
Ο.Ι.
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Δεν ήταν, τύπε, αλλά nevermind. Κι αυτό nirvana είναι.Sid Vicious έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 17:06Ο Cobain ηταν βουδιστης; Δεν το ξερα αυτοtanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 17:03γενικώς οι Βουδδιστές δεν γουστάρουν αυτόν τον κόσμο και αναχωρούν προς έναν καλύτερο.Sid Vicious έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 16:44Ενταξει δεν ηταν κακη μπαντα αλλα νομιζω γινεσαι λιγο υπερβολικος
Ανάλυσε λίγο την αντίφαση στα μπολταρισμενα...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 16:23Το άδειο Ον ή κενό Ον ή Νιρβανικό Ον είναι ένα Ον που δεν έχει μη ενάρετες ενέργειες. Είναι το πλήρως καθαρμένο Ον.ksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 15:47Ανάλυσε λίγο το άδειο Ον και την κενή οντότητα γιατί είτε εγώ δεν σε κατανοώ είτε εσυ τα έχεις μπερδέψει.tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 00:46Η Νιρβάνα είναι η απόλυτη απελευθέρωση από ενέργειες...είναι η παύση των ΠΑΝΤΩΝ.
Στη Νιρβάνα δεν υπάρχει εγώ, συνείδηση και ζωτική δύναμη που θα καταστραφεί αργότερα.
Πιο πολύ από όλα περιγράφεται σαν το ΑΔΕΙΟ ον.
Η επιθυμία να κρατήσεις μια ενέργεια η οποία είναι η ζωτική δύναμη οδηγεί στην ανικανότητα της πράξης αυτής με αποτέλεσμα να οδηγειθείς σαν εγώ-ζώον-ον στον θάνατο...
η μετενσάρκωση βασίζεται στην μη απελευθέρωση από την ζωτική ενέργεια που συγκρατεί το εγώ...
παρόλο που καταστρέφεται το σώμα το εγώ εμπεριέχει την επιθυμία να συγκρατά ενέργεια και αυτό το οδηγεί στην αναγέννηση σε ένα άλλο ον και έτσι έχουμε μια νέα ενσάρκωση συνυπολογισμένων των δυνάμεων της επιθυμίας του εγώ-οντός και του κάρμα που έχει δημιουργήσει...
Ο Βούδδας είδε πως ο φόβος της απώλειας του εγώ είναι ο φόβος του θανάτου. Όμως στην πραγματικότητα η παύση του εγώ είναι η τελευταία απελευθέρωση πριν το Νιρβάνα. Η παύση του εγώ είναι η εγκατάληψη της μάταιας προσπάθειας να συγκρατούμε ενέργεια ζωτική. Στην ουσία δεν την χρειαζόμαστε διότι μπορούμε να ζούμε χωρίς αυτή ως ΆΔΕΙΕΣ κενές οντότητες. Η απόρριψη του εγώ και της ζωτικής ενέργειας είναι περισσότερο μια τελευταία κάθαρση παρά ένας θάνατος όπως νομίζουμε.
Τα δε Νιρβανικά όντα τα χαρακτηρίζει μια Αταραξία, Απάθεια με την Στωική έννοια και μια ευδαιμονία και αίσθημα ελευθερίας.
Ενώ τα Παραδείσια όντα τα χαρακτηρίζει ικανοποίηση των αισθήσεων, ευτυχία, χαρά αλλά αργά ή γρήγορα όλα αυτά αλλάζουν δεν είναι αιώνια κατά τον Βουδδισμό.
Κατά την γνωμη μου αν υπήρχε μύθος για τον φόβο της απώλειας του εγώ θα έλεγε πως το ον άνθρωπος παραπλανήθηκε και ταύτησε την οντότητα του με κάποια ενέργεια που του έδινε δύναμη-ζωή. Αν αφήσει όμως αυτήν την έξτρα δύναμη μένει μόνος του σαν οντότητα χωρίς να φοβάται να χάσει κάτι. Είναι η απόλυτη ελευθερία. Η ταύτιση του όντος με αυτήν την επιπλέον δύναμη ζωής είναι το αίτιο του εγκλωβισμού σε ένα κόσμο (Σαμσάρα) που συνεχώς μεταβάλει την ουσία του όντος και του δίνει τις διάφορες μορφές μέσω των μετενσαρκώσεων. Αν γίνει διαγωρισμός της ψεύτικης δύναμης ζωής από το ον έχουμε απελευθέρωση και ύπαρξη σαν κενές οντότητες. Στην πραγματικότητα ο διαχωρισμός εγώ και όντος καταργεί την μεταβαλλόμενη ζωή.
Η κενή οντότητα από δυνάμεις είναι η καθαρή Νιρβανική ζωή. Μια κατάσταση αιώνιας ζωής χωρίς πόνο.
Οι Βουδδιστές θεωρούν την ζωή στην Υλαίο πεδίο και στα Πνευματικά πεδία (Σαμσάρα) ως μη αγνή ζωή.
Θεωρούν ότι ο νους του όντος πριν γίνει άνθρωπος αναμίχθηκε με μη ενάρετες ενέργειες-σκέψεις και όλο αυτό τον κατέβαλε και κυριάρχησε στον νου.
Ο μη ενάρετος νους με την σειρά του δημιούργησε ένα υλαίο ον (άνθρωπο, φυτό, ζώο) και ταυτίστηκε μαζί του.
Από τότε που ο νους έγινε μη ενάρετος αυτή η κηλίδα μη αρετής παραμένει μαζί με τον αθάνατο νου και προκαλεί τον θάνατο και την δυστυχία σε κατώτερες μορφές ζωής μέσα στην Σαμσάρα. (ακόμη και οι Θεοί έχουν αυτή την κηλίδα μη αρετής και πεθαίνουν).
Η ανθρώπινη υπόσταση είναι η πιο κατάλληλη να καθαρθεί από τα μη ενάρετα στοιχεία του νου με το να ακολουθεί το ντάρμα, τις διδασκαλίες του Βούδα και να λαμβάνει πνευματική προστασία και κάθαρση από τους Βούδδες που πέρασαν επικαλόντας τους.
Την στιγμή του θανάτου όταν ο νους απαοχωρίζεται το σώμα το ον-νους πλέον πρέπει να απαρνηθεί την ζωή ως γέννεση και θάνατο σε οποιοδήποτε πεδίο της Σαμσάρας. Ακόμη και στα Ουράνια πεδία των Θεών και στα Παραδείσια πεδία. Στο μεταθανάτιο bardo ο νους παίρνει αποφάσεις για την μελλοντική του πορεία ανάλογα το κάρμα του. π.χ. Αν έχει τύψεις για κάτι μπορεί να οδηγήσουν αυτόντον νου να θελήσει να ξαναγεννηθεί άνθρωπος για να επανορθώσει ή να αυτοτιμωρηθεί διαλέγοντας να γίνει ζώο ή να πάει σε μια απο τις κολάσεις.
Αυτή είναι η μη ενάρετη σκέψη του νου που ενώ ζητάει λύτρωση δεν γνωρίζει τι πρέπει να κανει στο σημείο της αποφασης.
Η πιο σωστή επιλογή είναι να ζητήσει κάθαρση και παραμονή του νου ως πνεύμα σε ανώτερο πεδίο της Σαμσάρα και μετά την προστασία σε πνευματικούς οδηγούς.
Κάθε φορά που το ον-νους στο μεταθανάτιο μπάρντο αρνείται την ζωή στην σαμσάρα χάνει και λίγο από το μη ενάρετο αίτιο ως δύναμη που το οδήγησε στην μη αγνή ζωή.
Τελικός σκοπός είναι μέσα από μια διαδικασία σκέψεων και απαρνήσεων να χάσει όλη την ζωτική δύναμη που το οδήγησε στην μη ενάρετη ζωή.
Όταν χάνει το ον - νους όλη του την υποστασιακή του ενέργεια ζωής μένει ένα ΆΔΕΙΟ ον ή ΚΕΝΟ από ενέργειες. Είναι σαν το ον μέχρι τώρα να ήταν ένα δοχείο με βρώμικο νερό που αυτό το νερό το έλεγε ζωή και τώρα μένει χωρίς βρωμιά. Το ον βιώνει ένα αίσθημα κενού, διακοπής νόησης και νιώθει κενό και άδειο. Αυτή η κάθαρση της κενότητας το οδηγεί σε ένα πεδίο πλέον ενάρετης ζωής. Το πεδίο αυτό λέγεται Νιρβάνα όπου ζουν ευδαιμονικά χωρίς τον πόνο της μη ενάρετης ζωής τα Νιρβανικά όντα.
Βασικά λάθος λέξη χρησιμοποίησα -υπόσταση- για τους Βουδδιστές δεν υπάρχει αρχή και υπό της αρχής αυτό που υπάρχει είναι ο τα αχανή βάθη του χρόνου.ksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:44Ανάλυσε λίγο την αντίφαση στα μπολταρισμενα...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 16:23Το άδειο Ον ή κενό Ον ή Νιρβανικό Ον είναι ένα Ον που δεν έχει μη ενάρετες ενέργειες. Είναι το πλήρως καθαρμένο Ον.
Οι Βουδδιστές θεωρούν την ζωή στην Υλαίο πεδίο και στα Πνευματικά πεδία (Σαμσάρα) ως μη αγνή ζωή.
...
Όταν χάνει το ον - νους όλη του την υποστασιακή του ενέργεια ζωής μένει ένα ΆΔΕΙΟ ον ή ΚΕΝΟ από ενέργειες. Είναι σαν το ον μέχρι τώρα να ήταν ένα δοχείο με βρώμικο νερό που αυτό το νερό το έλεγε ζωή και τώρα μένει χωρίς βρωμιά. Το ον βιώνει ένα αίσθημα κενού, διακοπής νόησης και νιώθει κενό και άδειο. Αυτή η κάθαρση της κενότητας το οδηγεί σε ένα πεδίο πλέον ενάρετης ζωής. Το πεδίο αυτό λέγεται Νιρβάνα όπου ζουν ευδαιμονικά χωρίς τον πόνο της μη ενάρετης ζωής τα Νιρβανικά όντα.
Και μια απορία...στο πεδίο της Νιρβανας όπου ζουν ευδαιμονικα πως το νιώθουν από τη στιγμή που δεν έχουν μέτρο σύγκρισης δυισμου....
Βασικά δεν μου απάντησες ...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:58Βασικά λάθος λέξη χρησιμοποίησα -υπόσταση- για τους Βουδδιστές δεν υπάρχει αρχή και υπό της αρχής αυτό που υπάρχει είναι ο τα αχανή βάθη του χρόνου.ksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:44Ανάλυσε λίγο την αντίφαση στα μπολταρισμενα...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 16:23
Το άδειο Ον ή κενό Ον ή Νιρβανικό Ον είναι ένα Ον που δεν έχει μη ενάρετες ενέργειες. Είναι το πλήρως καθαρμένο Ον.
Οι Βουδδιστές θεωρούν την ζωή στην Υλαίο πεδίο και στα Πνευματικά πεδία (Σαμσάρα) ως μη αγνή ζωή.
...
Όταν χάνει το ον - νους όλη του την υποστασιακή του ενέργεια ζωής μένει ένα ΆΔΕΙΟ ον ή ΚΕΝΟ από ενέργειες. Είναι σαν το ον μέχρι τώρα να ήταν ένα δοχείο με βρώμικο νερό που αυτό το νερό το έλεγε ζωή και τώρα μένει χωρίς βρωμιά. Το ον βιώνει ένα αίσθημα κενού, διακοπής νόησης και νιώθει κενό και άδειο. Αυτή η κάθαρση της κενότητας το οδηγεί σε ένα πεδίο πλέον ενάρετης ζωής. Το πεδίο αυτό λέγεται Νιρβάνα όπου ζουν ευδαιμονικά χωρίς τον πόνο της μη ενάρετης ζωής τα Νιρβανικά όντα.
Και μια απορία...στο πεδίο της Νιρβανας όπου ζουν ευδαιμονικα πως το νιώθουν από τη στιγμή που δεν έχουν μέτρο σύγκρισης δυισμου....
Βασικά το είπες απορρίπτουν τον δυϊσμό. Δεν θέλουν ούτε τα καλά ούτε τα κακά της Σαμσάρα. Αυτή η μοναδική τους επιθυμία του αλλάζει πεδίο και πάνε στην Νιρβάνα.
Στον Πλατωνισμό έχουμε το Γίγνεσθαι και το Είναι. Το Είναι είναι αμετάβλητο δεν υπάρχει δυισμός και είναι εκτός χρόνου σε σχέση με το μεταβαλλόμενο Γίγνεσθαι. Η κατάργηση του δυϊσμού υπάρχει και στον Πλατωνισμό.
Για λύσε μου και αυτή την αντίφαση...τι νοας εδώ;tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:58ksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:44Ανάλυσε λίγο την αντίφαση στα μπολταρισμενα...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 16:23
Το άδειο Ον ή κενό Ον ή Νιρβανικό Ον είναι ένα Ον που δεν έχει μη ενάρετες ενέργειες. Είναι το πλήρως καθαρμένο Ον.
Οι Βουδδιστές θεωρούν την ζωή στην Υλαίο πεδίο και στα Πνευματικά πεδία (Σαμσάρα) ως μη αγνή ζωή.
...
Όταν χάνει το ον - νους όλη του την υποστασιακή του ενέργεια ζωής μένει ένα ΆΔΕΙΟ ον ή ΚΕΝΟ από ενέργειες. Είναι σαν το ον μέχρι τώρα να ήταν ένα δοχείο με βρώμικο νερό που αυτό το νερό το έλεγε ζωή και τώρα μένει χωρίς βρωμιά. Το ον βιώνει ένα αίσθημα κενού, διακοπής νόησης και νιώθει κενό και άδειο. Αυτή η κάθαρση της κενότητας το οδηγεί σε ένα πεδίο πλέον ενάρετης ζωής. Το πεδίο αυτό λέγεται Νιρβάνα όπου ζουν ευδαιμονικά χωρίς τον πόνο της μη ενάρετης ζωής τα Νιρβανικά όντα.
Και μια απορία...στο πεδίο της Νιρβανας όπου ζουν ευδαιμονικα πως το νιώθουν από τη στιγμή που δεν έχουν μέτρο σύγκρισης δυισμου....
Στον Πλατωνισμό έχουμε το Γίγνεσθαι και το Είναι. Το Είναι είναι αμετάβλητο δεν υπάρχει δυισμός και είναι εκτός χρόνου σε σχέση με το μεταβαλλόμενο Γίγνεσθαι. Η κατάργηση του δυϊσμού υπάρχει και στον Πλατωνισμό.
Είναι ένα ον με 2 δυνάμεις 1) τον Νου 2) την μη ενάρετη ζωή του δυισμού. Αρνούνται κάθε οντική κατάσταση δυισμού και μένει σκέτος Νους. Αυτός ο σκέτος Νους είναι το Άδειο Ονksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 19:29Βασικά δεν μου απάντησες ...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:58Βασικά λάθος λέξη χρησιμοποίησα -υπόσταση- για τους Βουδδιστές δεν υπάρχει αρχή και υπό της αρχής αυτό που υπάρχει είναι ο τα αχανή βάθη του χρόνου.
Βασικά το είπες απορρίπτουν τον δυϊσμό. Δεν θέλουν ούτε τα καλά ούτε τα κακά της Σαμσάρα. Αυτή η μοναδική τους επιθυμία του αλλάζει πεδίο και πάνε στην Νιρβάνα.
Στον Πλατωνισμό έχουμε το Γίγνεσθαι και το Είναι. Το Είναι είναι αμετάβλητο δεν υπάρχει δυισμός και είναι εκτός χρόνου σε σχέση με το μεταβαλλόμενο Γίγνεσθαι. Η κατάργηση του δυϊσμού υπάρχει και στον Πλατωνισμό.
Η Βουδδιστική Νιρβάνα απλά λέω ότι μοιάζει να είναι το πεδίο του Είναι (το αμετάβλητο πεδίο των Θεών) κατά τον Πλατωνισμό.ksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 20:49Για λύσε μου και αυτή την αντίφαση...τι νοας εδώ;tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:58
Στον Πλατωνισμό έχουμε το Γίγνεσθαι και το Είναι. Το Είναι είναι αμετάβλητο δεν υπάρχει δυισμός και είναι εκτός χρόνου σε σχέση με το μεταβαλλόμενο Γίγνεσθαι. Η κατάργηση του δυϊσμού υπάρχει και στον Πλατωνισμό.
Σταμάτα να κάνεις σαν κακομαθημένο τρολάκι...σε θέματα θρησκείας που δεν είναι της Ορθοδοξίας...
Κι εδώ πάλι έχω απορίες αλλά ας μου απαντήσεις πρώτα στις άλλες ...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 20:50Είναι ένα ον με 2 δυνάμεις 1) τον Νου 2) την μη ενάρετη ζωή του δυισμού. Αρνούνται κάθε οντική κατάσταση δυισμού και μένει σκέτος Νους. Αυτός ο σκέτος Νους είναι το Άδειο Ονksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 19:29Βασικά δεν μου απάντησες ...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:58
Βασικά λάθος λέξη χρησιμοποίησα -υπόσταση- για τους Βουδδιστές δεν υπάρχει αρχή και υπό της αρχής αυτό που υπάρχει είναι ο τα αχανή βάθη του χρόνου.
Βασικά το είπες απορρίπτουν τον δυϊσμό. Δεν θέλουν ούτε τα καλά ούτε τα κακά της Σαμσάρα. Αυτή η μοναδική τους επιθυμία του αλλάζει πεδίο και πάνε στην Νιρβάνα.
Στον Πλατωνισμό έχουμε το Γίγνεσθαι και το Είναι. Το Είναι είναι αμετάβλητο δεν υπάρχει δυισμός και είναι εκτός χρόνου σε σχέση με το μεταβαλλόμενο Γίγνεσθαι. Η κατάργηση του δυϊσμού υπάρχει και στον Πλατωνισμό.
αυτό που λένε στην ουσία είναι ότι ο Νους η ουσία που μετενσαρκώνεται και δίνει την οντότητα είναι υπεράνω δυϊσμού ενώ η δύναμη της ζωής όχι.ksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 20:53Κι εδώ πάλι έχω απορίες αλλά ας μου απαντήσεις πρώτα στις άλλες ...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 20:50Είναι ένα ον με 2 δυνάμεις 1) τον Νου 2) την μη ενάρετη ζωή του δυισμού. Αρνούνται κάθε οντική κατάσταση δυισμού και μένει σκέτος Νους. Αυτός ο σκέτος Νους είναι το Άδειο Ον
Μισό...για να ξέρουμε τι γράφεις και τι διαβάζουμε...tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 20:51Η Βουδδιστική Νιρβάνα απλά λέω ότι μοιάζει να είναι το πεδίο του Είναι (το αμετάβλητο πεδίο των Θεών) κατά τον Πλατωνισμό.ksk έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 20:49Για λύσε μου και αυτή την αντίφαση...τι νοας εδώ;tanipteros έγραψε: ↑03 Ιουν 2022, 18:58
Στον Πλατωνισμό έχουμε το Γίγνεσθαι και το Είναι. Το Είναι είναι αμετάβλητο δεν υπάρχει δυισμός και είναι εκτός χρόνου σε σχέση με το μεταβαλλόμενο Γίγνεσθαι. Η κατάργηση του δυϊσμού υπάρχει και στον Πλατωνισμό.