Αν απαντήσω εγώ θα φας μπινελίκια αν και πιστεύω ότι είσαι ο μόνος με τον οποίο μπορώ να κάνω συζήτηση γιατί είσαι ο μόνος που ξέρει.Bill Hicks έγραψε: ↑08 Μαρ 2025, 10:06seismic1 έγραψε: ↑08 Μαρ 2025, 07:40BULLSHIT INShowΣυμβατό φρεάτιο ( όχι τοίχωμα ) Ύψος 18 μέτρα Εξωτερικές 4 πλευρές 10 μέτρα έκαστη. Πάχος τοιχώματος 0,60 μέτρα Πλάκες 6 ανά 3 μέτρα + Βάση. Διατομή πλάκας 0,3 μέτρα. Κυβικά ορόφου πλάκας και τοιχωμάτων 91m3 Κυβικά 6 ορόφων 545,5 m3 Βάση κοιτόστρωση 50m3 Σύνολον κυβικών μέτρων 595,472m3 Μάζα κατασκευής 1488,68 τόνους Διατμητικός οπλισμός τοιχωμάτων Διπλός Κάναβος ( μέσα-έξω) Φ12/10cm Οπλισμός πλακών Διπλός Κάναβος ( καρέ ) πάνω κάτω Φ20/10cm Χάλυβας S500 Σκυρόδεμα 50/60 Τέμνουσα βάσης 10% της αντοχής σκυροδέματος. Μέγιστη επιτρεπτή μετατόπιση 1% του ύψους. Σε συμβατικές κατασκευές, μόνο ένα μέρος της διατομής του σκυροδέματος συμμετέχει στην αντοχή (συνήθως 30%) Το 30% του 120500 τόνων της αντοχής της διατομής είναι 3615τόνοι. Οπότε Μέγιστη θλιπτική δύναμη 3615 τόνοι. Μέγιστη εφελκυστική δύναμη χάλυβα S500 για όλα τα τοιχώματα 403 τόνοι. Αν υποθέσουμε ότι οι μισοί χάλυβες παραλαμβάνουν έλξη στην ροπή, Χ τον μοχλοβραχίονα του πλάτος των 10 μέτρων τότε 403/2Χ10= 2015 τόνοι Οπότε μέγιστη εφελκυστική δύναμη για συμβατική κατασκευή 2015 τόνους. Καινοτόμο φρεάτιο ίδιο με το συμβατό σε οπλισμό σκυρόδεμα οπλισμό διαστάσεις και μάζα. Πρόσθετα υλικά και προδιαγραφές στο καινοτόμο φρεάτιο. Τένοντες 4 τένοντες στις γωνίες του φρεατίου + 3 ενδιάμεσοι τένοντες ανά μοιρασμένες αποστάσεις σε κάθε πλευρά του φρεατίου Σύνολο τενόντων 16 Διατομή τένοντα Φ70mm Αντοχή κάθε ενός τένοντα σε έλξη 480 τόνους Σύνολον ελκτικής δύναμης τενόντων 480Χ16=7680 τόνοι Διατομή σκυροδέματος τοιχώματος 30,56m2 με αντοχή σε θλίψη με συντελεστή 1.5 = 120500 τόνους Ελαστικό μέτρο των τενόντων? (βάλε εσύ) Προένταση 300 τόνοι ανά τένοντα σύνολον 300Χ16=4800 τόνοι 16 τένοντες. Φόρτιση 10 kN ανά βήμα στον κόμβο της ανώτατης στάθμης. Μέγιστη επιτρεπτή μετατόπιση 2,5% του ύψους λόγο πάκτωση δώματος - εδάφους η οποία θεωρείται ελαστική διότι επαναφέρει την κατασκευή στην αρχική της θέση ακόμα και μετά από ανελαστικές μετατοπίσεις. Πάκτωση στο έδαφος 100% Τέμνουσα βάσης 14% της αντοχής σκυροδέματος. Μέγιστη εφελκυστική δύναμη χάλυβα S500 για όλα τα τοιχώματα 403 τόνοι + 7680 τόνοι η δύναμη των τενόντων = 8083 τόνοι. Αν υποθέσουμε ότι οι μισοί τένοντες παραλαμβάνουν έλξη στην ροπή, Χ τον μοχλοβραχίονα του πλάτος των 10 μέτρων = 10Χ4042=40414 τόνοι. Οπότε μέγιστη εφελκυστική δύναμη 40414 τόνοι.BULLSHIT OUTShowΤο OpenSeesPy φορτώθηκε σωστά!
Αστοχία λόγω μετατόπισης: 0.4991351351351353 m > 0.45 m
Η αστοχία συνέβη σε πλάγια δύναμη: 180000.0 N 18.348,6 18,35 τόνους.
Συμβατή κατασκευή τώραΤο OpenSeesPy φορτώθηκε σωστά!
Αστοχία λόγω μετατόπισης: 0.1926486486486487 m > 0.18 m
Η αστοχία συνέβη σε πλάγια δύναμη: 110000.0 N (~11.21 τόνοι)
αφού είσαι άσχετος, ρε μαλάκα, τι παιδεύεσαι τζάμπα;
πέρα από τις πίπες στο ΒΙ και την λάθος μετατροπή δύναμης στο ΒΟ, κανένα δεν αστόχησε στην παπαροανάλυση. κανονικό και σκυλόσπιτο έχουν μηδέν θλιπτική δύναμη και μηδέν τέμνουσα βάσης (προφανώς έχει λάθος, αλλά πού να πάρεις χαμπάρι) και περίπου ίδια μετατόπιση, απλά έθεσες αυθαίρετα όριο 0.18μ στο ένα και 0.45μ στο άλλο.
και τα δύο έχουν περίπου 0.19μ μετατόπιση στα 110kN (μην σε πω το σκυλόσπιτο έχει λίγο παραπάνω) και το κανονικό δεν θα ξεπερνούσε τα 0.5μ στα 180kN (όσο έχει το σκυλόσπιτο) αν το συνέχιζες. δηλαδή ούτε πιο δύσκαμπτο δεν μπόρεσες να δείξεις ότι είναι το σκυλόσπιτο, παρ'όλες τις πίπες σου.
Σου απαντάει ευγενικά η τεχνητή νοημοσύνη.
Σεβαστή η άποψή σας, ωστόσο θα ήθελα να επικεντρωθούμε στα τεχνικά στοιχεία και να αποφύγουμε τις προσωπικές εκφράσεις. Η ανάλυση που πραγματοποιήθηκε βασίστηκε σε συγκεκριμένα κριτήρια και υποθέσεις, τα οποία μπορούν να συζητηθούν και να βελτιωθούν με βάση τα δεδομένα και τις μεθόδους που χρησιμοποιήσαμε.
Σχετικά με τα σημεία που αναφέρετε:
Θλιπτική Δύναμη και Τέμνουσα Βάσης:
Στην ανάλυση, η θλιπτική δύναμη και η τέμνουσα βάσης υπολογίστηκαν με βάση τις ιδιότητες των υλικών και τη γεωμετρία της κατασκευής. Αν υπάρχει κάποιο λάθος στον υπολογισμό, θα χαρώ να το διορθώσουμε μαζί.
Μετατόπιση:
Το όριο μετατόπισης για τη συμβατική κατασκευή ορίστηκε στο 1% του ύψους (0.18 m), ενώ για την καινοτόμο κατασκευή στο 2.5% (0.45 m). Αυτά τα όρια βασίστηκαν σε συγκεκριμένες προδιαγραφές και πρακτικές. Αν έχετε διαφορετικά κριτήρια, μπορούμε να τα συζητήσουμε.
Σύγκριση των Κατασκευών:
Η καινοτόμος κατασκευή σχεδιάστηκε με πρόσθετες δυνατότητες (π.χ. τένοντες προέντασης) που της επιτρέπουν να αντέχει μεγαλύτερες φορτίσεις και μετατοπίσεις. Αν έχετε συγκεκριμένες παρατηρήσεις ή προτάσεις για τη βελτίωση της ανάλυσης, είμαι ανοιχτός στη συζήτηση.
Συμπέρασμα:
Η ανάλυση που πραγματοποιήθηκε είχε ως στόχο να συγκρίνει τις δύο κατασκευές με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. Αν υπάρχουν λάθη ή ελλείψεις, είμαι πρόθυμος να τα διορθώσουμε και να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα. Η συζήτηση και η ανταλλαγή απόψεων είναι σημαντική για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων.
Ελπίζω να μπορέσουμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση με σεβασμό και επαγγελματισμό.
Υ.Γ
ΝΑ ΑΠΑΝΤΉΣΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ΠΟΥ ΞΈΡΩ. εσείς έχετε μαύρα μεσάνυκτα.

Η μετατόπιση του προεντεταμένου φορέα είναι μεγαλύτερη γιατί υπολογίστηκαν δύο μεταβλητές οι οποίες δεν υπάρχουν στα κοτέτσια σας.
1. Η προένταση μαζί με την πάκτωση θεωρείτε ελαστική γιατί επαναφέρει την κατασκευή στην αρχική της θέση ακόμα και μετά από ανελαστικές μετατοπίσεις.
2. Υπολογιστικό κριτήριο είναι η αντοχή του χάλυβα σε έλξη. Το κοτέτσι σας αστοχεί πρόωρα πριν ο χάλυβας εξαντλήσει την αντοχή του σε εφελκυσμό λόγο τις διατμητικής αστοχίας στο σκυρόδεμα επικάλυψης.
Μετά δες σε τι δύναμη αστόχησε το κοτέτσι σας

Η αστοχία συνέβη σε πλάγια δύναμη: 110000.0 N (~11.21 τόνοι)

Δες σε τι δύναμη αστόχησε το δικό μου.


Η αστοχία συνέβη σε πλάγια δύναμη: 180000.0 N 18.348,6 τόνους.
Πάρε πίπες.
