα αυτά. ένα καινούριο πλοίο σαν εξοπλισμός, είναι πιο ακριβό και πληρεί πιο σύγχρονες προδιαγραφές σε πολλούς τομείς.

αλλά, από άτομο που έκανε αυτή τη "δουλειά", δλδ αγόραζε με άλλους πλοία, τα "ανέβαζε" και τα πούλαγε ακριβότερα, ξέρω ότι αυτό που παίζει ρόλο, είναι η τρέχουσα επιχειρησιακή (ας πούμε) αξία του πλοίου, ο αέρας. δλδ τι ταξίδια κάνει, πόσες χιλιάδες δολλάρια κόβει τη μέρα.

/summon παππούλης Nandros

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2022, 11:56
από Ερμής
kongrosian έγραψε:
03 Ιούλ 2022, 11:47
δεν πρέπει να ισχύουν όλα αυτά. ένα καινούριο πλοίο σαν εξοπλισμός, είναι πιο ακριβό και πληρεί πιο σύγχρονες προδιαγραφές σε πολλούς τομείς.

αλλά, από άτομο που έκανε αυτή τη "δουλειά", δλδ αγόραζε με άλλους πλοία, τα "ανέβαζε" και τα πούλαγε ακριβότερα, ξέρω ότι αυτό που παίζει ρόλο, είναι η τρέχουσα επιχειρησιακή (ας πούμε) αξία του πλοίου, ο αέρας. δλδ τι ταξίδια κάνει, πόσες χιλιάδες δολλάρια κόβει τη μέρα.

/summon παππούλης Nandros
Αυτό δεν είπα παραπανω;
Όταν λέω πως είναι ακριβότερο εννοω πόσο πάει να το αγοράσει η εταιρεία, όχι ποιο είναι το κόστος κατασκευής.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2022, 12:11
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Volk έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 17:13
Ερμής έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 15:44
Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
ισχυουν τα οσα εγραψες αλλα δεν ειναι αρκετα πιο ακριβο οπως αρχικα ειπες. Στη καλυτερη, εχει την ιδια τιμη με το καινουριο ενω ειναι 5ετιας για παραδειγμα.

Στα ναυλοσυμβολαια, υπαρχουν και αλλοι τροποι αν εχεις τους σωστους συνεργατες ωστε να μη ξεμενεις ποτε απο διαθεσιμο πλοιο και να εισαι παντα ικανος να εκτελεσεις το συμβολαιο χωρις αναμονες.

Ω το μπούστη...
Όλα τα ξερει ...τις γυναίκες, τα πλοία, τον γύρο...

Ρε φίλε, αφού τα ξέρεις ,τι ανοίγεις το νήμα;

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2022, 12:36
από Υδράργυρος
Ερμής έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 15:44
Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
:smt023

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2022, 13:59
από Nandros
Ερμής έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 15:44
Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
Πολύ καλός με μια μικρή διόρθωση! :sal5:

Τα πάντα είναι προσφορά και ζήτηση.
Όποιοι προβλέπουν σωστά τις τάσεις της αγοράς θησαυρίζουν.
Αγοράζουν έγκαιρα και έχουν τονάζ διαθέσιμο όταν ξεκινάει η ζήτηση.
Πουλάνε στο peak λίγο πριν αρχίσει η πτώση των τιμών.
Έχουν αγοραστεί καράβια ενώ ακόμα χτίζονται. Αυτός που το είχε παραγγείλει το πουλάει με κέρδος ή απώλειες. Και το πουλάει επειδή άλλαξαν οι προτεραιότητες του, όχι επειδή περίμενε την αύξηση της ζήτησης και σπεκουλάρισε σε αυτήν.
Λόγω κορονοϊού εκατοντάδες κρουαζιερόπλοια έμειναν δεμένα και μεγάλος αριθμός έγινε σκραπ, κάποια ακόμα και από τα σκαριά.
.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2022, 15:05
από Ερμής
Μα νομίζω το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο όλων των εποχών που ήταν σχεδον ετοιμο, πήγε για σκραπ τελικά.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 19:32
από Nandros
Ερμής έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 15:44
Ένα μεγάλο δεξαμενόπλοιο θέλει χρόνο παραγωγής, από την παραγγελία μέχρι τη βάπτιση, περίπου 6 χρόνια αν υπολογίσουμε τη μελέτη, την σχεδίαση την κατασκευή κάθε μέρους του, σκέψου πως μόνο το εξωτερικό του μέρος(το κουφάρι δλδ) θέλει ενάμιση με δύο χρόνια. Αν λάβουμε υπόψη μας την πανδημία καθώς και τη λίστα αναμονής μπορεί να αυξηθεί. Μια αναπτυσσόμενη η ακόμη και ανεπτυγμένη εταιρεία που θα βρει πλοίο κατασκευασμένο και ετοιμο το 2015 θα το πάρει άμεσα όσο όσο από το να περιμένει μέχρι το 2028, γι'αυτό άλλωστε και οι μεσίτες πλοίων έχουν θησαυρίσει. Βάλε στην εξίσωση πως ο μέσος χρόνος ζωής ενός πλοίου είναι τα 45 χρόνια, άρα τα πέντε χρόνια που ήδη είναι σε λειτουργία φαντάζουν ελάχιστα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη της αναμονής.
Ένας άλλος λόγος είναι πως ένα τέτοιο πλοίο δεν είναι μόνο έτοιμο και καινούργιο αλλά και δοκιμασμένο στα μπαρκα.
Ένας τρίτος λόγος είναι πως υπάρχει μια τεράστια διαδικασία γραφειοκρατίας από τη στιγμή που είναι έτοιμο μέχρι να μπει σε νηολογηση.
Μη κάνεις το λάθος να συγκρίνεις πλοία με αυτοκίνητα, έχουν την ίδια σχέση όσο μια βιομηχανία τσιμέντου με ένα διαμέρισμα όπως σου έγραψα και αλλού.
Τα παραπάνω δε τα γνωρίζω λόγω του ότι ασχολούμαι επαγγελματικά με το θέμα, είναι άλλο το αντικείμενο μου, απλά έτυχε πριν αρκετά χρόνια να έχω στενή επαφη με το χώρο.
Δυστυχώς ο Ρόκο δεν είναι πλέον ανάμεσα μας, αυτός τα ήξερε από πολύ πρώτο χέρι.
Σίγουρα πολλά από αυτά τα γνωριζει ο Νανδρος καλύτερα.
Καλά τα πήγες.
Διαφωνώ μόνο με τα 45 χρόνια ζωής μέσον όρο. Τα 30 είναι ήδη πολλά.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 19:36
από Nandros
Volk έγραψε:
02 Ιούλ 2022, 17:13
ισχυουν τα οσα εγραψες αλλα δεν ειναι αρκετα πιο ακριβο οπως αρχικα ειπες. Στη καλυτερη, εχει την ιδια τιμη με το καινουριο ενω ειναι 5ετιας για παραδειγμα.

Στα ναυλοσυμβολαια, υπαρχουν και αλλοι τροποι αν εχεις τους σωστους συνεργατες ωστε να μη ξεμενεις ποτε απο διαθεσιμο πλοιο και να εισαι παντα ικανος να εκτελεσεις το συμβολαιο χωρις αναμονες.
ΝαυλοΣΥΜΦΩΝΑ τα λένε παλικάρι μου, μη με ταράζεις απογεματιάτικα.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 19:39
από Nandros
kongrosian έγραψε:
03 Ιούλ 2022, 11:47
δεν πρέπει να ισχύουν όλα αυτά. ένα καινούριο πλοίο σαν εξοπλισμός, είναι πιο ακριβό και πληρεί πιο σύγχρονες προδιαγραφές σε πολλούς τομείς.

αλλά, από άτομο που έκανε αυτή τη "δουλειά", δλδ αγόραζε με άλλους πλοία, τα "ανέβαζε" και τα πούλαγε ακριβότερα, ξέρω ότι αυτό που παίζει ρόλο, είναι η τρέχουσα επιχειρησιακή (ας πούμε) αξία του πλοίου, ο αέρας. δλδ τι ταξίδια κάνει, πόσες χιλιάδες δολλάρια κόβει τη μέρα.

/summon παππούλης Nandros
Ισχύουν και παρα-ισχύουν. Όλα είναι προσφορά και ζήτηση.
Αν η ναυλαγορά είναι στα high της, ανεβαίνουν οι τιμές των μεταχειρισμένων, αφού αυτά είναι διαθέσιμα ΤΩΡΑ.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 19:42
από Nandros
.
Φτου! Δεν πρόσεξα τις ημερομηνίες και νόμιζα ότι είναι νέο νήμα.

Re: Ισχυει; Αν ναι, γιατι;

Δημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2022, 19:45
από southern
Τα μεγαλύτερα σκραπαδικα έχω ακούσει ότι βρίσκονται στην Ινδία. Στην Ελλάδα θα μπορούσε να ευδοκιμήσει αυτός ο τομέας;