Για την ακρίβεια μηχανοσυνθέτης, δίνω και συναυλίες.Οργισμένος έγραψε: ↑21 Φεβ 2019, 18:23Einai συντηρητης αεροσκαφων. Απο κει και περα οι αποψεις του ελεγχονται.Ερμής έγραψε: ↑21 Φεβ 2019, 10:15Ναι αλλά είναι και ο μόνος ειδικός.Οργισμένος έγραψε: ↑20 Φεβ 2019, 23:22
Ο Πανας ως επαγγελματιας του ειδους φυσικα και θα κατηγορησει τον σφιχτο εργοδοτη. Ειναι γενικο το φαινομενο δαιμονοποιησης διαδικασιων που δεν μας συμφερουν ατομικα.
Δικαίωμα σου να τον γράφεις στα τέτοια σου, δικαίωμα μου να μποϋκοτάρω τη συγκεκριμένη εταιρεία(όχι όλες τις λοου κοστ)
Και αν δεν μποϋκοταρεις τις λοου κοστ παρα μονο την ραηαν τι ειναι αυτο που σε κανει να τη μποϋκοταρεις; Τα χρωματα στο καθετο;
Αν θες σε βάζω και λίγο πιο βαθιά στο θέμα. Ο πόλεμος που τρώει η Rayan δεν είναι από τους μηχανικούς αλλά από τις Ευρωπαϊκές εταιρίες και κατά κύριο λόγο από την Airbus μετά την rolls royce κλπ, γιατί χρησιμοποιεί μόνο ένα τύπο αεροσκάφους, Boeing 737-800 και φτάνουν τον αριθμό των 500.
Τα τεχνικά θέματα συντήρησης που ανέφερα πριν δεν τα βγάζουμε από το κεφάλι μας, έχουμε βρεθεί σε διάφορα αεροδρόμια στην Ελλάδα, έχουμε συναναστραφεί με τους μηχανικούς τους, έχουμε δει τα έντυπα των αεροσκαφών. Χρησιμοποιώ πληθυντικό γιατί όποιον τεχνικό ρωτήσεις θα σου πει τα ίδια. Επίσης οι μηχανικοί που αναλαμβάνουν τα μεγάλα σέρβις δεν είναι της εταιρίας, είναι μηχανικοί με δίπλωμα στον τύπο και δουλεύουν εργολαβία, το μεροκάματο είναι στάνταρ για τις εργασίες, πάντα έχουν να μας πουν και ένα περιστατικό όπου ο τεχνικός της εταιρίας πήρε μεγάλο ρίσκο.
Οι εταιρίες αυτές δεν έχουν έδρα για τα αεροσκάφη όπως η Aegean και νοικιάζει εγκαταστάσεις και μηχανικούς σε μεγάλα αεροδρόμια όταν φτάνει η ώρα της συντήρησης. Αυτό να ξέρεις συμφέρει τους μηχανικούς, γιατί εδώ στην Ελλάδα λόγω της κίνησης συμπληρώνουν τις ώρες πολλά αεροσκάφη. Αυτά.